Kirjoittaja Aihe: Maailman kaunein hymy | S, paritukseton, kertoo tytöstä jonka hymy on ihana  (Luettu 1757 kertaa)

Pansy Paradise

  • mummon suosikki
  • ***
  • Viestejä: 481
/ Loput alaotsikosta: S, paritukseton, kertoo tytöstä jonka hymy on ihana, vähän yli raapale

Kirjoittaja: Pansy Paradise
Ikäraja: S
Paritus: Ei ole
Genre: yy ei ole? fluffhymykirjoitelma
Yhteenveto: kertoo hymyilevästä tytöstä joka kulkee mun kanssa samalla bussilla : )
Varoitukset: PIIPPIIP PUHEKIELI!
A/N: Kirjoitin tämän tänään bussissa, kertoo yhdestä tytöstä joka kulkee samalla kyydillä kouluun jolla on oikeasti on maailman kaunein ja suloisin hymy


Istuu kauniina, hymyillen. Sen silmät on kiinni. Pieni valo heijastuu sen takaa ikkunasta, saa sen hehkumaan hieman. Se näyttää rauhalliselta, ei liiku, istuu vain. Avaa silmiään ja katsoo ulos ikkunasta. Hymyilee taas kerran.

Se on hento ja sen ääni on suloinen. Se hymyilee mulle aina joskus. Ihan ohimennen vain. Mutta se on kaunis hymy. Voittaa mainosten kestohymyt. Voittaa kaikki luokkakuvahymytkin. Siellä on aika nättejä hymyjä, mun entisissä luokkakuvissa siis.

Se hymyilee ilman hampaita. Se ei edes siristä silmiä, niin kuin useimmat mun tuntemat ihmiset tekee. Se nostaa suupieliään, äärettömän suloisesti. Ilo tuikkii sen silmissä. Se näyttää onnelliselta.

Siitä huolimatta että se istuu bussissa joka tärisee ikävästi. Aivan liian kovaa, jos multa kysytään.

Sen hymy on sellainen, että sen nähdessään haluaa hymyillä takaisin.

Se on maailman kaunein hymy.


A/N2: Risut, ruusut, itkut ja naurut on tervetulleita.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2012 04:17:46 kirjoittanut Pansy Paradise »
ole muutos jonka haluat nähdä maailmassa

Hinska

  • ***
  • Viestejä: 36
Tämä on suloinen. Kuin pieneen pakettiin kääritty onnellisuus. Ja kun tätä lukee, tulee itellekin sellainen hyvä ja onnellinen fiilis ja tätä lukiessa itsekin sattuu hymyilemään. : )

Jotenkin minä-kertoja kuulostaa aivan kuin lapselta, mutta tähän se sopii. Olisi kiva nähdä sulta jotain pidempääkin tekstiä, koska tässä ei päästy kovinkaan syvälle. Ja hahmokuvailua haluaisin myös sulta lukea, tässä kuvattiin pelkästään hymyä ja hieman tämän henkilön olemusta, muuten tätä puhuteltiin "se" -nimityksellä.

Mutta niin. Tykkäsin tästä, vaikka tässä on loppujen lopuksi hyvin vähän kuvailua ja tässä kuvaillaan vain jotain tunnetta. : )

Prumrose

  • Vieras
Voi luoja kun oli suloinen.
Ihanaa tekstiä ja mielestäni todella kaunista kuvailua.
Sopi hyvin näin lyhyeksi iltasaduksi ennen nukkumaan menoa. :)
Kiitos.

~ aribella