Kirjoittaja Aihe: Elämää tämäkin [S] drama  (Luettu 2953 kertaa)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Elämää tämäkin [S] drama
« : 27.01.2011 12:56:34 »
Title: Elämää tämäkin
Author: minä elikkäs sennamiila
Beta: eipä ole
Genre: drama
Rating: S
Pairing: ei ole, mutta pääroolissa Bellatrix
Disclaimer: Bellatrix kuuluu (valitettavasti) Rowlingille, eikä minulle. Ja muutkin hahmot, jotka satun mainitsemaan ovat Rowlingin
Quote: Minusta tämä ei ole hullua, vain elämää.

A/N: Ja mitähän ihmettä minä teen kemiantunnilla? Pyörin finissä ja kirjoittelen ficcejä...? Ja koeviikko ensi viikolla, ei näin, ei todellakaan näin. Mutta juu, osallistuu FF50:een sanalla 045. Valinnat




Elämää tämäkin


En ole hetkeäkään epäillyt, ettenkö olisi tehnyt oikeaa valintaa. Kaikki on aina ollut minulle itsestäänselvää. Miksen minä, kun muutkin? Isäni, mieheni, miksen siis minäkin? Tiedän kyllä, mitä ihmiset sanovat. Että olen hullu, kun lähdin mukaan tällaiseen. Minusta tämä ei ole hullua, vain elämää.

Tiedän pikkusiskoni mielipiteen. Hänen miehensä on tehnyt saman valinnan kuin minäkin. Sisko ei sinällään ole koskaan ollut ajatusta vastaan, muttei hän myöskään ole suostunut valitsemaan tätä tietä.

Vaikka tiedänkin, ettei tulevaisuus välttämättä näytä kovin valoisalta, olen tehnyt oikean valinnan. Itselleni oikean. Ja se on tärkeintä. Että elän omaa elämääni ja olen tyytyväinen siihen, mitä se tuo tullessaan.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2013 23:01:01 kirjoittanut sennamiila »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #1 : 27.01.2011 15:20:16 »
Hehee! Tuun sotkee nyt tännekkii ;D

Tykkäsin tästä kovasti, just sopivan mittanen (pitää keritä ottaa pizza pois uunista). Tää oli tämmönen Bellatrixin näkemys elämääsä. Ja mun pitäs tehä hissan aine, mut minusta parempi vaihto ehto on FFF:ssä seikkailu. Mut mitä täs sulle selitän mun hissan aineesta? Mut siis tykkäsin kovasti tästä.

Kiittäen ja kumrtaen kirjoittajalle ja tekstille,
tuleva kuolonsyöjä Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #2 : 27.01.2011 15:30:44 »
Hei, tässähän on tosi sosiologinen ajatus taustalla. Siis se että pitää antaa jokaisen elää omaa elämäänsä niin kuin haluaa. Toki jos se menee äärimmäisyyksiin niin sitten siihen kannattaa puuttua, mutta ei ennemmin. Jokaisella on vain yksi elämä, joten kannattaa siis elää se sen mukaan. :)

Mä oon aina ollut Bellatrixin yks suurimmista faneista, varsinkin sen jälkeen kun Helena oli näytellyt sen ihanan kohtauksen missä se hyppii ympäriinsä ja huutaa "I killed Sirius Black! I killed Sirius Black!" Se vaan on jotenkin kaikessa kauheudessaan niin mielipuolisen ihana katsoa toisen riemua siitä että on tappanut serkkunsa. Ei sillä että Siriuksen olis pitänytkin kuolla, ei todellakaan, mutta Bella vaan on niin ihana.

Mä jotenkin pystyin kuvittelemaan Helenan/Bellan tähän kun mä luin tätä. Tosi hämäävän simppeli teksti, ja kuitenkin sitten loppujen lopuksi niin vaativa aihe. Jotenkin niin Bellaa. Vaikka tää oli harmillisen lyhyt, mä oon silti sitä mieltä että tää on ehkä kaikkien aikojen yks parhaimmista Bella angstaa -raapaleista. Mulla vaan on sellanen olo.

Joo eli mun pointti taisi tulla selväksi. Mä tykkäsin, ihan totta. Kiitos.  :-*

Joo ja toi mun touhotus tosta oman elämän elämisestä johtuu kaiketi siitä että mun ihana äitipuoleni yrittää tunkea nokkansa joka helkkarin paikkaan... -.-''
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #3 : 27.01.2011 15:42:13 »
Natural: Kiitos kaunis. Hih, tietenkii täällä seikkaileminen on parempaa tekemistä ku kouluhommat (nimim. mitä tein toissa iltana, kun piti lukea näytelmä ja tehä siitä esitelmä äikän tunnille?). Tuleva kuolonsyöjätoverisi, sennamiila ;)

Salla: Kiitos paljon pitkästä kommentistasi. Ja hei hienoa, Bella-faneja :) Joo tosiaan, mäkin rakastuin kyseiseen hahmoon heti ku näin Helenan siinä roolissa, oli niin mahtavan mielipuolinen. Ja mun molemmat vanhemmat yrittää tehä kaikki mua koskevat päätökset mun puolesta. Joo, eli siis kiitos :)


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #4 : 27.01.2011 20:13:40 »
Kiitooos Beatrice. Samat sanat sinulle: Kiitos ihana, lyhyt mutta ihana ;)

Kiitellen
sennamiila, jonka joskus pitäisi oikeasti harkita sitä kemian opiskelua, jos meinaa joskus lukion läpikin päästä


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #5 : 29.01.2011 17:28:13 »
Luin tän jo toiseen kertaan ja aattelin kommentoida :D

Tällä kertaa luin kaverin kanssa tän mää vaan raahaan kaikki mun kaverit lukee tääl näit äly hyvii ficcei ja seki kehu tätä. Ja mun mielestä tää oli aivan yhtä hyvä, kun aiemminkin. Joo ja sit mun kaveri sano sua hyväksi kirjoittajaksi, mutta minä olen toista mieltä. Sinä olet aivan mahtava kirjoittaja! Ja olikohan muuta..? Ei kai. Joo, mut nyt on kyl pakko rueta kirjottaa sitä äidinkielen puhetta, et saan sen joskus valmiiks mitäköhän opettaja sanoo aiheesta.

Kiittäen ja kurmtaen jälleen kirjoittajalle ja tekstille,
Natural
Joo ja mun kaveriki kiittää :)


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #6 : 29.01.2011 18:02:45 »
Voi kiitos taas Natural <3 Ja erittäin suuuuret kiitokset myös kaverillesi :)

Äikän puheet, hrr *puistatus* Mä kirjotin oman puheeni suunnilleen valmiiks jo tyyliin kuukaus ennen ku jouduin sen pitään. Ja panikoin sitä kaks viikkoo ennemmin. On ihanaa olla esiintymiskammoinen näyttelijä (paitsi, etten kyllä juurikaan pode ramppikuumetta, esiintymiskammo tulee jos joutuu pitään just tyyliin jotai esitelmii, puheita tai tällast) ;)

Teitä molempia kovasti kiittäen
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Lumille

  • Virhe ohjelmoinnissa
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #7 : 30.01.2011 18:41:11 »
Oikein kiva pieni pohdiskeleva ficci, joka oikeastaan käsitteli monellakin luultavasti päässäpyörivää asiaa - onko tämä oikein?
Vaikka Bellatrix nähdään aika harvoin mitenkään "katumapäällä", tässä fikissä hän ikäänkuin joutui selittelemään itselleen, että on tehnyt aivan oikein moninkin periaattein.

Mutta tosi kivasti olet kirjoittanut, mukava pieni luettava joka herätti paljon varmasti jokaisen ihmisen päässä pyöriviä ajatuksia. :) Kiitos tästä!


sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #8 : 30.01.2011 18:55:51 »
Kiitooos Lumille. Tällaset asiat on mulla itelläniki pyöriny päässä pitkän aikaa, että tahdon itse tehdä omat päätökseni, enkä halua muideni (vanhempeni) puuttuvan niihin. Harmi vain, etten ole isompia päätöksiä vielä onnistunut tekemään ;) Sen vuoksi varmaan tän ficin kirjoitinkin, koska mun mielestä jokaisella on oikeus tehdä itse omat päätöksensä :)

Kiittäen kommentistasi
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #9 : 21.04.2011 15:48:39 »
Samoilla linjoilla kuin Beatrice. Oli ihana.

Hermione

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 715
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Elämää tämäkin
« Vastaus #10 : 21.04.2011 17:58:26 »
Kiitän kovasti Hermione. Ihana olet, kun jaksat miun ficcejä kommentoida :)

senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.