Kirjoittaja Aihe: Twilight: Silmiäsi en näe, mutta sydämesi kuulen, S, Alice/Jacob, raapale  (Luettu 1727 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nimi: Silmiäsi en näe, mutta sydämesi kuulen
Ikäraja: Sallittu
Tyylilaji: Romance
Fandom: Twilight
Paritus: Alice/Jacob
Tiivistelmä: Olen ihmissusi, joka on rakastunut vampyyriin.
Oma sana: Jaa, tällänen tuli, en tiedä, kai tää ihan ok on.

Silmiäsi en näe, mutta sydämesi kuulen

 Jacob PoV

 Alice Cullen, hurmaavan kaunis mustatukkainen tyttö ja minun kihlattuni, tuli viereeni istumaan keijumaisin elein. Hän kulki aina keijumaisilla askeleilla ja näytti siltä, kuin kulkisi aina tanssien. Sellainen Alice oli. Ihastuttava.

 Huulemme kohtaavat taas toisensa, ikään kuin tervehtien. Hänen huulensa ovat jääkylmät ja tiedän, että omat huuleni ovat kuumat. Tulikuumat. Sekin on yksi eroavaisuus välillämme. Minä olen ihmissusi, Alice vampyyri. Olen ihmissusi, joka on rakastunut vampyyriin.

 Silittelen Alicen mustia, lyhyitä hiuksia ja Alice kietoo kätensä kaulani ympärille hellästi, ei kovin ottein. Se tuntuu mukavalta, viileältä. Kun Alice paljasti, että saan hänen päänsärkynsä katoamaan, kumpikaan meistä ei aavistanut, mistä se johtui. Nyt tiedämme, se johtui rakkaudesta. Tähdet olivat aikoinaan kirjoittaneet tarinamme, tähdet määräsivät tahtimme ja rakkautemme.

 Alice hymyili silmät suljettuina ja näytti huumaavan kauniilta. Hymyilin hänen mukanaan ja kietaisin vahvat käteni hänen ympärilleen. Hän suorastaan painautui kainalooni. Näin hänen huulien liikkuvan, mutta en ymmärtänyt sanoja.

”Silmiäsi en näe, mutta sydämesi kuulen”, Alice kuiskasi uudelleen tällä kertaa kovemmalla äänellä. Hymyilin ja suutelin häntä.
------------------------
Kommenttteja?
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:42:19 kirjoittanut Juulia »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Jännä koska yleensä en tykkää sekotetuista parituksista -koska olen tottunut normeihin parituksiin, ja aluksi luinkin että tämä oli Alice/Jasper mutta kun katsoin tarkemmin huomasin että se olikin Alice/Jacob :o ;D
Kivaa vastapainoa sille että kirjoissa kun Alice tapaa Jacobin, hän karjuu tuolle jotain tämän tapaista; häivy ''rakki'' !  ;D
Mutta kuitenkin tää oli silti kiva ja tykkäsinkin tosi paljon :)
Kirjotusvirheitäkään en nähnyt ja kaikki pilkut ja alkukirjaimet oli paikallaan  :D
Lisää tämmösiä voisit kirjotella ja ilmottaa mulle jos tulee joku Twilight -ficci :)
(Ei toki pakko oo ! ;) ;D )

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who