Kirjoittaja Aihe: En enää pelkää, S, Lily/? ehkä angst  (Luettu 2340 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
En enää pelkää, S, Lily/? ehkä angst
« : 27.02.2011 17:34:14 »
Nimi: En enää pelkää
Paritus: Lily/? päätä itse, ite luikittelen minäkertojan Severus Kalkarokseksi.
Tiivistelmä: Tarinan minäkertoja (jonka saat itse päättää) on ensin kuullut Lilyn ja Jamesin suhteesta ja heidän naimisiinmenosta, lopussa hän onkin Lilyn haudalla päästämässä tästä viimein irti.
Oma sana: Pidän ja kaipaan kommentteja.

En enää pelkää

Makaan vierelläsi
Mun pieni sydän
Sykkii peiton alla
Tässä lähelläsi
On paikka jossa
Mun kuuluu olla



Muistatko tuulen ja kaikki ne leikit pienempänä? Kyyneleet ja surut? Tuskanhuudon ja kaipuun? Talvipäivät takkatulen lämmössä? Hiljaisen taustamusiikin ja kuiskutuksesi korvassani?

Ota minut syliisi
Enkä enää pelkää
Kiedo siivet ympärilleni
Enkä enää pelkää


Katson menneisyyteen. Näen sinut, hymyilevänä, kujeilevana. Näen sinun suutelevan minua. Tunnen pienen kyyneleen kasvollani, mutta pyyhin sen pois. En itke, en halua itkeä takiasi.

Pehmeä äänesi
Tänä yönä
Minut nukuttaa
Saanko ikuisesti
Tähän jäädä
Sua rakastaa

Haluaisin sinun kanssasi ikuisesti olla. Lemmenlaulujen kuunteleminen masennuksessa ei ole mikään hyvä juttu. Ei, se kertoo pahaa, pahaa asiaa. Se kertoo, että ihminen tekee mitä tahansa saadakseen rakastettunsa takaisin. Vaikka tämä olisikin jo kuollut.

Ota minut syliisi
Enkä enää pelkää
Kiedo siivet ympärilleni
Enkä enää pelkää


Mitä tahansa. Vuoksesi.

Kaikki mitä mä etsin
Kaikki sinusta löysin
Kaikki mitä mä etsin
Kaikki sinusta löysin


Mitä tahansa sinun vuoksesi, Lily Evans. En halua itkeä, en kaipaa myötätuntoasi, en kaipaa muuta kuin sinua. Sinun punaisia hiuksiasi. Sinun vihreitä silmiäsi ja punaisia huuliasi vasten minun huuliani. Sitä kaipaan. Sitä haluan.

Ota minut syliisi
Kiedo siivet ympärilleni
Enkä enää...

Saanko ikuisesti
Tähän jäädä
Sua rakastaa


Kävelen poispäin haudaltasi. Enkä enää kaipaa sinua, en enää pelkää. En enää jää ikävöimään.

 Päästin sinusta viimein irti.

En enää pelkää
En enää pelkää
---------------------------
Kommetteja?