Kirjoittaja Aihe: 100% made in Finland, Red Cross 1,2,3  (Luettu 24113 kertaa)

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
100% made in Finland, Red Cross 1,2,3
« : 21.09.2007 18:39:04 »
---sowwy, mutta täällä on nyt tapahtunut hienoinen... ... kato.


Mulla on tuhat syytä minkä takia en oo edes harkinnu sarjakuvan piirtämistä. Esim. 1. en saa samaa tyyppiä näyttämään samalta
eri kuvakulmissa, 2. en osaa piirtää taustoja, enkä asentoja, enkä käsiä.
Mutta silti päätin alottaa, jotta kehittyisin edes vähän esim. taustojen kanssa  ;D

Kuvitus&tarina: Hallow
Pairing: H/D ?/?
Raiting: S
Genre: öööö Romance, Action&Adventure
Ja juu, en omista hahmoja, paikkoja, tai mitään muutakaan Harry Potteriin kuuluvaa.

Page 1 (S) (junan kanssa käytin mallia)
Page 2 (S)   <---- Harry näyttää ihan kreikkalaiselta 8D
Red Cross cover 1 (S)


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 05:04:02 kirjoittanut Illusia »
HYVÄÄ JOULUA! : D

Lómydia

  • ***
  • Viestejä: 11
Re: Hallowiiin artgalleri
« Vastaus #1 : 23.09.2007 20:44:53 »
Vaau, nää on upeita!

Toi sarjakuva on tosi upee ja tosi hauska ;D

Mä en jaksa kehitellä mitään rakentavaa, mutta tykkäsin näistä kaikista ^^

~Lomy

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Artgalleri reply
« Vastaus #2 : 24.09.2007 18:43:55 »
Kiitos tosi paljon *naurettavan syvä kumarrus*
xD Mä en todellakaan tiiä mitä ajattelin ku tein sen sarjakuvan!

Kiitokset vielä kerran! ^^
HYVÄÄ JOULUA! : D

luka

  • ***
  • Viestejä: 140
Re: Hallowiiin artgalleri (uusi 24.9)
« Vastaus #3 : 24.09.2007 23:29:21 »
Hmh, kivoja x)

Tuo telttailua-sarjakuva on hauska ja ihanasti väritetty, siitä tykkäsin varmaan eniten.
Orava poika taas on vähän sekava, tai poika ei oikein erotú taustasta. ^^
Danielin naama näyttää vähän kapealta, mutta kyllä mä Danin ihan tunnistan ;D
Edward ja Renokin on hienoja, miten joku osaakin piirtää noin?! Edward on kivasti väritetty ja tausta sopii kuvaan.
Ja sitten vielä James Potter 007, se on hauska ;D Toi ympyrä Jamesin ympärillä, mikä se sitten onkin, vähän häiritsee, kun se on hiukka vino.. Mutta sitten noi sydänaluskalsarit, hauska yksityiskohta! Mun oli pakko katsoa tätä vielä uudestaan, se kiinnitti kivasti huomion. x)

Emmä nyt sitten rakentavammin osaa kommentoida, mutta kyllä sä osaat piirtää, piirrä ihmeessä lisää ^^

Slytherin

  • Vieras
Re: Hallowiiin artgalleri (uusi 24.9)
« Vastaus #4 : 25.09.2007 19:33:29 »
Telttailua oli ihana sai hymyn huulille. Ja oikeasti toi olisi armaan tyhmempi suomenkielisenä xD
 Mä en tiedä mitään näistä manga jutuista whateva joten niitä en kummemmin kommentoi, kun että osaat hyvin piirtää x)
Tuo Oravapoika oli ihana <3 awww tosi suloinen.
Radcliffen kuva oli vähän tökstöks, mutta siitä ymmärs kuka on kyseessä ja varjostus oli hyvä.

Osaatpiirtää.com/epistä+mutta+totta=php

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Damned & Slytherin
« Vastaus #5 : 27.09.2007 19:41:11 »
Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos kommenteista Damned ja Slytherin!! ^^

Damned
xD Sitä sarjakuvaa olikin kiva värittää, ei tarttenu pahemmin varoa jos väritys meni yli rajojen - - - rentouttavaa.
 :D Joo, siihen oravapoikaan oli hirveen hankala keksii väritystä, kysyin kavereilta koko ajan et hei mikä väri sopis tohon, entä tohon...
Nooo, kukas ei Danielia tunnistais ^^ (okei, tosta mun piirrustuksesta ei pakolla kaikki tunnistais *heh*) Nyt kun sen sanoit, niin se alko mustakin
näyttää kalpealta. *hyökkää lyijykynän ja piirrustuksen kimppuun*
 :o  en mä ihan niin hyvä oo *raapii niskaa* mutta kiitos silti ^^
ÄRGH, Edin tausta oli viedä multa hermot, se oli tuskaista työtä, kiva että joku tykkää ^^ ei mennyt työ ihan hukkaan.
xD ne sukat oli tämmönen yhtäkkinäinen päähänpisto ja mun yks kaveri sano, et mun päähänpistoni pilaa Jamesin maineen *viheltelee* (pirullisia suunnitelmia)

Kiitos tosi paljon Damned (kiva nimi muuten! Mun nimeen ei paljon mielikuvitusta oo käytetty xD ) piirtelen kyllä tässä lisää.



Slytherin
Sanos muuta  ;D "Hei Harry, mennään telttailemaan!" "Joo, jeeee!" "Miksikäs me nähään tähtiä hei..." Joo, ehkä ei suomeks xD
Mäkään en oo pahemmin ennen mangaa piirrellyt, alotin vast joskus viimevuonna tai edellisenä...ja ne kuvat on ihan kaameita  :D
^^ Kiitus, oravapoju oli tämmönen vahinkoteos, aloin vaan söhrätä jotain ja siitä se lähti.
Danin piirsin FK soundtrackin kannesta ja sen naama oli semmone postimerkin kokonen  :D  oli vähän tuska piirtää.

Kiitos.tosipaljon.slytherin.uk/kyllä+mä+uskon+et+säkin+osaat=php    x)
HYVÄÄ JOULUA! : D

Selene

  • ***
  • Viestejä: 38
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #6 : 09.11.2007 20:26:10 »
Yleisesti ottaen tykkään tosi paljon kuvistasi, kaikkea en jaksa erikseen kommentoida koska olen laiska ihminen. Piirrät todella ilmeikkäästi, mistä olen hyvin kateellinen, itse kun piirrän aina niin elottoman oloisia ihmisiä. Ehdoton lempparini oli tuo Draco, jolla on kieli ulkona. Nam!

Suutelukuvastakin tykkäsin, mutta ketkä siinä oikein olivat? Ekana tuli mieleen Draco/Harry, mutta minua vähän häiritsi kun tuon toisen pää oli niin pajon isompi.
Writer's block ei ole olotila, se on elämäntapa


2nd robber to the right of Christ
Cut in half - infanticide
The world will rejoice today
As the crows feast on the rotting poet

Nightwish - The Poet And The Pendulum

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #7 : 11.11.2007 19:50:37 »
^^ Kiitos erittäin paljon kommentista Selene!
xD Joo, siinä on Draco ja Harry, mutta se meni vähän....päin seiniä kun näin kauniisti se ilmaistaan, mutta mukava että tykkäsit  :D
Harjottelemalla sitä oppii! Kyllä säkin osaat varmasti piirtää "ilmeikkäitä hahmoja", eikun harjottelemaan ^^
Mä oon kade kaikille jotka osaa piirtää asentoja ^^
HYVÄÄ JOULUA! : D

Liar

  • ***
  • Viestejä: 222
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #8 : 30.11.2007 15:06:18 »
Sun piirtäminen pitää kieltää laissa. Hengenvaarallisen kaunista silmille. Oon toosi kade, en osaa piirtä YHTÄÄN MITÄÄN vaikka on kuusi vuotta kuvista takana... Noi ilmeet on vaan niin hienoi. :D Toi camping juttu oli tosi sulonen. Chibejä <3<3<3 jos häippäsen :D
- av

porcupineapple

  • ***
  • Viestejä: 18
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #9 : 01.12.2007 17:08:18 »
Upeaa työtä. Ei voi muuta sanoa. Jotkut vaan osaa...
Voiko naiselle tosiaan sanoa niin? Siinä tapauksessa Samuel oli puhveli. - Henning Mankell, Matka maailman ääriin

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Kiitos, kiitos ^^
« Vastaus #10 : 06.12.2007 00:22:26 »
Kiitos erittäin paljon kommentiesta! ^^

AVADA
>< noi ekat kuvat on huippuvanhoja....iiiiik, järkytyin parista XD mutta on mukava kun tykätään ^^ Haluisin kyl osata piirtää paremmin, mutta harjotuksen kai pitäis tehä mestarin....X)) se camping juttu on tommonen ihmeellinen päähänpistos, mutta kiitos kiitos...kyllä kyllä chibejä....ok tää vastaus menee ölinäks tähän aikaan yöstä  :D niin että että....Kiitos vielä kerran ^^ ^^

PORCUPINEAPPLE
^^ kiitos tosi paljon...nyt ei osaa sanoa mitään muuta  :D  johtuu varmaan kellonajasta....eli erittäin paljon kiitokset kommentista ^^
HYVÄÄ JOULUA! : D

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #11 : 15.12.2007 12:22:04 »
Oh, en olekaan ennen osunut tänne urkkimaan :)
He needs a big hug Aivan loistava! En ole aikoihin nähnyt kenenkään onnistuneen itkuisessa ilmeessä noin hyvin, melkein aina suu jää piirtämättä siihen asentoon, tämä oli todella hieno.
Oh please, Blaise all I can say: =DDD

Kiva tyyli, ja hauskat ideat. On kiva kun olet kuvittanu ficciä.

-Nuk
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Enemy

  • ***
  • Viestejä: 42
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #12 : 15.01.2008 17:23:06 »
Noi kaikki Fullmetal Alchemist piirrokset oli tosi hienoja, varsinkin se eka! Ja sitten se telttailu sarjis on niin paras!! :D Kaikki muutkin sun piirrokset on tietenkin hienoja, mut en nyt jaksa kommentoida niist erikseen... Oon vähän laiska :D Mun mielest sä oot tosi hyvä piirtää ja kirjottaa, varsinkin The Lines Between oli ihana! Ja sitten se The Notebookin piirros on ihana! Mä en ite osaa piirtää paljon mitään, enkä kyll kunnol kirjottakaan  ( mun kaveri jankkaa mult koko ajan F/G ficciä, mut en tiiä miten sen alottaisin, joten siin kestää  :D ) Piirrä lisää kuvia Fullmetal Achemistista ja sit jos viittisit voisit piirtää yhen kuvan Bill Kaulitzista ( jos ees tiiät kuka se on  :D )

Kiitos kun kirjotat niin ihania ficciä ja piirrät piirrustuksia, jotka piristävät päivääni!! :D

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #13 : 18.01.2008 16:22:59 »
Oij Hallouwwi!
Kaikki ihania. Nätti ja jotenkin tollanen... öö... hento ja kevyt tyyli (err... voiks tolleen sanoo?).
En jaksa kaikki erikseen kommentoida, koska tulis muuten megayyyyberpitkä postaus ja voin vaikka saada käsivamman liiasta kirjoittamisesta! ;OO
The Lines Between on kyllä vallottava ficcinen. Me likey.
Noi kuvat sopii siihen hyvin. (Paitsi et repesin pinkkipipo!Harrylle. 8'D)

Lainaus käyttäjältä: Enemy
Ja sitten se The Notebookin piirros on ihana!
Mitähähmissämissä? @___@

Joo niin. Tykkäsin kaikista. Laitahan lisää!

~Aprilli kiitoshtaa
« Viimeksi muokattu: 19.03.2008 23:33:47 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Reiscapist

  • ***
  • Viestejä: 40
    • Vuodatus!
Re: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #14 : 18.01.2008 17:52:38 »
Oikein muksia töitähän tääl näyttää olevan. :---3
Kiva tyyli, sellainen yksinkertaisen mielyttävä. :3 Pieniä anatomiavirheitä oli, mutta mitäpä siitä, kunhan on hyviä hahmoja ja tunnelma kohdillaan! :D

Toi eka Eduardo on kyll parhain! n_n <3
Jos olisin puu, taipuisin ääntäsi vasten.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Vs: Hallowiiin artgalleri UUSI kuva 8.11
« Vastaus #15 : 19.03.2008 23:37:58 »
HEEIJ!
Tulinpas tänne tsekkailemaan, että millasias nää siun piirrokset olikaan ja sitten yksikään kuvista ei näy! x____x
Tarkistahan linkit... Ootkos poistanu niitä photobucketista tai jotaaain?

~April
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Snapu on Pyörylä

  • Sulttaani
  • ***
  • Viestejä: 1 209
  • Yksäröikää yksinäistä.
Waaaau! Ihana Remppa/Snapu! Remuksen silmät oikein kiiltää pahaenteisesti, Kalkaros-parka ei tiedäkään mitä kaikkea on tulossa. Erittäin hienoa, kiitosta vaan! ;D

ja tuo DH oli kanssa ihana^^


"I don't think you can take it seriously unless you joke about it." -Robert Downey Jr.
Ficit | avatar by princessbloomy @ lj.com

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
 ;D Kiva että tykkäsit...ite en oo kovin tyytyväinen Kalkan toiseen käteen  :D näyttää oudolta.
Mutta pääasia että pidit  ;D
HYVÄÄ JOULUA! : D

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Ihehhehehhahhahahahhhohohohohohoohouuusiiiiaaaaaaaaaaaaa!
Thö Noutbuukit on hienoja, yup.
Kisupoijkka oli nätti. Suloinen. Awws. ♥
H/D oli nam nam. ♥ Mai feivörittishippinki kautta aikojen.
Snapu/Remus oloi upee kans. Hajosin muumimammalle hunajapurkissa. 8DD
Jäi kiinnostaas... mitä siinä lapussa luki?

~Apsu kiittää
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Kiits kommentista, April  ;D
Vastauksena siihen Remus/Kalkka kuvaan, että lappusessa tais lukee jotain: Do not give chocolate to werewolf...
 :D Mutta suuret kiitokseni ~~
HYVÄÄ JOULUA! : D