Kirjoittaja Aihe: Naamakirjahyvästit (Sallittu, angst, hiukan päälle raapale)  (Luettu 2857 kertaa)

Toujors pur

  • AL - Akku loppu
  • ***
  • Viestejä: 34
Title: Naamakirjahyvästit
Author: Toju eli minä
Raiting: Sallittu
Disclaimer: Tuota, en omista facebookia :'>
A/N: Eräs ystäväni asetti yksi päivä haasteen kirjoittaa jotain nykyaikaista angstia, tarkoittaen jotain oikeasti nykyaikaista. Kirjoittaminen oli jännää, matikan tunnilla vihkoon kun ei jaksanut laskea. Tässä tuotos, taas kerran. Oikeastaan tytön tarina on tässä täysin erilainen kuin ajattelin, tarkoitus oli että hän olisi ollut hakattu ja melkein tapettu, jonka sisäelin olisi tuhoutunut siinä ja saanut siksi lyhyen elinajan. En saanut sitä ideaa toimimaan, joten siksi tuo.

Naamakirjahyvästit

Tytti Suloinen
Öh, mulla on vähän kerrottavaa teille kaikille. Tutuille ja tuntemattomille. Oon pitänyt sen kauan salassa, mutta nytten enää voi, pakko kertoa, että jää vielä aikaa viettää aikaa teiän kanssa. Osa ehkä osasi arvatakin: mä kuolen. Lääkärin tulokset tuli eilen, ja mun syöpäni on vain pahentunut (niille jotka ei ole kuullut, eli melkein kaikki, mulle todettiin tässä jokin aika sitten keuhkosyöpä, kun yskin verta ja en saanut henkeä välillä). Sain elinaikaa nyt 1,5 kk. Älkää mua surko, mutta muistakaa tämä, se on mun viimeinen toiveeni: eläkää elämäänne munkin puolestani! Älkää antako ikinä periksi ja tehkää mitä tahdotte. Mä en saanut mahdollisuutta toteuttaa unelmiani, joten toteuttakaa te omanne älkääkä antako minkään estää. Kiitos kaikista hetkistä kanssanne ja toivottavasti saan mahdollisuuden tavata jokaisen kanssa vielä kerran... Ja hei, on tässä ainakin yksi hyvä puoli: äiti lopetti tupakanpolton :'> Ettei tämäkään ihan hukkaan mennyt. Pitäkää jooko huolta ettei se retkahda uudestaan.

Banneri by Raitasukka

Chuva

  • Mursumarsu
  • ***
  • Viestejä: 656
O_O

Tää oli jännä. Veti mut kaikessa karuudessaan ihan hämilleen.

En keksi mitään sanottavaa. Hyvin kirjotettu.

Että. Öö. Kiitos.

Tom^^
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)

Toujors pur

  • AL - Akku loppu
  • ***
  • Viestejä: 34
Ooh, kommenttia :3 Ja kiitän paljon ^^

Banneri by Raitasukka

Niphredil

  • Matkijanärhi
  • ***
  • Viestejä: 67
Tosissaan hämmentävä.  :-\ Omituisella tavalla haikea fiilis; en oikein tiedä, mitä ajattelen tästä. Mutta ei tämä missään nimessa huono ollut, älä käsitä väärin. Ei vain löydy sopivia sanoja kuvaamaan mielipidettäni tuotoksestasi. Joten sanon 42.  ;)

Kiitos,
                     -Niph

"There are many things that I would like to say to you but I don't know how."

Toujors pur

  • AL - Akku loppu
  • ***
  • Viestejä: 34
42:han on hyvin selkeä mielipide ja kiitän siitä :> Ja koko kommentista ^^

Banneri by Raitasukka

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Noniin, tässä sitä taas kerran (hmm.. meinasin kirjoittaa kerran taas... o_O) todistettiin että osaat kirjoittaa :D Jännä käydä keskustelua samasta aiheesta mesessä :D Mutta siis! Mun piti kommentoidakkin, huom piti! Eikä tästä taida tulla mitään..

Mutta edelleenkin (vaikka jo tuhat kertaa mesessä sanoin :D) aivan mahtavasti kirjoitettu ficci! Mie en osaa ikinä (enkä varmasti tuu ikinä osaamaankaan) noin hyvin kuvailtuja tunteita ja saada lukijalle tällaista oloa... Tuli tosi haikee olo ja tippa linssiin (: Joten suu suppuun ja jatka tämmöisten kirjoittamista, koulussa parhaan inspiksen saa ^^

*Ria vaihteeksi häpeää kommenttiaan ja katoaa jonnekkin pieneen koloon*
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
tämän kun luki, tuli vaan jotenkii mieleen että miten helkutin onnellinen saakaan olla terveydestään. Vaikka kaikki menis päin pe******ä saa sentää olla terve.
Että tuota joo... pidin. Vaikka oli omalaatuinen. Tuota...kiitos.

pahakurki

  • the consulting hunter / deatheater
  • ***
  • Viestejä: 11
Hei tämä oli jännä, ei pituudella pilattu mutta silti toimi hyvin. Itseasiassa pituus oli lyhyeksi tekstiksi aivan perfecto! : ) Sä olit saanut siihen hyvin tunnetta mukaan vaikka todellakin raapale kyseessä onkin, lisäksi siitä "kirjoittajasta" ( ei siis susta vaan siitä henkilöstä! osaanmuotoilla.com: D)  saa yllättävän hyvän mielikuvan. Ja tosiaankin, facebook toimi tässä todella heinosti : ))
Vaikea kuvitella, mitä tuollaiseen statuspäivitykseen voisi kommentoida... Mutta hyvää tekstiä siis ; )