Kirjoittaja Aihe: Yöllä, tähdet loistavat ja kuu näyttäytyy, S, Angelina/George, lievä romance  (Luettu 1925 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nimi: Yöllä, tähdet loistavat ja kuu näyttäytyy
Oikolukija: Ei ole.
Paritus: George/Angelina
Yhteenveto: Eräänä yönä George hiipii ulos muistelemaan kuollutta veljeään ja kukas hänen luokseen löytääkin?
Tyylilaji: Lievä romance
Ikäraja: Sallittu
Haaste: Kerää kaikki hahmot- haaste George Weasleyllä
Kirjoittajan kommentit: Tää on varmaan mun paras ficci. Ensimmäiset lauseet kirjoitin käsin vihkoon ja sitten kirjoitin tämän puhtaaksi ja jatkoin. Tällänen tuli

Yöllä, tähden loistavat ja kuu näyttäytyy

      Oven hiljainen narina, pehmeät askeleet matolla ja pieni tömähdys kaikuivat Kotikolon hiljaisessa talossa. Kuu paistoi sisään olohuoneseen ja paljasti George Weasleyn kalman kalpeat kasvot.
 Georgen käsi tavoitteli taikasauvaa, joka makasi kaikessa rauhallisuudessa olohuoneen pöydällä. Saatuaan sauvansa George asteli päättäväisen näköisenä ulos ja jäi seisomaan takapihalle kasvot kohti kuuta, joka paistoi puolikaisena. Täysikuuna edes George ei olisi uskaltanut mennä ulos.
 George seisoi pihalla kauan, ennen kuin tunsi hellän kosketuksen vasemmassa olkapäässään. Nuori mies säpsähti, mutta helpottui huomatessaan, että tulija olikin vain Angelina, hänen vaimonsa.
"George, tiedän, että kaipaat häntä. Hän on silti poissa, et saa häntä takaisin tällä tavalla", nainen kuiskasi miehensä korvaan lempeästi. George käänsi katseensa naiseen ja yritti hymyillä tälle.
"Sinä et ymmärrä", mies sanoi.
"Päinvastoin, George. Minä ymmärrän sinua. Fred... Fred oli kerran minun poikaystäväni, kai muistat? Silti sinun on aika jatkaa elämääsi eteenpäin. En pyydä sinua unohtamaan Frediä, pyydän sinua vain jatkamaan elämääsi. Voit elää, vaikka Fred onkin poissa", Angelina sanoi.
 George pyöräytti naisen ympäri ja halasi tätä. Hän painoi kalpeat kasvonsa naisen olkapäälle ja yritti turhaan pidätellä kyyneliä. Angelina silitteli miehensä hiuksia ja suukotti tätä poskelle.
"Kai minun on selvittävä elämästäni ilman Frediä", George kuiskasi.
"Et ole yksin. Sinulla on minut, Harry, Ginny, Hermione, Ron...", Angelina alkoi luetella. "Voit sanoa meille mitä tahansa. Voit kertoa, mistä tahansa. Olemme sinun perheesi ja välitämme sinusta", nainen jatkoi.
"Kiitos, Ang", George sanoi ja irrottautui halauksesta. Hän painoi huulensa Angelinan huulille. Suudelma oli pitkä ja romanttinen. He suutelivat kuun paistaessa Kotikon takapihalle, lepakoiden lentäessä heidän ympärillään, tähdet loistivat kirkkaimpina kuin koskaan taivaalla. Niin, kaikki iloitsivat nuoren parin suudelmasta. George tunsi hellän potkun Angelinan mahasta ja lopetti suudelman.
"Angelina!" hän kuiskasi.
 Nainen hymyili.
"Älä pelkää, George", hän sanoi. "Olen raskaana. Sinulle."
 Kuu paistoi edelleen ja paljasti Georgen hämmästyneet, mutta onnelliset kasvot.
--------------------------------------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 26.02.2011 19:27:55 kirjoittanut Vaarallinen Komentoija »

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Aivan ihana! Mä en jotenkin nyt saa kasattua mitään, joten saavun illalla pidemmän kommentin kanssa. Odota siihen asti :D


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
HarryPotterFan4Ever, kiitti! :)

misstm

  • Vieras
Tää oli tosi kaunis. Herkkä ja ihana.

Lainaus
Oven hiljainen narina, pehmeät askeleet matolla ja pieni tömähdus kaikuivat Kotikolon hiljaisessa talossa. Kuu paistoi sisään olohuoneseen ja paljasti George Weasleyn kalman kalpeat kasvot.

Ihanaihanaihana kohta! Multakaan ei irtoa nyt mitään järkevää, mutta tämä oli siis todella ihana (... tarviin uusia sanoja ilmeisesti) ja kuvasi hyvin Georgen ja Angelinan tunteita Fredin kuoleman jälkeen.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Noniin, yritetään uudestaan. Tosi ihanasti kirjoitettu, ehdottomasti yksi parhaista ficeistäsi. Kuvailit tosi kauniisti ja kuvailu oli sopivassa suhteessa dialogin kanssa. :D

Lainaus
"Päinvastoin, George. Minä ymmärrän sinua. Fred... Fred oli kerran minun poikaystäväni, kai muistat? Silti sinun on aika jatkaa elämääsi eteenpäin. En pyydä sinua unohtamaan Frediä, pyydän sinua vain jatkamaan elämääsi. Voit elää, vaikka Fred onkin poissa", Angelina sanoi.
 George pyöräytti naisen ympäri ja halasi tätä. Hän painoi kalpeat kasvonsa naisen olkapäälle ja yritti turhaan pidätellä kyyneliä. Angelina silitteli miehensä hiuksia ja suukotti tätä poskelle.
Sori pitkä lainaus, mutta tuo oli ehdottomasti lempikohtani. Angelina on ihana, harmi kun kirjoissa häntä on niin vähän, mutta sehän antaa ficcareille vapaammat kädet, eikö niin? ;D

Loppu oli ihana, halatessa vauva potkaisee, vau. George on ihana. Kiitos sinulle taas kerran :-*


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
misstm, kiitos sinulle! Minäkin pidin alusta. :)
HarryPotterFan4Ever, jaaha, uudestaan kommentoimaan. :D Kiitos. Minäkin pidän Angelinasta ja on tosiaan sääli ettei hän esiinny kirjoissa kovinkaan suuressa roolissa. Kiitos itsellesi! :-*