Kirjoittaja Aihe: Rakkautta nauttien, S, Lily/Sirius, one-shot  (Luettu 1560 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Rakkautta nauttien, S, Lily/Sirius, one-shot
« : 29.05.2011 18:01:09 »
Nimi: Rakkautta nauttien
Ikäraja: S
Haaste: OTP10 Lily/Siriuksella
Paritus: Lily/Sirius
Tyylilaji(/t): Romance ja ehkä ihanihanihan vähän humour
Yhteenveto: Lily pakenee Tylypahkan tanssiaisista ja kenet hän kohtaakaan? Oman kohtalonsa kasvot tuijottavat tyttöä suoraan silmiin...
Kappale: Hurtsin Wonderful Life
Oma sana: Hmm.. Kappaleesta kiitokset Guadaloupelle (<3) ja muutenkin kiitokset Kilahtaneiden kirjoittajien kerholle. Itse pidän tästä.

RAKKAUTTA NAUTTIEN

 Lily Evans seisoi viileässä kevätilmassa juhlapuku yllään Tylypahkan järvellä ja katseli kaukaisuuteen. Hän oli paennut Tylypahkan seitsemäsluokkalaisten kevättanssiaisista, sillä hänen poikaystävänsä Sirius Musta oli tanssinut hitaan kappaleen jonkun toisen tytön kanssa. Lily ei ollut kestänyt nähdä, kun Sirius oli tanssittanut tyttöä, joka oli kietonut ahneesti kätensä Siriuksen kaulan ympärille. Äkkiä Lily tunsi lämpimän käden kietoutuvan hänen ympärilleen.

”Tule tanssimaan, jäädyt täällä”, Siriuksen ääni kehotti. Lily kohotti katseensa Siriukseen ja pudisti hitaasti päätään. Sirius katsoi tyttöä kysyvästi.

”Mikset?” poika kysyi lopulta.

”Koska... Sinä tanssit sen toisen kanssa”, Lily totesi epävarmana. Hän tunsi itsensä typeräksi, kun meni paljastamaan asian toiselle niin pian. Mutta rehellisyys ennen kaikkea. Hän irrottautui Siriuksen sylistä ja käänsi päättäväisesti kasvonsa muualle.

 Sirius naurahti, kuten Lily oli arvannutkin.

”Lihavan Minuelan kanssako? Minuelan kädet olivat ihan hikiset ja hän jännitti ihan liikaa. Ei minun tyyppiäni, ei todellakaan. Kaiken lisäksi Minuela on käsittämättömän tyhmä. Minä haluan fiksun ja kauniin tyttöystävän ja sinä olet sellainen”, Sirius sanoi. Poika käänsi Lilyn pään uudelleen itseään kohti ja suuteli häntä. ”Siksi aionkin kysyä sinulta erään kysymyksen”, poika jatkoi hymyillen.

On a bridge across the seven on a Saturday night,
Susie meets the man of her dreams.
He says that he got in trouble and if she doesn't mind,
he doesn't want the company.
But there's something in the air
They share a look in silence and everything is understood.
Susie grabs her man and puts a grip on his hand
as the rain puts a tear in his eye.


 Sirius polvistui Lilyn eteen ja Lilyn katse muuttui heti epävarmasta iloiseksi. Sirius otti taskustaan rasian ja aukaisi sen. Sisältä paljastui kaunis kullanhohtoinen sormus, jossa oli kaksi pientä sydäntä, jotka kietoutuivat yhteen. Sydämien päällä oli toisessa S ja toisessa L, kun Lily kumartui katsomaan sormusta lähempää hän huomasi, että sydänten välissä olevat langat muodostivat sanan and. Sormuksessa luki siis S and L.

”Lily Anastasia Evans”, Sirius aloitti perinteiseen tyyliin. ”Lupaan rakastaa sinua koko elämäni ajan  ja tunnen, että meidät on luotu toisillemme. Siksi kysynkin sinulta: Tuletko vaimokseni?”

 Lily hymyili kyynelsilmin ja sanat jäivät ensin kurkkuun kiinni. Kun hän lopulta pystyi puhumaan, sana tuli kuiskauksena.

”Tulen.”

She says:

Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.
Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.


 Huulet kohtasivat toisensa ja hiljainen taustamusiikki soi yhä. Kumpikaan ei huomannut pihaan tullutta seitsemäntoista vuotiasta poikaa. Pojalla oli mustat pitkät rasvaiset hiukset ja tämän mustat silmät täyttyivät kyynelistä.

