Kirjoittaja Aihe: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen. K-11  (Luettu 3495 kertaa)

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen. K-11
« : 10.01.2011 17:30:15 »
Author: minä
Beta: none
Disclaimer: mun
Rating: kaiketi k-11Yukimura alensi ikärajaa ja siirsi oikealle osastolle.
Pairing: Alex/Emppu
Genre: öö slash, one-shot
Summary: Sukkia, boksereita, todistuksia ja vanhentuneita takuukuitteja.
Warnings: kiroilu
A/N: Joo. Tällanen. Heitänpäs tosiaan tämän tänne tehtyäni tunnuksenkin, vaikkakin olen täällä lueskellut jo hyvän aikaa kaikenlaista  tekstiä. Ensimmäinen tämänkaltainen originaali on, pilkutus ei oo ihan tasan niin ko pitäis olla, eli jos se häiritsee niin saa siitäkin heittää kommenttia. Öää, tällaisen lyhyehkön one-shotin kirjoitin eilen yöllä, kun ei oikeen väsyttänyt.



Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.

Yks, kaks, kolme.

Yks, kaks, kolme.

Mun laskujeni mukaan minuutissa voi laskea kolmeen kaksikymmentä kertaa, correct me if I’m wrong. Jos siis sattuu olemaan tylsää, voihan sitä toki muutenkin. Mulla on tylsää.

Yks, kaks, kolme.

Ehkä mä voisin alkaa laskea takaperin, kolme, kaksi, yksi. Vaihteluhan virkistää.

Mä kaivan mun työpöydän alla olevasta vetolaatikosta musta kuluneen pussukan ja tavoittelen sormillani pientä lasipulloa. Sen löydettyäni kierrän korkin auki ja pian mun pureskellut kynnet saakin uuden ilmeen mustan kynsilakan avulla. Äiti ei kyllä yhtään tykkää.

Kyllä mä sitten olenkin oikea kapinallinen.

*

Vanukaspoika istuu.

Vanukaspoika nostaa haarukan pöydältä ja iskee sen jännepullaan.

Vanukaspoika avaa suunsa ja pulla tippuu mustaan aukkoon.

Vanukaspoika nostaa päätään, vilkuilee ympärilleen ja kavahtaa kauhusta tuolillaan taaksepäin kohdatessaan mustiin pukeutuneen satanistijätkän katseen. Mun katseen. Paitsi etten mä ole mikään satanisti, tietääkseni.

Vanukaspoika Samppa pitää jännepullista alias lihapullista. Samppa pitää kaikesta ruoasta ja vihaa liikuntaa.

Naurattaa, mutten naura kuitenkaan koska käytöstavat pitää aina muistaa, sanoo äiti. Mä lasken mun lasit pöydälle, enkä enää erota sataako ulkona lunta, vettä, räntää vai valaita.

Muistan nähneeni joskus unta valaista, kuinka isä oli tuonut sellaisen olohuoneeseen, olihan isä kovin kundi maan päällä ja niin edelleen.

Ei se enää ole. Isä makaa sametilla tai silkillä tai jollain kankaalla vuoratussa puisessa laatikossa six feet under ja juo teetä paholaisen kanssa. Mäkin haluaisin jossain vaiheessa juoda teetä alakerran pomon kanssa, veikkaan että se on ihan chilli jätkä. Mulla on sellainen fiilis. Mutta tosiaan, vasta jossain vaiheessa, ei mulla mikään kiire oo heittää lusikkaa nurkkaan kun keitosta on vielä yli puolet jälellä lautasella ja lautanen on helvetillisen kokoinen.

Mä lähen ruokalasta, koska se tulee.

*

Se jätkä istuu mun viereen. Ihan kuin se olis sen oma paikka, vakiomesta, paras ikinä. Mitä sä siihen istut, tekee mieli kysyä. En kysy kuitenkaan ja maikka kysyy multa mitä mä tiedän  ilmastonmuutoksesta.

Valas-sateita, 30 astetta lämmintä elokuun viidentenätoista, ja tytöt ja pojat kulkee kaikki puolipukeisina vielä tammi- ja helmikuussa. Maikka nauraa, oppilaat nauraa, mä tunnen itteni tyhmäks, mut se ei naura.

Sen käsi on mun polvella, mut mä siirrän sen pois. Kasaan kamat kokoon, ilmoitan meneväni vessaan, eikä mua enää nähdä sillä tunnilla. Eikä seuraavallakaan, mä missaan Punnosen psykologian. Se muija on toivoton, kun ei puheesta eikä tekstistä saa mitään selvää, eikä siltä voi mitään kysyäkään, kun korvissa on molemmissa kuulolaitteet.

Ei keneltäkään voi nykyään yhtään mitään kysyä, kun kaikki on niin herkkiä. Kaikki kyllä multa kyselee, koko ajan. Sekin kyselee koko ajan multa kaikkea.

*

Haluutsä mua, se huohottaa mun korvaan ja haluaa ainakin puolestaan mua. Seksiä, tarkemmin sanoen seksiä mun kanssa. Haluutsä mua, se toistaa kerran jos toisenkin ja mä vastaan joo ja se suutelee mun niskaa ja tuntuu kivalta.

Mä tunnen sen kädet mun kyljillä, se nousee mun päältä hetkeksi ja kurottautuu avaamaan lipaston keskimmäisen laatikon, mä tiedän, koska mäkin avaisin keskimmäisen ja mulla on silmät kiinni. Keskimmäisen mä tiedän, koska siellä on kaikki plus käsiraudat, mutta ylimmästä ja alimmasta mä en tiedä. Sukkia, boksereita, todistuksia ja vanhentuneita takuukuitteja.

Housut kiristää, mutten pysty avaamaan niitä koska se pitää mun käsiä toisella kädellään mun pään yläpuolella, pitää todella tiukasti kiinni. Jokin mun sisällä vetää kärrynpyörää oikein olan takaa, ja se huohottaa taas mutta nyt se huohottaa kovempaa ja nyt sen toinenkaan käsi ei oo enää mun kyljellä vaan housujen etumuksella saaden mut melkein huutamaan. Ärsyttää vituttaa menis jo asiaan. Mun housuissa on kaksi nappia ja mä kiroan niitä sen reistailevan vetoketjun lisäksi, koska kiristää niin vitusti ja koska mistä mä olisin voinut tietää aamulla housuja jalkaan laittaessani, that I was going to get laid for fuck’s sake.

Se saa mut vaikertamaan kovaa, ja mandariinikiinaksi pyydän ehkä valaita, mutta todennäköisyys on häviävän pieni.

*

Mä tiedän olevani paras ja mahtava ja enemmän kuin puoliksi alaston koska mulla ei ole paitaa eikä housuja, vaan bokserit jäljellä ja paras ja mahtava koska sillä seisoo. Mahtavaa. Se suutelee mua pitkään koska se ei halua herättää isoäitiään koska meinaan huutaa sille koska ärsyttää kun se ei tee mitään, tutkii vaan käsillään saatana joka paikkaa ja katsoo. Mua siis. Hiukset sekaisin, lasit vinossa, muttei kauaa koska se ottaa ne pois mun silmiltä, enkä mä enää kunnolla erota sitä, ennen kun se tulee ihan lähelle ja suutelee uudestaan lopetettuaan edellisen suudelman.

Tuntuu kömpelöltä ja tönköltä kun ei mitään voi tehdä.

*

Se katsoo ja katsoo ja mä katson häikäilemättä takasin. Ei sillä ole enää vaatteita päällä, mitään vaatteita eikä mullakaan kyllä. Se tekee jotain mä en tiedä mitä, mutta jotain joka tuntuu vitun hyvältä ja mä soperran jotain epämääräistä, ja musta tuntuu taas tönköltä ja siinä vaiheessa mä kysyn sen nimeä.

-Emppu, se vastaa ja mä nyökkään että Alex, kiva tutustua.


joo saa tappaa, mut kommentitkin olis ihan mukavia :)
« Viimeksi muokattu: 06.12.2014 14:01:55 kirjoittanut Pyry »
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #1 : 10.01.2011 18:19:16 »
Holy fucking shit!

Mahtava alotus. Pää lyö tyhjää. Pitäis tehd mantsa tutkielmaa ja mä eksyn lukemaans slashia. Hyvää sellasta. Hemmetin hyvää sellasta.

En löytäny mitää virheitäkään, perkule! Oisin halunnu saad vähä järkevämmä kommentin tehtyä.

Ekaks originaaliks iha hemmeti hyvää tekstiä! Tollane "yksinkertanen" kuvailu toimii tällasis teksteis mun mielest kaikist parhaiten, ja muutenkin tykkäsin kauheesti sun kirjotustavasta.

Kirjottel vaa lisää, mä ainakin oon innokkaana lukijana~ :D
Nyt se on virallista. ♥

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #2 : 10.01.2011 18:39:05 »
Noruz: Jee, kiitos kommentista :')

Kivaa kun pidit :'D Mullakin enkun esitelmä vähän vaiheessa, ja silti hengaan täällä.

Ihan hyvä tuo kommentti noinkin on, ja musta on vaan kivaa kuulla ettei löytynyt mtn typoja.

Tosiaan, ensimmäinen tämänkaltainen, muttei kyllä ensimmäinen originaali :'D On niitä kone täynnä, mutta jälki ei oo mitenkään kovin mahtavaa.

Höhö, kiitosta jälleen :)

-arktinen.
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

Rise

  • Ulkosiideri
  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #3 : 10.01.2011 18:39:05 »
Pyhä vitunmoinen paska! (näin edellistä lainatakseni)

Älä turhaan kerää tappotarjouksia, tää on hyvä! Tommonen kieli, vähän epämääränen ja keskittymistä vaativa, mitä käytit toimii loistavasti tän tyyppisessä tekstissä ja hahmotki toimii. Rivien välistä pystyy lukee kaikkee jännää noista hahmoista ja muutenkin tilanteista. Ja en tiedä ootko paljonki kirjottanu 15-kamaa, mut hyvin tässä on kirjotettu toi kohta :)

Hyvä kun silmät jopa ehkä pysyy auki kun kirjottaa... Noh, kiitos kuitenki ihanasta kirjotuksesta ja silleensä :)
We live in glass houses. Think where you get the shower.

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #4 : 10.01.2011 18:43:32 »
Rise: Yeah, holy fucking shit mä saan kommentteja :'D!

Hei mukavaa kun sä pidit ja muuta :'D No en sikana tällasta över femton kamaa ole, yleensä vaan shitloadi jotain kirjoilemista ja alkomahoolia ja tupakkia, sitä normia.

Höhö, itsellesi kiitos :)

-arktinen.
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

runotyttö

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #5 : 10.01.2011 19:15:18 »
Aaaeeööää.
Anteeksi en osaa sanoa mitään mutta tui kun oli ihanaa tekstiä.
Okei. Ihana on väärä sana...
Se oli...helvetin hienoa.
Kiitän.
Ja lukisin mielelläni lisää sulta :>
You're quietly pulling me under.

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #6 : 10.01.2011 19:22:42 »
runotyttö: omai, mähän saan paljon kommentteja :0

no mutta eipä haittaa, vaikket löydäkään mitään muita sanoja, kommentti on aina kommentti!

Olepa hyvä, kiitos itsellesi :)<3

-arktinen.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2011 19:29:27 kirjoittanut arctic »
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #7 : 10.01.2011 21:00:54 »
Holy shit mikä fikki! Tiäks, tää on aikalailla saman tyylistä tekstiä mitä Jyrki Lehtola kirjoittaa. Lehtolalla on mun mielestä paras tyyli ikinä. Rispektii sille ja sulle ja valaille. Mä en nyt osaa sanoa oikein mitään, en siis mitään. Tää on just sitä mitä täydellisen originaalioneshotin pitää olla. Teinislashia, kirosanoja, ivaa ironiaa ja huonoa asennetta. Tahallisia kirjoitusvirheitä ja vääriä lausemuotoja. Toimii. En mä keksi mitään paranneltavaahiottavaa, ei mulla ole mitään syytä. Kiitän kumarran.
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #8 : 10.01.2011 21:05:36 »
Snouk: Hm, mä oon jostain kuullu Jyrki Lehtolasta, mutta en olekaan vielä lukenut. Vois vaikka kirjastosta varata tai jotain. :) Valaat <3 (Y)

Omai, täydellinen originaalioneshot, made me skip a beat there.

Kiitos itsellesi.

-arktinen.
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

eniale

  • conquistador
  • ***
  • Viestejä: 182
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #9 : 20.01.2011 02:39:32 »
Tää tais olla viimeinen näistä sun jutuista minkä luin. Hehkutin niitä lukiessani koko ajan itelleni kun bongasin noita sun muita hahmoja joukosta. Tässä tuli hauskasti sellainen ahaa-elämys, että just juu, tähän siellä viitattiin, ja että mietinkin, että tää Emppu ei ehkä oo Emiliasta lyhennetty.

Tämän lukeminen oli jotenkin kiihkeämpää kuin muiden novelliesi. Tietysti tässä mennään vähän enemmän asiaan kuin niissä, mutta silti, sisällön lisäksi jotenkin mulle tuli sellainen kuumeinen olo. Tai sitten se on nimenomaan se sisältö, en osaa sanoa :)

Nyt menee kyllä vähän sekaisin nää sun novellisi, koska tein sillai tyhmästi että ensin luin ne (siellä on vielä lisää pitää lukea mitä siellä tapahtuu) ja nyt mietin sitten kommentointia. Että mikähän mahtoi olla se juttu joka kiinnitti huomioni. Eli sait sitten pari lukukertaa lisää, hähä.

Mutta joo, valaista tykkäsin mäkin:
Lainaus
Se saa mut vaikertamaan kovaa, ja mandariinikiinaksi pyydän ehkä valaita, mutta todennäköisyys on häviävän pieni.

Ja mikäs tää! Joku tällainen huh:
Lainaus
Se katsoo ja katsoo ja mä katson häikäilemättä takasin.
Siisti tunne tuli tästä.

Ai niin, haha, isoäiti :D Melkein jäi hukkaan siellä tykityksessä.

Ja myös "kaikki plus käsiraudat". Ha :P
« Viimeksi muokattu: 20.01.2011 02:41:14 kirjoittanut eniale »
On illanpaisto, ja silkavat saijat
luopoissa pirkeinä myörien ponkii:
surheisna kaikk' kirjuvat lorokaijat
ja vossut lonkaloisistansa ulos vonkii.
avatar: mezzoprism

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #10 : 20.01.2011 08:31:07 »
eniale: No ootpas sä ollu ahkerana kommentoimassa mun tekstejä :'D

Juu, ei se Emppu ole Emilia, Elmeri in fact, mutta Emppu kuulosti kivemmalta.

Okei, mut kai se oli  sitten hyvällä tavalla kuumeinen olo? ;)

Höhö, jee lukukertoja! Valaat oli tähän vähän semmonen hetkellinen mielijohde, olin tainnu jotain dokkaria katsoa niistä aiemmin päivällä tätä kirjottaessani ja sitten heitin sen tuonne sekaan koska siitä tuli hassu. Okei moi.

Lold, isoäiti. Mä rupesin itse nauramaan, kun kirjotin yöllä vihkoon tuota. :D Jep, kaikki.

-arktinen, jälleen.
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

EYE-YEAR-OH

  • ***
  • Viestejä: 100
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #11 : 20.01.2011 08:54:46 »
Mun on pakko kommata tätäki..

Joo tyksin ja voisin lainata tästä koko tarinan koska tyksin vähän kaikesta :D Kirjotat niin todentuntusesti ja sellast.. Okei en ees yritä vääntää ku koulu alkaa ysilt ja pitää viäl pukee päälle..
If you look in the mirror and don't like what you see - you can find out firsthand what is like to be me.

Dalia

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #12 : 20.01.2011 16:44:15 »
Toi on aivan mielettömän hyvä. Sun kielenkäyttö (kuulostaapa hämärältä) on uskomatonta. Vaikka toi on lyhyt jopa novelliks, se ei kyl silti jää mitenkään kesken. Kai lyhyt ja ytimekäs on tarkotuksellisesti positiivinen sanonta. Oon vaikuttunu. Piste.


Hogwarts will always be there to welcome you home.
-J.K. Rowling

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #13 : 20.01.2011 17:38:15 »
Chita:kiitosta kommentista :)!

ja kiitosta muutenkin! :'D ja toivottavasti sä sit ehdit aamulla sinne kouluun.

Dalia: höhö, kommentista kiitos. :)

hui, kiitos. joo, vähän lyhyeks jäi, mutta kyllä toi on kokonaisuutena mustakin aika onnistunut, vaikkei olekaan tuon pitempi. höhö :'D

kiitos.

-arktinen kumartaa.
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #14 : 21.01.2011 11:06:57 »
Olisi pitänyt lukea tää ennen B-rappua, mutta toisaalta, jostain syystä päättelin jo siitäkin tällaisen mahdollisuuden. Tykstyks.

Valaat oli mun mielestä aika mahtava lisäys :D Mandariinikiinaksi valaista jos selittäisi, tietämättäänkin, olis aika pirun taitava.

Ja se, miten toinen vaan kosketti tunnillakin, ei ne kai kauheesti odottanut, että joku näkis, tai jos odottikin, niin se oli niille ihan pirun sama. Mikä on mun mielestä jo aika kunnioitettavaa, olkoonkin, että fiktion maailmassa ollaan (ellet stalkkaa ihmisiä ympärillä ja sittenkin kirjota ihan tosiasioita).

Samppa on kanssa aika interesting, vaikka se sivuutetaankin, jo otsikossa oikeestaan. Koska eihän sillä oo mitään väliä missään suhteessa, sitä voi vaan tuijottaa ja järkyttää omalla olemuksellaankin, ei kai sillä nyt oo mitään väliä. Silti, että tuon oot ottanut mukaan, mä tykkäsin.

Ja Alex on ehkä aika ihana, mä rakastuin. Yhyy, mulla alkaa olla liikaa näitä hahmorakkauksia, hui. Mutta siis, rakastin Alexin tyyliä, ja kynsien lakkaamista, ja sitä, että sitä pidetään saatananpalvojana ja silti siltä kysellään kaikkea. Ja Emppu, nimetön jätkä, joka tulee siihen ja nimet kerrotaan vasta, kun kaikki on ohi - tai oikeammin kun kaikki on vasta ihan alussa.

Mutta joo, rakastuin tähänkin. Jatkanpa lisää sun lukemista ja seurailuas (:
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

arctic

  • king in the north
  • ***
  • Viestejä: 102
  • built on glass
Vs: Vittuun vanukaspojat, mä haluun Sen.
« Vastaus #15 : 21.01.2011 16:47:18 »
Winga: höhöhö, oletan koska et mitään tosta epämääräsestä väärästä pilkutuksesta maininnut, nii se ei sitten haitannut.

valaat oli vähän sellainen aika hetkellinen idea, kun katsoin todella jotain dokkaria ja tuli sellainen 'vittu, nyt meikä repäisee ja heittää valaita jonnekin' -fiilis.

ihan pirun sama se niille oli.

samppa joo, kuulin joskus koulussa kun joku sanoi vanukaspoika, ja oli silleen aww, ja kaikki kattoo tyhmästi mua. sampan piti aluksi olla suuremmassa osassa, mutta sitten tästä tulikin vähän oletettua lyhyempi, ja samppa vähän jäi. mä oon jotenkin kiintynyt samppaan, haluun jossain vaiheessa kirjottaa siitä. samppa on vähän vauhko.

alex. muistuttaa ehkä vähän mua omalla tavallaan. tai sitten ei. koska Danin originaalissa aakkosissa äffä tulee ekana oleva michael taitaa ehkä muistuttaa mua enemmän. mut joo, alex on kaikkea. se on fruide, satanisti, emo, punkkari, rokkari, gootti, nörtti, tavis, pullapoika paitsi että anorektinen. melkein. alex on rakkaus.

ja emppu alias elmeri sitten. siitä piti alunperin tulla sellainen perus ahdistelija, sellainen tyhmä. jokainen ottaa tavallaan ton, mutta alex ei alussa tykkää empusta oikeasti pätkän vertaa. se lähtee vessaan tunnilta eikä tuu enää tunnille ja se seuraa perässä, ja alex juttelee sille ja tivaa siltä miksi se seuraa, mutta  ei sano vaan suutelee, ja alex rakastuu vittu, rakastuu, ja seksin harrastaminen sen kanssa ei ookaan enään niin kaukaa haettu juttu.

-arctic. ♥
i'm not the reason you're looking for redemption

ava on oma