Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli: Karhunvatukkasuudelmia (K-11, Cinna/Katniss)  (Luettu 3854 kertaa)

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 442
  • © Ingrid
Nimi: Karhunvatukkasuudelmia
Kirjoittaja: Vanilje
Ikäraja: K-11
Fandom: Nälkäpeli
Genre: romance, hurt/comfort, ficlet
Paritus: Cinna/Katniss
Hahmot kuuluvat Suzanne Collinssille, minä vain lainaan niitä leikkeihini.

A/N: Spoilaa kakkoskirjaa! Ficlet300-haasteen edistämiseksi halusin haastetta, ja Nevilla antoi tähän idean, joten hänelle menee omistus. Haasteeseen kuului Cinna/Katniss paritus, melko matala ikäraja, sekä genret romance ja hurt/comfort. Lisäksi tilanteena oli, että 75. nälkäpeliä edeltävänä iltana Cinna tarjoaa Katnissille teetä heidän keskustellessaan, ja lopulta keskustelu kääntyy elämän pieniin iloihin. Tästä ei ehkä ihan tullut haasteen mukaista, mutta toivottavasti kelpaa kuitenkin. :) Ikärajasta en ollut aivan varma, joten läiskäisin varmuuden vuoksi K-11.
Haasteita: Ficlet3oo sanalla 190. Tunne, Multifandom





Katniss istuu sänkynsä reunalla Capitolin huoneistossa, kilisyttää hopeista lusikkaa teekupin reunoihin. Vieläkin on joskus vaikeaa hyväksyä kaikkia Capitolin hienouksia. Sitä ei vaan voi käsittää, ei vaikka hän on siellä jo toista kertaa. Huomenna hän joutuu areenalle jälleen.

Vatsassa tuntuu inhottava muljahdus. Katniss huomaa otteensa kiristyneen lusikan varresta. Vihan aalto vyöryy hänen lävitseen, viha Capitolia kohtaan. Se repii hänen viimeisetkin elämän rippeensä riekaleiksi. Pakottaa tappamaan, tukahduttamaan tunteensa. Nälkäpeli ei jätä jäljelle muuta kuin rauniot. Rauniot jostain, mikä ennen oli niin kaunistakin.

 ”Katniss, mitä sinä mietit?” Cinna kysyy pehmeästi saaden Katnissin havahtumaan. Tyttö katsoo häntä ensin hämmästyneenä. Ehkä Cinna näkee hänen lävitseen, tietää mitä hän ajattelee. Katniss ei kuitenkaan jaksaisi puhua. Ei varsinkaan nälkäpelistä, ei nyt. Toisaalta hän tietää, että Cinna jos kuka ymmärtää hänen vihan ja ahdistuksensa.

”Mietin vain... huomista.” Katniss aloittaa varovasti. Hän laskee teekupin nyt hieman tärisevistä käsistään yöpöydälle. Häntä pelottaa, muttei omasta puolestaan. Ei hän omaa kuolemaansa pelkää. Hän pelkää perheensä puolesta. Kuinka hänen äitinsä voi, jaksaako hän huolehtia pikkuisesta ankanpyrstö-Primistä? Entä jos äiti romahtaa jälleen? Hän ei halua perheelleen tapahtuvan mitään.

”Entä jos teen jotain typerää? Jos saan Snown ärsyyntymään? Snow kävi uhkailemassa minua ennen elonkorjuuta. Jos en toimi niin kuin hän haluaa, niin...” Lauseen loppua tuskin edes kuulee. Ääni vaipuu lähes kuulumattomiin. Katnissin kurkkua kuristaa, mutta hän ei halua itkeä. Ei täällä, ei nyt. Siltikin hän tuntee veden kohoavan tahtomattaan silmiinsä. Hän koittaa pitää kyyneleet sisällään.

Tytön yllätykseksi Cinna kiertää kätensä tiukasti hänen ympärilleen. Pitää lähellään, keinuttaen hitaasti. Hetken aikaa hän on aivan hiljaa, kunnes sanoo varovasti. ”Katniss, sinun perhelläsi ei varmasti ole hätää. Koeta vain pitää itsestäsi huolta.”

Sen jälkeen kumpikaan ei sano enää mitään. Katniss tuntee kehonsa jännittyneen. Hän ei ole tottunut läheisyyteen, hänen on vaikeaa luottaa ihmisiin. Siitä huolimatta kehossa tuntuu jokin erilainen tunne kuin ennen. Ehkä lämpöä? Jotain erityistä siinä on. Ikään kuin jokin helpottava virta valuisi päälle. Hiuksille, kasvoille, olkapäille. Joka puolelle, varpaillekin.

Katniss tuntee toisen sydämen lyönnit omaansa vasten, antaa viimein kehonsa rentoutua. Cinnan stailaajan kädet silittävät kevyesti hänen hiuksiaan, selkäänsä. Pieniä kihelmöiviä väristyksiä kulkee päästä varpaisiin asti. Saa toivomaan, haluamaan enemmän. Ja aivan yllättäen mies painaa huulensa tytön huulia vasten. Eikä Katniss vastustele, toisen lähellä on niin turvallinen olla. Se yllättää tytön täysin.  Cinnan huulet ovat kovin pehmeät. Ne maistuvat makealle, ehkä karhunvatukoille? Cinna kutittelee kielellään tytön huulia, maistelee niitä. Ja tyttö vastaa, näykkäisee varovasti toisen alahuulta. Lämmin aalto kulkee kehon läpi kutitellen, vieden kaiken ahdistuksen pois. Huulet kulkevat pitkin kehoa merkiten tietään.

Hetkeksi tyttö antaa itselleen luvan unohtaa kaiken muun.
« Viimeksi muokattu: 07.05.2012 19:47:43 kirjoittanut Vanilje »


i lost my heart / my home is the ocean

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #1 : 13.04.2011 19:15:17 »
Oikeasti minun pitäisi nytkin kirjoittaa kirkkohistorian referaattia, mutta kun näin tämän ficin ilmestyneen niin en voinut muuta kuin tulla lukemaan läpi. Ja kyllähän se kannatti, rakastan Katniss/Cinna -paritusta ja tämä oli ihana lämmike viileään kevätiltaan. ♥

Tykkäsin tuosta ficin alusta ja etenemisestä ja siitä, ettei asioita selitelty liikaa. Cinnan ihastusta tai käytöstä ei korostettu, se vain oli siinä ja suuteli ja piti huolta vaikka tiesi, että huomenna Katniss joutuisi areenalle. Vähän kyllä surettaa se, että jos kirjan canoniin tämän sovittaa, Cinna itsekin kuolee seuraavana päivänä. :( Mutta ehkä yritän unohtaa sen asian ja vain ajatella, että nämä kaksi saavat olla edes hetken yhdessä.

Nimikin oli minusta kauhean söpö. Tykkään karhunvatukasta sanana ja sen yhdistäminen suudelmaan oli juuri tuollainen samaan aikaan söpö ja kuitenkin uudella tavalla virkistävä makuelämys. :) Muutenkin tuo suudelmakohtaus oli minusta hyvin kuvailtu, vaikka ehkä olisikin odottanut enemmän pohjustusta sille miksi Cinna Katnissia suuteli - toisaalta näin lyhyessä ficletissä sille ei ollut tilaa ja juurihan minä kiittelin sitä, ettei tässä raapaleessa asioita selitetty puhki. :P No, ehkä olen vain hankala yksilö.

Mutta jee, mahtavaa että joku muukin suorittaa ficlet300-haastetta Nälkäpelistä, ei ole niin yksinäinen olo. \o/ Tsemppiä sinulle haasteen kanssa, lupaan jatkossakin tulla näitä kommentoimaan kun on aikaa. ^^ Kirjoita toki lisääkin Katniss/Cinnaa, se on ihana paritus.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #2 : 14.04.2011 20:25:58 »
Kommentin aloittamisen vaikeus. Miksi tämä on aina mulle niin hankalaa? :D

No, aloitan vaikka ihan alusta, eli nimestä. Niin kuin Nevilla jo sanoikin, se oli oikein suloinen ja oli hyvä veto yhdistää juuri nuo kaksi sanaa. Karhunvatukat tulivat tuolla tekstissä esille aivan pienenä mainintana, mutta kun ne otsikkoon laitoit, niin niistä tuli yhtäkkiä hirmu merkityksellinen asia. Tykkään siitä, että jotain pientä yksityiskohtaa korostetaan nimessä, se saa sen asian nousemaan tekstistä esille ja sitoo tekstin otsikkoon - ja ilman otsikon mainintaa nuo karhunvatukat olisivat vain jääneet sellaiseksi ohikiitäväksi yksityiskohdaksi, johon ei edes olisi kiinnittänyt pahemmin huomiota.

Paritus oli myös hyvin valittu, olen rare-paritusten ja kokeilujen ystävä, joten oli virkistävää lukea tällä parituksella. Kauheasti en kyllä ole Nälkäpelistä lukenut, se tunnustettakoon, mutta kaikki tekstit joita on tullut silmäiltyä ovat olleet Peeta/Katnissta. Ja itse asiassa lukiessakin tämä Cinna/Katniss on käynyt mielessä useasti, joten oli kiva huomata jonkun muunkin rekisteröineen sen.

Juoni tässä oli mukavan yksinkertainen, ei tarvinnut turhaan mietiskellä sen kulkua vaan ficin saattoi lukea alusta loppuun ilman miettimistaukoja. Vähän jäi kaivelemaan, että miksi Cinna Katnissta suuteli, mutta toisaalta oli hyvä, ettei sitä kerrottu, koska nyt jäi tilaa omalle mielikuvitukselle ja syyn sai muokata mieluisekseen. Tämä pituus oli sopiva, tapahtumat eivät jääneet kesken muttei tuntunut, että tätä oli turhaan väkisin venytettykään. Kaikki tarvittava tuli esille, kuvailuakin oli tarpeeksi. Kerronta oli sujuvaa ja helppolukuista, teksti virheetöntä ja kuvailua - niin kuin jo sanottu - tarpeeksi ja sen lisäksi se oli vielä hyvääkin. En oikeastaan keksi mitään nurisemisen aihetta :D

Tätä lukiessa heräsi yksi kysymys: nimittäin olenko onnistunut lukemaan kirjani näin moneen kertaan näin huolimattomasti, vai olenko oikeassa siinä, että kirjoissa ei mainittu Cinnan sukupuolta? Itse nimittäin olen aina jotenkin ajatellut Cinnan naiseksi .__. Hassua, nyt kyllä hävettää jos olen tuollaisen onnistunut ohittamaan.

Takaisin ficciin. Näin kaiken kaikkiaan siis lukemisen arvoinen ficci, on kivaa kun kommenttikampanjassa tulee vastaan tällaisia ficcejä joihin mielenkiinto syttyy heti ja kommentoimisesta tulee helppoa. Tykkäsin siis, kiitoksia!

// Ok, ajattelinkin jo että olenko onnistunut missaamaan jotain noin oleellista :D Jännää, mun ajatuksissani Cinna on aina ollut nainen, suomeksi kun olen nuo kirjat lukenut.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 20:41:26 kirjoittanut flawless »

bannu by Ingrid

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #3 : 14.04.2011 20:37:33 »
Anteeksi jo valmiiksi offaus, mutta. ;)

Minusta suomenkielisissä kirjoissa sukupuoli ei välttämättä tule suoraan esille, mutta englanniksi lukiessa Cinnaan viitataan persoonapronominilla he. Se ainakin varmentaa asian.


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 442
  • © Ingrid
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #4 : 17.04.2011 12:14:13 »
Nevilla, kiitos oikein tuhannesti kommentistasi! :) Tosi kiva kuulla että tykkäsit tästä. Se on tosiaan aika surullista, jos ajattelee tämän kirjan canoniin. Jotenkin tosi surullista, että Cinna kuolee. :( No, ainakin se tosiaan on kiva, että he saavat olla ainakin vielä pienen hetken yhdessä. Jätin tämän juuri vähän tarkoituksella avoimeksi, se tuntui minusta toimivan vähän paremmin näin, kuin jos olisin lisännyt tekstiin niitä "perusteluja". Ja ehkä tämä sopii myös Cinnan hieman salaperäiseen olemukseen. Ja oli myös kiva kuulla, että nimi miellytti. Mietin sitä jonkin aikaa ja sitten päädyin tuohon, se kun tietyllä tapaa sopi ficciin. Joka tapauksessa kiitos vielä kommentisasi, piristi ihanasti minun päivääni! Ja samaten sinulle tsemppiä ficlet300 kanssa. ;)

