Kirjoittaja Aihe: Sanomatonta, K-11, paritukseton  (Luettu 1553 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Sanomatonta, K-11, paritukseton
« : 08.04.2011 21:47:10 »
Nimi: Sanomatonta
Ikäraja: K-11
Yhteenveto: Päähenkilön (eli Lilly) poikaystävä (joka oli niin sanottu kovis) on juuri jättänyt Lillyn ja Lilly nostaa kapinan "koviksia" kohtaan. :D
Haaste: Murre- haaste Keski-Suomen murteella...
Oma sana: Öm, öm... Pidän. Kai. Jotkut kohdat tästä ovat omasta elämästäni jotkut itse keksittyjä, päätelkää itse mitkä. Tästä tuli hieman erilainen, mitä yleensä kirjoittelen, mutta ihan jees kai.
flawless muokkasi ikärajan korkeammaksi ja siirsi oikealle osastolle

Sanomatonta

 
Rakasta mua, mä sanoin sulle, sä et mua kuuntele. Rakasta mua niin ku mä rakastan sua, mä anelin sua, sä et kuuntele. Milloin mua kuuntelisit? Silmäni punaisiksi itkusta teit ja päänsäryn itkusta mulle aiheutit. Kadutko? Ei, et. Rakastaisit mua ees yhen ainoon kerran.

 Ihan oikeesti. Miks sä jätit mut? Mikä oikeus sulla siihen oli? Mä en ollut tehny mitään väärää, ainoastaan humalas vähän. Humalatila aiheuttaa aina jollekulle ongelmia, enkä mä koskaan tajua sitä. Vau. Tavallinen reaktio humalatilalle, kannattaa oikeesti kokeilla. Huumeet auttaa, niissä ajatukset lähtee muualle.

 Entä viiltely? Sekin on iha ok. Tosin siinä muistaa koko ajan kuka on ja mitä on tehnyt. Kun on humalassa, ei muista juuri mitään.

 Hiusten repiminen päästä? En oo ikinä kokeillu, mut kaveri tokas, et sekin on ok tapa. No jaa, se kaveri oli muutenkin vähän nuija. Mulla on niin pitkät mun kutrit, etten mä viitsi niitä repiä. Mä tykkään pitkistä punaisista hiuksistani.

Angstaaminen kaverille? Ei, en suosittele. Se kaveri kyllä vannoo tukeaan vaikeimmissakin hetkissä, mutta kääntää selkänsä jossain vaiheessa ja puhuu susta paskaa. Jos jollekin haluat angstata, angstaa itteles.

Juominen tai tupakanpoltto? Ihan oikeesti, yrittääkö jätkät olla kovempii kun polttaa tai vetää viinaa jossai ABC:n nurkilla? Hah, paskan marjat. Niillä on koko ajan menossa joku vitun "Jos sä teet ton, oot rohkeempi kun mä...", peli. Sit ne joutuu vankilaan ja nauraa toisilleen selkänsä takana. Haha, onpa hauskaa. Onneks me muijat ollaan paljon fiksumpii ja kehittyneimpiä. Jätkät kyllä väittää aina olevansa fiksumpia, mutta viiraako niillä oikeesti päässä?

 Jos sä vietät normaalin perjantai-illan vanhempies kanssa kotona ja vaikka lueskelet, niin sut lyödään automaattisesti nuijaks. Jos sä taas oot jossai vitun kaupparyöstöjengissä niin sut lyödään kovikseks, jos sä polttelet tyttöporukassa tupakkaa ABC:n tai K-marketin kulmilla niin sut lyödään pissikseks. Miks ei saisi olla nuija? Miks pitää aina lyödä ihminen jokskin? Miks on aina "pissikset ja kovikset" ja "nuijat ja nörtit"? Miks ei oo vaikka "ihmiset" tai "pojat ja tytöt"?

 Mä oon suoraan sanottuna saanut tarpeekseni tästä. Tästä, et ihmiset "lyödään" aina joksikin. Jos sä oot kova, sulla on paljon kavereita. Jos sä oot nössö, sulla ei oo ketään, paitsi muutama nössö lisää. Ketkä tätä maata oikeen hallitsee? Kovikset vai? Herätkää ihmiset! Lopettaa typerä ihmisten luokittelu eri ryhmiin ja olkaa normaaleja, omia ittejänne.


Sitä paitsi, kaikkihan sen tietää, et niin sanotuille "koviksille" tapahtuu aina jotai kamalaa. Munkin faijan kaveri oli ollut kouluaikoinaan "kovis" ja niitä oli ollut kuus, no kaks kuoli, kolme istuu edelleen koulunpenkillä ja yks on töissä jossai vitun vartijana. Jee! Mahtavaa!

Mutta, Lilly on puhunut ja Lilly sanoo, että herätkää ihmiset!
----------------------------------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 14:15:56 kirjoittanut Pyry »

Affu

  • Vieras
Vs: Sanomatonta, K7, paritukseton
« Vastaus #1 : 22.05.2011 18:50:23 »
Empäs tiedä oikein, muhun ei oikein iskenyt tuopuhekieli tässä... Teksti oli aika yksitoikkoista rähinää, mutta ilmeisesti se kuuluikin olla :D
Ehkä en vain osaa lukea oikein.

Tuo nimi jäi myöskin häiritsemään D: Lilly... jotenin siitä tulee mieleen jotain ihan tyhmiä sanoja :D Lyllertää, lälly.. kaikki missä on tuplaällä.

~A