Kirjoittaja Aihe: Riiviö valloillaan, eli Rascalin töherryksiä  (Luettu 7876 kertaa)

Rascal

  • metsänhenki
  • ***
  • Viestejä: 1 507
  • Fernweh
Tehdäänpä heti selväksi se, että olen kaikkea muuta paitsi taiteellinen sielu. Älkää siis odottako saavanne näistä töherryksistä mitään "whoo-oah!" -reaktioita. :D Fanarttia ja ehkä muutamia oman pään tuotoksiakin (lähinnä ficcien ja originaalien kuvitusta) tulossa, jos koskaan uskaltaudun niitä näyttämään. We'll see. Työvälineinä näissä töissä ovat toimineet lyijykynä ja sarjakuvatussit, ja koska skanneri on mulle käsittämätön laite niin nämä piirrokset on taltioitu kameralla. Siitä johtuvat mahdolliset heikkoudet kuvanlaadussa.


Fanart

Sesshoomaru, S
Olisiko ollut vuoden 2008  töherrys? En muista tarkalleen. Joka  tapauksessa ensimmäisiä kokeilujani mangan parissa. Hahmo on siis Sesshoomaru Rumiko Takahashin mangasta Inuyasha, ja kyllä, käytin mallia.

Near, S
Tämän piirsin pikkusiskolleni, joka toivoi kuvaa Death Noten lempihahmostaan Nearista. Kärsi vähän tussienkäyttötaidoistani, mutta pidän ihan suht onnistuneena.

L, S
Yritykseni ikuistaa suosikkihahmoni L Death Note -mangasta. Ei aivan nappiin, mutta onhan siinä jotain samaa näköä? :'D Tässä en muistaakseni käyttänyt mallia, joten pieni fail johtunee siitäkin.

Mercutio kuva 1, S
Lempihahmoni Sonia Leongin kuvittamasta, Shakespearen "Romeo ja Julia" -näytelmän modernisoidusta sarjakuvasovituksesta. Mallia käytetty ja olen ihan suhteellisen tyytyväinen tähän.

Mercutio kuva 2, S
Sama kuva hieman eri varjostuksella.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2013 20:09:05 kirjoittanut Rascal »
"Sille, joka on kerran joutunut metsänhaltijan valtaan, jää kuitenkin
ainainen kaipuu metsään eikä hän koskaan oikein palaa entiselleen."


Yes, I'm a football romantic.

Shikoo

  • Sateenkaariponi
  • ***
  • Viestejä: 29
  • Ava by JFA / Lupin, HP-fanit
Ai töherryksiä vai? Ihan järkyttävän hyviä verrattuna omiin suttuihini... En kestä, kun jotkut osaa varjostaa byääh. Joo ja kritiikkiä tosiaan hiukan tussauksesta,  ensimmäisessä kuvassa voisit nuo silmät tussata vahvemmalla, ohut kynä näyttää hiukan oudolta. Älä ota pahalla, olisin varmaan itsekin tehnyt kyseisen virheen:) Mutta lempikuvani näistä oli Mercutio ykkönen, ihan tajutoman hyvin piirretty ja tussattu!

Shikoo on japania ja tarkoittaa "ajatusta".