Kirjoittaja Aihe: Lopun alkua (K-11, draamaromanssi, AS/S)  (Luettu 1664 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Lopun alkua (K-11, draamaromanssi, AS/S)
« : 26.12.2010 18:28:42 »
Kirjoittaja: Winga
Oikolukija: Neriah
Ikäraja: K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Paritus: Albus Severus/Scorpius
Tyylilajit: draama, romanssi
Yhteenveto: Minä olen nähnyt lopun.
Vastuuvapaus: No en omista hahmoja, ku Rowling omistaa
Kirjustajalta: FF100, 2. Puoliväli

Lopun alkua

”Minä olen nähnyt lopun”, hän kuiskaa korvaasi. ”Minä tiedän koska ja miksi. Haluatko sinä tietää?”

Et katso häntä, tiedät ilmeen olevan jotain toiveikkaan ja pelokkaan väliltä. ”En. Minä en tahdo tietää, ja minä epäilen, ettet sinäkään olisi tahtonut tietää, mutta et voinut välttää sitä. Minä ainakin tahdon silti elää vain epätietoisuuden onnellisuudessa.”

Hänen huulensa ovat niskassasi ja sanat ovat lämmintä ilmaa ihollasi. ”Minun oli pakko selvittää”, hän kuiskaa ja suutelee ihoasi ja värähdät.

”Mutta ole silti kiltti ja armollinen, älä kerro minulle”, pyydät ääni väristen; odotat uutta kosketusta.

Tunnet, kuinka hänen huulensa kääntyvät hymyyn ja hän muodostaa sanoja huulillaan, et saa niistä selvää, mutta tiedät mitä hän on kertonut kuitenkaan kertomatta. Hän siirtyy suutelemaan huuliasi ahnaasti ja pelko jäytää sisintäsi muttet anna sen viedä sinua. Suutelet häntä takaisin ja toivot kosketusta.

”Scorpius”, voihkaiset, kun hän vetäytyy suudelmasta. Hän hyssyttelee sinua ja hymyilee.

”Onneksi et iltaisin istu lukemassa olohuoneessa vaan makailet aina sängyssä valmiiksi.” Hän vetää peiton yltäsi ja ihailee hetken vartaloasi ennen kuin alkaa laskea suudelmia mihin tahansa vain kykenee.

Tunnet elimesi jäykistyvän ja puret huultasi, ettet valittaisi, kun hänen suunsa lähestyy oikeaa kohdettaan. Ja kun hän viimein...

huudat hänen nimeään, kiemurtelet hänen allaan. Annat hänen ottaa itsesi, tehdä mitä hän tahtoo ja tunnet hänet kaikkialla, olet hänen kokonaan ja hän on sinun ja

lopun alkua huudat, huudatte.

”Minä olen nähnyt lopun”, hän sanoo uudelleen, kun hän havahtuu takaisin todellisuuteen autuuden hävitessä. Sinä hymähdät vastaukseksi ja kadonnut pelko palaa, melkein odotat tämän olevan loppu. ”Ja me olemme vasta puolitiessä, Al.”
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015 20:43:04 kirjoittanut Scarlett »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Lopun alkua
« Vastaus #1 : 27.12.2010 11:08:51 »
yksi lempiparitukseni ehdottomasti, rakastan tätä paritusta ja näitä poikia :-*
Scorpius on toinen suosikkihahmoni Pottereista<3

seksi ei sopinut tähän niin hyvin kuin pelkkä romantiikka olisi sopinut, mutta tykkäsin silti kovasti.

Minä olen nähnyt lopun”, hän sanoo uudelleen, kun hän havahtuu takaisin todellisuuteen autuuden hävitessä. Sinä hymähdät vastaukseksi ja kadonnut pelko palaa, melkein odotat tämän olevan loppu. ”Ja me olemme vasta puolitiessä, Al.”
Scon viimeinen virke on loistolopetus ;D

Albus oli jännä kun hän pelkäs ja Scon oli pakko näyttää, aivan ihana ficci.

en oikein ymmärtänyt, minkä lopun Sco oli nähnyt, ehken vain tajunnut, mutta ainakin s meni kokonaan multa ohi ???

täytyy myöntää, että haluaisin olla nyt Albus Severuksen paikalla, sillä Sco on nam<3 :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0