Kirjoittaja Aihe: Hysteria k-11  (Luettu 1441 kertaa)

MansikkaVelho

  • *
  • Viestejä: 2
Hysteria k-11
« : 28.03.2011 11:36:32 »
Title: Hysteria k-13
Author: MansikkaVelho
Rating: k-11
Genre: Romanssi/ Huumori/ Seikkailu
Pairing: Lily/James, Ann/Sirius, Mia/Remus
Summary: Mitä Kelmien ja Lilyn viimeinen vuosi tuo tullessaan?

Luku 1

Luku 1

Lily Evans istui keittiössä, hänellä oli edessään kuppi jossa oli höyryävän kuumaa kahvia.
Lily nosti katseensa Päivän Profeetasta kun Petunia astui keittiöön. Petunia istuutui Lilyä vastapäätä eikä puhunut mitään.
" Huomenta", Lily sanoi. " Huomenta", Petunia sanoi robottimaisesti. Hän ei edes katsonut siskoaan.
Lily huokaisi ja laski katseensa alas Päivän Profeettaan. Pian Lilyn äiti Rosie Evans tuli keittiöön.
Lily oli perinyt Rosielta punaiset hiukset, vihreät silmät hän oli perinyt isältään.
" Huomenta tytöt!" Rosie sanoi iloisesti ja käveli hellan viereen. " Huomenta, sinäpä olet pirteällä tuulella", Lily sanoi.
" Hienoa kun huomasit. Arvatkaa ketkä tulevat tänään illalliselle?" Rosie kysyi kun kaatoi maitoa ja kaurahiutaleita kattilaan.
" Ei harmainta aavistustakaan", Lily sanoi. " No minäpä kerron, Potterit tulevat tänne", Rosie sanoi.
Lily ei voinut uskoa korviaan, hänen oli pakko katsoa äitiään silmiin ja paikantaa hänen sanansa uudestaan kalloonsa.
" Ei! Ei Pottereita! Linnoittaudun huoneeseeni koko illaksi, en halua olla Jamesin tai Siriuksen lähellä minuuttiakaan kauempaa", Lily sanoi.
" Teidän täytyy olla paikalla, ja kyllä Petunia, sinun pitää olla paikalla myös", Rosie sanoi.
Petunia otti kasvoilleen happaman ilmeen. Petunia ei pitänyt taikuudesta.
" Yritän olla kunnolla, ja jos Potter tai Musta vähääkään yrittävät ärsyttää minua niin taion heidät rupisammakoiksi", Lily sanoi.
Petunia oli tukehtua appelsiini mehuunsa kun kuuli Lilyn sanat. " Se oli vitsi", Lily sanoi nopeasti.
Petunia ei uskonut Lilyn sanoja vaan mulkoili siskoaan. Kun Lily oli syönyt aamiaisensa niin hän meni huoneeseensa.
Lilyn huone oli iso ja valoisa, tapetit olivat vaaleanpunaiset ja niihin oli maalattu kuvia Tylypahkasta.
Huoneessa oli myös sänky, kokolattia matto, iso kaappi ja kirjoituspöytä joka oli ison ikkunan edessä.
Lilyn pöllö Taffel istui omalla orrellaan sängyn päädyssä olevassa nurkassa.
" Hei Taffel, haluaisitko lähettää pari kirjettä ystävilleni?" Lily kysyi pöllöltä joka katsoi häntä vaaleansinisillä silmillään.
Taffel oli valkoinen tornipöllö. Lily käveli kirjoituspöytänsä luokse, kaivoi laatikostaan sulkakynän, pari pergamenttia ja musteen. Sitten hän istuutui tuolille ja rupesi kirjoittamaan.

Hei Ann, miten kesälomasi on sujunut? Minun lomani on sujunut hyvin, kuolen tänään aivan varmasti.. Potterit tulevat tänään illalliselle. Minä en KESTÄ Jamesia! Sirius on ihan ok, mutta minä en tajua miten Potterit kehtasivat ottaa sellaisen sittiäisen luokseen asumaan.
No nähdään Viistokujalla, jos selviän tästä illasta hengissä.

Terveisin: Lily

Kun Lily oli kirjoittanut kirjeet Ann:le ja Mialle niin hän käveli Taffelin luokse ja otti pöllön käsivarrelleen ja vei sen ikkunalle.
" Vie nämä kirjeet Ann:le ja Mialle", Lily sanoi, aukaisi ikkunan ja päästi pöllön lentoon.
Lily sulki ikkunan ja rojahti sängylleen, illalliseen olisi vielä aikaa joten Lily otti pienet nokoset.
Lily heräsi siihen kun tunsi jonkun tarkkailevan häntä. Lily kiljaisi kun huomasi Jamesin ja Siriuksen virnuilevat naamat edessään.
" Heräsithän sinä vihdoin!" Sirius huudahti. " Mitä te paukapäät täällä teette?! Miten löysitte huoneeni?" Lily kysyi raivoissaan.
" Älä nyt suutu, mutta kysyimme äidiltäsi", James sanoi ja virnisti. " Nyt ulos ennenkuin suutun!" Lily huudahti ja pongahti sängyltä ylös.
" Hui! Lily otti meidän sanamme tosissaan!" Sirius sanoi muka pelokkaana. Pojat poistuivat huoneesta ennen kuin Lily ehti potkia heitä takamukselle.
Alakerrassa pojat menivät keittiöön, Lilyn vanhemmat ihmettelivät tyttärensä puuttumista.
" Eikö Lily tullutkaan?" rouva Evans kysyi. " Ei, yritimme sanoa hänelle mutta hän potkaisi meidät huoneestaan ulos", James sanoi.
" LILY! Tulisitko alakertaan?" rouva Evans huusi. Pian kuului askelia ja Lily tallusti keittiöön.
" Unohdin illalliset, anteeksi!" Lily sanoi säikähtäneenä ja istuutui Petunian viereen. Petunia siirsi tuoliaan kauemmas Lilysta.
Lily tuhahti ja katseli Jamesia ja Siriusta vaarallisesti. " Eiköhän aloiteta?" rouva Evans kysyi.
Kuului haarukoiden ja veitsien kilinää. " Niin, rouva Potter kertoikin että olette ministeriössä töissä. Voisitteko kertoa siitä lisää?" rouva Evans kysyi.
" No, olen aurori.. Pyydystämme pahamaineisia velhoja ja passitamme heidät Azkabaniin", herra Potter sanoi.
Herra Potterilla oli sysimustat hiukset ja vaaleansiniset silmät, herra Potter oli Jamesin peilikuva, paitsi Jamesilla oli vihreät silmät.
" Kiehtovaa.. Tapahtuuko ministeriössä koskaan mitään?" herra Evans kysyi.
" Joskus, ja joskus ei", herra Potter sanoi ja laittoi perunan suuhunsa.
Lily ei kiinnittänyt huomiota Jamesiin ja Siriukseen, hän kuunteli aikuisten puheita.
Pian Lily kirkaisi säikähdyksestä, jotain mätkähti hänen päähänsä ja liukui alas hartioille.
" Mistä tämä kastike ilmestyi?" Lily kysyi pojilta. Pojat osoittivat toisiaan, Lily arveli että Sirius oli tehnyt sen joten hän mulkaisi Siriusta vaarallisesti.
" Pojat! Ei ruualla saa leikkiä, eikä taikoja pöydässä!" herra Potter sanoi ankaralla äänellä.
" Anteeksi", pojat mumisivat yhtäaikaa ja päät alhaalla. Lily nousi pois tuolista, mulkaisi poikia vielä viimeisen kerran ja painui yläkertaan.
Yläkerrassa Lily painui suihkuun. Hän oli niin vihainen, että olisi voinut huutaa raivosta.
Kun kuuma vesi virtasi Lilyn päälle niin hän rauhoittui. Alakerrassa Potterit ja Sirius olivat lähtemässä.
" Olen tosi pahoillani että ilta päättyi näin", rouva Potter sanoi rouva Evanssille.
" Ei se mitään", rouva Evans sanoi.
" Pojat", rouva Potter sanoi ankaraan sävyyn. " Anteeksi että pilasimme illan", pojat sanoivat yhteen ääneen.
" Ei se mitään, uskon että Lily leppyy. Ei hän voi olla teille koko ajan vihainen", rouva Evans sanoi ja hymyili pojille jotka hymyilivät takaisin.
Seuraavana aamuna Lily heräsi siihen kun joku koputti ikkunaan, Lily avasi silmänsä ja huomasi Taffelin ikkunan luona.
Lily nousi ylös ja käveli ikkunalle, hän aukaisi sen ja päästi Taffelin sisään.
Taffel pudotti kaksi kirjettä Lilyn päälle ja liisi orrelle.
Lily istui sängylleen ja avasi ensimmäiseksi Ann:n kirjeen.

Toivottavasti selvisit siitä illasta. Minun lomani on sujunut hyvin, olen käynyt Ranskassa ja Pariisissa.
Olen oppinut siellä tosi paljon, miten pojat käyttäytyivät.. Anteeksi, eihän sinua kiinnostakaan James tai Sirius.
Niin, minäkään en tajua miten Potterit ottivat Siriuksen luokseen, no nähdään Viistokujalla.

Terveisin: Ann


Lily hymyili Ann:n kirjeelle ja avasi seuraavaksi Mian kirjeen.

Hei Lily! Minun lomani on ollut surkea! Heti ensimmäisellä viikolla menimme tätini Siennan luokse.
Sienna on ihana, mutta tarpeentullen kamala! Minä en kestä häntä, kun lähdimme niin automme juuttui kiinni mutaan, nyt olemme jumissa Siennan luona ennenkuin joku tulee ottamaan automme pois mudasta.
Täällä on ihan tylsää! Siennan kissat kehnäävät ympärilläni, yksikin kissa meinasi tarttua Taffelin sulkiin kiinni, mutta onneksi estin sen.
No nähdään!

Terveisin: Mia


Lily nauroi Mian kirjeelle, hänellä oli tosi ikävä ystäviään. Pian joku koputti Lilyn huoneen oveen.
" Sisään!" Lily huusi. Oven aukaisi Rosie. " Huomenta, etkö kuullut että huusin sinua aamupalalle.?" Rosie kysyi ihmeissään.
" En kuullut, tulen heti", Lily sanoi ja pomppasi sängyltä lattialle.
Alakerrassa Lily suunnisti keittiöön, sieltä kantautui hyvä tuoksu.
" Petunia! Mistä lähtien sinä olet laittanut aamiaista?" Lily kysyi ihmeissään.
" Ei kuulu sinulle", Petunia sanoi ja tuhahti.
Lily pyöritti silmiään ja istuutui pöytään.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 18:58:01 kirjoittanut Unohtumaton »