Kirjoittaja Aihe: Yksi Aamuista ||| Seamus/Blaise(S,oneshot)  (Luettu 1501 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Yksi Aamuista ||| Seamus/Blaise(S,oneshot)
« : 05.05.2011 17:46:08 »
Title: Yksi Aamuista
Author: yuuri
Pairing: tulkinnanvarainen Seamus/Blaise
Raiting: S , oneshot

A/N: Runo on minun kirjoittamani, joten en ole sitä keneltäkään kopioinut! Osallistuu FF100-021.Ystävät
Kommentit ovat mukavia ja piristävät päivääni ja olisi samalla myös hienoa saada mielipide itse runsota, johon oneshottini perustuu :)

*****
*****

Yksi Aamuista

Avaan huoneeni oven.
Näen sinun nukkuvan sinisellä sohvalla.


Seamus hieroi unisia silmiään. Ilta oli venähtänyt pitkäksi - kuten niin monta kertaa aiemminkin. Hiljainen tuhina kantautui Samuksen korviin ja poika ei voinut estää itseään vilkaisemasta olohuoneeseensa. Blaise nukkui sohvalla, toinen jalka selkänojan päälle nostettuna ja vasen käsi silmien päällä. Seamus hymyili.

Jään katselemaan sinua.
Sinä käännät kylkeäsi ja mumiset.


Blaise ja Seamus olivat olleet erottamattomat sitten Tylypahkan viimeisen vuoden. Sodan jälkeen niin moni asia oli muuttunut ja Seamus löysi Blaisesta jotain sellaista mihin hän pystyi luottamaan epäröimättä.

Blaise kääntyy kyljelleen. Hiljainen mumina saa Seamuksen tirskahtaamaan. Oli tavallista, että baari-illan jälkeen alkoholin vaikutuksesta Blaise puhui unissaan.

Minua hymyilyttää.
Olet suloinen aamuisin.


Seamus huokaisi tyytyväisenä. Blaise oli hänelle tärkeä ja jo pelkästään pojan läsnä olo aamuisin sai Seamuksen hyvälle tuulelle. Tumman pojan aamuäkeydestä puhumattakaan.

Kävelen keittiöön ja otan mehua.
Sinä kahisutat sohvaa hyörinnälläsi.


Seamus laahusti keittiöön, joka kylpi aamuauringon valossa. ...Kolme, neljä, viisi ja kuusi. Seamus laski ajatuksissaan, katseli kuinka viimeinen lusikallinen purua tippui suodatinpussiin. Seamus kuuli peiton kahinaa. Hän tiesi Blaisen alkavan heräilemään.

Napsautan kahvin tippumaan.
Otan röökin ja menen parvekkeelle.


Seamus napsautti kahvinkeittimien päälle ja nappasi vajaasta ja erittäin kärsineen näköisestä röökiaskista tupakan. Poika avasi parvekkeen oven ja astahti parvekkeelle.

Hengitän raikasta aamuilmaa keuhkoihini.
Sytkäri ei meinaa toimia.

Syvä hengähdys raikasta alkukesän ilmaa. Seamus otti sytkärin punotulta pöydältä ja kirosi hiljaa. Jästi vempele ei toiminut pojan halujen mukaan. Seamus oli kuitenkin päättänyt, että asiat jotka oli helppo tehdä itse hän myös tekisi itse. Ei ollut kauhea rasite rullata sytkärin ratasta - tosin sauvan heilautuskaan ei ollut kovinkaan vaikeaa. Sykäri suhahti ja pieni liekki liimautui Seamuksen tupakan päähän.

Puhallan savut ulos.
Tunnen käden olkapäälläni.


Yksi, kaksi, kolme - savurengasta. Seamus hymähti. Hän alkoi oppia.
Lämmin käsi laskeutui Seamuksen paljaalle olkapäälle ja puoliksi poltettu tupakka vedettiin hänen sormiensa välistä.
- Huomenta, honey, Blaise sanoi hiljaa kietoi vapaan kätensä Seamuksen ympärille. Ehkäpä minä tänään kerron hänelle?! Blaise pudistaa päätään. Ei ihan vielä, näin on hyvä


Käännyn ja hymyilen.
Huomenta Ystäväni.


Seamus käänsi päätään Blaisea kohti niin, että näki tumman pojan kasvot, jotka lepäsivät hänen olkapäällään. Seamus hymyili  ja suukotti Blaisea poskelle.
-Huomenta.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:55:22 kirjoittanut Codename »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Yksi Aamuista
« Vastaus #1 : 05.05.2011 18:34:34 »
Aww, tää paritus on tunnetusti ihana :D
Rakastan S/B:tä<3

Blaise on niin pahis ja Seamus on niin Rohkelikko :D
Kursivoidut kohdat on hieno lisä.
Älä jätä niitä pois, ne tuovat hyvän mausteen ficciin 8)

Yleensä tupakointi on niin klisee tälläsissa aamu-ficeissä, että siitä nyt ei vaan pääse eroon :-\
Etenkin slashissa, ja kummallista tosiaan mutta eniten juuri Draco ja Blaise ficeissä ::)

Yleensä se tupakoija on Blaise, (klisee...pahinta luokkaa :P), mutta yllätys yllätys, nyt se olikin Seamus.

Ei, olen toki kiitollinen siitä, että jotakin vaihtelua on, mutta en voi sanoa tupakointia plussaksi edes ficeissä...vaikka se tuokin todellisuuden tunteen ;)

Mä tuollasena röökivastustajana, hih ;D

Kuvailu puolestaan oli myöskin oikein mukavaa, rentoa ja helppoa luettavaa, pidin.

Loppu oli söpö, kiitos tästä :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0