”Minulla ei taida olla enää mahdollisuuksia”, tämä kuiskasi.

Driving through the city to the temple station,
Cries into the leather sea,
And Susie knows the baby was a familiy man,
But the world has got him down on his knees.


 Lily ja Sirius jäivät seisomaan sylikkäin Tylypahkan järven rannalle. He nauttivat kuun hiljaisesta valosta. He tunsivat toinen toisensa täydellisesti ja ymmärsivät katseesta toisen ajatuksen. He olivat onnellisia yhdessä ja jos tuleva salli, he olisivat onnellisia ikuisesti. Häitä ei vielä suunniteltu, nyt oli kahden keskeistä aikaa. Pian he palaisivat jo Suureen saliin ja Sirius ilmottaisi kaikille riemuiten uutisen. Pian, mutta ei vielä.

So she throws him at the wall and kisses burn like fire,
And suddenly he starts to believe,
He takes her in his arms he doesn't know why,
But it seems that he begins to see:


 Lopulta Sirius kohotti katseensa Lilyn kasvoihin ja nyökkäsi kysyvästi päätään linnaan päin. Lily nyökkäsi huokaisten. Ihanatkin hetket loppuisivat pian.

”Mennään. Älä pelkää, olet minun kanssani”, Sirius sanoi virnistäen.

”Ikuisesti.”

”Kuolemaan saakka ainakin.”


Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.
Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.
Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.
Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.


  Nuori pari juoksi käsi kädessä linnaan turvaan sateelta. Taivaalta ripsi jo vettä, mutta kastuminenkaan ei olisi kumpaakaan haitannut. Se olisi ollut hetken arvoista.

 Sirius piti Lilyä kädestä kiinni koko sen ajan, kun he menivät Suureen saliin ja vielä Suuressa salissakin. James Potter, Siriuksen paras ystävä, katsoi paria kysyvästi.

”Missäs te viivyitte?” poika kysyi virnistäen. ”Alahan kertoa.”

 Sirius vastasi ystävänsä virnistykseen.

”Se jääköön salaisuudeksi”, poika totesi arvoituksellisesti. Lily katsoi poikaystäväänsä kysyvänä, sillä hän arvasi, että tämä suunnitteli jotakin.

 Pian Sirius nousikin jo pöydälle ja veti tyrmistyneen Lilyn myös ylös.

”Ole kiltti, äläkä nolaa minua”, Lily pyysi. ”Minun täytyy pitää vielä puhekin!”

”Sitä ennen pidetään hauskaa ja juhlitaan”, Sirius totesi kuiskaten ja korotti sen jälkeen ääntään. ”Kuulevatko kaikki minut?” joukosta kuului hyväksyvää mutinaa. ”Hienoa! Minulla on teille suuri yllätys!”

 Lily painoi kasvonsa häpeilevänä maahan. Nyt hän arvasi, mitä Sirius oli suunnitellut.

Don't let go! Never give up!
Don't let go! Never give up - it's such a wonderful life.


 ”Minä ja tyttöystäväni Lily Evans olemme menneet kihloihin!” Sirius kajoitti uutisensa koko koululle ja suuteli sen jälkeen Lilyä suoraan suulle. Kuului vislauksia.

  Lily irrottautui suudelmasta, istuutui sitten pöydälle ja hyppäsi sen jälkeen alas. Sirius katsoi kihlattuaan pettyneenä ja alkoi sitten kaikkien yllätykseksi – ja Lilyn järkytykseksi- tanssia pöydällä vetäen tällä kertaa Jamesin mukaansa.

 Lily katsoi anovasti parasta ystäväänsä Fionaa, joka seurusteli Jamesin kanssa. Fiona vain virnisti Lilylle ja hyppäsi itse mukaan villiin tanssiin. Lily huokaisi.

”Tämä on toivotonta”, hän sanoi vieressään seisovalle Remukselle. Remus nyökkäsi hymyillen, mutta piti katseensa koko ajan parhaissa kavereissaan.

”He ovat nuoria ja villejä”, poika mutisi.

 Lily nyökkäsi. Kai hänen pitäisi ainakin yrittää ymmärtää.


Wonderful life, wonderful life, wonderful, wonderful, Wonderful life.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 00:27:46 kirjoittanut Unohtumaton »