Kirjoittaja Aihe: Tuntematon, S  (Luettu 2346 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Tuntematon, S
« : 14.03.2011 19:06:08 »
// Alaotsikko: Cedric kuolleena, angst

Name: Tuntematon
Author: HarryPotterFan4Ever
Beta: Merrrí
 
Fandom: Harry Potter
Disclaimer: En omista hahmoja, ne kuuluvat Rowille, minä vain leikin niillä.
Genre: angst
Pairing: Cedric/?
Rating: S
Words: 148
Summary: Olo on kuin unessa jossa juostaan eteenpäin eikä koskaan saavuteta päämäärää. [/size]

Haasteet: Kerää kaikki hahmot Cedric Diggorylla ja FF50 sanalla 045. Valinnat
A/N: Teki mieli kirjoittaa jotain Cedricistä. Tässä Cedric on siis kuollut ja miettii Manalassa. Ja kiitos jälleen Merrrílle betaamisesta! :-*
 

Kävelen mustan järven rantaan. Ympärillä on hiljaista, vaikka ihmisiä on paljon. Ei ihmisiä, vainajia. Kuolleita. Ja minä olen yksi niistä. En tiedä kuinka kauan olen ollut täällä, aika ei kulje samalla tavalla. Olo on kuin unessa jossa juostaan eteenpäin eikä koskaan saavuteta päämäärää. Olen täällä ikuisuuden, mitä se sitten tarkoittaa.
 Viimeinen hämärä muistoni on Harryn kasvot, ne vihreät silmät ja musta tukka. Vilkaisin häntä ennen kuin saavuin tänne, missä aika ei kulje.
 Olen etsinyt, varmaankin päiviä, jotakin tuttuani. Mutta kaikki ovat tuntemattomia. Tuskin enää tunnistan itseäni, kun katson järvestä heijastuvaa kuvaani. Se on niin erilainen.
 En minä tällaista halunnut, minä en valinnut tätä. Haluaisin nähdä taas maailman ihanimman paikan, jossa oli elämää. Vanha koulu ei ole ikinä merkinnyt minulle mitään ennen kuin nyt. Tylypahka, mikään ei voi korvata sitä yhteenkuuluvuutta jota tunsin koulussa.
 Valintoja on niin paljon, olisin voinut antaa Harryn mennä yksin, olisin voinut välttyä kaikelta tältä.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 08:34:53 kirjoittanut Beyond »


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry