Kirjoittaja Aihe: Etelä-Afrikan lumo S [Draco/OC drama, romance ]  (Luettu 1319 kertaa)

punkte

  • Vieras
Name: Etelä-Afrikan lumo
Author: punkte
Beta: ei ole, mutta innokkaita otetaan vastaan :)
Ikäraja:S
Summary: Peyton on juuri eronnut ja saa tietää tulleensa raskaaksi. Haluten aloittaa alusta Peyton päättää lähteä Etelä-Afrikkaan. Etelä-Afrikassa on menossa rotuerottelun lopettamis prosessi ja maa on melkein kaaoksessa. Peyton tapaa Draco Malfoyn. Hurmaavan nuoren velhon, jonka vaikutus Etelä-Afrikan poliittiseen tilaan on ratkaiseva.
Haasteet: Yhdeksän kuukautta-haaste                                           

                                                                                     Etelä-Afrikan lumo

Prologi

12.1.1990
Rakas päiväkirja

Siitä on jo melkein kaksi viikkoa, kun kirjoitin Miken kanssa eropaperit. Tuntuu yhtä aikaa ihanalta ja pelottavalta aloittaa elämä ilman Mikea ja olla jälleen Peyton Lewis. Erosimme kyllä hyvässä sovussa, mutta tuntuisi varmasti pahalta tavata hänet uudestaan jossain kadulla kaveriporukan kanssa. Tunnen oloni myös aika yksinäiseksi, kun menetin kaikki ystäväni eromme yhteydessä. Kaikki he olivat Miken puolella, jos niin nyt voi sanoa. Uskon, että eivät he minua muutenkaan olisi halunneet tavata, jos saisivat tietää uudesta suuresta salaisuudestani. Minulla on ollut tässä muutaman päivän aamupahoinvointia ja epäilykseni heräsi. Kävin ostamassa raskaustestin ja se näytti positiivista!

Tämä se tästä vielä puuttui, että olen nyt raskaana Mikelle. Miehelle josta kaksi viikkoa sitten erosin. En halua kertoa hänelle, mutta en voinut pitää tätä sisälläni ja päätin soittaa yhdelle Miken ja minun yhteiselle ystävälle, Katelle, joka ei onneksi ollut valinnut ”puoltaan” erossamme. Kate otti uutiseni vastaan tyynesti ja sanoi tulevansa käymään, mutta heti kun hän astui ovestani sisään, hän kiljahti ja kaappasi minut halaukseen. En voinut kuin ihmetellä hänen reagointiaan ja toruinkin häntä siitä, mutta hän vain kohautti olkiaan. Kerroin hänelle mielipiteeni Miken suhteen ja onneksi hän oli kanssani samaa mieltä. Halusin pois englannista mahdollisimman kauas voidakseni kasvattaa vauvani rauhassa. Totta kai aioin pitää lapsen. Olen aina haaveillut lapsista, ja nyt kun minulla oli siihen tilaisuus, en halunnut hylätä sitä.

Olen ammatiltani valokuvaaja ja halusimme löytää paikan, jossa olisi mahdollisimman hyvät olosuhteet tämän ammatin harjoittamiseen. Etsimme useita tunteja, kunnes löysimme loistavan paikan: Etelä-Afrikka. Tiedän, ajatus on hullu ja sieltä löydä muuta kuin harmia, mutta ainakin sieltä saa töitä. Etelä-Afrikassa toimii eräs brittiläinen lehti ja he etsivät uutta kuvaajaa. Heidän nettisivunsa oli monipuolinen ja lehti ei painottanut vaan yhteen aihe alueeseen ja se sopi minulle mainiosti.
Joten pakkasin tavarani ja lähdin koneeseen. Asunnon olin jo löytänyt ja päätin ostaa kaiken Afrikasta. Entisen asuntoni olin laittanut myyntiin ja Kate huolehti siitä, että asunto myytäisiin hyvään hintaan. Astuin koneeseen ja lähdin tulevan lapseni kanssa Etelä-Afrikkaan.

P.S. Unohdinkin kertoa, että Professori Dumbledore, Tylypahkan (noitien ja velhojen koulu) rehtori, lähetti minulle kirjeen, jossa hän kiitti sijaisuudestani liemien opettajana. Sain kokonaiset 300 kaljuunaa palkkioksi! 

Kommentteja saa laittaa :) Tarina jatkuu normaalina kerrontana, mutta minä muodossa ;)
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 00:09:54 kirjoittanut Unohtumaton »

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Vs: Etelä-Afrikan lumo K-13
« Vastaus #1 : 17.03.2011 19:16:59 »
Kiva idea täytyy sanoa. Prologi oli aika lyhyt, joten en selvää mielipidettä ehtinyt oikein tuon perusteella tehdä, mutta siis ideana tämä on tosi kivan kuuloinen ja oloinen :) jatka ihmeessä, minä ainakin seurailen tätä ja jään odottamaan mihin tämä vie :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls