Kirjoittaja Aihe: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-11  (Luettu 5901 kertaa)

neiti X

  • Vieras
Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-11
« : 19.05.2011 22:31:31 »
// Alaotsikko: K-11, James/Sirius, James/Lily, Lily/Remus, Peter/X

Ficin nimi: Ei ihan tavallinen rakkaustarina
Kirjoittaja: neiti X
Beta: NeitiMusta
Tyylilaji/Genre: slash, romanttinen, humour...Sekoitus vähän kaikkea
Ikäraja: K-11
Paritus: James/Sirius, James/Lily, Remus/Lily, Peter/X...
Disclaimes: Hahmot eivät  ole (valitettavasti) minun, vaan J.K.Rowling:in. Tarina on minun ( ja sen huomaa :D)
Summary: ”James, minä...”
”Shh... Niin minäkin sinua.”
Varoitukset: Kiroilua, slashia...

A/N: Eli kolmas ficcini ja tämä on lähtöisin haasteesta, jonka heitti yuuri. Tämä on siis moniosainen, ja laitan aluksi tämän trailerin. Yritin saada mukaan huumoria (kenties onnistumatta), mutta itselläni oli ainakin hauskaa kun kirjoitin tätä ficciä, naureskelin yksinäni, ja porukat luuli, että olen pimahtanut, mutta mutta... ;D Mutta, toivoisin kommentteja äärettömän paljon ihanat finiläiset! :) Toivottavasti pidätte tästä!

Pakkollisia sanoja/lauseita:

- tuulihattu/tuulihattuja
- viikset
- ruikuli
- valokuva
- Englannin kuningatar


"Olet yököttävä."
"Miten tässä näin pääsi käymään?"
"Miksi et ole koskaan kertonut?"
"Sirius...Sirre hei...Anturajalka - älä viitsi."
"Rehellisesti sanottuna...Poikasi muistuttaa sinua. "
"Juuri siksi."
"Et ole niin paha kuin kuvittelin"
"Olen pahoillani."

kielletyt sanat:

- noidankattila
- tälipaju
 
(Tässä ovat nämä haasteen kielletyt sanat yms...)

//Vanilje muokkasi ikärajan otsikkoon ja tarkensi alkutietoihin.





Sirius tykkää Jamesista...
”Minä...”
”Minäkin sinua.”
James tykkää Siriuksesta...
”Mitä helvettiä?”
”Niin, minä reagoin aivan samalla tavalla kun kuulin asiasta ensimmäisen kerran.”
Mutta se ei ole niin yksinkertaista...
”Hei Lily. Hik.”
”Minä olen raskaana!”
”Hei, hikka katosi! Kiitos Lily!”
Se ei ole Sirius plus James...
”Sirius?”
”Niin?”
”Miksemme me ole yhtä helppo yhtälö kuin Lily ja Remus?”
”Mitäh?!”
Vaan tuhansia erilaisia sattumia, tunteita ja kohtaloita...
”Sirius... Sirre hei...Anturajalka – älä viitsi.”
Jotka kietoutuvat yhteen...
”Miten tässä näin pääsi käymään?”
”Minä en enää koskaan, ikinä, juo mitään kermakaljaa vahvempaa.”
Mitä odottamattomimmimilla tavoilla...
”Mitä? Siis sinä ja Lily? Lily Evans?”
”Niin. Lily Evans.”
Ja yllätyksiltä ei voi välttyä...
”Ei voi olla totta! Minä olen raskaana!”
”Niin, ja minä olen rakastunut!”
”Se ei ole yhtään sama asia!”
”Ei olekkaan. Halusin vain sanoa jotakin nokkelaa.”
Neiti X ylpeänä esittää...
”Voiko tuosta nyt olla ylpeä?”
”Älä viitsi, kyllä tuosta voi jotakin tulla... tai sitten ei.”
Ei ihan tavallinen rakkaustarina<3
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 09:16:51 kirjoittanut Vanilje »

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina
« Vastaus #1 : 20.05.2011 12:18:05 »
<3
Rakastuin ficciin jo nyt ^^
Aivan uskomattoman hyvin kirjoitat jo pelkästään trailereita.. :) Odotan innolla tarinan avausta ja suhteiden ja ties minkä kehitystä ^^

Sirre<3<3<3 KELMIT<3<3<3<3

Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina
« Vastaus #2 : 29.05.2011 14:28:14 »
Otsikko ja paritukset pakotti mut avaamaan tän fikin. :) Mun katse oikein hakeutu tähän. :)

Joten.. ihanaa, että tässä vähän niinku on ihan erilaiset paritukset. :) Vihdoinkin joku sellanen, missä Siriuksella ja Jamesilla on kunnon suhde, ja Lily voi suksia sinne, minne pippuri ei kasva. Okei, mulla ei varsinaisesti ole mitään Kaikkitietävää Neiti Evansia vastaan, mutta välillä on kiva lukea sellasta, missä James ja Sirius rakastaa toisiaan, ja sitten James ei lopulta valitse Lilyä. Toivottavasti tässä James on mieluummin Sirren, kun Lilyn kanssa. :)

Traileri vaikutti ehdottomasti mielenkiintoselta. :) Innolla jään odottamaan jatkoa. En halua tunkeilla (enkä yritä piilossa sanoa, että oli kirjotusvirheitä) mutta jos tarttet betaus-apua niin mä voin kyllä auttaa. :)

Saa nähdä miten nämä ihanat paritukset kehittyvät! :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #3 : 06.07.2011 22:30:56 »
yuuri:Kiitos kiitos :) Jatkoa ei ole vähään aikaan tullut kirjoittajan hektisestä elämäntilanteesta johtuen (ja kröhöm kirjoittaja on laiska kröhöm) ;D Hyvä jos pidät, sinun mahtavasta ideastasihan tämä on lähtöisin :) Jatkoa lupailen pikapuoliin!

