Kirjoittaja Aihe: Twilight: Katkeruuden aseet (Alec/Renesmee/Jane, K-11)  (Luettu 2070 kertaa)

Tuhisija

  • Vieras
Author: Tuhisija
Title: Katkeruuden aseet
Fandom: Twilight
Pairing: (Alec)/Renesmee/Jane
Rating: K-11
Genre: angst, draama, femme
Disclaimer: Houkutus sarja ja kaikki sen hahmot ovat Stephenie Meyerin luomia.

Summary: ”Miksi veljeni?” kysyt, kuulen inhon äänestäsi. - - ”Hän ei edes rakasta sinua.”

A/N: Ehm.. Miun piti kirjoittaa Reneslec ystävänpäiväficciä, mutta koulussa kokeen ja preppitunnin välisenä luppoaikana kaverini rustaili jotain runoa, jonka antoi sitten miulle luettavaksi.  No, se sitten inspasi minua ja raapustelin äkkiä vihkoon ylös vähän asioita, jotta voin tehdä siitä sitten myöhemmin ficin ja tässä tämä nyt sitten on!  Aluksi paritus oli Reneslec, mutta sitten aloin pohtia kaverin runoa ja pariin säkeeseen, jotka olivat jääneet mieleeni, Jane sopi paremmin, joten päätinpä sitten vähän yhdistellä ja sain aikaan kolmiodraaman :D  Joo, Jane tuskin kaveeraisi Renesmeen kanssa, mutta eipä hän pahemmin tässäkään niin tee...
Ja lopetuksen ja nimen kanssa jälleen tappelin...



Katkeruuden aseet


Katseesi seuraa minua, väijyy kulman takana ja hohtaa pimeässä rubiinisena kimalteena.  Hohde sivaltaa, syöksee äänettömiä sanoja piiskaamaan ihoani, joka on naarmuilla piiskan lukuisista kosketuksista.  Isket jälleen, saat polveni pettämään ja koskettamaan kivistä polkua, minut hiljaa anomaan anteeksiantoasi.  Käsket minun pitää suuni kiinni, etkä anna katseesi livetä minusta hetkeksikään.

Saavutat minut, tartut mustaan verhotuin käsin ranteisiini ja vedät minut pystyyn.  Välttelen katsettasi, uikutan hiljaa, varoen.  Toinen kätesi irtoaa minusta ja iskee terävän läimäisyn poskelleni, johon sisäinen kipu leviää, tarrautuu kaiken ympärilläni turruttaen.  En kuule tuulta torneissa, en näe tietä takanasi.  Näen vain hehkuvat silmäsi ja kuulen veitsenterävät sanasi ja äkkiä tunnen huulesi raivokkaina huulillani.  Testaat minua, horjutat mieltäni totuudessa.

Isket minut takaisin maahan, kiviseen syleilyyn, joka muistuttaa halauksestasi.  Mutta nyt et halaa, nyt tähtäät minua kysymyksin, teroitat katsettasi lopullista tuomiota varten.  ”Miksi veljeni?” kysyt, kuulen inhon äänestäsi. ”Etkö osaa tyytyä yhteen?”   Tikari lävistää sydämeni, ja kirkuva huuto puhdistaa ilmaa kumisten. ”Hän ei edes rakasta sinua.”

Jatkat silpomistani raskain sanoin ja kerrot rakastaneesi minua.  Rakastaneesi, et rakastavasi.  Se on ratkaiseva isku, tikari työnnetään syvälle, ja sydämeni silvotaan.  Painat katkerat huulesi poskelleni ja annat turhaa toivoa, jonka pyyhkäiset saman tien kääntämällä selkäsi.  Nouset, astelet äänettömin askelin ja eväät minulta puolustautumisen, mutta siitä huolimatta kuiskaan: ”En rakasta häntä, rakastan sinua.” Sinä et pysähdy, et käänny.  Vilkaiset vain olkasi yli katseesi myrkkynuolilla ladaten, viimeisen iskusi tehden.

Rakkauteni katkeroituu palasiksi, verenpunaisiksi timanteiksi.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2015 15:23:15 kirjoittanut Tuhisija »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Katkeruuden aseet
« Vastaus #1 : 09.02.2011 17:05:44 »
Minä taas...

Mulla on joku asennevamma twiligtficcejä kohtaan, en oo ihan varma miks. Mut näitä Reneslec-tyylisiä oon nyt jaksanu lueskella - ton parituksen takiahan mä tänkin tosta listasta valittin ;)
Vaikkei ollutkaan varsinaista Renesleciä, täytyy sanoo et loistavasti kirjotettu, ihanaa kuvailua. Ei haittaa, vaikka olikin aika lyhyt, pituus tuntu just sopivalta ;)
Veriset timantit <3

Alec Lightwood silpoo Voltureita

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Katkeruuden aseet
« Vastaus #2 : 09.02.2011 20:15:31 »
Solembum, ei haittaa, vaikka sinä taas :D  Ei kaikista fandomeista voi pitää, mutta mukavaa, että Twilight fandomista edes Reneslec ficit jaksavat tulla luetuiksi.  Kiitos kehuista ja erityisesti kommentista :D

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Katkeruuden aseet
« Vastaus #3 : 09.02.2011 21:13:25 »
Purriainen, voi ei, en osaa taaskaan vastata mitään muuta kuin: kiitos paljon!  On todella ihanaa kuulla, että kirjoitustyylistäni pidetään, mutta että kadehditaan... ääw.   Kiitos, kiitos ♥

Mukavaa, että tykkäsit parituksesta.  Femmeä olen alkanut vähän kirjoitella, vaikka aiemmin sitä kartoin kirjoittamisen suhteen.  Renesmee/Janea saattaa ilmetä ainakin kolmiodraaman muodossa (Alec/Nessie/Janena siis), mutta voi olla, että näperrän joskus vielä ihan puhdasta Renesmee/Janea :D  (romance 25 haasteeseen saisi siitä yhden parituksen, hmm)..

Kiitos vielä :D

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Vs: Katkeruuden aseet (Alec/Renesmee/Jane, K-13)
« Vastaus #4 : 07.10.2012 21:44:32 »
Iso kiitos Hormipulverille siitä, että löysin tämän! :-* Rakastan rönsyilevällä kirjoitustyylillä tehtyä angstia. Äh, en taaskaan osaa sanoa mitään, koska tää oli jotain niin hienoa. Sait minut yksinkertaisesti sanattomaksi tällä luomuksellasi. Se raivon pitelemättömyys mikä tästä huokuu, se häpeä... Kiitos lukukokemuksesta.

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Twilight: Katkeruuden aseet (Alec/Renesmee/Jane, K-13)
« Vastaus #5 : 26.12.2012 17:39:23 »
dramaqueen, voi ei, nyt en meinaa saada mitään sanotuksi, kun kommentti pisti niin hymyilyttämään :D Olen otettu, kiitus. Kiitus erittäin paljon kommentistasi ♥

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Vs: Twilight: Katkeruuden aseet (Alec/Renesmee/Jane, K-13)
« Vastaus #6 : 28.12.2012 13:55:01 »
Apua....

Mä en oikein tiä mitä mä kommentoisin... Mä oon kai shokis tai jotain.
Koska tää oli mun mielestä aivan loistava raappale ja jostain syystä Alec/Renesmee paritus kiehtoo mua jollain kierolla tavalla.
Joo sori.
Mä en osaa kommentoida tuon paremmin.
Loistavaa. Asdfgh.

Kiitos.
-GL
petajagurnau.blogspot.com