Kirjoittaja Aihe: Dear Enemy [H/D, K-11, oneshot]  (Luettu 11248 kertaa)

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #20 : 16.07.2011 02:57:25 »
En kestä tätä tunnetta. x___x Ihan siis... Sanoinkuvaamattoman hyvä. Noi poikien ajatukset teki ficistä
mielenkiintoisen. Se tapa, kuinka ne puhu toisilleen mutta sitten kuitenkin ajatteli ihan päinvastoin oli
jotenkin ... Hmhm miten sen nyt sanois. Suloista? Ja tuli sellanen fiilis, että olisi pakko mennä megafonin kanssa
niiden luokse ja huutaa; "AVATKAA SILMÄT RAKKAAT!" mutta, no can do. ): silti salaa toivon, että ne tajus jossaki vaiheessa, että kuinka paljon toinen toista rakastaa. (8<

Mie tykkäsin ihan himo paljon!
Kiitos tästä. :3

~ merci
More profound bond

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #21 : 16.07.2011 16:15:12 »
Sarkkis, mukavaa että pidit!

White_William Kiitoksia.

MIRABANAANI Älä nyt liikaa ahdistu!  Mutta joo, on se kyllä kieltämättä vähän ahdistavaa... :D

muistipallo kieltämättä H/D- ficci jossa Harry ja Draco ei saa toisiaan on melko harvinaisuus. Ja aina voi elää toivossa, että Draco ajattelisi oikeasti Harrysta noin! Elämä on joskus epäoikeudenmukaista ;)

Merci, Draco ja Harry taitavat olla vaan molemmat niin itsepäisiä ja ylpeitä etteivät pysty näyttämään todellisia tunteitaan.  Haha, mulle tuli mielikuva itsestäni heilumassa megafonin kanssa siellä käytävällä Harryn ja Dracon vieressä :D
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Chyilly

  • ***
  • Viestejä: 106
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #22 : 16.07.2011 18:39:03 »
Ah, olen sulle kiitoksen velkaa! :D Palautit mielenkiintoni H/D-ficceihin, kun teit tästä sellasen lyhyen ja ytimekkään, jossa ne ei vaan saa toisiaan. Mielenkiintoni kun H/D-ficceihin kaatui juuri sen takia, ku ne aina sai toisensa. Ja nyt kun palautit mielenkiintoni, niin oon löytäny pari ihan parasta H/D-ficciä :D
Mutta siis, mä todellakin pidin tästä tekstistä hirmusesti ja oon luetuttanu tätä parille kaverillekki ja nekin on tykänny. Mun mielestä tätä ei tarvitsisi jatkaa, vaikka olisihan se tietysti mielenkiintosta, mutta ei. Älä vaan jatka.

Antelope

  • Vieras
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #23 : 18.07.2011 19:45:27 »
Eieieieieieieiei, noin mä ajattelin, kun toi loppulause tuli... Voi ei.

Vaikka sä, et itse ollu tyytyväinen, niin minä olin. Siis kaikkeen muuhun, paitsi tohon loppuun... Hienosti kirjotettu, tykkään tälläsestä helposti luettavasti, ei liian lyhyestä eikä liian pitkästä. (:

Ääää, nyt sun on pakko kirjottaa jatkoo!! Ei tätä tähän voi jättää!

Kiitos!


Antelope :-*

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #24 : 31.07.2011 17:55:33 »
Chyilly, kiva jos sain palautettua mielenkiintosi! Ja ihanaa että joku muukin jakaa käsitykseni siitä ettei tähän pidä kirjoittaa jatkoa. :D Mielestäni se vain pilaisi tämän, koska H/D:ssä on nimenomaan se vika, että 99% H/D-ficeissä pojat saavat toisensa ja se vie joskus mielenkiintoa lukiessa kun tietää että kaikki päättyy kuitenkin onnellisesti.

