Kirjoittaja Aihe: Vampire Diaries, Purenta<3 S Kaksi tarinaa yksi ihminen  (Luettu 4541 kertaa)

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: elena tyttö, jenna elenana äiti , caroline elenan paras kaveri ,  damon "pahis" vampyyri , stefan "hyvis vampyyri" , deg alfauros(ihmissusi), jake ihmissusi ,
dem ihmissusi , bamboo ihmissusi..
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )

//Sarelon muoksi fandomin otsikkoon ja alkutietoihin



osa 1
Elena

Purenta


Pimeänä ja kylmänä yönä , täysikuu loisti. Olin menossa kotiin kun , äääääää...
-Mikä se oli ? sanoin.
 Ajoin jonkun töyssyn päältä , pysäytin auton ja juoksin katsomaan ,
maassa makasi joku tyttö kuollleena.

***                                         ****                                      ***                         ***

Seuraava päivänä..
Heräsin  aamulla , mietin koko yön sitä outoa tyttöä kenet vein yöllä sairaalaan , ja sitä kun olin ajanut  hänen päältään.
 Toivottavasti sairaalasta ihmiset eivät tule kotiin asti kuulustelemaan ..
Jätin meidän puhelinnumeron sinne että he pystyvät soittamaan minulle.
 Nousin ja panin karvaiset aamutossut jalkaani ja sipsutin koneelleni.. Avasin messengerin ja siellä oli Caroline,
päätin sanoa : Hei !!
Häneltä ei tullut vastausta joten kirjauduin koneelta ja suljin sen .. Hiippailin alakertaan tv:een
ääreen ja avasin tv:een ja tietenkin siitä kuului iso : PIMPAUM! shyyyysysssss !! sihisin .. tv:stä ei ikinä
tule mitään kiinnostavaa ohjelmaa tai elokuvaa. Hain jääkaapista mehujäätelön ja söin sen kunnes menin suihkuun
 ja pesin itseni ,
suihkun jälkeen kuivasin hiukseni ja lähdin kylpyhuoneesta pois hiippaillen keittiöön ja kysymään
äidiltä menemmekö vielä kauppaan . Nappasin yhden keksin matkalla keittöön ja kävelin oven luo..
(Äiti oli ulkona..) Olin juuri kysymässä menemmekö kauppaan  kunnes huomasin kaksi ambulanssimiestä  juttelevan äidilleni.. Lähdin juoksemaan ja he tietenkin näkivät minuta ja lähtivät perääni..
Juoksin häntä tulessa ylä-kertaan huoneeseeni , kunnes päädyin huoneeseeni ja huomasin miehen
mustissa vaatteissa , tarkemmin kuvaillen hänellä oli mustat pukukengät ja tietenkin pikimustat
farkut , nehän ovat aina muodissa . Mustan t-paidan ja mustan nahka-takin  ja mitä hän olisi
ilman mustia hiuksia, ?? Ei mitään niinpä hänellä oli myös mustat hiukset.
Hän katsoi minua ja sanoi: Olen Damon , ihmettelet varmaan mitä teen täällä , haluan ensinnäkin
auttaa sinua , selitän loput myöhemmin. Hyppää vain selkääni niin mennään..
Ihmettelin miksi ihmeessä minun pitäisi hypätä hänen selkäänsä ja ensinnäkin kuka hän on .
Niinpä kysyin: Kuka olet , ja mistä tulet ?? Miksi minun pitäisi hypätä ventovieraan miehen selkään ??
Hän vastasi epäröiden : Haluan auttaa sinua mutta loput selitän myöhemmin , tule nyt ,tule!!
Ajattelin kuolevani mutta hyppäsin hänen selkään ja pistin silmäni kiinni.. Onko tämä totta !
minä lennän , tai pikemminkin hän lentää .. En voi vieläkään uskoa että suostuin siihen ..
Avasin silmiäni raotellen ja lopulta avasin kokonaan .. Siinä se oli , oltaisiin koulun pihalla ..
Hän laski minut maahan ja sanoin hieman nälkäisen kuuloisena: Siinä , pitäisi olla tarpeeksi
kaukana ..
Ihmettelin hetken kunnes tokaisin: kyllä on ,on .. Mutta miten teit sen ? Haluaisin  niin kovasti
tietää..
Hän katsoi minua kuin olisin sanonut jotain väärää ja sanoi: En voi kertoa vielä , pitää katsoa
ensin että olet turvassa.. Sitäpaitsi etkö sinä voi vain kiittää minua ja unohtaa koko asian ??
Olin hetken hiljaa kunnes hän vain kääntyi ja lähti kävelemään eteenpäin, huudahdin lopulta
ennenkuin hän olisi menettänyt kuulon kierron minulta hänelle : Kiitos !!Mutta aluaisin silti tietää
totuuden!!?

Hän kääntyi ja huusi: Älä huoli kyllä sinä sen joskus vielä saat selville ..
Minä en antanut periksi vaan huusin : Haluaisin  kyllä tietää totuuden nyt !!
Hän ei enään vastannut minulle mitään vaan lähti ..
Minä katselin vähänaikaa ympärilleni ja mietin minne menisin , päätin  lähteä käppäilemään
vain suoraan eteenpäin ja pistin kädet taskuuni .. Huomasin lapun taskussani , katsoin mikä se oli,
siinä luki : Wolfvesterin katu 16 , tule tänne jos sinulla ei ole majapaikkaa.. !!? Mutta kantisi käydä
hakemassa ainakin itsellesi tarpeet.. nälkäisin terveisin. dam..
Ihmettelin hetken kuka kumma olisi dam.. Sitten , Aaaaaa.. Damon .
Menin kotiin ja hiippailin ovesta sisään ja hain peilikaapistani puuma (ison) kantolaukun , pakkasin kahden
viikon vaatteet ja lähdin kipaillen wolfvesterin kadulle ..  Kun Päädyin osoitteeseen soitin ovikelloa ,
 ja sieltä tuli avaamaan joku mies joka ei todellakaan ollut
Damon . . Ajattelin sanoa jotain että , anteeksi erehdyin talosta mutta en saanut mitään sanaa suusta.
Menin toisen talon kohdalle ja rimpautin ovikelloa.. Siinä se oli , Damon tuli avaamaan oven ja sanoi ,
 Hei , oletko kkunnossa ??
 Sanoin helpottuneen kuuloisena :kyllä olen , ja kiitos !






Jaa , no tää oli vähän tämmöne lyhyt pätkä mutta halusin laittaa tän tänne ennenkuin rupeette ajatteleen et miks oon täällä, jos en ees kirjoita tänne mitään , mutta on ollut kiireitä , no nyt tämä on ollut täällä ! jatkoa tulee n. 2viikon päästä voi tulla jo 1 vk. päästä ..





« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:11:25 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3
« Vastaus #1 : 28.01.2011 13:27:15 »
Idea on mielenkiintoinen ja haluasin lukea lisää.
Kirjotusvirheitä, oli, mutta sanoit korjaavasi ne mikä on hyvä asia ja helpottaa muiden lukemista paljon.

Kiittäen Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Purenta<3S
« Vastaus #2 : 07.02.2011 19:44:27 »
Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: elena tyttö, jenna elenana äiti , caroline elenan paras kaveri ,  damon "pahis" vampyyri , stefan "hyvis vampyyri" , deg alfauros(ihmissusi), jake ihmissusi ,
dem ihmissusi , bamboo ihmissusi..
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )




osa 2

Elena ja Damon



" Muinais arkeologin tutkelmat ovat saaneet MONIA tutkielmia laivastoista ja kaikenlaisista {erillaisista) löydöistä.. Suurimpana löytönä pidetään juuri löydettyä ruukkua , jonka arviotu arvio on lähelle 3 000 000 000 e kallis . . Tämä saattaa olla historiallisin löytö "

Luin sanomalehteä taukoamatta, damon astui huoneeseen ja tokaisi . - Mitä luet?
vastasin hänelle että; - Luen yhtä juttua arkeologeista , miten niin ?
Hän katsoi vähän kummaskuen ja sanoi : - eikun ajattelin vaan ,tiedätkös että nykyajan lehti ilmoituksiin/sanomiin tai joihinkin löytö/kadotus sanomiin ei voida enään luottaa sillä ei ikinä tietää mikä mättää oikean löydön takana...
Katsoin häntä hetken kunnes ajattelin että(okei , onkohan tuo tämän takana vaai tuo , vai mitä ? keksikö damon kaiken jotta saisi minut irti sanomalehdestä ja voidakseen keksiä enemmän tekemistä minun kanssaan) - keksitkö kaiken jotta saisit viettää enemmän aikaa kanssani? kysyin .
-En todellakaan,ellet tiedä noin mehukkaita tietoja , olet TODELLA tylsää seuraa , ja hyvä asia jos emme tule juttuun enpähän joudu ainakaan tutustua tylsimykseen:(
Katsoin häntä ja sanoin.- No ei minunkaan joudu olla tekemisissä hirviön kanssa!
Hän kääntyi minuun päin , tuli KAUHEALLA vauhdilla minua kohti ja otti minusta kiinni ja työnsi minut kaappia vasten , ja sanoi.- Mitä tiedät minusta ja muista sukulaisistani??
- Ööö... onko niitä enemmänkin ? Tiedän vain että olet jonkinlainen hirviö.
- Selvä , en kerro sitten pientä salaisuutta joka tapahtui kauan sitten pienellä tontilla äitisi ja siskosi kanssa...
-Olitko siellä kun perheeni kuoli ? kysyin ja odotin vastausta .
-En mitään. Juurihan kerroin että en sano. Muistatko sen kerran kun tapasimme? Sanoin että ei kannata olla tekemisissä hirviöiden kanssa , ja en tarkoita hirviöllä sinun kavereitasi enkä ketään muuta läheistäsi , tarkoitan minua. hän vastasi
-Etkö SINÄ ole läheinen ystäväni ? Luulin niin mutta jos sinä et ajattele niin, niin voidaan olettaa että olen erehtynyt täysin sinun suhteeseen. huusin hänelle
-Onko meillä suhde ? Hän kysyi
-Kerjäät selvästikkin turpaasi , varo selustaasi , siellä saattaa olla taakka ! sanoin , ja annoin lennähtävän varoitukse että;tyttöä nimeltä Elena , ei pomotella , ei ilman suostumustani...


* seuraavana päivänä *

-Huomenta , nukuitko hyvin vai etkö saanut unta arkeologien takia?? hän kysyi ja nosti kulmakarvojansa ja samalla napautti kynän pöytää vasten "nnapp"
Huokahdin ja sanoin; kyllä kiitos , entä sinä?? Nukuitko hyvin vai mietitkö liikaa meidän dramaattista riitaamme ??
-Hei, anteeksi jos olen ollut vähän epäreilu. En tarkoittanut sitä mutta eilinen riita meni vähän liian pitkälle. Vai mitä??
-Anteeksi kuinka ? Luuletko että uskon todella sinun olevan joku "mörkö" tai joku hirviön kaltainen monsteri?
-ööäöäöä... En todellakaan , luuletko sinä todella että olisit tylsää seuraa? Et todellakaan ole , olet yksi mehukkaimmista juttu seurastani ikinä . Et sitten sano tätä Stefanille. (: (:
-Stefann... Kuka hän on? kysyin epäaitona
-Anteeksi , enkö ole vielä esitellyt parhainta veljeäni ikinä , tai OLI paras veli kunnes häneltä paljastui salaisuus , ikävä kyllä salaisuus on sama kuin minulla. Äläkä kysy mikä se on !!
-En aikonutkaan, pojat/miehet ovat täydellisiä VAIN silloin kun heillä on joku mystinen tarina takana tai sitten joku oikein kauhea salaisuus kertomatta tytöille , se jos joku tekee minuun ainakin vaikutuksen , mutta mitä enemmän minulta salaillaan , sitä enemmän aioin ottaa siitä selvää , mutta , enpä kerro enenpää sinulle ettet saa kaikkia tekojani/temppujani selville .
-Hyvä, sillä jos olet epätietämätön , jotkut saattavat luulla sinua hölmöksi .
-Anteeksi , mitä sanoin , putosin kärryiltä.

Lissööö ens viikolla !





« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:18:35 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Purenta<3 S
« Vastaus #3 : 09.02.2011 21:11:27 »
Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: elena tyttö, jenna elenana äiti , caroline elenan paras kaveri ,  damon "pahis" vampyyri , stefan "hyvis vampyyri" , deg alfauros(ihmissusi), jake ihmissusi ,
dem ihmissusi , bamboo ihmissusi..
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )




Osa 3

Bonnie ja Caroline


Olin menossa metrolla tapaamaan mummoani kunnes caroline juoksi luokseni ja huusi. ; Elena , tämä tässä on Bonnie , meidän UUSI kaverimme. Hän oikein painotti puhettansa sanalle uusi .
- Vau ! sanoin . - Anteeksi nyt , mutta minun on oikeasti kiirehdittävä , menen kyläilemään pariksi päivää mummolleni turkuun . En jotenkin vain kestä elää Damonin kanssa .
-Damonin? Onko meiltä kenties jäänyt jotain välistä ? Caroline kysyi kuin hai laivaa
- Ei ,enkä tunne Bonnieta niin hyvin että voisit sanoa MEILTÄ . Anteeksi nyt vain , metro lähtee. Nähdään viikon-alussa.
-Onpa kumma. Kuka hemmetti on Damon, ei elena yleensä salaa minulta mitään. Ehkä se johtuu siitä kun sinä olet siinä. vai mitä luulet ?
-En kyllä yhtään tiedä, Bonnie sanoi huolestuneen kuuloisena. -Onko sinulla jotain mielessäsi ?
-Et voi aavistaakkaan ! vastasin


3 tuntia myöhemmin

Menin ravintolaan tapaamaan tuttua kunn Bonnie tuli luokseni kysyen ; -Hei , etkö mennytkään äidillesi kyllään ?
-Eeei minun edes äidille pitänyt mennä kylään. Mutta en , vaikka en siedä Damonia en silti voi luistaa kaikesta muusta sen takia. Mutta kiitos silti kun huolehdit . Sanoin
-Eipä mitään. Bonnie toisti

Menin kotiin , tai Damonin kotiin sillä en halunnut vielä palata kotiin , en tiedä mitä äiti on keksinyt pääni menoksi . Olin juuri kääntymässä risteyksestä kotiin päin kunnes huomasin että joku mies tuli Damonin talosta.
Juoksin äkkiä sisälle ja kysyin häneltä selitystä...
Hän ei sanonut muutakuin että tämä olisi ollut hänen vanha ystävä.
-Ei ei ... En usko sinua , hänen läpitunkeva katse oli kylmä, voin vielä tuntea sen tunteen , minulle tuli kylmä. Minä haluan uskoa sinua mutta en vain voi. sanoin kylmästi Damonille ja näin hänen ilmeensä , se oli masentunut , ja surullinen , ensimäistä kertaa asuessani Damonin kanssa näen Damonin olevan surullinen...
Olin juuri soittamassa Carolinelle kun puhelimeni soi , "priiiiinghh"
-Haloo! vastasin.
-Kävisikö jos tulisimme Bonnien kanssa illalla illallistamaan teidän kanssa, ja teidän kanssa tarkoittaa sinua JA Damonia. Joten käykö ?
-No. kai se käy mutta pidä huolen että tuotte mukananne jotain vain kuolleen ruumiini yli...
-Selvä , sehän on vanhanajan juttua tuoda tupaan jotain minne on itse jo menossa sillä sinne vie jo itsensä. Mitä muuta pitäisi viedä? Hetkinen , älä vastaa! , nähdään sitten illalla..

(Vaihtuu Carolinen näkökulmaan)

Laskin puhelin hiljaa takaisin paikoillen kun Bonnie kysyi ; Kuka se oli ? Oliko se Elena ?
Vastasin ; - Kyllä oli, tuli vain ajatelleeksi että voisimmeko mennä tapaamaan Elenaa ja Damonia, siis niinkuin illallistamaan.
Hän näytti epävarmalta, mutta sanoi; - Miten vaan, jos saan leikkiä tulevani Elenan kanssa hyvin toimeen ?

*illalla*
(Elenan näkökulmassa)

Ovikello soi juuri tasan kello kahdeksan kohdalla, niinkuin oli puhe.
- Sisään, ovi on auki! Huusin.

*Pöydässä*
Katoin pöydän ja laitoin servetit lautasien alle, pyysin kaikki pöytään.
- Hei Elena, mitä kuuluu? Caroline kysyi
Minä katsoin häntä pitkään ja laskin haarukat pöydälle takaisin ja lähdin kävelemään Damonia päin.
Damonin kohdalla kuiskasin hänelle; - Onko Carolinella jotain minua vastaan,vai mitä? Hän on piileksinyt minulta koko päivän, ja vielä kotona hän on yrittänyt olla enemmän Bonnien kanssa, ja nyt hän esittää oikein mukavaa ja minun parasta ystävääni.
- Eikö hän sitten ole? Damon kysyi ja laski pelottavan katseen takaisin takin taskuunsa, ja yritti hymyillä, säälittävästi, mutta yritti silti.
- No on, mutta lähi aikoina hän on ollut paljon Bonnien kanssa, ja kun hän järjestää jotain meille yhteiseksi hän on vielä kauempana minusta. sanoin
-No ei ihme koska sinä olet ollut paljon minun seurassani, mutta ei nyt siitä murehdita, pidetään hauskaa, mene pilkkomaan porkkanoita.
Menin pilkkomaan porkkanoita kuten Damon pyysi, Aucht!
sain haavan.
Huusin Damonin apuun, hän tuli ja hänelle tuli jokseenkin verisuonet pinnalle naamaan, säikähdin kauheasti ja syöksyin maahan, Damon mukanani . Hän oli kuin joku peto kuvissa, en uskonut silmiäni, pyyhin silmiäni ja kun avasin silmäni, Damon oli hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Mikä hänellä on?

jatkuu ens viikolla(ehkä jo huomenna tai ylihuomenna)
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:12:05 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S vampire diaries sarja/kirja
« Vastaus #4 : 13.02.2011 19:15:01 »



                             Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, jenna elenana äiti , caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri.  damon "pahis" vampyyri , stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri,  deg alfauros(ihmissusi), jake ihmissusi , dem ihmissusi , bamboo ihmissusi..
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )


Purenta <3

Osa 4

Stefan ja Elena

Hämäränä iltana Elena astui ovesta sisään ja kuuli huudon, - Jeee ! Se oli Damon . Hän astui huoneeseensa ja kurkkasi varovasti mitä siellä tapahtui. Damon oli hänen huoneessaan ja katsoi tv:tä, sieltä tuli jalkapallo ottelu, - No jee Damon ! Etkö parempaa tekemistä keksinyt ? Hän kysyi
- No en oikeastaan, huoneeni oli vain niin muuttunut oudoksi, että teki mieli käydä kokeilemassa onko se enään sama vanha huone. Damon vastasi
- No onko se enään sama vanha huone jota olet ikävöinyt oli kaiken kivun ja nälän? Elena kysyi varovasti mutta kesysti ja hillitysti
- Tiedä häntä, näyttää samalta, tuoksuu samalta, mutta jotain tässä on kyllä mätää, enne tämä huone oli kaikkein pelottavin tässä talossa, mutta nyt se tuntuu taas kodikkaalta. Minusta kyseessä on VAIN ja AINOASTAAN yksi asia : Stefan on kotona.


3 Tuntia myöhemmin

Menin käymään kaupassa koska ketsuppi ja sipuli  oli loppu, koti ovella huomasin että ovi oli auki ja että Damon puhui jonkun kanssa keittiössä. Hiivin salaa sisälle ja menin keittiön ovelle, käännyin selkä seinää vasten ja kuuntelin mitä he puhuivat.
He puhuivat suunnilleen näin : - Hei Damon, oletko hullu? Jos Elena saa tietää meistä, hän tappaa meidät. Tai ainakin kertoo seriffille kaiken ja he viimeistään tappavat meidät. Outo ääni sanoi
- Hei Stefan kultasein, eihän Elena voi satuttaa minua, olemme tunteneet jo kauan.Damon vastasi
- Niin jotain 2 kuukautta, oletko ihan varma? Uskallatko otta riskin että jos Elena saa tietää että olet vampyyri että hän ei ilmoita kenellekkään vaan tekee saman virheen kuin me teimme Katherinen kanssa.
Katherine, kuka hemmetti on Katherine? totesin hiljaa mielessäni. Ja onko Damon oikeasti vampyyri , minkä hirviön kanssa olen elänyt ne 2 kuukautta?
- Antaa heittää, äläkä enään ikinä mainitse tässä talossa Katherinea! Damon huusi Stefanille, tai ainakin sain tietää että hän olisi ollut joku Stefan.
Kuulin jalan askelia ja yhtäkkiä minuu törmäsi poika , se taisi olla tämä Stefan, hän törmäsi minuun ja sanoi . : - Anteeksi. Hän katsoi minua hetken kummaskuen ja tokaisi . : - Anteeksi , kuka olet , oletko Petrovan sukua?
- Vastasin. - Anteeksi vain itsellenne , olen Elena Gilbert , kuka itse olet?
- Olen Stefan, Damonin veli, hän ei ole oikein tainut kertoa minusta paljon. Hän sanoi
- On hän , varskinkin että olet tylsempää juttuseuraa kuin minä. Nauroin ja sanoin - Anteeksi, haluaisin mennä rauhassa nukkumaan, minua väsyttää aika paljon. Haukottelin vielä kaiken jälkeen.
- Kyllä , mene vain. Hyvää yötä ja anteeksi vielä kerran kaikki tämä vaiva :( Stefan vaiversi
- Ei se mitään , kiitos samoin. Tutisin

- Mitä tuo oli ?!?! Kuulin kun Stefan sanoi jotain vampyyreista, onko se totta? Kaikki nämä eläin hyäkkäykset, oletko sinä niiden takana?
- En en , se on kaikki ollut Stefan. Hän mumisi
- Onko... Onko hän? kysyin mumisevalla äänenpainolla
- On , ja muistatko sen tytön minkä päälle ajoit? Se oli Stefan, hän oli jo ennestään tappanut hänet. Damon sanoi
- Ai enko minä... ?Huh , helpotuin heti hänen sanomastaan
- Kyllä, et tehnyt mitään, mutta varmaan haluat mennä nukkumaan kaiken tämän jälkeen. Vai?
- Mitä , minkä kaiken ? Nauroin ja sanoin. - Kiitos, se olisi mukavaa(:
- Aioitko kertoa kenellekkään? Damon kysyi
- En tiedä vielä, yrittäkää vaikuttaa minut ettää minun ei tarvi pelätä teitä niin voin pysyä hiljaa. Öitä

Jatkoa ensi viikolla    (Saattaa tulla vasta ensi viikonloppuna , jos huonosti käy)
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:12:28 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3 K-7
« Vastaus #5 : 13.02.2011 19:21:17 »
Jatkoa ilmestyy mukavan nopeasti ja juoni on kiinnostava. Itse seuraan Vampyyri päiväkirjoja, ja tähän olet siitä varmasti hakenut ideoita:D
Kirjotusvirheitä on yhä häiritsevän paljon ja suosittelen että luet tarinan muutamaan ketraan ennen kun laitat sen tänne, näin helpotat meitä lukijoita...

Tutti frutti kiittää ja kumartaa


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S
« Vastaus #6 : 03.03.2011 21:40:44 »
                             Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, Jenna Elenan äiti , Caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri.  Damon "pahis" vampyyri , Stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri...
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )


Purenta <3

osa 5
Elena

Oli valoinen aamu ja aurinko paistoi paremmin kuin koskaan oli paistanut. Herasin ja nousin ylös, Kuulin ääniä alakerrasta. Menin hiipien portaat alas ettei tämä meluja kuulisi minun tulevan, se olikin Damon tekemässä minulle aamupalaa.
-Huomenta , vaikersin.
- Huomenta Elena rakkaani <3 Damon sanoi
- No miten Stefanin kanssa menee? Kysyin - Onko enään hankaluuksia?
- No ihan hyvin kiitos, entä sinulla? Siis ihan itsesi kanssa. Damon kysyi
- En itse asiassa tiedä , olen pahoillani. Sanoin
- Etkö tiedä mitä itsellesi kuuluu? Damon kysyi
- Eikun en tiedä mitä uskoa. Minä luotin sinuun ja luulin että olit ihan rehellinen kaikessa, kuulitko KAIKESSA!? Huusin
- Anteeksi mutta olisin jo kuollut jos olisimme kertoneet. Damon valitti
- Okej, mutta minua ei suoraan sanottuna kiinnosta nyt elämäsi. Minua kiinnostaa vain se että...
"Pim Pom" kuului kun ovikello soi
- Mmm . Sanoin - Minä voin avata
Avasin oven ja Stefan seisoi siellä
- Hei! Huudahdin äkkiä
- Moi. Stefan sanoi . - Mitä kuuluu? Ja anteeksi vielä kerran se eilinen, en voi muutakuin pyydellä anteeksi kun jouduit kuunnella minun ja Danonin riitoja.
- Ei se enään häiritse Elenaa, anna olla. Tule Elena. Damon sanoi ja tarttui kädestäni ja lähti kävelemään puistoon päin...
- Hmm ! Stefan huokahti
 
10 minuuttia myöhemmin puistossa *

-Niin mitä olit kysymässä sisällä ennenkuin Stefan pilasi meidän juttu tuokion. Damon sanoi
- Anteeksi kuinka. "Juttu tuokion"? Ei se mikään juttu tuokio ollut, se oli enemmin  väittely pöytä ft. väsynyt Elena. Sanoin
- No anteeksi, menen nyt ennenkuin tulee pahaa jälkeä. Damon sanoi hilpeällä äänellä
- Hmmhh . naurahdin. - Heippa ! Nähdään sitten illalla :DD
- Hei Elena , tuli ihan mieleen että olet aika kaunis. Damon sanoi
- Damon , kiitos mutta olemme vain ystäviä ja olen sinulle vain hätävara . Elena toisti
- Voi Elena , et ymmärrä asioita jota minä ymmärrän. Et tajua esim sitä että et ole hätävara ja eihän meillä ole edes mitään suhdetta missä olisi oikea tyttö ja vain hätävara. Niin ajattele ensin mitä tunnet minua kohtaan ja sano vasta sitten että oletko vain hätävara vai ystävä. Damon sanoi
- Damon, olen väsynyt enkä jaksa koko ajan vain riidellä ja niin edespäin , menetin vanhempani juuri ja olen vielä liian hauras siihen että sydämmeni särkyy uudelleen. Elena surkutti
-Mutta minä lupaan että sydämmesi ei särjy minun kanssani , en satuta sinua. Damon herkisteli
Elena nousi tomuisesta puiston penkistä ja lähti kävelemään talolle päin, sanomatta sanaakaan.

* Seuraavana aamuna *

Aamulla heräsin ja pesin hampaat, puin päälle vastapestyn topin ja semmoiset harmaat lököhousut. Laitoin sukat jalkaan ja hyppäsin sohvalle päiväkirja kädessä ja kynä sormen välissä... Odotin että Damon kuulisi minun tulevan alas ja sanoisi minulle jotain eilisestä. Sillä se meni vähän perseelleen, odotan vain että saisin korjattua tilanteen ennenkuin Damon vie sen liian pitkälle.

* 4 minuuttia myöhemmin *
- Huomenata Elena! Damon sanoi
-Huomenta sinullekkin. Elena sanoi. - No mikäs sinuun on iskenyt ?
- Eipä mikään , eilen oli poikkeuksellisen kiva päivä ja sen lisäksi "nukuin" hyvin. Damon sanoi
- Mutta luulin ettei vampyyrit nuku . Tai niin ainakin Twilight elokuvassa tapahtui. Elena sanoi
- Kyllä kyllä , vaikkemme nuku varsinaisesti painamme silmämme kiinni ja ajattelemme.Silloin olemme periaatteessa nukkumassa... Damon sanoi
-No okei mutta haluaisin keskustella siitä mitä eilen tapahtui, oletko valmis kaikkeen tulevaan ja ennenkaikkea tähän seuraavaan kiintoisaan keskusteluun ?Elena kysyi ja pelotteli Damonia niinkui jotai oikein mahtavaa olisi tulossa
 - Olen , tai ainakin luulen olevani. Anna tulla vain ! Damon sanoi
-Niin siitä suhteestamme , mä taidan olla rakastunut sinuun . Elena tunnusti


« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:13:17 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3 K-7
« Vastaus #7 : 03.03.2011 22:33:48 »
Kirjotusvirheitä on huomattavasti vähemmän kuin alussa, joten plussat sinulle siitä.
Muutama sellainen kuitenkin sattui silmiini, joten oleppa tarkana niiden kanssa.
Voisit panostaa kerrontaan, sillä tarinassasi on melkein pelkkiä vuoropuheluita. Hahmojen ajatuksia olisi kiva lukea tarkemmin.
Panosta myös hieman noihin vuorosanoihin, käytä pisteen sijasta joissan kohtaan pilkkua ja lue tarinasi ennen julkaisemista läpi lukijan kannalta ja mieti ymmärtääkö hän mitä haluat tarinallasi sanoa.

Anteeksi pilkun viilamiseni

tutti frutti kiittää ja kumartaa ja lähtee nyt nukkumaan, jotta jaksaa aamulla herätä


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Kika

  • ***
  • Viestejä: 143
Vs: Purenta<3 K-7
« Vastaus #8 : 03.03.2011 23:19:57 »
Satuin lukemaan sinun ficcisi. Se oli oikein mielenkiintoinen ja pääsin hyvin mukaan juonenkäänteisiin, vaikka en ole koskaan seurannutkaan vampyyripäiväkirjoja. Ehkä tämä saa kuitenkin minut muuttamaan mieleni niiden suhteen ;)
Muutama virhe sattui silmään, mutta eipä tuo niin paljon lukemista haitannut :)
Uskalla rohkeasti kirjoittaa ja kuvailla tekstiä vieläkin enemmän :) Ja jos omia kirjoitusvirheitä on hankala löytää (kuten minun itseni on ainakin usein), suosittelen kokeilemaan beetan hankkimista, siitä todella on hyötyä :)

Nyt vain toivoisin jatkoa, kiitos :)
Kika
Vain kahdelle sielulle näyttää se saman muiston, riippuvaisen toinen toisestaan. Ja ajankin myötä, erottuaan, ei se poistu piilottamallakaan.

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S
« Vastaus #9 : 13.03.2011 14:07:24 »
                                           Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, Jenna Elenan äiti , Caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri.  Damon "pahis" vampyyri , Stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri...
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )


Purenta <3

osa 6
Damon

- Voi Elena, etkö jo ymmärrä? Sanoit noin vain koska haluat minun unohtavan sen eilisen. Voi Elena, olet suloinen kun yrität tuoda persoonallisuuttasi esiin. Voi Elena,  mikset jo ymmärrä että sanot kaiken vain sen takia että olet ainut joka uskoo tuon? Damon puhui itsekseen
- Damon, se oli suoleisesti sanottu mutta viimeinen oli kyllä hölynpötyä.Elena hiipi Damonin taakse ja sanoi noin
- Eli onko ensimmäinen sitten totta? Huh, minä jo säikähdin että olet oikeasti rakastunut minuun. Damon sanoi
- Hei sovitaan näin että minä kysyn jotain menneisyydestäsi. Ja sinä vastaat, täysin rehellisesti. Käykö? Sillä tiedän että olet vampyyri, ja olet 145 vuotias. Oho !Elena sanoi
- Okei, jos se ei liity mitenkään Katherineen. Damon vaikerteli
-Mikä kauhea hoppu teillä on unohtaa Katherine? Kuka hän edes on ?Elena kysyi
- En hirveästi kehuskelisi sillä jutulla, koska en tiedä haluaako Stefan sanoa siitä mitään. Damon sanoi
- Ai onko nyt tässä kyse Stefanista? Elena kysyi
- Hmm ! Damon hymähti ja otti Elenaa kiinni vyötäröstä ja suuteli tätä suulle hellästi.
- Wou ! En olisi uskonut tuota sinusta, ensin kiellät mielin kielin kaiken mitä sanoin eilen puistossa ja nyt suutelit minua. Mitä peliä oikein pelaat ?Elena kysyi
Damon ei välittänyt mitään vaan otti Elenaa uudelleen vyötäröstä kiinni ja suutelit tätä suulle uudestaan.
- No nyt minulla ei ole enään valittamista. Elena sanoi  ja vastasi Damonin suudelmaan ja meni tekemään itselleen aamupalaa.

* Ilta-päivällä *
- Hei, olen Stefan. Olet varmasti Elena? Stefan kysyi
- No hei Stefan , ja kyllä olen Elena. Miten näytät jotenkin tutulta mutten ole tavannut sinua ennen? Elena nauroi sisäisesti ja kysyi . - Kuinka kauan aiomme oikein näyttää ettemme tunne toisiamme ?
- Se on teknisesti hyvä kaikille läheisillesi. Ellet halua että heihin sattuu, on parempi ettemme tunne että en voi tulla teille kylään. Stefan sanoi
- Niin mutta miten on oikein mahdollista olla tulematta sisään kun asun Damonin luona? Elena kysyi
- En tiedä, mutta siitä minun pitikin kysyä, missä sinun perheesi on ?
- No Damon tavallaan auttoi minut pois perhekriisin keskeltä ja siitä tämä kaikki hössyn kössyn leikki alkoi. Elena tunnusti
- Aivan,aivan. Ajattelinkin että Damonilla on kyntensä tässä pelissä. Stefan sanoi ja juoksi ulos
- Mitä sinä... Elena alkoi sanomaan mutta oli liian myöhäistä Stefan pääsi jo ulos
 - Damon ! Oletko sinä kotona ? Elena huusi
Elena juoksi yläkertaan ja keräsi tavaransa siihen samaan vanhaan puuma laukkuun ja ajatteli lähteä kotiin...

* Kotona 4 tuntia myöhemmin *
- Äitii ! Onko ketään kotona ? Elena huusi
- Elena ! Missä olet ollut ? Jätit puhelimesi tänne kun sinulla oli niin kiire lähteä jonnekkin... Minne menit täksi ajaksi ? Elenan äiti Jenna kysyi
- Ööö... Olin.. Olin Damonin luona kyläilemässä.  Elena sanoi
- Selvä se, koti on siis nykyään vieras paikka. Jenna surkutteli
- Äitii, minä tulin kotiin, sehän kertoo jotain. Tulin kotiin . Enkä aio lähteä pois koskaan! En enään KOSKAAN!
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:15:46 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3 K-7
« Vastaus #10 : 13.03.2011 16:52:26 »
Olin tos lopus et mitä ihemttä tapahtu? Se kohta oli jotenkin hieman sekava ja hankala ymmärtää, mutta ehkä saamme siihen selvyyttää tulevaisuudessa... Vieläkin enemmän kerrontaa, niin olisi mukava ja helpompi lukea, kuin pelkkiä puheenvuoroja, mutta
jatkoa

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S
« Vastaus #11 : 13.03.2011 18:52:31 »
                          Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, Jenna Elenan äiti , Caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri.  Damon "pahis" vampyyri , Stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri...
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )


Purenta <3

osa 7

Yhtenä iltana, Elena kävi vierailemassa äitinsä luona mutta ei ole tullut takaisin. Damon alkoi jo huolestua, että jääkö Elena ikuisesti kotiin äitinsä luo, vai tuleeko hän takaisin hänen luo.
Seuraavana päivänä oveen koputettiin, Damon avasi oven ja miten ollakseen kuin sattumaa,  Stefan seisoi oven takana.
- Hei, onko Elena kotona ? Stefan kysyi läkähtyneenä.
- Hei vaan sullekkin, mutta ei. Elena ei ole kotona ! Tai on hän kotona, kotona äitinsä luona. Damon viisasteli
- Aha, miten ihmeessä päästit hänet sinne ? Stefan kysyi. - Hän on vaarassa siellä, missä ikinä nyt onkaan.
- En kommentoi, ja piste piste piste... Miten tiedät että hän on nyt NIIN kovassa hädässä ? Damon sanoi - Ja miksi olet nyt niin kiinnostunut Elenasta ? Luulin että tämä on jo selvitetty, minä ja Elena olemme pari, ja sinä olet vain sivuhenkilö joka tuuraa joskus minua baari hommissa.
 ( Vaihtuu Elenan näkökulmaan)
Juuri kun avasin oven kuulin olo-huonesta Stefanin huutavan :
- No Damon jos haluat tietää, kai sinun on pakko saada selville , minäkin välitän Elenasta, ja paljon!??! Stefan huudahti
Ovi paukahti kiinni ja molemmat käänsivät päänsä minua kohti.
Vähäksi aikaa tuli ahdistavan hiljaista joten päätin sanoa vain että,
- Keskeytinkö jotain ?
Damon sanoi että : Et et. (Hän vihelsi) ja taputti Stefania olkaan ja sanoi : Huono homma ! Lähti ylä-kertaan ja paukautti oven kiinni.
- Minun... Minun täytyy... Ärgh! Stefan sanoi ja lähti pois.
Joskus ihmettelen missä Stefan yöpyy.
Nostin kamppeeni viedäkseni ne ylä-kertaan, käännyin ja  : Puf!
Damon seisoi edessäni ja hymyili taivaallisen epäuskottavaa hymyään.
- Mitä asiaa ? Kysyin
- Ei mitään, ajattelin vain sanoa että kiva kun palasit kotiin ja että oli ikävä. Damon sanoi
- Niin minullakin, harmi vaan kun et ole ainoa. Sanoin
- Niin mutta Elena, minä rakastan sinua, nyt ja aina.Vain sillä on väliä, ja tulithan takaisin ja kaikkea mukavaa. Damon sanoi
- Niin siitä minulla olikin, en tullut jäädäkseni. Lähden taas ensi viikolla, enkä tule takaisin enää koskaan. Sanoin
- Mutta Elena... Mitä sinä...Et... Et voi lähteä...Et voi lähteä noin vain. Damon sirkutteli
- Damon ei sinun tarvitse sanoa mitään... Olen paljon parempi sinua hyvästeissä,olen saanut harjoitusta jo. kuiskasin
- Miksi jankaat hyvästeistä ? Onhan tässä vielä aikaa! Damon mutisi
- On on, mutta ne ovat viimeiset päivät jolloin näet minua. Sanoin Damonille ja juoksin ylä-kertaan ja itkin.
Itkin itseni uneen joka yönä, kunnes tuli se aamu milloin minun pitäisi lähteä.
Damon sanoi : - Elena kuule, et voi lähteä koska olet turvassa täällä, et kotona. Sinua vaanivat muut vampyyrit kaupungissa äitisi luona, olisit vainaa heti vana veden jälkeen.Joten et saa lähteä.
- Vau ! Kuinka kauan olet keksinyt tuota puhetta ? Ja mitkä ihmeen muut vampyyrit, luulin että olette ainoita ? Kysyin
- Niin, et edes tiennyt niistä, et olisi edes valmis hyökkäykseen ellen olisi kertonut. Mutta nyt olet, ota tämä kaula-koru äläkä ikinä riisu sitä koska se suojelee sinua. Damon sanoi
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:16:24 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S
« Vastaus #12 : 27.04.2011 22:04:14 »
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus): Elena= tyttö, Jenna= Elenan äiti , Caroline= Elenan paras kaveri ,
Bonnie= Elenan uusi kaveri.  Damon= "pahis" vampyyri , Stefan="hyvis vampyyri",
Katherine="vanha" vampyyri...
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä ei kyllä ole paha oikeastaan.
(A/N): Noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. ,
 Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin ,
hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi ,
 kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken ,
(Kuuluu KOKO tarinaan ei vain tähän osaan )


Purenta <3

osa 8

- Mutta en ymmärrä,päästätkö minut lähtemään?Minä kysyin
-Elena rakas, et ymmärrä tosiaankaan. Päätös on minullekkin vaikea mutta en voi
antaa tämän jatkua niin pitkälle että eroaisimme riidoissa. Damon vastasi
- Emmehän me nyt riitele, emmekä me ole eroamassakaan. Vai oletko sinä ? Kysyin
hieman hämmästyneenä
- Elena, lähde jos haluat mutta älä tule valittamaan sitten kun sinulla ei ole paikkaa
missä olla. Tai kun äitisi ei halua että asut siellä, nyt tai ei koskaan. Damon sanoi
ja avasi minulle oven.
(Vaihtuu Damonin näkökulmaan)
Avasin Elenalle oven juurikun puhelimeni soi, vastasin siihen ja tein puheluni.
(Vaihtuu Elenan näkökulmaan)
- Miksi luulet että lähden? Kysyin
- Siksi koska rakastan sinua. Damon sanoi. - Se on parhaaksi kaikille
- Selvä, lähden äidilleni takaisin. Mutta vain sillä ehdolla että soittelemme joka ilta.
Vastasin
Pari minuuttia myöhemmin ajattelin sittenkin jäädä,mutta muistelin keskusteluamme.
Ja sitä kuinka tosissaan Damon oli, aion silti lähteä vaikka se tekisi kuinka kipeää.
En kuvitellut ikinä että jos tarrautuisin kiinni jostain johonkin,siitä päästäminen
irti tekee vähemmän kipeämpää kuin kuvittelee sen tuntuvan. Kaikki ihmiset
vain liioittelevat aina,että jos jättää poikaystävän niin tuntee että kuolee
kun se tuntuu niin kipeältä...
Minä en anna minkään masentavan minua, jätän Damonin heti kun pääsen perille
ja sanon että kaikki tietävät että kaukosuhteet eivät toimi ikinä. Pakko sanoa että
tämä oli tässä, anteeksi Damon.

* Tunti myöhemmin *
Istuin linja-autossa joka säntäsi kohti etelää, toivoin koko ajan että Damon soittaisi
jotta pääsisin jo jättämään hänet. Hetkinen, miksi olen yhtäkkiä näin kiinnostunut
ja kärsimätön jättämään hänet? Enkö enään rakastanutkaan Damonia? Pötyä, tottakai
rakastan Damonia nyt ja aina. Olen vain hämmentynyt, halusin vain päästä tuolta.
Kaikki on nyt aivan liika, seurustelen vampyyrin kanssa jolla on vampyyri veli.
Ei, kaikki se on vaan nyt tällä hetkellä liikaa. Haluan päästä tuulettamaan päätäni
ja ottamaan aurinkoa rannalla äitini kanssa. Aah... Näen jo kun kerron äidille kaiken
tapahtuneen; Me makaamme rauhallisina rannalla ja sanon äidille että minu on
luotettava häneen sillä kerron todella raskaan jutun. Äiti kysyy minulta, että: miksi
minua alkaa pelottaa. Elena kerro mistä on kyse? Sitten kerron hänelle ja hän puhkeaa
nauruun. Eli en varmaan voi sitten luottaa häneenkään tässä asiassa, että hän voisi
tukea minua kun Damon jätti minut. Hetkonen, minähän aion jättää Damonin. Mikä
minua vaivaa? Alanko minä nykyään syyttelemään muita minun omista virheistäni?
Minähän alunperin halusin lähteä, mutta tuntuu kuin haluaisin palata takaisin.
Minulla ei kyllä todellakaan toimi aivot nyt joten turha minun on mitään tämmöistä
miettiä, mietin vaikka sitten kun olen astettunut aloilleni Äitini luo.

*Kotona taas*

-Hei äiti ! Tulin kotiin. Huusin
Kävelin keittiön kautta olo-huoneeseen  ja huomasin että pöydällä on lappu, missä
lukee, että "Hei Elena, turhaan etsit minua mistään. En ole täällä lähdin kauas pois,
et ikinä löydä minua.Nyhjötän täällä yksinäni niin kauan kunnes kuolen."
Ajattelin sekunninssekunninsadas osan kuolevani koska en tiennyt mitä tehdä,
 mutta sitten lähdin pois talosta, ja ajattelin palaavani Damonin luo mutten halunut
noin vain palata... Mutta ajattelin siis jäädä kotiin, ainakin vähäksi aikaa.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:17:39 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3 K-7
« Vastaus #13 : 27.04.2011 22:10:00 »
Hienoa, virheitä on huomattavasti vähemmän kuin alussa
Jatkoa odotellen

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

emmou

  • olen sylis' palkinto
  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Purenta<3 S Kaksi tarinaa yksi ihminen, Vampire Diaries
« Vastaus #14 : 11.11.2011 20:02:01 »
           Kirjoittaja:emmou
Ikäraja:S
Fandom: Vampire Diaries / kirja/sarja
(Paritus: Elena tyttö, Jenna Elenan äiti , Caroline Elenan paras kaveri , Bonnie Elenan uusi kaveri.  Damon "pahis" vampyyri , Stefan "hyvis vampyyri" , Katherine vanha vampyyri...
Genre: angst , scary movie ..
Varoitukset: Tämä kyllä ole paha, mutta haluan vain sanoo jos ette kestä esim semmoisia raakoja sanoja  joskus ( koskee siis KOKO tarinaa ei vain tätä osaa)
(A/N: noo , tää on semmoinen oma keksitty romanttinen vampyyri tarina.. , Elena tapaa ensiksi damonin kanssa ja jälkeenpäin vasta stefanin , hän on tuntenut carolinen jo 3 vuotta ja tuntee yht'äkkiä paremmin koska caroline muuttuu vampyyriksi , kaupunkiin tulee uusi vampyyri kukahan se mahtaa olla , ( siis tämä kaikki mitä sanoin äsken , kuuluu KOKO tarinaan, ei vain tähän osaan )
Purenta<3

osa 9
- Niin, et tiennyt yhtään. Edes vampyyri ei voisi arvata tuollaista. Damon sanoi
- Joten sanot siis että olen jotain aivan paljon enemmän vaarallisempaa kuin vampyyri?
- En todellakaan, sanon vain että kun vampyyrit ovat erittäin viisaita ja vaarallisia. Sinä olet todellakin noita molempia!
- Hah ! Vai että vaarallinen ja viisas, jälkimmäisestä olen kuoleman varma, toisesta en antaisi edes hiuksen nutturaa ! Vitsailin
-  Vai että sillälailla. empäs tiedä, ehkä katherine on syövyttänyt aivosi juuri nyt? Damon viisasteli.
- Ööö enpä usko! sanoin
- Voi olla, mutta tiedän yhden kirjan joka kertoo siitä. Damon selitti
- Mikä kirja? Näytä minulle, tahdon nähdä. Sanoin
- Odota en ole varma missä se oli, sen täytyy olla täällä jossain. Kyllä, tämä se on : " Katherinen salaiset huvit, -67-69"
- Ai, erittäin hyvä kirjan nimi. sanoin
- Eikö. hän suunnitteli sen ihan itse. Damon sanoi
- On se erittäin, mutta ruvetaan etsimään tietoa täältä jos löytyisi edes jotain siihen " aivojen syövyttämiseen" jotain etsimäämme tärkeämpääkin.
- Okei, mutta sitä ennen, lopeta noitten suurien sanojen käyttö. En saa oikein enää itsekkään niistä selvää! Damon sanoi
- Hah !

* seuraavana aamuna*

- Löysitkö mitään, Damon? Kysyin
- En löytänyt, Elena. Damon vastasi
- En oikein usko, sillä olet lukenut tuota yhtä ja samaa sivua n. puolet yöstä. Näytä mitä siinä lukee? Sanoin
- En näytä. damon sanoi
- No lue se sitten ääneen.
- Enkä ! Damon huusi
- Kyllä, tahdon tietää! Mikä siellä voi olla niin salaista? Kysyin
- Ei olekkaan mutta en edes löytänyt mitään, totta puhuen, nukuin sen ajan kun luulit minun lukevan. Damon selitteli
- Etkä nukkunut, näin selvästi kun luit. Sanoin ja nappasin kirjan Damonin käsistä.
 - Hei, se oli mulla !!!! Damon huusi
- Ellet anna sitä omasta tahdosta, etkä suostu lukemaan. Otan sen sinulta niinkuin juuri tein. Sanoin
- Okei, hyvä on. Anna tänne se kirja niin näytän mitä löysin. Damon sanoi
- Et näytä vaan pakenet kirja kädessäsi. Sanoin ja nostelin töppösiäni takaisin sängylleni...
- Okei sitten kun olet noin ihana jääräpää. Damon sanoi
- No olet sinäkin! Huusin

Tunsin olevani kerrankin jossain transsissa, en tiennyt kylläkään mikä se oli XD

- Tuletko sä? Damon kysyi - Olisi kiva päästä kävelylle, täällä on aika tukala olo. Ja kroisantit maistuvat aamulla varmasti paremmalta kuin illalla.
- Varmasti. sanoin ja hain takkini
- Etkö aijo vaihtaa vaatteitasi? Damon kysyi
- Ei, tänään en ole yhtään niinkuin..... Niinkuin Elena, olen nyt vain villi ja vapaa XD
- Selvä. Damon sanoi ja otti minua käsivarresta kiinni ja niin me lähdimme aamukävelylle :P
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 09:18:04 kirjoittanut Vanilje »
Kaisa Peltoniemi

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Vs: Purenta<3 K-7 Kaksi tarinaa yksi ihminen, Vampire Diaries
« Vastaus #15 : 11.11.2011 23:17:18 »
Kerron nyt et tota info juttuu ei tarvii laittaa joka luvun alkuun... Virheitä oli jonkun verran, kiinnitä oikein kirjoitukseen huomiota ja kuvailua saisi olla enemmän.

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3