NeitiMusta:Kiitos kommentista! Juu, samaa mieltä olen, Lily saa pysyä kaukana Sirrestä ja Jamesista ;D Jatkoa lupailen pikapuoliin. Betausavun otan mielelläni vastaan!  :)


neiti X

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #4 : 06.07.2011 23:23:29 »
Good, mä jo pelkäsin että mitä oot mieltä tollasesta yhtäkkisestä betaus avusta, mutta onneks et ottanut sitä mtenkää pahasti. :) tää vaan vaikutti hyvältä ja aattelin, että jos vaikka tarttet apua. ;)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #5 : 06.07.2011 23:56:19 »
NeitiMusta:Joo, kyllä apu kelpaa :) Kiitos!  :D Olisiko mielenkiintoa ja aikaa betata myös eräs toinen ficcini? Kun sain juuri parituksella H/D valmiiksi angst/fluff-ficin, mutta jotkut kohdat vähän tökkivät ja kieliopista en ole ihan varma... :) Toivottavasti en vaikuta mitenkään rasittavalta... ;D

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #6 : 07.07.2011 03:02:33 »
Whoa! Aika mahti traileri! Pakko liittyy lukijoihin! Koska eka luku?
Harvinaista, ennen en pitäny näin homo pareist, nykyään luen helposti J/S ja H/D fikkejä :)
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #7 : 07.07.2011 17:34:04 »
Totta kai! Ei siitä oo mitää vaivaa! :) ehdottomasti et kyllä vaikuta. :) Hyvä vaan jos musta on apua. :) mä rakastan tota paritusta. ;)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #8 : 09.07.2011 00:15:42 »
Anturajalka93: Hyvä jos pidit! Ensimmäinen luku alkaa olla hiontaa vaille valmis, eli julkaisen sen mahdollisimman pian.  :)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #9 : 09.07.2011 12:11:43 »
Sitä odotellessa<3 Nomnomommomnom^^ Ah, Sirius ja James...Sä varmaa tapat mut ihkutuksella :''D
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #10 : 14.07.2011 19:55:24 »
A/N: Eli tässä tämä ensimmäinen luku sitten on. Kiitos kaikille, jotka kommentoivat, ja jotka ylipäätään lukivat tätä, ja olen pahoillani, että tällä kesti :) NeitiMustahan siis toimii betana ja ystävällisesti kuunteli valitustani, ja korjasi lukemattomat virheeni :)) Tässä luvussa ei oikeastaan vielä tapahdu mitään räjäyttävää Siriuksen ja Jamesin välillä, mutta tämä on alustusta kaikelle. Ja Remusta ja Peteriä ei vielä ole paljoa, mutta heitäkin lupaan seuraavaan lukuun enemmän, ainakin Remusta koska hän on niin iki-ihanasöpöliinimussukka... ;D Juu, mutta toivottavasti pidätte, ja olisin hyvin hyvin hyvin hyvin kiitollinen kommentista! :D


Viimeisen vuoden rohkelikkojen makuuhuoneesta kuului tasainen tuhina. Kolme poikaa nukkuivat syvässä unessa haaveksien kuka mistäkin. Välillä unissa mutistu huokaus tai äännähdys rikkoi muuten niin rauhaisaa ilmapiiriä. Yhtäkkiä makuuhuoneen ovi aukesi, ja neljäs makuuhuoneen asukas tuli painavan kirjapinonsa kanssa huoneeseen. Hän kurkkasi ympärilleen, ja huomatessaan muiden vielä nukkuvan, hän asetti kirjapinon varovasti sängylleen, ja hiipi mahdollisimmen hiljaisesti matka-arkkunsa luokse.Yksi asukas kuitenkin nosti nopeasti päänsä.
”Remus?” kysyi uninen ääni. Remus hymyili ystävälleen Siriukselle, jonka hiukset sojottivat jokaiseen ilmansuuntaan, ja joka muistutti enemmän aivokuollutta vihannesta, kuin äärettömän komeakasvoista velhopoikaa.
”Niin?” Remus vastasi ystävälleen ja naurahti tämän uneliaan hämmästyneelle ilmeelle. Väsynyt Sirius mutisi jotakin epäselvää siitä, että James oli taas selittänyt koko yön Lilystä, ja ettei hän ollut saanut nukuttua silmällistäkään, kunnes vajosi takaisin sänkyyn. Vielä sen jälkeen hän valitti lujaan ääneen siitä, että huispausharjoitukset oli siirretty huomiselle, kun Sirius olisi halunnut... Lauseen loppu hukkui kuorsaukseen. Sirius oli jo täydessä unessa. Remus katsahti kelloa, ja se näytti vasta puoli kahdeksaa. Hän päätti palata takaisin pehmeään sänkyynsä tapojensa vastaisesti, olihan sentään sunnuntai. Pian huoneesta ei kuulunut muuta, kuin neljän pojan tasainen kuorsaus ja tuhina.

Sirius Musta oli todella komea. Hänellä oli mustat, kiharat hiukset ja kopeat kasvot, leukaa peitti musta sänki. Mutta tällähetkellä hän muistutti enemmän variksenpelättiä kuin komeaa velhopoikaa. Sirius katsahti sänkynsä vierellä olevaan peiliin, ja huokaisi nähdessään peilikuvansa. No, hiukset tasoittuisivat päivän mittaan, ja unelias ilme katoaa kupillisella kahvia. Kahvin ajattelu toi Siriuksen mieleen aamiaisen, ja hän katsahti yöpöydällään olevaa kelloa, joka näytti kymmentä. Jos hän olisi nopea, ehtisi hän saada kahvia sekä voileivän tai kaksi, ennen kuin aamiainen loppuisi. Sirius nousi hitaasti istumaan ja katsahti muihin makuuhuoneissa sijaitseviin sänkyihin. Kolme muuta tuhisivat vielä lämpimissä sängyissään, ja Sirius päätti herättää heidätkin aamiaiselle, jottei hänen tarvitsisi a)mennä yksin Suureen Saliin, ja b) jottei hänen ystävänsä vaan saisi nukkua pidempään kuin kyseinen herra itse. Sirius nousi sängystänsä ja hiipi parhaan ystävänsä Jamesin vuoteeen vierelle. Siriuksen katse harhaili ystävänsä komeisiin kasvoihin ja ennen kuin hän tajusikaan, huomasi hän sormiensa vaeltavan ystävänsä sotkuisissa, mustissa hiuksissa. Sirius pudisti päätään ja tönäisi kiukkuisesti Jamesin hereille, joka tippui sängystänsä napaten Siriuksen kauluksesta kiinni, jolloin molemmat lensivät päällekkäin sängyn toisella puolella. Kaksi muutakin Kelmiä heräsivät hätkähtien Siriuksen huudahdukseen. Remus nousi hätääntyneenä ylös, ja oli reväyttää selkänsä pompatessaan pystyyn. Peter sen sijaan säikähti niin paljon, että säpsähti hereille ja tippui samantien vuoteestaan.
”Mitä helvettiä?” kiljui Remus taikasauva osoittaen Jamesin sänkyä kohti. Peter kompuroi ylös lattialta. Sirius makasi Jamesin päällä, ja molemmat näyttivät hämmästyneiltä.
”Sirius?” James kysyi hämmästyneenä.
”Jep. Älä kysy mitään”, vastasi Sirius huulillaan hiukan ilkikurinen hymy.
”Jos minä heräsin siihen, että Sirius ja James tippuivat sängystä, niin olen kyllä äärettömän kiukkuinen”, mutisi Remus haukotuksensa lomasta. Peter oli saanut itsensä takaisin sängylle, ja kenties nukahtanut samantien. Sirius nousi ylös, ja auttoi parhaan ystävänsä jaloilleen.
”Miten sinä olet, Sirius, tähän aikaan hereillä? Sinunhan pitäisi herätä vasta puolenpäivän jälkeen?” kysyi Remus naurua äänessään.
”Hah hah”, mutisi Sirius repiessään farkkuja jalkaansa. Toinen lahje jäi kuitenkin hänen jalkaansa kiinni ja tömähdyksen saattelemana uninen velhopoika kaatui lattialle pitkin pituuttaan.
”Perkele!” kajahtaa hyvin härskisti lattialta. Peter kääntää kylkeään, mikä osoittaa muille tämän hengittävän vielä. Remus naurahtaa samalla, kun pukee paitaa paljaan ylävartalonsa peitoksi. James kävelee Siriuksen eteen, ja auttaa tämän ylös.
”Kultaseni, farkut puetaan näin, jollei välttämättä tahdo pyyhkiä samalla pölyjä”, James irvailee ystävälleen pukiessaan omia farkkujaan jalkaansa.
”Heko heko. Tänä aamuna mikään ei vaan suju”, Sirius mutisee kaivaessaan takapuoli pystyssä matka-arkkuaan.
”Kuule, Sirius. Sinulla on toki hurmaava takapuoli, mutta olisin kiitollinen, jos et kiihottaisi sen mehevällä muodolla meitä muita”, James irvailee Siriukselle ja taputtaa tämän takapuolta leikkisästi. Sirius muuttuu punaisemmaksi kuin tomaatti ja huokaisee. Ei hyvä jumala. Ei tänään. Mutta pikku-Siriuksella on aivan oma tahtonsa. Sirius hyppelehtii nopeasti makuusalista vessaan mutisten jotakin kusihädästä. Hänen suljettuaan vessan oven, katsahtaa James Remukseen kummeksuen.
”Onko Anturajalka sinustakin vähän outo?”

Sirius odotti, kunnes kuuli makuusalin oven sulkeutuvan, ennen kuin tuli ulos vessasta. Ei herran jumala. Mikä ihme häntä vaivasi? James oli aina ollut hänen paras ystävänsä... No mutta, se johtuu vain siitä, etten ole saanut naista vähään aikaan, ajatteli Sirius hipsiessään kohti Suurta Salia. Hemmettti, pitää saada naista, lisäsi Sirius mielessään listaansa, jossa oli jo kaksi asiaa tälle päivälle, herää ja saa naista. Miten hän muistaa tämän kaiken? Hetkinen, toisen listassa olevista asioista hän jo toteuttikin, mutta kumpi se olikaan...? Herääminen!
”Minun on  todella saatava kahvia”, mutisi Sirius hiljaiselle oleskeluhuoneelle hipsiessään kohti muotokuva-aukkoa.