Antelope, Ihanaa että tykkäsit, kiitos kommentista! <3
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #25 : 08.08.2011 22:30:25 »
Tämä oli ihanuutta. En pidä hoodeestä noin yleensä, mutta eipä sitä yleensä kirjoitetakaan näin realistiseksi ja sydäntäraastavaksi. Eli hahmot olivat paitsi IC, tämä juonikuvio ei vaadi minkäänlaista alternative universea vaan on nimenomaan sitä minkä jokainen hoodeefani kuvittelee jokaisen kirjassa nähdyn keskustelun taustalle. Eli periaatteessa nämä tunteet mahtuisivat mukaan canoniin olematta pahasti ristiriidassa yhtään minkään olennaisen kanssa. Mikä on virkistävää näin ficcejä lukiessa.

Ainoa, mikä vähänkään häiritsi, oli englanninkielinen otsikko suomenkieliselle ficille. Tähän tarvittaisiin perusteltu syy, ainakin minun nipossa päässäni.

Ja kielestä pidin todella paljon. Jotenkin tilanteen vaikeus on vangitsevaa, puhumattakaan ajatuspätkien ja dialogin ristiriidasta. Suorastaan nerokkaan maukasta.

Nyt pitää äkkiä lopettaa kommentin kirjoittaminen että pääsen lukemaan tämän uudestaan!!

// Niin ja nyt kun luin tämän uudestaan niin mainitsenpa vielä sen verran, että olisi kiva jos tuohon loppuun jättäisit vaikka tyhjän rivin tai jotain koska tuo viimeinen repliikki melkein hukkuu allaoleviin foorumipohjan teksteihin, mitähän muokkausilmoituksia olivatkaan...
« Viimeksi muokattu: 09.08.2011 23:10:15 kirjoittanut RoastedGarlic »
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Nevermind

  • dracoholic
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #26 : 09.08.2011 22:46:40 »
Munkin sisuskalut todellakin musertuivat ja helvetti jäätyi koska LOPETUS OLI AIVAN KAMALA. SUORASTAAN TUSKALLINEN. (Anteeksi capsin raiskaus.) Joo, siis mun sydän itkee nyt verta.

Okei, tykkäsin tästä tosi paljon ja tämä oli oikein hyvä ficci, varsinkin, jos et ole niitä vielä paljon kirjoittanut. Loistava idea laittaa molempien poikien ajatukset tolla tavalla kursivoituina näkyviin, ääh en osaa selittää, mutta ymmärrät kuitenkin.  ;D Tykkäsin tästä, jos siis jäi vielä epäselväksi.

Tämä oli aika lyhyt, mutta enemmän ajateltuani (ja toivuttuani järkytyksestä) päädyin siihen, että ehkä näin on parempi.  :D

Kiittäen,
s.hd.l
You know you're in love when you don't want to fall asleep because the reality is finally better than your dreams.

Elix

  • Vieras
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #27 : 25.08.2011 20:25:51 »
Aivan ihana! Pidin siitä, että Harry ja Draco ei saa toisiaan se onkin melko harvinaista  :)

meFaireCroire

  • Korpinpoikanen
  • ***
  • Viestejä: 238
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #28 : 25.08.2011 20:34:37 »
Eiiiih ei näin !! ARGH kamalaa :D
No ei, tykkäsin tästä oikeasti aivan hirmu paljon, tämä oli ihanasti ja taitavasti kirjoitettu, mutta voieivoieivoiei täällä joudun hillitsemään itseäni vaivoin etten huuda täysillä että NYAAAAAAAAH
Pidin mä tästä silti. Sopivan mittainen ja ihanasti laitettu nuo kursiiviajatukset tuonne kääntämään päälaelleen kaiken ääneen sanotun.

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #29 : 03.09.2011 00:03:11 »
RoastedGarlic, toivottavasti ei nyt liian sydäntäraastavaa ainakaan ollut! :D Ja olen kanssa samaa mieltä että suomenkielisille ficeille suomenkieliset otsikot, mutta mulla on jopa perustelu tähän kun itse sellaiseen sorruin! Keksin siis itse asiassa tuon nimen ennen ficciä ja no, itsepäiset aivoni eivät sitten vain suostuneet muokkaamaan sitä suomenkieliseksi :P Näinkin hieno selitys...:D Ihanaa että tykkäsit etenkin jos et muuten hoodeestä pidä ja hyvä jos hahmo tuntuivat IC:ltä, siihen pyrinkin. Tulipas sekava lause...

Sweet.hd.love, haha, tiedän hyvin tuon raastavan tunteen kun ficissä ei mene asiat niin kuin haluiaisi. :P Kiva että tykkäsit siitä huolimatta. :D

Elix, kiitos kommentista!

meFaireCroire, kiiiiitos paljon. :)
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #30 : 19.09.2011 09:52:03 »
Oi, täälläpä oli kiva teksti. H/D:tä on tullut harvemmin luettua, aika hienoa että kuitenkin nappasin tämän kommenttikampanjasta, koska oli kuitenkin lukemisen arvoinen ficci. (:
Tykkäsin, tykkäsin, tykkäsin. Tää oli jotenkin niin iskevä ja toimiva, että mulla ei riitä sanat. Erittäin kivasti keksitty yhdistää ajatukset ja repliikit, varsinkin kun ne eroaa toisistaan niin radikaalisti. Pidin erityisesti siitä, miten realistisesti tämä on kuvattu. Minusta nimi kuvastaa ficciä hyvin, vaikka se onkin englanninkielinen. Lyhykäisyys toimi tässä ficin eduksi - kaikki olennainen oli kuitenkin sanottu. Teksti eteni sujuvasti, ja oli mielenkiintoista lukea pompottelua tunteiden välillä. Aww. Anteeksi kovasti että multa ei nyt irtoa mitään tämän enempää, pää on tyhjä ja ficcisi teki tehtävänsä - olen sanaton ja hurmiossa. :D

Kiitos tästä, ja sun todellakin kannattaa julkaista enemmän tekstejäsi! :)
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

LadyBassNinja

  • Tuttisoturi
  • ***
  • Viestejä: 28
  • kukkaruukkuepisodi♥
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #31 : 25.09.2011 10:09:38 »
Tää on jo varmaan ihkutettu puhki (syystä tietty), mut en pystyiskään sanomaan mitään muuta ku mikä ihmeen PULLAMÖSSÖPIPARKAKKURÖHNÄLOPETUS se oli? Tottahan on niitä, jotka pitää noista lopetuksista, mutta meikäläisen herkkä mielikuvitus ei tykkää, ei lainkaan... Kirjoitin siis täysin mielikuvitukseni puolesta.. Mutta itse sanon, että hyvää tekstiä, kiitoksia taasen tästä.  :D
                                                                                                                 ~'*'~
No jaa.

LoveSnape

  • ***
  • Viestejä: 50
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #32 : 25.09.2011 19:50:53 »
Oooi ihanaa tekstiä.. :D Pelkäsin jo että Draco nolaisi noiden ajatusten välissä itsensä mutta Harry oliki samalla aaltopituudella ;) Okei moni näyttää olevan toista mieltä tästä parituksesta mutta söpöä!
Mutta siis noi ajatuspätkät sopii aivan ihanasti tohon.
Kiitos!
Here's hoping, you’ll help me to be brave.

Suklaamurukeksi95

  • Murustaja
  • ***
  • Viestejä: 103
  • "Ganska hurja juttu"
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #33 : 30.09.2011 19:51:50 »
Otsikko (ja tietenkin paritus  ;D ) houkuttelivat minut lukemaan tämän. Oli hauska lukea vuoroin repliikkejä ja vuoroin Dracon tai Harryn ajatuksia, jotka niin luonnollisesti olivat ristiriidassa keskenään ;) Harry vaikutti hitusen ärhäkämmältä kuin noin yleensä mutta ei se oikeastaan häirinnyt. Tykkäsin siis oikein hirmuisesti mutta on varmaan turha pyytää edes pientä 2. osaa, vaikka siitä tulisi angstinen (joka kelpaisi ainakin minulle). Itse olisin ehkä laittanut ikärajaksi k-11.
Sen sijaan pilkku jäi puuttumaan joka -sanan edestä.
Lainaus
Sanat tulivat suustani automaattisesti, siihen halveksivaan ja kylmään sävyyn joka oli vuosien mittaan tarttunut puheeseeni yhä enemmän.
Katsetta, jonka
Lainaus
Minä käännyin katsomaan heidän menoaan, silmät mustatukkaisen pojan selässä, odottaen murhaavaa katsetta jonka tiesin olevan tulossa.
"I don't understand that reference."

Gelmir

  • Imagine
  • ***
  • Viestejä: 224
  • Ravenclaw
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #34 : 08.10.2011 12:09:46 »
Ametrine kiitos kehuista! Ja joo, julkaisen kyllä enemmän ficcejäni kunhan saan niitä joskus valmiiksi.  ;D

LadyBassNinja, toivottavasti mielikuvituksesi ei liikaa säikkynyt. ;)

LoveSnape,en minä nyt raaski laittaa Dracoa nolaamaan itseään. :D

Suklaamurukeksi95, kiitos kommentista! Jatkoa ei näillä näkymin ainakaan ole tulossa, ei sitä sitten tiedä jos joskus innostun...:D
It was my ghost walking on the sidewalk.

Unimaailma

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #35 : 11.12.2011 12:42:18 »
Oivoivoivoivoivoi kun tämä oli söpö :D iik.
Sori, oon ihan tyhmä ja surkea kommentoija ja ihan ala-arvoinen lukija ;D
Voi Hyvä Luoja kun tämä kaunis ja inspiroiva :D
(sain taas miljonnannen idean uuteen hoodeeseen, iiks :D)
Oi mä rakastuin tähän ja voisit vaikka tehä tästä two-shotin ;) *wink wink* :D
okei, meen pois kun olen tyhmä hoodee fani joka ei vaan osaa sulkea suutaan :D
~TULEVA Criss Angel~ :-*
Ps. Hups, unohdin kiittää tästä :D No, kiitos tästä tää oli ihana! *halaa, taputtaa selkään ja pusuttaa poskelle* :-*

SevCig

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #36 : 12.12.2011 17:50:07 »
EIIIIIII! Ei näin hyvää ficciä voi yksinkertaisesti jättää one-shotiksi!
Epäreiluaaaaa! :'(
Mutta siis vuodatukseni sikseen, niin oli todellakin hyvä. E n minä ainakaan humannut mitään virheitä tai mitää ja imaisi muutenkin mukaansa jo ekasta kappaleesta. Joten harkitse vielä jatkamista? Pretty please with a cherry on top? ;)
Ainiin ja kiitoksia hyvästä ficistä ;D

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #37 : 29.08.2012 22:54:53 »
Olen todellakin samaa mieltä kuin SevCig! Niin harmi kun tämä on vain oneshot. Kivistää sydäntä ihan kun lukee tämän, koska kummatkin pojista on niin rakastuneita toisiinsa, mutta eivät osaa lopettaa käyttäytymistään tai antaa edes pientä vinkkiä, että mitäs jos viha muuttuisikin joksikin muuksi..
Kiitos huimasti kuitenkin. Ihan tajuttoman ihana ficci! :)
« Viimeksi muokattu: 19.08.2015 19:27:27 kirjoittanut Fírinne »
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Sacramento

  • Vieras
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #38 : 03.09.2012 22:11:01 »
Aijaijai! Voi miks sun piti jättää tää näin kesken? :< oli niin hrveen ihana <3

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Dear Enemy [H/D, K-13, oneshot]
« Vastaus #39 : 15.01.2015 08:47:38 »
Kyllä. On erittäin, erittäin väärin jättää tää one-shotiksi. Liian mehukas ja mahtava... Rakastuin ihan koko sydämestäni tähän, erityisesti noihin "ajatuspätkiin". Pisti hymyilyttämään se, kun Draco keksittyi kuolaamaan Harrya ja Harry samoin Dracoa ja sitten Harry-raukka luuli että Draco vihaa häntä :'D (tulipa monta Harrya ja Dracoa samaan lauseeseen :D)
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti