Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Let me Forget (K-11)  (Luettu 13506 kertaa)

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 5; 22.2)
« Vastaus #40 : 22.02.2011 20:59:27 »
Uuh, uus luku :p

Lainaus
Ihmettelen, että hahmot on kaikkien mielestä niin IC, koska se on aina ollu mulle tosi vaikeeta. Näköjään harkoitus tuottaa tulosta!
Tää on kyllä täysin totta ja juu, minusta ainakin hahmot ovat hyvin IC. (;

Muttamutta, tää oli kiva tälläinen 'muisteluluku', Jake ja Bella kylläkin riitelee aika paljon, en tajuis kylläkään miten oikeasti joku kestäisi noin paljon :--D
Lainaus
Sen takakansi irtosi ja patterit lensivät ympäri huonetta. Hymyilin voitonriemuisesti, kun toinen niistä vieri sohvan alle. Bella voitti jälleen!
Oli pakko lainata, tää muisto oli muutenkin niin koominen :-D

Kahessa kohdassa huomasin kirjaimen puuttuvan, mutta en meinaa enää löytää niitä :D Joten unohdetaan ne ja keskitytään mitäs seuraavaksi tapahtuis ja koska uus luku tulisi(;
//: löysinkin yhen :o
Lainaus
"Se oli saatana keskellä sitä helvetin lattiaa, kun oli vittu suihkussa!" hän huudahti kovaan ääneen.
-n puuttuu tuolta(-:

Mutta jälleen ihana biisi tässä kappaleessa, tää on niin kesänen vieläkin, aah, tykkään vaan kovasti ;> Sulla on hyvä musamaku(;
Mutta seuraavaa lukkuu venailen, mitäs sielläkin sitten tapahtuukaan.. :p Anteeks kauheet lainaukset :--D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 5; 22.2)
« Vastaus #41 : 23.02.2011 15:07:13 »
Tuo oli hyvä kohta tuo kaukosäädintaistelu ;)

Mutta mitä uutisia se tuo ? :O
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 5; 22.2)
« Vastaus #42 : 24.02.2011 17:51:40 »
Olen tosi pahoillani, etten päässyt kommentoimaan saati lukemaan aiemmin :( Niin kauheasti olen ollut omien projektien parissa, että pidempien juttujen lukeminen on nyt vähän taantunut, mutta onneksi nyt raivasin kaiken muun pois hetkeksi ja ryhdyin lukemaan tämän uutta lukua, josta muuten pidin hirveän paljon!

Niin siis, tykkäsin tästä luvusta, kuten jo sanoin. Olit erittäin taitavasti saanut luvun pysymään yhdessä samassa paikassa koko ajan, ei liikuttu minnekään, vain muistojen avulla käytiin asioita läpi ja kerrottiin tapahtumia. Se oli mielestäni todella hyvä keksintö! Tuntui, että luvussa oli paljon tapahtumia, vaikka periaatteessa nykyhetkessä ei tapahtunut mitään! (tajusit?) :D

Ja annan siitä myös plussaa, että sait tosiaan Edwardin livautettua Bellan ja Jaken riitaan (se saippuapala) todella ihanasti, huomaamattomasti ja ilman suurempia räpeltelyjä. Ihanasti soljui ensin saippuapalasta kiroamiseen, sitten siihen talo/lasku juttuun ja töihin ja sieltä lopulta sitten tuli Eetukin. Tästäkin tykkäsin. Niin ihanan salavihkaa ja häilyvästi "jääkaappi" upotettiin riitelyyn, oivoi!

Ja tuo kaukosäädinjuttu oli eri hauska :D Mieki tykkäsin siitä ja toi tosiaan sitä koomisuutta lukuun, hih.

Luvun lopetus! Ei tällaisiin kohtiin saisi jättää (mutta kirjoittajasta se on kivaa, ehkä myös lukijasta, kun jää odottamaan jännityksellä, että mitämissämilloinhähtäh?) :( Kuka tulee ja mitä kertoo? Äww, jään odottamaan ensi lukua mielenkiinnolla!
Eikä ollu tylsähkö luku!

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 5; 22.2)
« Vastaus #43 : 25.02.2011 10:35:05 »
A/N: Anteeksianteeksianteeksi! En nyt ehdi vastata teidän kommentteihinne erikseen. Olen kuitenkin lukenut ne monet kerrat läpi ja tullut todella hyvälle tuulelle. Kiitos paljon NiNNNi, Miss_Cullen ja Tuhisija! Lupaan vastata kaikkiin tuleviin kommentteihin, mutta nyt on hiukan kiire ja haluan julkaista uuden luvun. Anteeksi vielä kerran!

Pidemmittä aneluitta, toiseksiviimeinen luku! Ainii ja mun mielesttää on tosi outo luku. Kai tuo keskikohta vähän lässähti :/ En osaa kirjoittaa tappeluista. Nyt paljastinkin jo vähän liikaa...



Kuudes luku

I know that people say
we're never going to make it
But I know we're going to get through this

"Seth, mitä helvettiä?" Jacob kysyi ja veti tyynyn päänsä päälle. Vedin kiusaantuneena peittoa paremmin päälleni, koska olin pelkissä alusvaatteissa.
"Sori, Bella", Seth sanoi kiusaantuneena ja kääntyi poispäin. "Lohdutukseksi voin sanoa, että en nähnyt mitään, mitä en olisi jo ennestään nähnyt Jaken päässä." Punastuin ja Jake murahti. Hän veti shortsit ylleen ja vei Sethin pois huoneesta. Puin ylleni collegehousut ja t-paidan. Menin olohuoneeseen kuuntelemaan heidän keskusteluaan.

"Meidän on pakko puuttua asiaan. Ne ovat menossa kohti kaupunkia", Seth sanoi sekavana. Hän oli vasta neljätoista liittyessään laumaan ja oli näin ollen nuorin. Nykyään hän ei erottunut ainakaan fyysisesti muista susista. Pidin hänestä; hän oli avoin, mukava ja aina ystävällinen.

"Puuttua mihin?" kysyin ihmetelen heidän kiivauttaan.
"La Pushin ohi on juossut neljä vampyyriä", Jake selitti. Mieleeni tuli Charlie, joka vietti vapaapäiväänsä yksi kotonaan. Minua kauhistutti pelkkä ajatuskin.
"Mitä aiotte tehdä?" kysyin huolestuneena. Seth katsoi Jacobia kysyvästi.
"Meidän täytyy päästä niistä eroon", Jake sanoi ja nousi ylös. "Seth, kokoa lauma Samin luokse. Lähdemme mahdollisimman nopeasti."