Suuressa Salissa James oli onnensa kukkuloilla. Kuusi pitkää vuotta oli hän piirittänyt Lily Evansia, unelmiensa punahiuksista naista, mutta vasta nyt hän sai jonkinlaista vastakaikua tunteilleen. James oli nähnyt Lilyn käytävällä yksin, ja oli päättänyt yrittää tuuriaan, jos vaikka tänään.
”Huomenta kultaseni!” hihkaisi James ja Lily käänsi päänsä punaiset hiukset leiskuen katseensa Jamesiin.
”Huomenta, James”, mutisi Lily tavallistakin masentuneemmalla äänellä. Mutta nyt oli kyse jostakin muusta, nimittäin Lily ei koskaan ollut näin masentunut vain Jamesin takia. Ja hän kutsui Jamesia etunimellä, eli jokin oli todella hätänä, ja tavallinen ”Painu helvettiin, Potter!”-kommenttikin puuttui.
”Mikä hätänä? Onko opiskelussa ongelmia? Eikö koulu suju? Miehet mielessä?” heitti James kaiken huumoriksi tapansa mukaisesti. Lily ei edes kivahtanut. Hän niiiskautti nenäänsä ja lysähti lähimmälle penkille Tylypahkan käytävälle. James istuutui hänen viereensä ja kietoi käsivartensa lohduttavasti siron tytön olkapäille.
”Minä ja Severus tappelimme”, mutisi Lily. Hän ei jaksanut huomauttaa Jamesille kädestä tai muustakaan, oikeastaan tuntui mukavalta, kun lihaksikas ja kieltämättä hyvännäköinen huispauskapteeni piti häntä sylissään. Ja ei hän oikeasti edes vihannut Pot... Jamesia. Jostakin kaukaa vain juonsi juurensa, että hänen piti vihata Jamesia. Miksi ihmeessä? Nyt kun poika oli johtajapoikakin, ja muutenkin kypsempi ja komeampi... Lily painoi päänsä Jamesin olkaa vasten, ja Jamesin huulille levisi hymy. Epävarmasti hän kosketti noita tulipunaisia hiuksia, ja kun Lily ei vetänyt päätään pois, silittä hän Lilyn hiuksia hitaasti, nautiskellen niiden pehmeydestä. Hän tunsi Lilyn pään olkapäällään ja tytön käden hänen polvellaan. James nielaisi ja hänen sydämensä yritti nähtävästi lyödä koko hänen elämänsä sydämenlyönnit minuutissa.
”James?” mutisi Lily suu vasten Jamesin olkaa.
”Niin?”
”Miten Tylyahoon pääsee opettajien huomaamatta? Jos me vaikka tänään...”
”Lähtisimme treffeille?”
”Niin”, naurahti Lily. Hän ei käsittänyt, miten oli kysynyt sitä. Se rikkoisi sääntöjä, ja hän oli AINA vihannut Jamesia, joten miksi hän nyt menisi tämän kanssa treffeille? Miten se oli lipsahtanut?
”Jos me näemme vaikka kuudelta?” ehdotti James hymy korvissaan saakka.
”Selvä”, vastasi Lily, ja nousi ylös oikoen kaapuaan.
”Nähdään kuudelta oleskeluhuoneessa”, Lily vilkutti hyvästiksi Jamesille.
”Joo, nähdään”, mutisi poissaoleva James. Heti kun Lily oli hymyillyt viimeisen kerran, ja kääntynyt kulman taakse, aloitti James villin tanssin.
”Minä menen treffeille Evansin kanssa, minä menen treffeille Evansin kanssa, lal lal laa...”, lauleskeli James hyppiessään kertomaan asiaa Kelmeille. Lily hymyili kuullessaan laulun sanat. Oikeastaan James oli ihan mukava... Ja hyvännäköinen!


”Remus!” hihkaisi James löytäessään viimein Remuksen rohkelikkojen oleskeluhuoneesta. Remus kohotti hitaasti katseensa lukemastaan paksusta kirjasta ja nosti toista kulmakarvaansa.
”Niin?”
”Lily, minä, illalla, Tylyaho”, selitti James hengästyneenä juostuaan ympäri linnaa etsiessään ystäviään.
”Lily antaa sinulle selkään illalla Tylyahossa? Mitä sinä teit?” kysyi Remus ilme täynnä myötähäpeää ja hämmästystä.
”En mitään! Minä vannon! Minä ja Lily menemme treffeille Tylyahoon, ja saatanpa saada tänään...” jatkoi James vihjailevasti.
”Saat mitä? Selkääsi?” naurahti Remus.
”Ei kun saan SITÄ.” selitti James turhautuen hetkessä. Mitä pukea päälle? Ilman partavettä? Partaveden kanssa? Suihkuun! Ajatteli James ajatuksiensa pyöriessä ympyrää.
”Minun pitää käydä tänään suihkussa!” kertoi James ajatuksensa äänen.
”Ai, alkoiko sinuakin haju etoa? Kiitos James, sinä pelastat meidät hajukuolemalta!” hihkaisi Sirius, joka oli juuri astunut sisään oleskeluhuoneeseen.
”Ei vaan minulla on treffit Evansin kanssa kuudelta tänään!” James hehkutti kapsahtaessaan Siriuksen kaulaan teatraalisesti.
”Menemme Tylyahoon. Suutelemme auringonlaskussa.” kertoi James Siriukselle, joka tiputti tämän kuvitelmistaan pudottamalla ystävänsä maahan. Tömähdyksen saattelemana kirosi James kömpiessään ylös pölyiseltä lattialta.
”Ja hah hah. Tietääkö Evans näistä ”treffeistä”?” kysyi Sirius pirullinen hymy huulillaan.
”Totta kai tietää. Miksei? Ahaa, hah hah, kekseliästä Sirius”, mutisi James keksiessään ystävänsä sarkasmin.
”Minä menen suihkuun. Kellohan on jo...”
”Viisi yli kaksi, niin. Sinulla on kiire, Sarvihaara! Treffit alkavat jo kuudelta!” hoputti Sirius pilkallisesti Jamesin näyttäessä kieltä, ja juostessa portaat ylös. Remus katsahti Siriusta kirjastaan.
”Etkö sinä ole onnelllinen Jamesin puolesta?” kysyi ruskeahiuksinen miehenalku nojatuolin pohjalta.
”Niin, nyt saamme kuulla seuraavat puoli vuotta sitä kun pihi ei-koskaan-auki-Evans pitää Sarvihaaraa puutteessa toteuttaakseen sadistisia haaveitaan.” kirosi Sirius ja istuutui takkatulen ääreen. Palaako täällä aina tuli? Mitä minun piti tehdä tänään? Miksi helvetissä Evans suostui Sarvihaaran treffipyyntöön? Nämä ajatukset päässään Sirius vaipui horrokseen Remuksen jatkaessa lukemistaan.

James tuli suihkusta ja nuuhkaisi itseään. Hän ei ollut tuoksunut näin hyvältä sitten lapsuuden, kun äiti oli vielä pessyt hänet. Mutta tänään hän oli kuurannut tunnin suihkussa, ja tuoksui kieltämättä todella hyvältä. Hän riisui pyhkeensä vyötäröltään, ja kumartui etsimään puhtaita alushousuja. Hmm... Tämän tilaisuuden kunniaksi voisi vaikka vaihtaa sukatkin! Mietti James heilutellen takapuoltaan. Missä ihmeessä kaikki bokserit ovat...?
”Herranjumala!”, kirosi Sirius nähdessään ystävänsä takapuoli (erittäin kiinteä ja mehevä takapuoli
-mitä hemmettiä?!!?!)  pystyssä.
”Sirius! Eikai tämä ole ensimmäinen kerta, kun näet miehen alasti?” Kysyi James naureskellessaan.  Boxereita ei vieläkään tuntunut löytyvän.
”Sirre, saanko lainata sinulta boxereita?”, kysyi James järkyttyneeltä ystävältään, joka istuutui juuri sängyllleen.
”Siitä vain”, mutisi Sirius parhaan ystävänsä takapuoli mielessään. Ei herranjumala, ei herranjumala...
”Kiitti.” James löysi ystävänsä matka-arkusta hakemansa pöksyt päällimmäisinä. Hän veti ne jalkaansa, ja huomasi Siriuksen katseen napansa alapuolella. Peniskateutta?
Sirius heilautti päätään.
”Sarvihaara, oletko sinä varma tästä? Onko Evans todella sitä mitä haluat elämältä? Turvallisuutta. Kaunis vaimo, muutama muksu, omakotitalo. Kestätkö sinä sitä, että sinua rajoitetaan?” Sirius kysyi varovasti ystävältään. James katsahti Siriusta kummaksuen.
”Milloin sinä olet alkanut vakavia puhumaan?” James kysyi etsiessään puhtaita sukkia. Eivätkai nuo olleet ainoat? Miksi hän oli kuvitellut selviävänsä vuoden samoilla sukilla?!
”Ei kun minä olen ihan tosissani, James.”
”Ei tässä nyt olla noin pitkälle miettimässä. Ja mitä muuta elämä voi antaa?” vastasi James naurahtaen löytäessään viimeinkin sukat itselleen. Mielessään hän kiitti äitiään, joka oli sukat arkkuun tukenut. Joskus äiti oli todella avuksi.
”Elämä voisi olla seikkailua! Etkö sinä halua elää täysillä? Tajuta kuolinvuoteellasi, että hei, minä olen tehnyt kaiken mistä olen koskaan unelmoinut! Sitä paitsi, Evans on maannut Ruikulin kanssa! Hän ei vaan tule koskaan antamaan sinulle, usko pois!” Sirius lähes huusi. Miksei James voinut tajuta? Siriuksen rintaa pisti ikävästi ja maha tuntui vääntyvän toisinpäin. Mitä hän antaisikaan, jos voisi olla Lily Evans.
”Mitä helvettiä? Ei elämä voi aina olla yhtä seikkailua ja juhlaa! Minä haluan aikanani perheen, lapsia ja kumppanin, jonka kanssa jakaa kaikki elämän ilot ja surut! Mikä sinua vaivaa? Oletko sinä kateellinen? Hanki naista, Sirre! Evans ei ole maannut kenenkään kanssa, ja vaikka olisi, niin mitä se sinulle kuuluu? Ei hän ainakaan sinun kanssasi ole ollut, kukapa olisi!” karjaisi James takaisin ystävälleen ja veti paidan päänsä yli. Mitä helvettiä nyt oli oikein tekeillä?!
”Minäkö? Kateellinen? Haista paska! Minä saisin enemmän naisia päivässä kuin sinä koko elämäsi aikana! En koskisi Evansiin pitkällä tikullakaan!” Sirius ei käsitä, mistä hän sai vihan huutaa tuollaista. Ei hemmetti, hän ei tosiaankaan ollut saanut naista. James oli saanut enemmän. Ja nyt hän näytti siltä että voisi tappaa Siriuksen.
”No ei siltä näytä!” vihainen James sai huudettua ennen kuin ryntäsi makuuhuoneen ovelle.
”Sirius, mikä vaivaa? Ei tarvitse tulla juttelemaan enää toiste.” huusi James ovelta ja ryntäsi portaat alas. Miten hän olikaan suuttunut noin paljon Siriukselle? Ja mitä Sirius oli oikein tivannut? Haistakoot kukkasen koko mies! James puhisi juostessaan oleskeluhuoneeseen, jossa Lily jo odottikin. Tyttö oli siitä mukava, ettei antanut odotuttaa itseään. Tervehdyksen vaihdettuaan he lähtivät iloisesti rupatellen kävelemään salakäytävää kohti. James yritti parhaansa mukaan unohtaa vastakäydyn riidan Siriuksen kanssa.

Sirius istui sängyllään järkyttyneenä. Vaikka James ei ollut suoraan sitä sanonut, taisi olla nyt ohitse monen vuoden ystävyys. Hän oli loukannut Evansia, ja samalla Jamesia verisesti. Ei hemmetti, mistä oli kyse? Oliko hän mustasukkainen... Evansille? Sirius huokaisi syvään. Hän ei tykännyt pojista, vain ja ainoastaan Jamesista. Tällaiset tunteet piti tukahduttaa, James tykkää Evansista. Riidat pitää sopia, kun James palaa treffeiltä.
”Hemmetti!” karjaisi Sirius ja potkaisi matka-arkkuaan. Auts, huono idea. Nyt sattui varpaaseen kaiken kukkuraksi. Miksi hänen piti joskus olla näin typerä? Hän todella piti Jamesista. Jos James nyt sanoisi, ettei halua enää koskaan nähdä Siriusta, ei hän tietäisi miten elää ilman Jamesia. Kun James palaa, minä pyydän anteeksi, päätti Sirius ja huokaisi vielä kerran. Unohda James, mene etsimään nainen. Sirius käveli portaat alas ja huomasi Jamesin ja Evansin jo lähteneen. Itseasiassa oleskeluhuone oli lähes tyhjä, lukuunottamatta yhtä alempiluokkalaista rohkelikkotyttöä.
”Hei, kaunokainen! Haluaisitko sinä nähdä jotakin todella mahtavaa?” Kysyi Sirius hymyillen, ehkä hiukan pervosti, tytöltä, joka hymyili hänelle ujona takaisin ja kikatti.
”Joo!” tyttö, Emily, vastasi, ja nousi ylös. Tämä neitokainen oli todella näitä aina-auki-tyttöjä. Huokaus näitä kanoja, sama vanha iskurepla ja nämä melkein riipivät paidan päältään, Sirius tuhahti mielessään, ja lähti johdattamaan tyttöä lähimpään luutakomeroon. Nyt kun hän saisi naista, olisi kaikki taas ennallaan, Jameskin unohtuisi. Olenkohan joskus maannut jo tämän tytön kanssa? Mikäs tämän tytön nimi olikaan? Emma? Emilia? Eerika? Kirsten? Amy? Amy se taisi olla, mietti Sirius sulkiessaan Lihavan Leidin muotokuvan.

neiti X
« Viimeksi muokattu: 15.07.2011 21:10:07 kirjoittanut neiti X »

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #11 : 15.07.2011 00:24:22 »
Muhahahaaa!!! Siriusksen ajatukset ja lista :D:D Ja tuo viiminen nimen miettiminen.. Mutta ah ja voih..poika rukka on mustis Lilylle Jamesista >.< NIUH^^

Remus oli ihunan suloinen ja IC<3

James perusitsensä ja Peter...no kyseisellä pojalla ei ole edes niin väliksi :D

Mutta sitten rakentavaan.... .... ..... Niin ja.....  ....  -___________-'''   ups...se katosi...Voi ny sun piip piip piip :D

Jatkoa kiits ^^
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #12 : 15.07.2011 11:37:58 »
Aaa, pidin episodist, jos Sirius herätti Jamesin, ihana! Repeilin muutenkin koko ajan tekstille! :D Paitsi nyyh, Sirius ja James riitelivät, toivottavasti sopii. Varmaa nii, et Sirius puolustautuu lopulta niin, että sanoo olevansa kateellinen Lilylle... :D

Remus hymyili ystävälleen Siriuksella, jonka hiukset sojottivat jokaiseen ilmansuuntaan,
Siriukselle?
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #13 : 21.07.2011 11:08:24 »
Oi, sä julkasit tän! :)

Niinkun mä sulle jo sanoin, niin Sirius ei musta ollu ihan niin sovinistinen, kun mä olin pelänny. Oikeestaan se oli aika suloinen. Vaikka olihan siellä ne pari kohtaa, mutta ehkä sen voi antaa anteeks, kun se kummiskin tykkää Jamesista. :)

Tykkäsin tosta Jamesin innostuksesta, kun se kerto, että se on menossa treffeille Lilyn kans. Siin oli paljon huumorii, eikä sitä voinu lukee naureskelematta sille, että James ei tajunnu Sirren sarkasmia.. :D Noh.. James nyt on aina vähän hömppä. Sille sopii sellanen tietty hölmöys ja huolettomuus, vaikka tiettyhän sen pitää kasvaa aikuiseks.. ;)

Ja sitten Siriuksen sänki.. ♥ Aww.. Mä en voi sille mitään, mutta jotenkin.. Jotenkin mun Sirius-ajatukselle se sopii, koska just sellanen pieni sänki antaa sellasen rennon, vähän renttumaisen ja vähän sellasen huolettoman kuvan.. En tiiä mikä ongelma mulla on, mutta se on vaan hot. :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #14 : 22.07.2011 18:47:14 »
yuuri: Valtava kiitos kommentistasi! Hyvä jos pidät :) Naureskelin itsekin tuolle Siriuksen nimimuistelulle kirjoittaessani, poikkis tuli kysymään että mikä hemmetti on ongelman nimi, kun siinä yöllä yksinäni naureskelin  ;D  Jatkoa olen alkanut kirjoittelemaan, mutta siinä kestää vielä hetkinen, kun joudun maalle koko ensi viikoksi :D Mutta kiitos vielä!  :D

Anturajalka93: Kiitos kommentistasi, ja ääretön kiitos, että korjasit tuon kohdan, muokkasin sen jo tekstiin  :D Voin paljastaa, että kyllä Sirius ja James sopivat (yllätys yllätys  ;D ;D) Ja hyvä jos tämä nauratti, olen iloinen, että huumorini naurattaa muitakin kuin itseäni  :D ;D :D ;D :D

NeitiMusta: Suuri kiitos kommentistasi sekä betausavustasi!  :) James on iki-ihana hönttiliinipöhköliini... Niin, siis joo...  ;D ;D Ja tuo Siriuksen sänki tosiaan on HOT  :D ;D



neiti X

Bizzarre

  • Pässinpää
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Mulle ei vittuilla, perkele!
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #15 : 29.07.2011 18:22:34 »
Ööyh, jatkoa?

Ei nyt tuu oikein mitään mieleen, tykkäsin, mut tavallaan outoa et aluks Siri on silleen et se ei tajuu tunteitansa ja samana päivänä vielä sit myöntää Evanskateutensa.

Yks kirjotusvirhe oli, en muista missä, mut oli kolme e-kirjainta.

Bizza
Tämä ei ole mikä tahansa turha kirjoitus, tämä on taidetta!

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #16 : 13.10.2011 22:25:26 »
Bizzarre: Kiitos todella paljon kommentistasi! Joo, itsekin huomasin tuon nopean "tunnemuutoksen", mutten keksinyt miten olisin tehnyt sen paremmin käyttämättä siihen liikaa "aikaa" ficistä.  ;D Yritän löytää tuon kirjoitusvirhepaholaisen, kiitos kun kerroit! Ja kiitos vielä älyttömästi kommentistasi!  :) :) :D ;D :) Hyvä jos pidit! :)

neiti X

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #17 : 29.10.2011 01:40:02 »
Voin ylpeänä ilmoittaa, että jatkoa saapuu pian, luultavimmin jo tämän viikon puolella! Lähetin juuri toisen osan betalle, ja  kun hän saa luettua tekeleeni ja korjattua (lukuisat) virheet, laitan sen tänne! Kiitos kärsivällisyydestänne, toivottavasti maltatte odottaa vielä hetken :)

neiti X

neiti X

  • Vieras
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #18 : 04.11.2011 23:12:06 »
A/N: Tässä on tämä toinen osa! Kolmas osa on jo tuloillaan, eli ette joudu odottamaan kolmatta osaa näin kauan kuin tätä osaa. Olen todella todella todella pahoillani, että tällä kesti näin kauan. Kiitos taas betalleni NeitiMustalle! Luvussa tapahtuu aika paljon ja luku on siihen nähden aika lyhyt, mutta minulla oli ainakin hauskaa kirjoittaessan, ja toivon, että sinulla on hauskaa lukiessasi tätäi! Luku on aika lyhyt, mutta seuraava on paljon pidempi! Remusta en vieläkään saanut osaan tarpeeksi, mutta LUPAAN, että ensi luvussa Remppaa on PALJON! Luvussa esiintyy slashia ja kirosanoja jonkin verran. Ja kiitos teille, kun jaksatte lukea, ja jos kommentoisit niin olisin onnellinen, siihen ei kulu kuin hetkinen! Kiitos! Lukunautintoa!


James oli ollut oikeassa. He olivat Lilyn kanssa menneet Kolmeen luudanvarteen, ja James oli käyttäytynyt herrasmiehen tavoin. Ainoa vastoinkäyminen oli ollut se, kun yhdeksännen kermakaljan aikana professorit Lipetit, McGarmiwa sekä Hagrid olivat ilmestyneet Kolmeen luudanvarteen. Lily oli jo aikamoisessa huppelissa, ja alkoi nauramaan nähtyään opettajat, joten Jamesin tehtäväksi oli jäänyt Lilyn ja hänen itsensä saaminen ulos kuppilasta ilman että opettajat huomaisivat. Ja tietysti näkymättömyysviitta oli jäänyt torniin. James oli tiputtautunut pöydän alle ja vetänyt hihittävän Lilyn mukanaan, ja heti kun opettajat menivät tiskille odottamaan vuoroaan, raahasi James Lilyn ulos syksyiseen Tylyahoon. Sieltä alkoi matka kohti linnaa, mikä ei todellakaan ollut James helpoimpia matkoja. Lily oli täysin velttona ja kieltäytyi tottelemasta Jamesin pyyntöä yrittää kävellä omin jaloin. Jollain ihmeen keinolla James sai raahattua hervottoman Lilyn mukanaan salakäytävään, ja hämmästyttävää kyllä, he pääsivät eteishalliin lähes ongelmitta. Ainoa ongelma oli itse asiassa vain ja ainoastaan Lily. Hän hihitti, tökki Jamesia vatsaan, selkään, päähän, otsaan ja mihin milloinkin ylsi. Ja jos siinä olisi ollut kaikki, olisi James vielä pärjännyt kiitettävästi Lilyn mukanaan raahaamisessa, mutta kaiken kukkuraksi tyttö kosketteli häntä niin alhaalta, että pikku-Jameskin ilahtui vieraasta. Ja toivotti vieraan iloisesti tervetulleeksi kohoamalla kohti taivasta. Lily tietenkin huomasi sen (miten hän olisi voinut olla huomaamatta kun hänen kätensä seikkailivat Jamesin farkkujen sisällä?). Se taas sai Lilyn hihittämään enemmän ja tyttö kieltäytyi tottelemasta Jamesin tiukkaa käskyä ottaa käsi pois hänen housuistaan, vedoten siihen, että tahtoi tervehtiä myös pikku-Jamesia. James kesti koko matkan, vaikka tunsikin olevansa enemmän kiimainen paviaani kuin velho. Eteishallissakaan ei näkynyt ketään, ja James huokaisi helpotuksesta, kukaan ei ollut huomannut kahta humalaista teiniä, joista toinen ahdisteli seksuaalisesti toista teiniä. Jamesin huokaistessa helpotuksesta Lily sen sijaan koki tarvitsevansa Jamesin jakamattoman huomion, ja jollain ihmeen keinolla humalaisesta tilastaan huolimatta hänen onnistui työntää James seinää vasten. Lilyn kädet seikkailivat Jamesin paidan sisällä ja käyden välillä housuissa samalla kun tyttö kuiskutti Jamesin korvaan erittäin rivoja ja painokelvottomia asioita. Lopulta James ei pystynyt enää esittämään herrasmiestä ja osat vaihtuivat. Pian Lily oli seinää vasten ja kiimainen pavi... siis James oli häntä vasten. Loppuilta (tai pikemminkin yö) kului mukavissa merkeissä yhteisessä vuoteessa.

”Mitä helvettiä!?”, James avasi silmänsä ja näki leiskuvan punaiset hiukset ja vihreät silmät kasvojensa edessä. Hetken katseltuaan James tunnisti huutajaksi Lilyn.
”Mitä sinä saatanan vajaa olet taas tehnyt? Miksi me olemme samassa sängyssä??!”, Lily karjui Jamesin naaman edessä.
”Älä huuda.”, kuiskasi James krapulansa ilmoittaen olemassa olostaan. Miksei Lilyllä ollut krapulaa?!
”Älä huuda? Älä huuda!!? Onko tämä ainoa asia mitä sinä sanot?!”, Lily huusi ja James nousi istumaan.
”Niin, mitä muuta mitä voisin vastata?”, James kysyi pukiessaan sängyn vieressä olevaa paitaa päälleen. He olivat yöllä ilmeisesti päätyneet Tarvehuoneeseen. James haroi hiuksiaan ja katsoi Lilyä.
”Mitäs nyt?”, hän kysyi Lilyn noustessa ylös.
”Tätä ei koskaan, ikinä ole tapahtunut.” Lily mutisi kerätessään tavaransa ja astellessaan pois Tarvehuoneesta.
”Entäs me?”, James huusi hänen peräänsä.
”Mitään meitä ei ole!”, Lily huusi ennen kuin paiskasi oven kiinni.

James raahautui kohti rohkelikkojen oleskeluhuonetta. Hän oli yhdessä aamussa menettänyt Lilyn, neitsyytensä sekä sukkansa, jotka Lily oli vahingossa napannut mukaansa lähtiessään kiireellä. Avatessaan muotokuvan, kohtasi häntä tuttu näky. Remus istui nojatuolissa lukemassa, Sirius makasi sohvalla pitkällään, ilmeisesti torkkuen ja Peter teki läksyjään sohvapöydän ääressä. Kolmikko huomasi hänet heti ja katsoivat häntä uteliaan kiinnostuneina. Paitsi Sirius, joka todella nukkui. James tönäisi hänet hereille ja Siriuksen katse harhaili hetken ennen kuin hän tarkensi silmänsä Jamesiin ja katsahti tätä hiukan säikähtäneenä. Voipunut James hymyili ystävälleen väsyneen hymyn, ja Siriuksen huulet levisivät virneeseen.
”Taisi käydä flaksi.” Sirius totesi iskien silmäänsä. James naurahti.
”Jep. Aamulla Lily ilmoitti, että voin haistaa paskan ja ettei mitään meitä ole tai tule koskaan olemaan.” James kertoi rojahtaessaan Siriuksen viereen istumaan.
”Auts.” Sirius sanoi taputtaessaan ystäväänsä selkään lohduttavasti. James hymyili parhaansa mukaan.
”Jep.” James vastasi. Remus laski kirjansa ja katsoi Jamesiin.
”Pärjäätkö sinä?” Remus kysyi silmissään myötätuntoa.
”Juu, enköhän. Lilyhän on vain yksi tyttö. Tytöt ovat kuin junia, aina tulee uusia.” James sanoi ja yritti hymyillä.
Sirius taputti ystävänsä olkapäätä noustessaan seisomaan.
”Ja montako junaa sinä olet nähnyt täällä?” Sirius naurahti ja ojensi kätensä Jamesille.
”Tule, mennään hakemaan Tylyahosta suklaata. Tuletteko te, Remus ja Peter, mukaan?” Sirius kysyi.
”Ei, menkää te vain kahdestaan. Tuokaa suklaata mukananne.” Remus vastasi hymyillen. Peter katsahti häneen kysyvästi ja Remus mulkaisi häntä paljonpuhuvasti. Hän oli huomannut Siriuksen käytöksessä jotakin, mikä viittasi siihen, että tällä saattoi olla pahalaatuinen James-kiinnostus. Sirius hymyili huomaamatta ystäviensä vaihtamaa katsetta.
”Jep.” Hän huusi juostessaan Jamesin kanssa muotokuva-aukosta kohti salakäytävää.

Sirius ja James päätyivätkin Hunajaherttuan sijaan Sianpäähän, jossa muutamaa tuntia myöhemmin pöytä oli täynnä tuliviskituoppeja. Kaksikko oli aikamoisessa tuiskeessa, kun oli aika lähteä kohti Tylypahkaa. James nauroi Siriukselle heidän kävellessään linnaan, että tämä on hiukan de javu hänen ja Lilyn matkasta edellisenä iltana. Sirius naurahti ja hetken mieliteosta hän pysäytti Jamesin ja suuteli tämän huulia. Aluksi Sirius vain piti huuliaan ystävänsä huulilla. Sirius oli jo vetäytymässä kauemmaksi kun James kietoi kätensä Siriuksen kaulalle ja ystävysten suudelma syveni Jamesin haroessa kädellään Siriuksen hiuksia ja Siriuksen liuttaessa kättään Jamesin selällä kohti tämän takapuolta. Kirpeä pakkanen pisteli poikien poskia heidän suudellessa punakeltaisten lehtien pudotessa päälleen.

James avasi silmänsä pimeässä huoneessa ja huomasi olevansa Rääkyvässä röttelössä. Ja parahti ääneen tajutessaan tämän olevan kuin edelliseltä aamulta. Sirius hänen vieressään siirsi kätensä Jamesin rinnalle unissaan, ja James hymyili. Oli tässä jotakin erilaista verrattuna edelliseen aamuun. Sitten hänen tajuntansa saavutti tieto siitä, että hän makasi yhteisesssä vuoteessa parhaan ystävänsä, POJAN, kanssa, ja James joutui tekemään parhaansa jottei kiljunut ääneen. Sirius tuhisi unissaan ja James nousi varovasti ylös siirtäen Siriuksen käden rinnaltaan mahdollisimman varovaisesti, jottei tämä heräsi. Noustessaan istumaan huomasi James, että hänen takapuolensa oli lievästi kärsinyt kovia eilen. Se ei sietänyt istumista ollenkaan, jonka vuoksi James uikutti hiljaa lähes loikatessaan seisomaan. Sitten hän hiipi Siriuksen farkkujen luokse, ja kaivoi niiden taskusta savukeaskin, jonka tiesi olevan siellä. Sitten James hipsi pelkissä boxereissa kylmän kirpeään syysaamuun.

Hetkeä myöhemmin Sirius heräsi yksin Rääkyvän Röttelön lattialta. Sirius oli tunnettu aamu-unisuudestaan, eikä siis ensimmäiseen viiteen minuuttiin tajunnut muuta, kun ettei ollut Tylypahkassa omassa sängyssään. Sitten hän hieraisi takapuoltaan, joka oli järkyttävän kipeä ja yhtäkkiä hänen tajuntaansa iski tieto siitä, että oli ollut Jamesin kanssa sängyssä. Ja samalla hän huomasi, että jotakin puuttui. Missä James oli? Sirius huokasi syvään käydessään selälleen patjan päälle. Voi helvetin helvetin helvetti. Mitä ihmettä minä olen tehnyt?


neiti X

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Ei ihan tavallinen rakkaustarina, K-13
« Vastaus #19 : 05.11.2011 10:09:12 »
Omnomnomnom :D<3

Jamesilla kävi kahtena iltana flaksi :''D no mutta siis...toiko ne ikinä suklaata Rempalle?o.O No anygays(nimenomaan :'''D) pidin jälleen luvusta ja Jamesista..Sirius on sirius se siitä..Odotan vaan innolla Rempan ja Lilyn juttuja :))
jatkoa siis kiitos ^^
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku