Kirjoittaja Aihe: Onnettaren lapsi [Seamus/Luna (K-11, oneshot)]  (Luettu 1469 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Title: Onnettaren lapsi
Author: yuuri
Raiting: K-11, oneshot
Pairing: Seamus/Luna

A/N: osallistuu seuraaviin haasteiisiin: FF100-047.Sydän, rare10 ja Happy happy joy joy!


******

Synnyin onnen tähtien alla. Sain rakastavan perheen ja lapsuuteni oli täydellinen. Eläintarhat, huvipuistot ja ulkomaanmatkat - vanhempani hemmottelivat minut piloille. ei minusta silti tullut idioottia.

Saadessani kirjeen Tylypahkasta olin kuolla onnesta ja epäilen isäni saaneen lievän sydänkohtauksen. Hän rakasti ja rakastaa edelleen äitiäni ja minua, joten hän on onnellinen minun puolestani.

Minut lajiteltiin rohkelikkoon ja tutustuin Harry Potteriin, poikaan-joka-elää. En leveile asian kanssa, mutta olen ylpeä lukeutuessani hänen ystäviinsä. en vedä tietenkään vertoja Ronald Weasleylle ja Hermione Grangerille, mutta olen hänen kanssaan kuitenkin hyvin läheinen - pakkohan meidän on olla, kun kerran pelaamme Englannin huispausjoukkueessa. Hän etsijänä ja minä pitäjänä.  Kyseiseen joukkueeseen meidät valittiin samaan aikaan - viimeisenä Tylypahka vuonna.

Harry voitti Voldemortin ja vaikka Sota oli tuhoisa ja rakkaita menetettiin, niin seurasi siitä jotain hyvääkin. Ystävät ja perheet tulivat tärkeämmiksi ja rakkautta alettiin vaalia enemmän. Sota yhdisti minut ja rakkaan vaimoni, Luna Lovekivan...Tai siis Luna Finniganin.

Äitini kuoli sodassa ja isäni jäi yksin - hetkeksi. Nyt hänellä on usein kaunis pojantyttärensä,Lucia, seuranaan minun ollessa joukkueeni kanssa harjoittelemassa ja Lunan ollessa työmatkoilla Euroopassa.

Olen ollut koko elämäni onnekkas ja olen edelleen. Jos en paremmin tietäisi epäilisin saaneeni yliannostuksen Felis Felicistä. Sehän ei voi olla mahdollista - eihän?


***

Nainen katsoi kauhistuneena kuinka lapsi heilutteli iloisena käsiään noidankattilassa, joka oli täynnä kauniin kirkasta nestettä. Hetken pojan telmimistä katseltuaan nainen eivoinut kuin puhkea helkkyvään nauruun.
- Elämästäsi tulee onnelinen - onnettaren lapsi.


***

A/N: Kertokaa mitä piditte :) risut ja ruusut ovat tervetulleita, mutta tikkarit ovat kivempia ^^
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:38:44 kirjoittanut niiina »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Amaidaquain

  • ***
  • Viestejä: 109
  • Pottermore: BladeLeviosa28936
Vs: Onnettaren lapsi
« Vastaus #1 : 27.04.2011 10:18:32 »
Ihana ficci, ja paritus oli sopivan erikoinen. :) Hyvin oli kirjoitettu, enkä suurempia kirjoitusvirheitä bongaillut.
"This needs to be a wake-up call to everyone.
     
One life lost in a sensless way in tragic..
              
Four lives lost is a crisis!"

              
Ellen De Generes

onkonälkä

  • ***
  • Viestejä: 542
  • Show me some skin, I might bite it
Vs: Onnettaren lapsi [Seamus/Luna (K-11, oneshot)]
« Vastaus #2 : 18.06.2013 21:05:57 »
Ooooi tää on aivan tajuttoman ihana !! :) Tosi hyvin oot onnistunu kuvailemaan tuota elämän onnellisuutta, positiivista puolta ja kaikkea hyvää maailmassa, joka kuitenkin joutuu sodan runnomaksi. Tykkäsin aivan hirveästi!
Eksyin tänne tuon Rare10-haasteen kautta ja en pettynyt ollenkaan !! Kiitos huiman paljon :)
In the world of locked doors
the man with the key is king
And honey you should see me in a crown