Kirjoittaja Aihe: Raukoista uhkarohkeisiin || Blaise/Voldemort , oneshot, S  (Luettu 3200 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Title: Raukoista uhkarohkeisiin
Author: yuuri
Raiting: S (Oneshot)
Pairing: Blaise Zabini/Voldemort

Summary:  Blaise huokaisi. Hän oli vaatimalla vaatinut Theodorea järkkäämään hänetkin kuolonsyöjäksi, mutta enää hän ei ollut asiasta niin varma. Jokaisella näytti olevan jonkin asteisia ongelmia itsensä kanssa ja Blaise todellakin joutui pidättelemään nauruaan, ettei olisi revennyt nauramaan.


A/N: Halusin kirjoittaa jotain kuolonsyöjistä...en ole ikinä sitä kokeillut, mutta kerta se on ensimmäinenkin. HUOM! en ollut varma mihin tämän laittaisin, joten pistin tämän tänne...saa siirtää jos tämä ei tänne sovi.. :)
           osallistun tällä  rare10- haasteeseen!





************


Blaise seisoi kymmenen kuolonsyöjän edessä.  Hän ei nähnyt kasvoja maskien alta, mutta tunnisti silti jokaisen heistä.  Lucius Malfoyn vasemman jalan levoton liikehdintä paljasti tämän. Mies seisoi hieman erillään muista aivan rivin oikeassa reunassa. Blaise pidätteli tuhahdustaan. Lucius oli pelkuri, joka luuli olevansa isokin tekijä, vaikka todellisuudessa hän vain sai syyt niskaansa. Rodolfus Lestrange seisoi rivin keskellä ja nojasi vasemmalla puolellaan seisovaan vaimoonsa Bellatrixiin. Blaise siirsi katseensa pariskunnan käsiin ja nähdessään molempien vasemmassa nimettömässä kultaisen vihkisormuksen, hän tiesi olleensa oikeassa. Kuka vain olisi voinut tunnistaa Fenririn tämän pitkistä ja terävistä kynsistä. Ihmissusi ei piiloudu noin vain ihmisten sekaan.  

Antonin Dolohov seisoi toisella puollella Bellatrixia kädet puuskassa ja naputti kärsimättömästi lattiaa jalallaan. Dolohov oli yksi ensimmäisistä kuolonsyöjistä ja jopa Blaise tiesi Pimeyden Lordin pitävän hänestä. Yaxley hivuttautui hiljalleen kohti Luciusta ja Blaisen alkoi olla vaikeaa pidätellä nauruaan. Lucius yritti sulautua seinään, vaikka niin monesti esitti urheaa ja kunniakasta kuolonsyöjää. Ei silti - Yaxley oli melko ilkeä ja tappoi jästejä huvikseen. Se oli miehen eräänlainen harrastus.

Sisarusket Amikus ja Alecto seisoivat rivin vasemmalla reunalla ja tuijottivat Blaisen selän takana tikittävää kelloa. Asia ei ehkä kaikille olisi ollut yhtä varma, mutta Alecto naputti etusormellaan reittään sekuntiviisarin tahtiin. Antohny Nott seisoi poikansa Theodoren kanssa Rodolfuksen oikealla puolella. Blaise ei ollut varma uskoakko silmiään, mutta hän olisi voinut, vaikka vannoa Nottien pelaavaan peukkupainia keskenään. Yasxleyn ja Dolohovin välissä seisoi Rabastan Lestrange, joka sörkki taikasauvallaan Dolohovia kylkeen.

Blaise huokaisi. Hän oli vaatimalla vaatinut Theodorea järkkäämään hänetkin kuolonsyöjäksi, mutta enää hän ei ollut asiasta niin varma. Jokaisella näytti olevan jonkin asteisia ongelmia itsensä kanssa ja Blaise todellakin joutui pidättelemään nauruaan, ettei olisi revennyt nauramaan.

- Hän tulee! Bellatrix kiljaisi innoissaan. Rodolfus painoi päänsä käsiinsä ja yritti kadota ajatuksen voimalla maanrakoon. Mies oli kuvitellut saavansa puhdasverisen ja hyväkäytöksisen vaimon, mutta Lucius oli napannut paremman siskon. Kuolonsyöjät liikehtivät hetken levottomasti, mutta oven rivan naksunta sai jokaisen pysähtymään, Bellatrixia lukuun ottamatta.

- Iltaa rakkaat seuraajani, Pimeyden Lordi toivotti ja asteli palvelijoidensa eteen. Kuolonsyöjät asettivat sauvakätensä rinnalleen ja kumarsivat herralleen. Blaise pyöräytti silmiään. Voldemort kääntyi Blaiseen päin ja punaisten silmien yllättynyt katse saavutti Blaisen oman rauhallisen tuijotuksen.


- Miksi et kumarra minua? Voldemort kysyi ja asteli lähemmäs Blaisea.
- Minun ei tarvitse kumartaa sinua. Tiedän kuka olet ja juuri sen vuoksi haluan sinua palvella, Blaise sanoi varmasti. Hänen sydämensä hakkasi, mutta lujalla tahdonvoimallaan hän piti äänensä tasaisena ja rauhallisena. Voldemort mittaili Blaisea katseellaan hetken kunnes kimeä nauru purkautui miehen suusta.
- Näettekö? Näettekö palvelijani?! Minua ei tarvitse kumartaa. Nulikka tod-, enempää mies ei ehtinyt puhumaan, kun Blaise jo keskeytti tämän.
- Minua on myös turha käskeä tai komentaa. Teen niin kuin pyydät ilman likaisia kidutuksia tai kirouksia, Blaise sanoi ja hänen kasvoilleen muodostui ivallinen hymy. Kuolonsyöjät alkoivat liikehtiä levottomasti. Tämä oli ensimmäinen kerta koskaan, kun joku astui lähes kirjaimellisesti Pimeyden Lordin varpaille.

Voldemort nauroi. Mies ei ollut koskaan tavannut Albus Dumbledoren lisäksi ketään, joka olisi uskaltanut katsoa häntä silmiin. Törkeästä keskeyttämisestä ja käskemisestä puhumattakaan. Mutta nyt, monen vuoden jälkeen, keskenkasvuinen nulikka tuli ja seisoi ylpeänä miehen edessä tietäen täsmälleen mitä tahtoi. Erinomaista.

- Bellatrix! Voldemort käski ja nainen tuli hän luokseen. Blaise näki kuinka Bellatrix arvoi hänet nopeasti ja kääntyi tämän jälkeen herraansa päin nöyränä - pää hieman painettuna.
- Niin herrani? Nainen kysyi. Blaise kuuli innostuksen tämän äänessä.
- Kouluta hänet, Voldemort sanoi yksinkertaisesti. Bellatrix nosti katseensa Blaiseen ja virnisti.
- Mielelläni herrani.

Voldemort vilkaisi Blaisea vielä kerran silmiin hymyili kolkosti.
- Sinä tulit itse tänne ja latelit minulle ehdot. En anna sinulle kaunista kuvaani, mutta annan jotain muuta, mies sanoi ja painoi oikeankäden etusormensa Blaisen otsaan. Kirkas valo välähti huoneessa ja Blaisesta tuntui kuin hänet olisi kasteltu läpimäräksi. Hetki oli nopeasti ohitse.

"Kuuletko minut?"
"Kyllä herrani."
"kun pyydän, tuletko?"
"Tulen herrani."
"Rakkaani"
"...Tulen, rakkaani."



*********

A/N2: toivottavasti piditte ja jos todellakin jaksoitte lukea, niin olisi mukava kuulla mielipiteitänne :)







« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 15:01:41 kirjoittanut Pops »
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin
« Vastaus #1 : 14.04.2011 14:05:49 »
Tämä oli jotenkin hyvin mielenkiintoinen, luen suhteellisen harvoin Blaisesta, jotenkin kuvani hahmosta ei ole erityisen selkeä, mutta jotenkin pidin siitä että hän oli tarkkasilmäinen ja hyvä muiden eleiden merkillepanoja ja tulkitsija. Jotenkin minusta myös sopi hänelle olla itse Pimeyden lordillekin jotenkin nenäkäs ja itsevarma, vaikka se sitten kapsahtikin omaan nilkkaan. Jotenkin Voldemortistakin huokui sellainen tyytyväisyys kun joku ei ihan kuse housuihinsa hänen edessään, vaan saa ihan todistaa oman kamaluutensa.

Se minua henkilökohtaisesti jöi kaivelemaan, etten oikein itse näe Voldemortin kutsuvan kuolonsyöjiään rakkaikseen. Mutta sen taas pystyn erittäin hyvin näkemään että hän pakottaisi alamaisensa näkemään hänet yksin rakkauden ja jumaloinnin kohteena, koska sitähän Voldemort oikeastaan on  omasta näkökulmastaan - kaikkivoipa ja ylijumala. Kyllä minä olisin niin kuin Lucius ja ihan polvet vetelinä, enkä edes yrittäisi pistää hanttiin edes vähää aikaa niin kuin Blaise.

Jotenkin tämä ficci ei ollut mitenkään liian lyhyt, vaikka jotenkin lakusilmäyksellä tuntui ehkä etten varmaan pääse sisään, kun Blaise ei ole niistä hahmoista minulle rakkaimpia. Mutta todella hyvin kirjoitustapasi sitten kuitenkin tempasi mukaan, olematta mitenkään mistään kikkailevimmasta päästä. Oli oikein miellyttävä ja sujuva lukea, lopetus tuohon "rakkaaseen" oli ehkä suosikkikohtani, jotenkin tunnelatauksellinen. Jättää mukavan lievästi häiriintyneen tunteen päälle, hymyilyttää silleen kierosti.

Näin, kiitän tästä, terkuin: jjb




Here comes the sun and I say
It's all right

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin
« Vastaus #2 : 14.04.2011 14:55:33 »
Jossujb: Kiitos kommentistasi^^ Minullekkin Blaise oli aluksi vain random tyyppi, mutta muutaman ficin jälkeen aloin pitämään hänestä ja nyt poika on yksi suosikki hahmoistani ja harmittaa oikein kun häntä ei pahemmin kirjoissa mainita ja elokuvissa näytetä :/

Voldemortin maininta "rakkaista" on ivallinen kommentti ja mikäli hän sitä tarkoitti niin se oli osoitettu vain parhaimmille, alkuperäisille ja julmille kuolareille :''D Mutta kiitos kommastasi ja mukavaa kun pidit :)
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin
« Vastaus #3 : 14.04.2011 17:42:18 »
Vau, hei tää oli jotakin niin uutta, että huh, huh ;)

Blaisen asenne herttäisi ilon niin monessa johtajassa, koska tällä on määrätietoisuutta ja röyhkeää uskollisuutta.

Voldemort tietää, että Blaise palvelee häntä vain omasta halustaan, ei pelosta...kuten niin moni muu.

Todella hienoa tekstiä.
Muiden pelot ja asenteet tulivat hyvin esille ja kuitenkin niin, että Blaisen ja Voldemortin välinen tilanne, plus tietenkin Blaise---jäivät päällimmäisiksi ;)

Voin kuvitella, miten tyytyväinen Voldemort on on tuohon kuolonsyöjään 8)
Kiitos, ettet laittanut tähän selkeää toimintaa noiden kahden välillä, koska se olisi pilannut kaiken.

Vaan kursivointi oli hyvä juttu :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin
« Vastaus #4 : 14.04.2011 20:38:59 »
Resonanssi:Kiitos kommentistasi <3 ihana kuulla, että ficcini toimi ja oli lukukelpoinen xD Itse tykkäsin kirjoittaa sitä ja mahdollisesti teen tietyn laista jatkoa sille, mutta se meneekin jo sitten tuonne FF100-haasteen ficci listaani :D:D mutta ilmoittelen siitä paremmin tuonempana ja tämä ficci tulee linkkinä siihen alkuun.. :)


taidanpa käydä lukaisemassa muutaman sinun kirjoittamasi ficin ^^
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin
« Vastaus #5 : 02.05.2011 00:25:12 »
Varoitan näin alkuun etten saa mitää rakentavaa aikaiseksi, koska olen kipea ja väsynyt.

Tykkäsin paljon. Tykkään lukea Blaisesta ja oli mukava löytää hänestä ficci.
Olen pitkälti samaa mieltä kuin Resonanssi.

Tykkäsin ficin pituudesta.
en huomannut virheitä ja teksti oli sujuvaa.

Kiittäen ja kumartaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Raukoista uhkarohkeisiin || Blaise/Voldemort , oneshot, S
« Vastaus #6 : 07.07.2012 21:40:35 »
Mmm

En kovin usein ole lukenut Blaisesta,mutta tämä ficci ja paritus herätti kiinnostukseni kun selailin täällä.Joo eli tää oli hyvin kirjoitettu ja tykkäsin siitä että Blaise pystyi tunnistamaan ihmisiä näiden liikkeiden perusteella.Oli myös kiva lukea Blaisesta kun hän oli hieman nenäkäs ja uskalsi kohdata Voldemortin katseen,ymmärrän kyllä miksi Voldemort oli tyytyväinen kun löytyi suorasanainen ja rohkea kuolonsyöjä.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!