Jäin istumaan hiljaa sohvalle samalla, kun Jake hääräsi ympäriinsä. Vasta, kun hän oli ovella, avasin suuni:
"Olethan varovainen?" Jake kääntyi ympäri ja oli vastaamassa, jotain sarkastista tai vitsikästä, muta nähtyään ilmeeni vakavoitui.
"Tietenkin, Bells. Lupaan, että tulen kotiin mahdollisimman pian", hän sanoi lempeästi ja lähti.

Yritin katsoa televisiota, mutta ajatukseni karkasivat koko ajan Jakeen ja muihin susiin. Entä, jos jotain sattuisi? Entä, jos joku ei palaisikaan takaisin? Tämä oli suurempi kuin mikään aikaisemmista vampyyrien metsästys kerroista. Ennenkin on tullut täpäriä tilanteita, vaikka vastassa on ollut vain yksi vampyyri. Kuinka nyt kävisi? Päätin, etten voisi vain istua yksin ja odottaa, joten valitsin kännykästäni lähiaikoina tutuksi käyneen numeron ja soitin.

"Olen tulossa", kuului vastaus puhelimesta ennen kuin ehdin edes esittää kysymystä. Edward siis tiesi niistä vampyyreistä.
"Ole nopea", anelin ja suljin puhelimeni. Tunsin itseni niin hyödyttömäksi ja haavoittuvaksi, että minua hävetti. Enkö pystynyt olemaan päivääkään yksin?

Kävelin ympäri taloa rauhattomasti. Välillä istahdin esimerkiksi sohvalle, mutta kymmenen sekunnin kulutta nousin jo ylös. Onneksi kuulin oven käyvän ja näin Edwardin olohuoneessa. Silloin tunteeni nousivat pintaan ja kyyneleet valuivat poskilleni. Jalkani pettivät alta, mutta hän otti minut syliinsä ja kantoi sohvalle.

Hetken vain istuimme siinä vierekkäin, kunnes ymmärsin kuinka typerä olin. Naurahdin pienesti ja yritin lopettaa nyyhkimisen. Edward katseli minua, kun pyyhin kyyneleeni ja nauroin välillä itselleni.
"Olenpas typerä. Täällä vain itken, vaikkei minulla ole mitään hätää. Itken heidän puolestaan, vaikka heitä on yli tuplasti enemmän", selitin ja pyyhin nenääni, joka oli alkanut vuotaa kohtaukseni vuoksi.
"Et ole typerä, olet vain huolissasi miehestäsi", Edward sanoi rauhoittavasti. Nyökkäsin ja laitoin television taas päälle. Selasin kaikki kanavat läpi ja sammutin sen uudelleen.

"En voi jäädä tänne istumaan", selitin ja nousin seisomaan.
"Lähdetään sitten ulos", Edward ehdotti ja nyökkäsin toistamiseen. Tiesin jo paikan, jonne mennä.
"Mennään rannalle", kuiskasin hiljaa ja laitoin tennarini jalkaan. Edward analysoi luultavasti joka ikisen liikkeeni, joten yritin olla mahdollisimman luonteva. Muuten hän saattaisi pakottaa minut jäämään kotiin, vaikken juuri nyt sietänyt tätä paikkaa.

Ranta oli vain puolen kilometrin päässä talostamme, joten sinne käveli nopeasti. En ollut turvautunut siihen enää moneen vuoteen, mutta sitä ennen olin viettänyt siellä liikaakin aikaa. Paikka oli täydellinen epätoivoon hukkumiseen ja tuskaisaan odotteluun, koska siellä ei koskaan käynyt ketään muita. Yhdeltä suunnalta rannan rajaava kallio piti paikan aina varjossa ja kivinen hiekkakaan ei houkutellut turisteja. Paikalliset taas eivät pitäneet paikan syrjäisyydestä. Yleensä teinit tekivät täällä pahojaan, mutta viime vuosina sekin oli vähentynyt. Tiivistettynä paikka oli syrjäinen ja yksityinen.

Istuimme Edwardin kanssa yhdellä ajopuista ja tuijotimme merelle.
"Miten Alice voi?" kysyin ohimennen. En ollut uskaltanut kysyä muista Culleneista vielä mitään, koska tiesin, että alkaisin ikävöidä heitä vielä enemmän. Nyt halusin vain muuta ajateltavaa.
"Hyvin", Edward vastasi suppeasti. "Mutta hän on vihainen minulle. Hän ei edes katsonut minuun parina ensimmäisenä kuukautena lähtömme jälkeen."
"Olen pahoillani." Edward naurahti kevyesti. Hän suorastaan hehkui aina nauraessaan.

"Ei se sinun syysi ole. Minähän pakotin hänet lähtemään", hän selitti hymyillen. Hymyilin itsekin vaisusti, kun ymmärsin oman typeryyteni. "Nytkin hän varmaan kiehuu raivosta. Hän olisi niin halunnut mukaani."
"Tietävätkö muut, että olet täällä?" kysyin ihmeissäni. Olin jotenkin saanut sellaisen kuvan, ettei Edward olisi kertonut kenellekän.
"Vain Alice tietää kykynsä ansiosta. Hän rukoili ottamaan hänet mukaan, mutta kieltäydyin", hän selitti hymyillen muistolleen. Nyökkäsin yhä vaisusti hymyillen. Pystyin kuvittelemaan mielessäni mököttävän Alicen.

Otin ajopuusta tukea ja vaihdoin asentoa, kun tunsin jonkin lävistävän kämmeneni ihon.
"Hemmetti", mutisin ja vedin kädestäni kolmen sentin pituisen puunkappaleen. Verta ei ollut vielä nimeksikään, mutta tiesin, että Edward kärsi. "Anteeksi." Kävelin vesirajaan ja huuhdoin kättäni kylmässä merivedessä. Se kirveli hiukan, mutta pyyhki punaisen vanan pois kämmeneltäni.

Yhtäkkiä kuulin vaimean murahduksen ja käännyin ympäri. Samassa lensin päin suurta kalliota ja keuhkoni tyhjenivät ilmasta. Haukuin henkeä ja silmissäni sumeni.
"Anteeksi, Bella", Edward voihkaisi edestäni. Mustat täplät näkökentässäni alkoivat hävitä ja hengitykseni tasaantua. Tiedostin taas ympäröivä maailman ja näin, että olin kiinni mustassa kalliossa ja Edward oli edessäni puolustusasennossa. Hän murisi vaimeasti ja tuijotti merelle.

"Mitä nyt?" kysyin käheästi ja yskäisin selvittääkseni kurkkuni.
"Victoria", Edward murisi hiljaa ja tuijotti yhä merelle. Aistini terävöityivät välittömästi ja aloin täristä. "Ne neljä muuta vampyyriä olivat vain hämäystä, jolla hän saisi sudet pois kimpustaan. Hän ei tiennyt minusta ja oletti sinun olevan yksin."
"Meneekö hän nyt pois?" kysyin hiljaa ja yritin etsiä mereltä liikettä. Olin näkevinäni joka ikisessä aallossa vilauksen tulenpunaista. Edward pudisti hiukan päätään.
"Hän epäilee pärjäävänsä silti."

Odotimme vielä puoli minuuttia, kunnes aivan varoittamatta punainen vilahdus lensi merestä ja laskeutui yhteen rannan männyistä. Kuulin kissamaisen sihahduksen ja näin viekkaan näköisen naisen, joka istui uhkaavan näköisesti puun oksalla. Hänen punaiset hiuksensa kirkuivat uhkausta ja voimaa. Inahdin pienesti ja painauduin tiiviimmin kallioon.

"Et tule koskemaankaan häneen", Edward sanoi niin vihaisesti, että menin kananlihalle. Victoria naurahti ja kuulosti aivan pieneltä lapselta. Niin helisevä ja suloinen nauru tuollaisessa otuksessa karmi minua.
"Niinhän sinä luulet, kultaseni", hän sanoi viekkaasti ja hyppäsi kymmenen metrin päähän Edwardista. Tämä sähähti. "Tämähän on pelkkää karmaa. Tapoit kumppanini, minä tapan sinun." Mieleeni tulvahtivat kaikki kamalat kuva Jamesista ja siitä kivusta, jota jouduin kestämään hänen vuokseen. Murtumat ja haavat eivät olleet mitään siihen verrattuna, että luulin kuolevani ja menettäväni Edwardin ilman hyvästelyjä.

Victoria nauroi pelokkaalle ilmeelleni ja kiersi hiukan sivummalla niin, että oli suorassa linjassa kanssani. Edwardkin kiersi ja oli taas välissämme. Victoria murahti ja hyppäsi suoraan minua kohti. Edwardkin loikkasi ja kuului pamaus, kun he kaksi kohtasivat ilmassa. Kuin kaksi kivenlohkaretta olisi pudonnut toistensa päälle. Lamaannuin täysin ja seisoin vain paikoillani. Molemmat lensivät viiden metrin päähän toisistaan ja jatkoivat kiertelyä.

Edward luki Victorian jokaisen ajatuksen ja pysyi näin aina askeleen edellä. Yhtäkkiä Victoria kuitenkin juoksi kohti merta ja Edward lähti hänen peräänsä. Silloin Victoria loikkasi kohti minua ja Edward jäi hiukan jälkeen. Kiljuin, kun näin hänen punaiset silmänsä tulossa kohti minua. Hän otti kiinni kädestäni ja riuhtaisi minua kohti itseään. Kolautin pääni kallioon ja kaikki pimeni. Ennen sitä näin kuinka Edward otti kiinni hänen punaisista hiuksistaan ja veti pään irti ruumiista.

*****

Ensiksi tunsin kylmän hiekan allani. Se tuntui rakeiselta ja syvältä, aivan kuin voisi vetää minut sisäänsä. Sitten haistoin oudon tuoksun. Se oli vahva, dominoiva, ja peitti kaiken muun alleen. Se oli oksettavin tuoksu, jonka olin koskaan haistanut. Seuraavaksi kuulin ääniä. Meren vaimean aaltoilun ja liekkien räiskymisen. Aivan kuin ne polttaisivat jotain vahvaa ja myrkyllistä.
"Bella", kuulin Edwardin anelevan huolissaan. "Herää, Bella. Olen niin pahoillani."

Sitten avasin silmäni ja vedin voimakkaasti henkeä. Näin Edwardin huojentuneen ilmeen suoraan yläpuolellani. Nousin varovaisesti istumaan ja tutkin rantaa. Missään ei näkynyt punaisia hiuksia.
"Onko hän poissa?" kysyin käheästi ja pitelin otsaani. Se tykytti siihen tahtiin, että tiesin kuhmun olevan tulossa. Edward nyökkäsi ja auttoi minut ylös. Näin kasan puita, joka paloi violetilla liekillä. Tumma savu sumensi taivaan. Victoria oli poissa. Olin turvassa. Katsoin taivaalle ja näin neljä muuta savupylvästä kauempana rannalta. Muutkin olivat turvassa. Kaikki pahat vampyyrit olivat poissa.

Yksittäinen onnenkyynel vieri pitkin poskeani ja hautauduin Edwardin rintaan.
"Kiitos", kuiskasin ja halasin häntä. Katsoin hänen täydellisiä kasvojaan, jotka olivat rennot ja huojentuneet. Ne olivat niin puhtaat ja onnelliset. Hänen silmistään hehkui iloa ja onnellisuutta.

Yhtäkkiä hän suuteli minua. Suudelma oli rauhallinen ja lämmin. Se huokui onnea ja jälleennäkemistä. Hänen huulensa olivat vahvat, mutta lempeät. Kylmät ja kovat, mutta samalla pehmeät ja viileät. Kaikki ajatukseni kaikkosivat ja nautin vain hetkestä. Leijuin jossain kaukana muistoissani. Tämä oli kauniimpi kuin mikään suudelmamme ennen. Tämä oli puhdas ja rakastava. Se loppui kuitenkin liian nopeasti ja putosin takasin maanpinnalle.

"Anteeksi", Edward mumisi ja vetäytyi kauemmas. Nyt hänen silmissään näky tuskaa ja syyllisyyttä. Silloin ymmärsin, etten koskaan ollut lopettanut rakastamista. Olin vain yrittänyt piilottaa sen. Piilottaa sen kaikkien muiden tunteideni alle. Rakastin Jacobia, mutta rakkauteni Edwardiin oli jotain paljon vahvempaa. Jotain jota edes välimatka ja kuolema eivät voisi hajottaa.

Vedin Edwardin lähelleni ja suutelin häntä. Unohdin kaiken, mitä olin näinä viitenä vuotena tuntenut ja ajatellut. Kaiken, mitä olin rakentanut. Unohdin Jaken ja yhteisen elämämme. Muutin takaisin vampyyritytöksi ja hylkäsin kulissini susityttönä. Olin taas oma itseni. Olin jälleen onnellinen.

