Kirjoittaja Aihe: Vampiraatit, Älä jätä minua, paritukseton, Sallittu, angst  (Luettu 3339 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Nimi: Älä jätä minua
Oikolukija: Eipä olla. Oliko ylläri??
Fandom: Vampiraatit
Ikäraja: S
Paritukset: Ei olla. Tämä nyt ainakin oli yllätys!
Yhteenveto: Conner kuolee ritalillisesti pelastettuaan siskonsa Gracen. Kuolemaa ennen Connorilla on vielä yksi pyyntö. Viimeinen pyyntö.
Kirjoittajan kommentit: Voi ei, kaikkea se minäkin rupean kirjoittelemaan. No jaa, omistus tulee jälleen olemaan HarryPotterFan4Everille, joka käsittääkseni kaipasi Vampiraatit ficcejä. Olenko oikeassa? Toivottavasti olet nyt tyytyväinen. Ja niiin, kiitos kaikista kommenteistasi, olet ihana :-* Ja niin, teksti on minun, kaikki muu Justin Sompersin

Älä jätä minua

 Grace katseli kauhuissaan, kun Connor kaatui. Hän tömähti laivan kannelle ja jäi makaamaan siihen. Hänen valkoiseen paitaansa ilmestyi kammottavat verenpunaiset jäljet. Hetkessä laivalla oli kuolemanhiljaista.
 Hetken aikaa Grace seisoi vain suu ammollaan paikallaan. Sitten tyttö sai jalat alleen ja ryntäsi veljensä luokse. Veli makasi silmät auki, mutta jo kauempaa kuului selvästikin pojan heikko hengitys. Hän kuitenkin hymyili, kun näki Gracen. Hiukan surumielisesti, mutta Grace tiesi, että poika yritti vain salata tunteensa ja kipunsa.
"Taidan sittenkin rikkoa lupaukseni", Connor kuiskasi. Hänen äänensä oli hyvin käheä ja kuulosti siltä, että pojan oli todella vaikea puhua.
"Connor, älä jätä minua yksin", Grace sanoi. Hän otti veljen käden omaansa ja puristi sitä hellästi. Hän yritti pidätellä kyyneliään tajuessaan, että käsi oli jääkylmä. Paljon Connorin oikeata ihonlämpöä kylmempi.
"Minä en selviä", Connor kuiskasi ääni käheänä. Grace ei halunnut pakottaa veljeä puhumaan, joten hän käski tämän olla hiljaa ja ajatella, että selviäisi. Kyllä kaikki vielä hyväksi kääntyy, Grace ajatteli, mutta hänen oli vaikea uskoa siihen itsekään.
 Connor oli saanut lopullisen iskunsa kun oli pelastanut Gracen. Veli oli itse loukkaantunut, kun oli pelastanut siskonsa. Todella ritalillista. Grace taas oli ollut vaarassa, koska eräs merirosvo, joka oli uusi Diablon laivalla oli hyökännyt hänen kimppuunsa. Ja sitä Connor ei ollut kestänyt. Tämä oli yhdessä silmänräpäyksessä ottanut miekkansa esiin ja ruvennut kaksintaistelemaan miehen kanssa.
"Se laulu. Laula se minulle vielä kerran", Connor pyysi. Grace tiesi heti, mitä laulua veli tarkoitti, joten hän alkoi laulaa hiljaisella ja korkealla äänellään.

Mä teille tahdon kertoa nyt tositarinan. Vampirattilaivasta mä teitä varoitan. Hirmuisesta laivasta ja miehistöstä sen. Jok' seilaa aavaa ulappaa                                                                                          aina valvoen.

On purjeet laivan revenneet, ne yössä lepattaa. Ja kapteenina kammotus, hän kasvot verhoaa. Sä ettet vallan kavahtais, jos kutsun luokseen saat. Noit' kuolleen miehen silmiä ja kylmää ihoa. Tai teräviä hampaita ja kalman hajua. On kapteenina kammotus hän kasvot verhoaa ja silmänsä nuo koskaan eivät päivää nähdä saa. Sä muista olla kiltisti nyt lapsoseni mun. Tai vampiraattien huomaan hurjaan uskon kohta sun. Sä muista olla kiltisti - vaan katso! Mitä näät?