flawless, kiitän sinuakin kovasti kommentoimisesta. Oli tosi ihanaa kuulla, että tykkäsit tästä. Jätin joo tarkoituksella tuon suutelukohtuksen vähän avoimemmaksi. Koitin kyllä aluksi jotain vähän "perustella" sinne, mutta se teki tekstistä vähän tönkön, joten päätin jättää sen näin. Ihana muuten, kun tykkäsit nimestäkin. ^^ Ja tosiaan kuten Nevillakin jo mainitsi, niin Cinna tosiaan on mies. En muista oliko sitä suomenkielisessä kirjassa mainittu, itsellä kun ykkösen lukemisesta on jo jonkun verran aikaa, mutta kyllä se mies on. Jotenkin minä olen aina mieltänyt Cinnan mieheksi, vaikken muistakaan oliko sitä selvästi minittu kirjoissa. :D Mutta joka tapauksessa kiitos vielä kerran kommentistasi! (:


i lost my heart / my home is the ocean

Suskiih

  • Vieras
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #5 : 04.05.2011 18:27:48 »
Mmm...

Kaunista tekstiä oli, surullista kylläkin. Tuli surullinen fiilis siitä, että Katniss joutuu taas Nälkäpeliin. Eikä! Ja sitten kun se joutuu jättämään Cinnan, tää on vaan niin väärin.

Osan kuvitella tän sinne kirjaan mukaan, vaikka kai siinä jotain pientä pitäisi muuttaa vielä jos tämä sinne kuuluisi, Katniss varmaan miettisi suudelmaa tai jotain. Ja kauheeta ajatella, että tollassen herkän hetken jälkeen Cinna tapetaan Katnissin nenän edessä - kamalaa.

Se, ettei selvinnyt miksi Cinna Katnissia suuteli, ei haitannut yhtään vaan sopi tähän hienosti. Pieni salaperäisyys saa lukijan keksimään sitten niitä omia teorioita. Vaikka kaikkihan sen tietää, että Cinnan ja Katnissin välillä on aina kipinöinyt  ;D

En oo ennen edes erityisesti Cinna/Katniss parituksesta perustanut, mutta tää sai mut muuttamaan täysin mieleni. Luulin aina, että rakastin vaan sitä Katniss/Galea, muttei näköjään sittenkään... =)

Ainiin - pitää munkin mainita ficin nimestä! Pakko myöntää, että se on hieno, tosi hieno. Kekseliäs ja kaunis. <3

Ja piti tässä vielä kertoa niille, jotka miettivät lukeeko kirjoissa, että onko Cinna mies, niin  kirjoissa lukee, että Cinna on mies (;

Kiitti kauniista ficistä (--:

Vanilje

  • haywiress
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 442
  • © Ingrid
Vs: Karhunvatukkasuudelmia, K-11
« Vastaus #6 : 07.05.2011 19:51:16 »
Kiitoksia kommentistasi Suskiih! Tosi ihanaa kuulla, että tykkäsit tästä vaikket ennen ole tästä parituksesta juuri välittänytkään. On aina kiva saada uusia ihmisiä uusien paritusten pariin. (; Se on tosiaan aika surullista, että jos tämän sijoittaa canoniin, niin Cinna kuolee seuraavana päivänä. Elämä vaan on joskus erittäin epäreilua. Varsinkin kun Cinna vielä tapetaan niin julmasti Katnissin silmien alla. Itsekin kun pidin kirjoissa Cinnasta hahmona kovasti, oli se aika kova paikka kun hänet sitten lopulta tapettiin. Mutta tässä ficissä sitten nämä kaksi ainakin sai olla sen yhden pienen hetken yhdessä. Mitähän miun sitten vielä piti sanoa... Niin se, että kiva kun pidit nimestäkin, mukava kuulla että se on onnistunut. :)


i lost my heart / my home is the ocean

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
Vs: Nälkäpeli: Karhunvatukkasuudelmia (K-11, Cinna/Katniss)
« Vastaus #7 : 30.03.2013 19:47:03 »
Mä olen lukenut tämän ficin ennenkin, mutta en ole näköjään kommentoinut! No onnekseni Ala ficcarin faniksi -haaste korjaa tämänkin vääryyden. Olen oikein iloinen haasteesta jo senkin takia, että sen avulla on tullut tutustuttua paremmin sinun kirjoituksiisi. Olen tykännyt kaikista ja lukenut muutamia joskus ennenkin. Tämä oli hyvä tilaisuus tutustua paremmin ja pistää itsensä kommentoimaankin! :)

Itse ficciin sitten. Päätin kokeilla sulta välillä jotain muutakin kuin Potteria ja Nälkäpelit vähän aikaa sitten lukeneena oli mukava lähteä tämänkin fandomin puolelle. Katniss/Cinna ei ole mikään oma suosikkiparitukseni, oikeastaan paritukset Nälkäpelissä eivät oikein iske minuun. Tämä teksti kuitenkin toimi, sillä siitä kuvastui samalla semmoista lämpöä ja huolenpitoa, joka sopii Cinnalle. Myös kuvailu siitä, kuinka Katniss ei ollut tottunut tällaiseen oli mielestäni hyvä tapa kuvata tilanteen erikoisuutta. Olihan Katnissin ja Peetan välillä ollut näyteltyjä suudelmia vaikka kuinka 74. Nälkäpelissä, joten erilaisuuden tunnon kuvaileminen sopi kuvaan, kuten myös se, ettei Katniss ollut tottunut oikeaan läheisyyteen kovin hyvin. Cinnan kanssa se ei ollut peliä vaan luottamusta.

Molemmat hahmot onnistuivat mielestäni todella hyvin ja pysyivät koko tekstin ajan IC:nä, vaikka erilaiseen tilanteeseen canoniin nähden hahmot olikin laitettu, koska suudelma. Hauska kuvaulu oli myös karhunvatukat. Se, että siihen on valittu nimenomaan joku metsänmarja samalla kotoinen ja tuttu, vaikka Cinna onkin Capitolista. Nimikin oli kiva, vaikka omaan makuuni kuvaa jo ehkä liikaakin tekstiä, kun teksti johtu suudelmaan ja otsikossa oikeastaan jo kerrotaan suudelmasta. Tai sitten mä haluan vaan jotain yksinkertaista ja salaperäistä, mutten osaa selittää sitä. :-D

Se ettei Cinnan motiiveja myöskään kerrottu oli mielestäni hyvä. Tai periaatteessahan ne oli kerrottu: Cinna halusi tehdä Katnissin olon paremmaksi, suojella ja saada rentoutumaan. Ajattelemaan jotain muuta. Tai niin minä sen tulkitsin. Salaperäisyys sopii hahmolle, koska Cinnaa kuvataan kirjoissakin hahmoksi, joka pitää asiat omana tietonaan: purkaa ne omiin töihinsä. En osaa kuvitella Cinnaa kuitenkaan hahmona, joka selittelisi Katnissille kauheasti sitä, miksi teki juuri noin tai että siinä olisi jotain suurempaa taustalla vaan enemmän koko ajan heidän välillään ollut ystävyys ja luottamus ajautuivat vain tuollaiseen tilanteeseen. Cinnan kuolema seuraavana päivänä on myös todella surullista, kun tekstiä ajattelee canoniin sopivaksi.

Kaikinpuolin suloinen fic, jossa tulee tunnalman kanssa esille hyvin Katnissin viha ja rauhoittuminen. Ficin alku, kun kuvasi Katnissin vihaa, huolta perheestä ja muita ikäviä tunteita, mutta päättyi rauhallisuuteen ja hetkestä kiinni pitämiseen. Kiitän tästä(kin)! ;)
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

yami

  • ***
  • Viestejä: 576
  • Mustetahrapiraatti
Vs: Nälkäpeli: Karhunvatukkasuudelmia (K-11, Cinna/Katniss)
« Vastaus #8 : 08.07.2013 20:40:17 »
Teki mieli Nälkäpeliä, ja nappasin tän koska Cinna ♥. Ei tarvinnut pettyä, sillä tykkäsin, kovasti vieläpä.

Katnissin ahdistus ja Cinnan reagointi siihen tuntuivat yllättävän IC:ltä, ja tuo suudelma kruunasi eräänlaisella tahattomuudellaan kaiken. Cinna on musta ymmärtänyt Katnissiä aina jollain erityisen pakahduttavalla tavalla, ja melkeinpä haluaisin liittää tämän osaksi kirjaa. Kaksikosta ei ole ehkä oikeaksi pariskunnaksi, mutta hyvin läheisiä sydänystäviä he ainakin ovat.

Kiitos tästä! :)



Saadakseen täytyy joskus menettää.

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Nälkäpeli: Karhunvatukkasuudelmia (K-11, Cinna/Katniss)
« Vastaus #9 : 14.08.2020 22:43:59 »
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Löysin listauksestasi Nälkäpeliä ja kiinnostuin sekä shipistä että otsikosta. Olen itsekin kirjoittanut yhden (ainakin yhden) Cinna/Katniss-tekstin, ja oli mukava tulla katsomaan, millaisia skenaarioita hahmojen välille voikaan kehitellä.

Tässä oli rauhallinen tunnelma, jota kuitenkin siivitti pelko tulevasta, mutta joka kuitenkin oli ikään kuin läsnä tiiviisti kuluvassa hetkessä. En osaa selittää. :D Minuun kyllä vetoaa jokin tässä parituksessa, ehkä eniten juuri se kaunis tapa, jolla Katniss on löytänyt itselleen liittolaisen ja ystävän Capitolin sakista. Typpeihin on älyttömän hankalaa luottaa, mutta onneksi on Cinna sekä stailaamassa että rauhoittelemassa. Lopun suudelma ei sinänsä ollut yllätys, mutta tavallaan oli. Jossain kohtaa välit ovat ehtineet noinkin läheisiksi. 8) Oli tosiaan jotenkin kiehtovaa se, ettei Cinnan motiiveja avattu sen enempää - kunhan halutaan varmistaa, että Katniss pysyy henkisesti aloillaan eikä ala liiaksi murehtia asioita etukäteen.

Kiitoksia tästä! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Vs: Nälkäpeli: Karhunvatukkasuudelmia (K-11, Cinna/Katniss)
« Vastaus #10 : 16.08.2020 00:52:30 »
Mietin, että uskallanko kommentoida näinkin vanhaa tekstiä, mutta koska Maissukka ensin niin minä perässä! Tämä on ihan super söpö - selasin sinun listausta ja Katniss/Cinna paritus hyppäsi sieltä esiin, koska se on ehkä minun lemppari Nälkäpelistä (ja toinen toki Finnick/Annie, mikä on hassua koska yleensä hetparit on mulle vähän yh ja joka fandomissa on joku tuhat eri slashparitusta) ja sitä on edelleen liian vähän olemassa, joten aivan ihanaa löytää tälläinen helmi. ♥__♥ En ole Finissä lukenut aikoihin, saatika kommentoinut, mutta ajattelin käydä kurkkaamassa, josko sinun listauksesta löytyisi jotain kivaa, ja onneksi kävin!

Lainaus
Katniss tuntee toisen sydämen lyönnit omaansa vasten, antaa viimein kehonsa rentoutua.
Tämä erityisesti on aivan superihana ♥

Jotenkin tämän tunnelma on ihanan toivoton ja painostava, mutta samalla heillä on tässä yksi pieni yhteinen armonhetki. Pakko kanssa sanoa, että tykkään siitä, että Katnissista puhutaan tässä tyttönä, koska onhan se, ja noh, ikäerot on kanssa Juttu, joten ihmekös jos tämä pari iskee. Maissinaksun tavoin tykkäsin siitä, ettei Cinnasta tai tämän tarkoitusperistä kerrota oikein mitään ja tämä on nimenomaan vain Katnissin näkökulmasta ja niin Cinnan läheisyys on (positiivisesti) yllättävä kokemus. Kiitos paljon tästä herkkupalasta ♥

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right