Silloin kuulin kahinaa ja askelia. Lopetin suudelman kesken ja vilkaisin nopeasti taakseni. Näin Jacobin juoksemassa pois rannalta.

And I know that you can take me home



A/N: Simple Plan kappaleenaan Take my hand. Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2011 21:02:06 kirjoittanut Classick »
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

En-nu

  • Vieras
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #44 : 25.02.2011 15:59:53 »
Oi tätä oon oottanu, mutta voi Jake parkaa pakko tietää miten tässä käy tunteeko Bella syyllisyyttä vai mitä?!?  :D

LovelyButterfly94

  • Edwardhh<33
  • ***
  • Viestejä: 12
  • Im Crazy But You Like It
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #45 : 25.02.2011 16:21:48 »
Olenko kauhea jos en sääli Jacobia ?? En tiedä miksi mutten ole koskaan tykänyt koko koirasta mutta ehkä olen vain liian Team-Edward, mutta kuitenkin ihana osa taas jälleen toivotavasti Bella nyt lähtee Edwardin kanssa pois ja jättää Jacobin lopulisesti ja puksautaa vaikka Nessien Jacobille niin kaikkille jää parempi mieli :D

Jatkoa
Sirius Ask's James if he love's Lily

James,
She’s all I ever wanted, you know? And I just…I only want to make her happy. If she’s happy…then I’m happy. Is that love?”


Sirius
He looked at me, and I shrugged. “Don’t look at me, mate. I wouldn’t know love if it slapped me across the face wearing nothing but Dumbledore’s hat and some lacy pink knickers.”

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #46 : 26.02.2011 14:11:06 »
En-nu: Ensi luvussa kaikki selviää ;)
LovelyButterfly94: Et ole kauhea :) en minäkään kauheasti sääli. Katsotaan nyt, miten tässä käy. Voin luvata viimeiseen lukuun hiukan lisää draamaa ja juonenkäänteitä!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #47 : 27.02.2011 15:05:09 »
En ole päässyt koneelle nyt vähään aikaan kun se oli huollossa ja tänne oli tullut jo näin paljon uutta! :D Noh nyt kuitenkin luin kaikki ja tulin kommentoimaan. Tykkään enemmän Edwardista kuin Jakesta, joten et varmaan ylläty kun sanon että ihanaa kun Edward palasi takaisin, ja vielä ihanampaa olisi, jos Bella jättäisi Jaken ja olisi taas Edwardin kanssa. Mutta sinähän siitä päätät. Veikkaisin kuitenkin tuon lopun perusteella että Bellaa säälittää Jake, mutta silti hän alkaa seurustella Edwardin kanssa. Arvauksia, arvauksia. :D

Mutta, kirjotusvirheitä en huomannut ja muutenkin mielestäni teksti on ollut sujuvaa jokaisessa luvussa. Vielä ymmärtääkseni yksi luku on tulossa, joten pistähän nopeasti jatkoa! :)

Ja täytyy vielä tähän loppuun sanoa että vaikka alussa mainitsin että samantapaisia ficcejä olen lukenut aika paljon, niin tämä kyllä erottuikin joukosta. Tämä oli erilainen kuin muut, ei tietenkään pahalla tavalla. :D

Kiitos vielä näistä viimeisimmistä luvuista. :)

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #48 : 27.02.2011 17:23:52 »
Samassa lensi päin suurta kalliota ja keuhkoni tyhjenivät ilmasta.

Tuohon oisi pitänyt laittaa lensin.

Muita huomioita en kauheasti löytänyt, mutta minua häiritsi tuo.

Hyvä jatko oli, jatkoa pian ;)
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #49 : 01.03.2011 18:08:39 »
Koska olen Team Edward Jake/Bella/Edward parituksen suhteen, niin... Hymyilen :D

Lyhykäisyydessään lukuun olit saanut tiivistettyä Bellan epätoivoa ja huolta sekä tuon taistelukohtauksen ja myöskin tuon loppukohtauksen, joka oli lempikohtani koko luvusta. Luvun alku oli ihana, hitusen humoristinen Sethin tokaisun takia, kyseinen poika on niin suloinen aww. Jos susista pitäisi valita lemppari (en tykkää susista), niin sanoisin sen olevan Seth.

Mutta tietty Bella kutsui Edwardin. Oli vain mukavaa, ettei Bella lähtenyt mukaan räpeltämään susien ja vampyyrien kanssa vaan oleskeli Eetun kanssa muualla, koska jos hän olisi räpeltänyt jotain siellä taistelukentällä, olisi voinut käydä huonosti. Ja oli myös aika hyvä idea käyttää jollain tapaa hyödyks Epäilyksessä ollutta Victorian armeijaa. Tosin tässä oli neljä vampyyria eli rutkasti vähemmän, mutta idea varmaan juontui vähän siitä? (eikä se miuta haittaa, muuten olisi saattanut olla hankalaa päästä Bellan kimppuun, kun sudet ovat kotosalla).

Lainaus
Ensiksi tunsin kylmän hiekan allani. Se tuntui rakeiselta ja syvältä, aivan kuin voisi vetää minut sisäänsä.
Pakko oli lainata, jotenkin ihanasti tässä kuvailtu tuo hiekka. Ui.

Juu ja muutenkin tykkäsin tuon loppukohtauksen kuvailusta hirmuisesti. Bellan tunteet, vampyyri- ja susityttö. Aww. Mutta tykkäsin luvusta ja odottelenkin nyt... Viimeistä lukua? Muistaakseni lukuja piti olla seitsemän. Mutta kiitos!

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #50 : 01.03.2011 19:27:29 »
mmiru: Loppu häämöttää jo ja Bellan valintakin on juuri edessä. Täällä ei taida olla paljoa Team Jacob -ihmisiä lukemassa :D Hienoa, että olen erottunut edukseni yällä ficillä. Pelkäsin kauheasti, että tästä tulee suunnilleen kopio jostakin muusta. Onneksi onnistuin näköjään välttämään sitä! Kiitos paljon kommentistasi!
Miss_Cullen: Hupsista, pikkurinen virhe. Korjasinkin sen heti. Kiitos sen ilmoittamisesta:) Kiitos myös kommentistasi!
Tuhisija: Seth ♥ Yksi kirjasarjan helmistä. Halusin jotenkin tuada hänet tarinaan, koska rakastan henkilöä. Hienoa, etten ole ainoa! Juu tua vampyyri "armeja" oli ideana otettu epäilyksestä. Jotenkin halusin tehdä tästä mahdollisimman luonnollisen jatkon Edwardin lähtemiselle. Tehdä kaiken sellaiseksi kuin se olisi saattanut olla, jos Edi ei olisi hätiköinnyt. Viimeinen luku ilmestyy, kun saan sen laitettua valmiiksi. Kiitoksia paljon kommentistasi!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 6; 25.2)
« Vastaus #51 : 01.03.2011 19:38:07 »
A/N: Eli juu... Viimeinen luku. Tämän jälkeen on luvassa enää epilogi. Aika surullista, ettätämä päättyy, mutta täytyyhän Bellan lopulta valita jompikumpi. Vai täytyykö? Kuitenkin tässä tämä nyt on. Loppu lässähti ja pahasti, mutten osannut enää parannella sitä. Onneksi tuleva epilogi pelastaa varmasti tilanteen. Pidemmittä puheitta: viimeinen luku.



Seitsemäs luku

You know I'll do my best
To fill you up with all the love
That I can show someone

"Jake!" huudahdin ja lähdin hänen peräänsä. "Jake, odota!" Juoksin koko matkan talollemme ja perille päästyäni puuskutin kuin pahimman luokan ketjupolttaja. Avasin ulko-oven ja näin Jaken hääräävän makuuhuoneessamme. Seurasin häntä sinne ja näin sängyllä levällään olevan matkalaukun.

"Jake oli niin pahoillani", aloitin ja yritin hakea katsekontaktia. "Sinun ei olisi pitänyt nähdä sitä." Jacob kääntyi katsomaan minua. Hänen silmänsä olivat vääristyneet raivosta ja vihasta.
"Ai, että olisit voinut jatkaa kusettamistani? Siksikö?" hän kysyi kylmästi.
"Anna minun selittää", anelin. "Anna vielä viimeinen mahdollisuus."

Jake katsoi minua kylmästi ja kääntyi poispäin. Hän mumisi jotain itsekseen ja puristi kätensä nyrkkiin.
"Siitä vaan", hän huokaisi.
"Rakastan sinua. Olen aina rakastanutkin ja tulen aina rakastamaan", aloitin, mutta hän keskeytti minut.
"Muutin mieleni", hän sanoi tuskaisesti. "En halua kuulla valheitasi tai tuntea sääliäsi."

En osannut sanoa mitän, mikä auttaisi häntä. Särjin hänen sydämensä ja satutin häntä. Mikään, mitä sanoisin ei auttaisi.
"Olen pahoillani, mutta Edward on elämäni", kerroin. Valehtelu oli turhaa, joten miksi edes vaivautua. "Näit, millainen olin, kun hän jätti minut. Näit, kuinka kärsin. Minun olisi pitänyt tietää jo silloin, etten voisi rakastaa ketään muuta samalla tavalla. Silloin luulin, etten selviäisi. Nyt tiedän, että tämä tulee sattumaan ja tulen kärsimään, mutta selviän. Siinä on se suurin ero välillänne." Kyyneleitä valui jälleen poskilleni. Luulin, ettei niitä voisi enää tulla. Olinhan itkenyt lähiaikoina niin paljon. Liikaakin yhdelle eliniälle.

Jake pudisti päätään ja hakkasi nyrkkinsä seinään.
"Yritätkö sanoa, että ilman minua voit elää, mutta kuolet ilman sitä saastaista verenimijää?" hän kysyi itkunsekaisesti ja katsoi minua suoraan silmiin. "Olinko pelkkä korvike?" En pystynyt sanomaan mitään. Olisin halunnut kieltää asian, mutta, kun ajattelin puolueettomasti, huomasin sen itsekin. Olin käyttänyt häntä hyväkseni.

"Niin kai se pitää sitten ymmärtää. Hiljaisuushan on myöntymisen merkki", Jake sanoi ja kääntyi taas poispäin.
"Olen niin pahoillani", toistin hiljaa.
"Älä. En kaipaa sääliäsi", hän sanoi kylmästi kääntymättä ympäri. "Sinulla on kymmenen minuuttia aikaa pakata. Kun tulen takaisin, toivon, että olet poissa etkä tule enää koskaan takaisin." Jake lähti huoneesta ja kuulin hänen muuttuvan ulkona sudeksi.

Istuin alas sängylle ja hautasin pääni käsiini. Vaimea nyyhkäys rikkoi hiljaisuutta. Tunsin kuitenkin kylmän käden olkapäälläni ja toisen sivelevän rauhallisesti vasenta kämmentäni.
"Olen pahoillani,että saatoin sinut tähän tilanteeseen", Edward kuiskasi katuvasti. Pudistin hiljaa päätäni ja huokaisin.
"Ei tämä ole sinun syytäsi", vakuutin.
"Mutta suutelin sinua ensin", hän yritti, mutta vaiensin hänet kohottamalla käteni estävästi. En halunnut, että hän alkaisi syyllistää itseään tästä.
"Minä suutelin takaisin. Vastuu oli minulla", selitin ja nousin ylös. Katselin koivuista sängynrunkoa ja vaaleansinisiä lakanoita, jotka olivat aina rypyssä ja petaamattomina. Valkoiset verhot olivat puoliksi ikkunan edessä ja estivät suurimpaa osaa valosta pääsemästä sisälle. Tämä huone oli aina ollut puolueeton vyöhyke. Emme koskaan riidelleet makuuhuoneessamme. Se oli sanaton sopimus. Nyt siitä oli tullut sotatanner.

"Pitää alkaa pakata", huokaisin. Vaikka talo oli meidän molempien omistuksessa ja minä maksoin pääasiassa laskut, ei haitannut, että olisin se, joka joutuisi muuttamaan pois. Olin sen velkaa Jakelle. Kaiken lisäksi tuntui, ettei minusta enää pidettäisi muiden susien ja heidän kumppaneidensa keskuudessa.

Keräsimme Edwardin kanssa lipastosta tärkeimpiä vaatteitani, valokuvia ja muita tavaroitani. Emme ottaneet mukaan kuin kaiken välttämättömän ja korvaamattoman. Jake luultavasti polttaisi kaiken jälkeen jäävän. Kaiken, mikä oli koskaan koskettanut ihoani hän luultavasti desinfioisi ja kaikesta, mikä muistuttaisi minusta, hän hankkiutuisi eroon.

"Paljonko on vielä aikaa?" kysyin samalla, kun suljin matkalaukun. Surullista, mutta kaikki tavarani olivat mahtuneet pieneen lentokonelaukkuun vaivattomasti.
"Kaksi minuuttia", Edward vastasi ja nosti laukun vaivattomasti ilmaan. Nousin ylös ja menin pesuhuoneeseen. Se oli ylivoimaisesti lempihuoneeni koko talossa, koska siellä oli amme. Se ei ollut iso, mutta jopa Jake mahtui sinne vaivattomasti peseytymään. Huoneen seinät olivat ruskeaa kaakelia ja lattia valkoista pientä laattaa. Ammeseinällä oli pieni ikkuna aivan katonrajassa ja sieltä hohti vuorokaudenajasta riippuen joko kuu tai aurinko. Lavuaarin päällä oli neliskanttinen peili, joka oikeassa alakulmassa luki tikkukirjaimin "Jos rakkautenne kestää aamukuudelta heräämisen, se kestää mitä vain." Vilkaisin huonetta vielä viimeisen kerran ja siirryin olohuoneeseen.

Olohuone oli tapetoitu kauttaaltaan vihreäksi. Sen oikeassa kulmassa oli harmaa putkitelevisio, joka oli vuosimallia kaksituhatta ja sen edessä harmaa kangassohva. Seinällä oli vanha kuva Billystä ja Charliesta. Olohuoneesta kulki suuri aukko pieneen keittiöön, jonne mahtui juuri ja juuri jääkaappi, kolme työtasoa ja kaapistoa, uuni ja ruokapöytä neljällä tuolilla. Hymyilin vaisusti, kun huomasin tutut rasvatahrat yhden kaapin ovessa. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun yritimme tehdä itse munkkeja.

Otin takkini olohuoneen naulakosta ja jätin avaimeni sen tilalle. Vilkaisin vielä taloa nopeasti ja astuin ulos. Edward oli seurannut minua koko kierrokseni ajan.
"Se oli ensimmäinen oma kotini", selitin, kun hän laittoi laukkuni takapenkille.
"Ymmärrän", hän sanoi ja istuutui kuljettajan puolelle.

Istuimme pitkän aikaa hiljaa autossani. Katselin ohi vilistäviä maisemia tiedostamatta ympäristöäni. Kaikki lipui samanlaiseksi vihreäksi massaksi. Lähetin Charlielle viestin, että olimme eronneet Jaken kanssa ja olin ystävän luona tuulettamassa ajatuksiani.
"Minne olemme tarkalleen menossa?" kysyin, kun näin tien varressa kyltin, joka ilmoitti, että olimme poistumassa Forksista.
"Jos sinulle sopii, menemme perheeni luo", Edward vastasi kysyvästi. Havahduin ja pieni hymy karkasi huulilleni.
"Näenkö taas Alicen?" kysyin innoissani ja hän hymyili. "Ja Emmettin, Rosalien, Jasperin, Carlislen ja Esmen?" Edward nyökkäsi toistamiseen hymyillen.

Ajoimme pari tuntia moottoritietä Olympiaan. Edward kertoi heidän muuttaneen sinne pari vuotta sitten. Carlisle työskenteli paikallisessa sairaalassa ja Esme ylläpiti pientä sisustussuunnitteluyritystä. Emmett ja Rosalie kiertelivät maailmaa, mutta olivat luultavasti tällä hetkellä kotona. Alice ja Jasper taas kävivät koulua ja ylläpitivät kulisseja. Imin itseeni joka ikisen tiedonmurun kaikista muista ja olin innoissani jälleennäkemisestä. Silti minua hiukan jännitti, millä tavalla paluuni otettaisiin vastaan.

Cullenit asuivat suuressa valkoisessa kivitalossa keskellä metsää. Se muistutti etäisesti heidän kotiaan Forksissa, mutta oli huomattavasti vähemmän huomiota herättävä. Astuin ulos autosta ja Edward otti käteni käteensä.
"Älä jännitä. Kaikki ovat luultavasti aivan innoissaan", hän rohkaisi ja sipaisi pienen suudelman poskelleni. Otin rauhallisesti askeleen toisensa perään ja pian avasinkin jo puisen ulko-oven.

"Suuressa olohuoneessa oli paljon ikkunoita ja harvaa luonnonvaloa suorastaan tulvi sisään. Kaikki kalusteet olivat moderneja ja joko mustia tai beigejä. Tyyli oli hyvin esmemäinen. Huoneen kalastuksesta poikkesivat vain kuusi erittäin kaunista vampyyriä. He kaikki katselivat minua hymyillen ja varovaisesti, kunnes Alice hyppäsi kaulaani kiljuen.
"Tiesin, että palaisitte vielä yhteen", hän hehkutti ja hyppi ylös alas saaden hiuksensa pörröön. "Minulla oli liian kova ikävä."

"Minäkin kaipasin sinua", sanoin hymyillen. Esme astui askeleen lähemmäksi ja hymyili lempeästi. Hänen suklaanruskeat hiuksensa olivat klassisella nutturalla ja vihreä leninki sai hänet näyttämään aivan kuusikymmentäluvun näyttelijättäreltä.
"Tervetuloa kotiin, Bella. Viivy niin kauan kuin koet tarpeelliseksi", hän sanoi äidillisesti. Carlislekin tuli luokseni hymyillen ja toivotti tervetulleeksi.

"Sinäkö olet muka Bella? Mistä nuo harmaat hiukset ovat ilmestyneet?" Emmett kysyi hämmästyneenä ja kaappasi minut karhunhalaukseensa. Kikatin ääneen, kun hän pyöritti minua ympäri ja laski lopulta alas.
"Hienovaraisuutesi ei ole näemmä kadonnut minnekään vuosien varrella", heitin takaisin nauraen. Jopa Rosalie hymyili heikosti ja tervehti minua. Vaihdoin Jasperin kanssa pari sanaa ja palasin lopulta Edwardin luo.

"Ja sinä pidit hänet itselläsi koko tämän ajan", Alice sanoi syyttävästi Edwardille. "Tiedätkö kauanko odotin Bellan näkemistä? Kolmekymmentäkolme päivää." Edward naurahti hänen teatteriaalisuudellen.
"Sinähän näit tämän ennalta?" hän kysyi kiusoittelevasti ja tönäisi Alicea leikkisästi.
"Vasta, kun olitte suudelleet rannalla", hän kertoi apeasti. "Sitä ennen kaikki oli epävarmaa ja sekavaa." Jasper tuli luoksemme ja otti Alicen syliinsä.
"Mutta tärkeintähän on, että Bella on täällä?" hän kysyi pirteästi.
"Tietenkin. Vihdoinkin sain hyvän syyn järjestää juhlat!" Alice huudahti innostuneesti ja hyppäsi alas.

Edward veti minut suudelmaan, johon vastasin innokkaasti kaikista läsnäolijoista huolimatta. Kaiken kokemamme jälkeen tiesin, ettei mikään voisi enää erottaa meitä. Tiesin täsmälleen, mitä elämältäni halusin. En lapsia tai avioliittoa, ne olivat sivuseikkoja. Halusin Edwardin. Halusin tämän elämän eikä mikään voinut enää estää minua.

Some times you just can't make it on your own



A/N: Leona Lewis - Here I am. Lopun kunniaksi kaikki kommentoi?
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Miss_Cullen

  • ***
  • Viestejä: 21
  • Life is hard.
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #52 : 02.03.2011 16:52:55 »
Ihanaaa ku Bella valitsi edwardin ! :)

Mut miten Jaken elämä jatkuu ku bella lähti ?

Jatkoa ;D
Tuuli tuule sinne missä muruseni on, leiki hetki hänen hiuksillain. <br />Kerro rakkauteni, kerro kuinka ikävöin. <br />Kerro häntä ootan yhä vain. ♥

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #53 : 02.03.2011 21:00:41 »
Awwws. <3 Ihana loppu! :D Onneksi Bella ja Edward palasivat yhteen. En osaa oikein sano mitään, mutta ihana! Ja tosiaan niinkuin Miss_Cullen:kin sanoi, kiinnostaisi minua ainakin tietää että miten tuo Jaken elämä jatkui Bellan lähdön jälkeen? Siinähän voisi olla vaikka seuraavan ficcisi aihe jos sinua kiinnostaisi siitä kirjoittaa. :D

Kiitos aivan mahtavasta luku kokemuksesta. :D

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #54 : 03.03.2011 15:28:51 »
Miss_Cullen: Jaken elämästä saapienen vinkin epilogista, jokavirallisesti päättää ficin. Kiitos paljon kommentistasi!
mmiru: En ehkä ihan kokonaista ficciä lähde kirjoittamaan tuosta Jaken elämästä, mutta epilogin tein. Julkaisen luultavasti pian. Kiitos kommentistasi!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

iina

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #55 : 03.03.2011 15:33:01 »
löysin tän ficin vasta nyt ja luin kaiken putkeen. Tykkäsin tästä tosi paljon! Henkilöt on aikas saman tyyliset kun kirjassakin :) paikkojen kuvailut yms. Oli todella ihania ja pysty hyvin kuvitteleen esim. Millanen paikka oli kyseessä. Kovasti siis tykkäsin ja epilogia jää odottelemaan :)



LovelyButterfly94

  • Edwardhh<33
  • ***
  • Viestejä: 12
  • Im Crazy But You Like It
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #56 : 03.03.2011 19:39:16 »
Nyt on haikea mieli kun tämä on kohta loppu mutta kiitos aivan ihanasta Ficistä! Olet loistava kirjoitaja jään odotamaan lisää tälläisiä ihanuuksia sinulta ja epilogia jään myös odotamaan kiitos ja kumarus <3


-Butterfly<3
Sirius Ask's James if he love's Lily

James,
She’s all I ever wanted, you know? And I just…I only want to make her happy. If she’s happy…then I’m happy. Is that love?”


Sirius
He looked at me, and I shrugged. “Don’t look at me, mate. I wouldn’t know love if it slapped me across the face wearing nothing but Dumbledore’s hat and some lacy pink knickers.”

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Let me Forget (K-13, Luku 7; 1.3)
« Vastaus #57 : 04.03.2011 15:23:55 »
A/N: iina: Kiitos paljon ihanasta kommentista! Mukavaa, että uudetkin lukijat jaksavat lukea kaiken jo ilmestyneen :)
LovelyButterfly94: Minullakin on haikea mieli kun tämä loppuu! Kirjoittaminen on ollut ihanaa ja samoin teidän kommentteihinne vastaaminen. Kiitos paljon kommentistasi ja kaikista kehuista!

Tonne loppuun tulee hiukan pidempi Authors note, joka kannattaa lukea epilogin jälkeen. Hope u like this! (ensimmäinen valmis jatkoficcini ikinä)



Lopuksi

All the joy and the tears
that we used to share
Are hurting like hell

Istuin ajopuulla ja tuijotin merelle. Suolan tuoksu ja kostea hiekka kutittivat nenääni. Ihmisen iholla kylmä viima olisi ollut melkein sietämätön, mutta omallani se tuntui vain epämiellyttävältä. Oioin taas auki ryppyisen kuvan ja tutkin sitä. Siinä olimme me kaksi, minä ja Bella. Makasimme päällekkäin vanhalla kangassohvalla ja tuijotimme toisiamme silmiin. Raichel oli kerran tuonut kameransa mukaan meille ja räpsinyt kuvia koko illan. Vain tämä oli säästynyt nuotiolta. Olin polttanut joka ikisen kuvan, joka liittyi edes etäisesti Bellaan. Tämäkin oli kädessäni vain, koska löysin sen kaapin päältä pari kuukautta sitten. Nykyään käytin sitä sadistisiin tarkoituksiin.

Tuijotin kuvaa ja kavahdin siitä huokuvaa onnea. Se oli ajalta, jolloin kaikki oli vielä hyvin, ajalta ennen Edwardia. Olin yhä vankasti sitä mieltä, että hän oli syypää kaikkiin ongelmiini. Olin susi, koska hän oli sattunut asumaan Forksissa, olin onneton, koska hän vei elämäni rakkauden. Kaiken lisäksi olin yksinäinen, koska kukaan ei jaksanut kuunnella valitustani hänestä tai katsella voimistuvaa vihaani vampyyreitä kohtaan. Ainoa valopilkku elämässäni piti minut hengissä.

Siinä paha, missä mainitaan, ajattelin, kun kuulin hiekan rapisevan keveiden askelten alla. Tunsin lämpimän käden kiertyvän hartioilleni ja suljin silmäni. Pieni nykäisy ja kuva oli poissa kädestäni.
"Mistä löysit tämän?" Leah kysyi lempeästi, mutta käskevästi. Hän ei pitänyt siitä, kun velloin itsesäälissä ja kidutin itseäni.
"Sieltä, minne ruttasitkin sen, roskalaatikosta", vastasin huokaisten ja repäisin kuvan takaisin itselleni. Olin ollut melkeinpä epätoivoinen sen jälkeen, kun hukkasin sen.

