Kirjoittaja Aihe: Ei niin kuin ennen | S, angst, tuplaraapale  (Luettu 1622 kertaa)

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Ei niin kuin ennen | S, angst, tuplaraapale
« : 02.06.2011 14:25:29 »
Nimi: Ei niin kuin ennen
Kirjoittaja: anskuu
Genre: angst
Ikäraja: S
Yhteenveto: Tönäisit minut veteen, ja hyppäsit itse perässä.
A/N: Pieni tuplaraapale, osallistuu Albumihaasteeseen Tokio Hotelin biisillä Automatic. Toivottavasti tykkäätte ja kommentit on enemmän kuin elämä ^^

Ennen kaikki oli hyvin. Ennen silmäsi loistivat iloisina, katseesi oli täynnä rakkautta. Muistan kuinka istuimme lämpiminä kesäiltoina tuntitolkulla rannassa, vain me, takertuneina toisiimme. Juttelimme pitkään ja hartaasti, purskahtaen välillä nauruun. Tönäisit minut veteen, ja hyppäsit itse perässä.
Kävelimme puistossa, istahdimme penkille syömään ja suunnittelemaan kesälomaa. Meillä ei ollut kiire mihinkään, toisin kuin nykyään.

Nyt kaikki on toisin. Enää emme kulje käsi kädessä rannalla, emme puhu tunteja ja vain unohda aikaa ja maailmaa ympärillämme. Enää ei katseesi ole se sama, nykyään näen aivan muuta, kun kohtaan siniset silmäsi. Näen sinussa epävarmuutta jota en ole ennen havainnut, haluat pois mutta et sittenkään. Et halua myöntää mitään. Vakuutat minulle, että kaikki on hyvin, ei ole mitään hätää. Suljet silmäsi ongelmilta, annat minun hitaasti mutta varmasti lipua kauemmas sinusta. Ehkä haluat sitä, en tiedä. Ehkä en haluakaan tietää vastausta.

En ymmärrä, miksi rakastan sinua niin, vaikka tiedän tämän olevan melkein ohi. Haluan tämän loppuvan, ainaiset vakuuttelut ja rutiininomaisen elämän. Tyhjät katseet, merkityksettömät sanat ja vakuuttelut.
Vakuutin ennen itselleni joka ilta, että seuraavasta päivästä tulee parempi. Huomenna kaikki on hyvin ja asiat ovat taas niinkuin ennen. Enää en jaksa, en voi uskoa siihen.

Tämä on automaattista, sinussa ei ole enää oikeaa rakkautta. Rakastan sinua silti.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 21:43:10 kirjoittanut flawless »
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Ei niin kuin ennen
« Vastaus #1 : 02.06.2011 19:29:29 »
Tämä oli kaunis, nätti pätkä. Kuvasit rakkautta sekä sen epävarmuutta aidon tuntuisesti. Teksti liukui eteenpäin sulavasti, pidit paketin kivasti kasassa. Tässä oli jotain viehättävää, mistä pidin kovasti. Kirjoitustyylisi oli rento, mutta silti huoliteltu. (:

Lainaus
Suljet silmäsi ongelmilta, annat minun hitaasti mutta varmasti lipua kauemmas sinusta.
Tämä oli nätisti kirjoitettu virke. Juuri tämä (ja se "huomenna paremmin" kuvaus) viestittivät siitä epävarmuudesta, jossa minäkertoja pyöriskeli. Kuitenkin kaikki peittyi rakkauden alle, epäkohtia on vaikea myöntää (tai ainakaan toimia niiden johdattelemina).

Lainaus
Tämä on automaattista, sinussa ei ole enää oikeaa rakkautta. Rakastan sinua silti.
 
Myös loppu oli kaunis. Se kokosi koko tekstinpätkän kivasti yhteen, ja tiivisti sen sanoman. Viimeinen lause on juurikin tuollainen toiveikas, mutta silti siihen on sekoittunut niitä negatiivisiäkin tunteita.

Kiitokset tästä.

~Vanamo
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