Kirjoittaja Aihe: Purppuraa [K11] angst, drama  (Luettu 7620 kertaa)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Purppuraa, VALMIS (luku 7/7) 9.2.2011
« Vastaus #20 : 12.02.2011 19:02:26 »
Isot kiiiitokset ihanainen Natural <3 Joo ja ei siellä kuulunu olla kahta oli-sanaa. Mä olen aina tiennyt, että mun silmät harittaa ja mun pitäs käyttää laseja kun oon koneella, ku on sellaset tullu hankittuakii, mutta ei vaan jaksais ;) Ja niin, tää loppu, on ihan haikee olo. Mutta mulla on tällä hetkellä menossa nyt niin paljon projekteja, että ne vie melkeen kaiken mun vapaa-ajan ni on hyvä, et sain ees yhen jatkoficin loppuun. Kaks uutta jatkoficci-ideaa oon saanu tässä kuukauden sisään, mutta etenkää siinä toisessa ei nyt tunnu keskikohtaa muodostuvan millään (ääh, joku sais helppiä mua sen kanssa :) ) Mutta joo, siis tosi paljon kiitoksia <3

Ihanaa Naturalia kiittäen
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Vs: Purppuraa, VALMIS (luku 7/7) 9.2.2011
« Vastaus #21 : 13.02.2011 13:02:43 »
Tämä on ihana! Voi, Lucius. En sääli häntä kuitenkaan, iteppähän valitsi. Oiiih, Narcissa ja Bellatrix, mun lempparit hahmot. Narcissa, ja Bella ehkä siksi koska ne vaan on..no ne vaan on ihania♥♥. Kuitenkin, tarina oli kaunis, omalla tavallaan herkkä. Kuvailit, hyvin Luciuksen ja Narcissan.  Bellatrix, oli oma ihana rakastettava itsensä. (Höm, älä välitä avasta. :------------------DD) No joo, onhan Fredki ihana. No mitä mä tosta höpisen'? No what ever. Ihana ficci, vielä kerran! Osaat, kirjoittaa hyvin. Tää ficci sulaa, muhun ko joku laava. Tai joku semmoinen..sää säästyt, nyt piitkältä kommentilta. Sillä, tää ei oo pitkä.

Nya, miauh, kurranauskis. Nekotorachan~~
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Purppuraa, VALMIS (luku 7/7) 9.2.2011
« Vastaus #22 : 13.02.2011 17:57:52 »
Oih, kiitos Nekotorachan :) Oisin vastannu kommenttiisi jo aiemminkin, mutta en ollut kotona ja netti lagi ni en jaksanu odottaa, että se latais ikuisuuden. Mutta joo, Cissy ja Bella on miunkii lempihahmot, etenkii Bella <3 Ja kyllähän Bellan pitääki olla oma ihana rakastettava itsensä, eihän tästä muuten mitään tulisi ;) Hyvä siis, että olen onnistunut tekemään oikeanlaisen Bellan. Bellasta ja Cissystä mitä todennäköisimmin tuun tulevaisuudessakin kirjoittamaan

Kiitoksia kommentistasi
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 204
Vs: Purppuraa, VALMIS (luku 7/7) 9.2.2011
« Vastaus #23 : 20.02.2011 19:09:17 »
Aivan ihana! Olen sitä mieltä, että koko ficci oli ihana, mutta viimeinen luku ehdottomasti paras! Viimeinen lause oli niin kaunis... Lucius parka...

Lainaus
Samaan aikaan yksi yötaivaan kalpeimmista tähdistä sammui ikuisiksi ajoiksi.

Hermione
« Viimeksi muokattu: 28.02.2011 17:19:24 kirjoittanut Hermione Granger »

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Purppuraa, VALMIS (luku 7/7) 9.2.2011
« Vastaus #24 : 21.02.2011 18:15:45 »
Oih, kiitos, kiitos erittäin paljon Hermione :) Miunkii mielest just vika luku on kaikkein onnistunein (vaikka lyhyt onkii), ite tykkäsin ihan kauheesti kirjottaa sitä ja löysin niin paljon kivoja sanoja siihen. Hiukka saa se Lucius mun sympatioita. Mutta vaan hieman, en sääli häntä liikaa.

Varoitan sitten, se Kerran on HIEMAN erilainen kuin tämä ;)

Kiitokset piristävästä kommentistasi
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Purppuraa
« Vastaus #25 : 23.07.2011 17:12:17 »
Kirjoituspaussi. Oon lukenu tätä ennen pari one-shottiasi, mut en jaksa kommata jokaista, oon kumminki kännän netil...
Tää oli kumminkin ensimmäinen isompi fikkisi, nii päätin kommata. :)
Huomaa, et tykkäät kirjottaa Bellast ja Cissyst. :) Mut sä kirjoitat tavalla, joka saa mut tykkää niist hahmoist, saa nähdä, itkenkö vain nauranko, ku nään Bellan kuoleman leffas.
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Purppuraa
« Vastaus #26 : 23.07.2011 20:36:04 »
Kiitän kovasti, Anturajalka93. Kyllä, olet oikeassa, tykkään kirjoittaa Bellasta ja Cissysta. Jotenki he vain on semmosia, etenkin Bella, joka on niin rakas mielipuolinen sekopää, ettei paremmasta pahemmasta väliä ;) Mä itse siinä vaiheessa, kun leffassa tuli Bellan kuolema, olin jo itkeny silmät päästäni ja siinä vaiheessa kun tuo rakas kuoli niin muutuin lähinnä hysteeriseksi.. :)

Suurkiitokset kommentistasi
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Sophie Weasley

  • Snape's Bride
  • ***
  • Viestejä: 7
  • Severus + Lily = ♥
    • Blogi
Vs: Purppuraa [K13]
« Vastaus #27 : 11.08.2011 04:15:20 »
Aivan uskomattoman ihana ficci. Tossa lopussa kyllä itkin silmät päästäni  :'(
"After all this time?"
"Always"

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Purppuraa [K13]
« Vastaus #28 : 13.08.2011 01:21:39 »
Kiitoksia kommentistasi, Sophie Weasley. Mä oon näemmä tosissaan ottanu elämäntehtäväkseni ihmisten itkettämisen teksteilläni.. Mutta ei se kai kovin huono asia voi olla :) Suurkiitokset puumerkkisi jättämisestä, arvostan sitä todella.

senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.