"Tämä ei ole hyväksi sinulle. Siitä ei ole kauaa kun hä-" Leah yritti, mutta keskeytin hänet.
"Tiedän", huokaisin. Reilu kuukausi sitten Bella palasi katsomaan minua. Silloin kaikki kipeät muistoni palasivat mieleeni. Asiaa pahensi se, että hän oli vampyyri ja hänellä oli vihkisormus sormessaan. Silloin menetin malttini ja melkein hyökkäsin hänen ja Edwardin kimppuun. Onneksi Sam ja Quil saivat minut maahan ennen kuin ehdin edes aloittaa muuntautumista. Kaiken sen jälkeen, mitä olin saanut kokea Bellan vuoksi, en siltikään halunnut satuttaa häntä. Niinhän sitä sanotaan; rakkaus saa tekemään typeryyksiä.

"Oli vain huono aamu", kuiskasin ja Leah istuutui varovasti viereeni. Hän käänsi pääni kohti itseään ja tuijotti minua intensiivisesti silmiin.
"Saat vartin. Sitten tulet kotiin ja hautaamme asian taas hetkeksi. Katsotaan vaikkapa joku elokuva", hän sanoi ja suuteli minua hellästi. Nyökkäsin ja kuuntelin hänen kaikkoavia askeliaan.

Otin kuvan taas esiin ja annoin sen repiä sydäntäni. Päivä kerrallaan, kohti väistämätöntä loppua. Tuijotin vielä Bellan silmiä, kauniin ruskeita silmiä, jotka olivat nykyään kuolleet. Sitten lähdin pienten ja sirojen hiekkaan painuneiden jälkien perään ja taitoin kuvan taskuuni. Joku sanoi, että kipua oli rajoitettu määrä maailmassa. Hän oli väärässä, niin väärässä.

Why I make my life this hell



A/N: Negative - Jealous sky.

Eli näin lopuksi haluan kiittää jokaista lukijaa. Ilman teitä en olisi nyt tässä jaarittelemassa. Vaikkakin tiedän, ettei suurin osa finittäjistä kommentoi tähän, vaikkalukeekin, arvostan jokaista lukijaa hyvin paljon. Kiitos teille!

Kaikki kommentoijat ovat lähellä sydäntäni. Joka ikinen kommentti on luettu moneen kertaan ja niitä on hämmästelty lukemattomia keroja. Kaikki kehunne ovat hämmästyttäneet minut ja jokaikinen pieni virhe on (luultavasti) korjattu vain, koska olette jakasaneet ilmoittaa siitä.

Erityiskiitokset Tuhisijalle, joka on kommentoinut tähän ficciin jopa YHDEKSÄN kertaa. Kaikkien lukujen jälkeen olen löytänyt häneltä kommentin. Haluan kiittää erityisesti myös LovelyButterfly94jää, mmirua, Miss_Cullenia ja NiNNNiä, jotka ovat kommentoineet usein ja ahkerasti. Lämmitätte sydäntäni! Kiitoksia myös Sinikeiju, nasku, Beatrix Bones( bea rakas, mihin on kommentointisi jäänyt? :D ), Ashmett, HeadlightQueen, miss i, En-nu ja iina, jotka olette kommentoineet! Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille!

Eipä mulla muuta näin loppuun. Yhä toivon hartaasti edes jonkinlaista merkkiä lukemisestanne. Lupaan henkilökohtaisesti vastata jokaiseen niistä. Kiitos vielä kerran kaikille. On ollut ilo kirjoittaa tätä tarinaa.
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Let me Forget (K-13, Epilogi; 4.3 - VALMIS - )
« Vastaus #58 : 04.03.2011 16:47:41 »
"Beatrix Bones( bea rakas, mihin on kommentointisi jäänyt?)"

Kuule kultamuru, bea rakas on ollut ihan huuruissa, niin kommentointi on vähän jäänyt taka-alalle! Ainiin ja Hiihdon MM-kisat on myöskin syöneet vapaa-aikaa, vaikka olenkin tätä ficciäsi lueskellut ahkerasti (varmaan ainut Twiku tällä hetkellä erään toisen rakkaan murusen Twikun lisäksi, jota luen). Ja kyllä olisin kuitenkin isompaa kiitosta odottanut, kun kuitenkin tein vaivalla tuon bannerinkin sinulle! ;o (okei, okei läppä)

Mutta, ensinnä täytyy mainita, että olen erittäin pettynyt mielikuvitukseesi, Classick-rakas! Ei Bellaa Edwardille! Ei näin, ei tosiaankaan. Olisit nyt herranjestas parittanut neitokaisen Emmettille, heidän suhteensahan kun on ollut aina suurin piirtein canonia... Mielikuvituksen puutetta havaittavissa!

Toisaalta kyllä pidin ficistäsi suuresti, sillä draamaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita tästä ei puuttunut. Vaikka loppu nyt olikin vähän mitä oli, niin kyllä tästä silti pidin. Kaikkeahan ei voi saada (enkä ikävä kyllä minäkään saa kaikkea; Ferrariakaan ei tuolla pihalla näy, niin...), joten ehkä minun nyt täytyy vain niellä tämä suuri pettymykseni. Kaikista eniten pidin tästä kirjoitustyylistäsi, joka on kehittynyt suuresti, ja josta alan pikku hiljaa olla aika kateellinen. Jotenkin osaat vain tehdä lauseista oikean mittaisia ja tuoda niihin oikeat asiat, pistää ne pilkut ja pisteet juuri oikeaan kohtaan ja tuoda rivien välistä sen tunnelman hyvin esille. Teksti eteni koko ajan hyvin ja selkeällä linjalla, eikä missään vaiheessa mitään jäänyt pimentoon vaan iskit aina kaikki kortit pöytään. Kirjoitat muuten erittäin hyvin minä-kertojana, se taito on sinulla hallussa! Osaat kuvailla hyvin kaikki hahmon tunteet ja tuoda ne todenmukaisesti esille, ja jotenkin tämä sisäinen, hieman avuton Bella, nosti päätään Edwardin läsnäollessa, mutta se toinen räjähdysalttiimpi Bella olikin sitten esillä Jacobin nähden.

Juu, eli Bea kiittää syvään kumartaen tästä ihanasta jatkoficistä, jota oli ilo seurata! Kiitos!  :-*
Ava © flawless

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Let me Forget (K-13, Epilogi; 4.3 - VALMIS - )
« Vastaus #59 : 04.03.2011 16:55:52 »
tää oli todella hyvä  :) kiitos paljon että jaksoit kirjoittaa tämän  :)<3