Tuolt' laiva tumma saapuu jo Sen tyrmä tyhjillään (sen tyrmä tyhjillään.) Voi piraatti tai vampyyri sua joskus pelottaa.                                                    Mut vampiraattien nimeäpä kammoo koko maa. Siks rukoilenkin päivittäin ja pyyntöni on tää Ett´ vampiraatin mä konsanaan en nää. Mä rukouksen teillekkin nyt tahdon lausua. Ja pyytää ettei vampiraatit... Teihin kajoa.

Grace sulki suunsa ja silmänsä. Kun hän muutaman minuutin päästä jälleen aukaisi silmänsä hän näki, että veli oli mennyt pois. Veli oli kuollut. Kyyneleet yllättivät tytön. Hän oli maailmassa ihan yksin.
"Älä jätä minua, Connor. Sinä lupasit."
-----------------------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 19:13:46 kirjoittanut Yukimura »

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Ei näin saa käydä!!  :'(

Olkoonkin, et vampiraattilaulu on ihana, mä en kyllä saa ilosta fiilistä enää palaan nyyh. Ja tän tarkotin siis positiiviseks. Onnistuneen surullista

Tässä oli jotain samaa kun Nälkäpelissä... Ja sitäkin hyvälä tavalla ;)

Taas yks tyhjentävä kommentti, mut toivottavasti tästä silti oli ees jotain iloo ;)

Sole kiittelee

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Solembum, hah, kiitti! En ole koskaan edes lukenut Nälkäpeliä (sori! Joskus, joskus, joskus, joskus, joskus! Ää, käsi kramppaa! Onneks se on vasen.) Mutta ihanaa, että pidit.

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Oi, sä omistit tän mulle. Kiitti. Säkin oot ihana :-*

Tosi kauniisti kirjoitettu. Meilkein meinas tulla itellekin itku. Connor on yksi lempihahmoistani tästä sarjasta. No, Lorcan on kyllä paras. Grace on joskus ärsyttävä. Laulu on tosi ihana, sehän on vaan ensimmäisessä kirjassa, mikä on mun mielestä tooooooosi harmi. Connor on sellainen ihana ihminen, se vaan on Connor. Tässäkin lyhyessä pätkässä tuli hyvin selväksi hahmojen luonteet.

Ja kirjailija on Justin Somper, kyllä S:llä alkaa. Ja olen tyytyväinen.

Kiitos,
HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
HarryPotterFan4Ever, itse olet ihana. (On pakko väittää vastaan tässäkin asiassa :D ) Ääh, muokkasin tohon kirjailijan sukunimen... väärin meni. :D Kiitos itsellesi. :) Jospa nyt muokkaisin sen ihan oikein :D

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vampiraattei.. :) *silmät kiiluu*

Mä olin menossa lukeen jotain toista, mut sit huomasin sanan "Vampiraatit" ja mun oli ihan pakko mennä takasin ja tulla lukeen tää. Joten.. here I am.. :)

Ei oo kivaa, et Connor kuoleee!! Mä tykkäsin siitä (ja Lorcanista) aina kaikkein eniten! Ei tää vaan oo reilua! :(  :'(
En ois halunnu, että se joka kuolee on Connor, mutta mun mielestä Grace on aina ollu jotenkin rasittava. :D Mutta ehkä se saa sen anteeks. :)

Tykkäsin siis tosi paljon! Lisää vampiraatti-ficcei.. *koiranpentuilme* Ehkä jotain Lorcanista.. :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
NeitiMusta, oi kiitti sulle toosi paljon kommentistasi! Joo, ehkä joskus voisin kirjoittaa jonkun ficin Lorcanista tai Vampiraateista muutenkin. Jossain vaiheessa...