Kirjoittaja Aihe: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia  (Luettu 8705 kertaa)

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« : 09.03.2011 20:41:56 »
Raiskattuja lyijykyniä, loppuunkäytettyjä kumeja ja mielipuolisia ideoita. Neithan on jälleen ryhtynyt piirtämään!

Elikkäs tervetuloa ikiomaan taidenurkkaukseeni! Piirroksieni fandomit vaihtelevat paljoltikin, mutta mainittakoon Silmarillionin haltioiden olevan erityisesti lähellä sydäntäni... Toki muutakin löytyy. Lempityöskentely välineeni on lyijykynä, sillä se on yleensä aina käsillä, helppo pyyhkiä ja pidän siitä. Väritän (laiska kun olen) harvoin töitäni, mutta joskus teen poikkeuksia sen suhteen.
Skannerin omistan, mutta sillä on tapana raiskata töitäni, joten saattaa olla että luovutan sen suhteen. Siispä jatkossa on todennäköisesti kameralla otettuja kuvia siinä tapauksessa, että laatu on parempi siten.

Magnus Bane S
...tiedän, ne kädet feilasivat ja se näyttää ihan naiselta, mutta koettakaa kestää. Piirtämään oppii vain piirtämällä, vai mitä? Värityksestä sen verran, että kaikki paljas pinta on väritetty ihonväriseksi, mutta skanneri onnistui raiskaamaan sen.
Piirros on omistettu Solembumille, joka ystävällisesti on kirjoittanut minulle paljon Malecia.

Haltia S
Tähän olen muuten tyytyväinen, mutta tällä kertaa skanneri raiskasi varjostuksen. Kyllä, syytän melkein kaikesta skanneria. Haltiaa piirtäessäni ajattelin Fëanoria, mutta työn tultua valmiiksi ymmärsin sen olevan liian pehmeä kulmistaan. Fëanor se ei ole selvästikään, siispä mieleeni tuli sen jälkeen Elrond.

Ei enempää  tällä kertaa, päivittelen sitä mukaa kun löytyy julkaistavia töitä. Mikäli luet tätä, niin raapusta toki kommenttikin.

Neithan kiittää, kumartaa ja poistuu takavasemmalle~


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 10:30:54 kirjoittanut Illusia »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #1 : 09.03.2011 20:50:05 »
*sekoon*

Malec on vallannut myös finin fanartin ;-D
Vallankumous etenee hyvää vauhtia.

Magnuksesta;
En olis ikinä voinu erehtyä tän henkilöllisyydestä. En koskaan. Niin Magnus kun vaan voi olla. Etenkin hiukset ja se paita. Magnus + sininen = täydellisyys ihan jo Alecin ihania silmiä ajatellen.
Malec <3

Elrondista;
Ei ole paljon sanottavaa, kun Elrond ei mun suosikkeihin lukeudu. Mutta joo, tosi hieno! Siinä se olikin kiteytettynä,
ja sitä paitsi, skannerit on kaiken pahan alku ja juuri. Piste.

Viva la Malec
(ja lisää taidetta puolin ja toisin)

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #2 : 11.03.2011 20:09:00 »
Kiitos Solembum ^^

Mulle Alecin silmät ei tullut edes mieleen tota värittäessä, mä vaan ite haluaisin tollasen paidan + hiukset. Mutta joo, hyvä jos onnistuin. Haukannäköistä siitä ei kyllä tullut, mokomakin neiti.

Juuh Elrond ei kuulu minunkaan suosikkeihin. Se vain näytti siltä minusta, vaikka olisihan sen kelvannut esim. Fingolfiniksi. Tosin kyllä se Elrond on. Kylläpäs minä jaarittelen tänään....

Mutta kiitos, hyvä kun tykkäsit ja kyllä minä vielä jotain piirrän...

// Jee, uutta!

Maedhros ja Fingon S
Kyllä, olen tietoinen siitä että molempien otsat ovat olemattomat ja Fingonin hartia feilaa. Maedhrosin pään oikealla puolella on jotain jännää, mutta se on skannerin aiheuttamaa. Skanneri muuten jälleen tuhosi varjostukseni....

Kommentoikaa ihmeessä!


// Illusia lisäsi ikärajan ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:14:32 kirjoittanut Illusia »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #3 : 20.03.2011 18:31:47 »
Äähää tapetaan skannerit!

Toi kuvahan on tosi hieno, hartiat ei oo feilausta nähnykään ja otsat näyttää otsilta (toisin kun mun sivuprofiileissa, josta ei tässä tarvitsekaan enempää puhua.)
kyllä tätä kannatti odottaa, sä oot vanginnut hetken ihanasti ja tä on sellanen söpön fluffyftava.
Kiitos tästä, mä jään odottaan lisää m/fää.
*rynnrynryrn*

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #4 : 20.03.2011 18:36:13 »
Aah singolle löytyy jälleen käyttöä! >: D

Hii kiitos. Mun mielestä ne otsat on vaan liian matalat.... Ja hartiat on outoja. Mutta hyvä jos tykkäät, minäkin pidän tuosta, vaikka vikaakin siinä on. Tuli tosiaan aika fluffy kuva, mutta kaipa se on söpö.

Heheh, menenkin tästä heti kirjoittamaan sitä...
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Merla Von

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #5 : 24.03.2011 20:33:36 »
awww... näää on niin hienoi! joo olenpas hyvä kommaa.... but i can't say nothing else  ;)

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #6 : 28.03.2011 20:44:37 »
Merla Von// Kiitos, arvostan jokaista kommenttia. Etenkin, jos se on yli kolme sanaa pitkä. *laskee sanoja* joo mä arvostan tätä.

Uutta!

Jos Solembum ei 10 minuutin sisällä kommentoi, tulee tappo olen hyvin pettynyt.

Magnus ja Alec (K-7)
...tästä ei kyllä ole mitään sanottavaa. Paitsi että homonhoukutin jäi! In your face, Merla Von! (:<


// Illusia lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 10:29:59 kirjoittanut Illusia »
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #7 : 28.03.2011 20:58:27 »
Ah mä rakastan jokaista Malec kuvaa,
etenkin näitä sohviin liittyviä!

En osaa sanoo mitään muuta rakentavaa, kun että Magnus on niin Magnus kun olla ja voi ;-D
Ihanaa, että poitsut pääsee sillon tällön vähän rentoutuunkin ilman stalkkeriJacee.

Fini huutaa lisää Malecia.

Viva la Malec!

Merla Von

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #8 : 29.03.2011 20:51:32 »
Senkin!!!!!!!! Se hh on ihan turha!! (vaikkakin on hyvin magnus mainen... noooh...) Toi on kyllä aivan ihana! <3 i just love them... seuraava ilman homohoukutinta kiitos.. (ja nyt kun sanon tollein seuraavassa kuvassa homohoukutin loistaa kahta kauniimmin ;))

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Yön pimeimpien hetkien tuotoksia
« Vastaus #9 : 31.03.2011 17:01:28 »
Sole//Hahaa kiitos. Hei sähän voisit vaikka piirtää/kirjoittaa sitä itse lisää! ; D Voin kuvitella Jacen siihen taakse suu hipoen lattiaa. Yritin muuten tehdä kokoraajahalvaus-sohvan, mutta epäonnistuin. Näyttää ihan suht mukavalta.

Merla Von// Kirjoita muistiin: Homohoukitin mukaan seuraavaankin kuvaan.
Mä en ymmärrä mikä sulla on hhta vastaan, mutta en välitä. Hh on ja pysyy ja hyppii mukana tulevaisuudessakin.
Mutta joo, kiitti. Kommentti piristää päivää aina.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki