Kirjoittaja Aihe: Inception, Seksuaalinen ristinolla | Arthur/Eames | K11  (Luettu 4119 kertaa)

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Title: Seksuaalinen ristinolla
Author: unrealistic
Rating: k-11
Fandom: Inception
Pairing: Arthur/Eames
Genre: Romancea varmaankin, samoin fluffaavaa.
Disclaimer: Inceptionia ja sen maailmaa en omista, on vain kiva pelata seksuaalista ristinollaa poikien kanssa.

A/N: Katsoin Inceptionia (Viva La Joululahja!), ja inspaannuin taas kyseisestä fandomista. Elokuva viestittää jatkuvasti, että Arthurilla ja Eamesilla on jotain! Turha tulla mulle väittään, että se Ariadnen ja Arthurin pusu olisi ollut jotain, se oli vain säälittävä ja awkward (': Joten tällä mennään. Ja Fever biisi voisi oikein loistavasti kertoa heistä, näen sieluni silmin heidät ja seksuaalisen ristinollan (kuinka rakastankaan ideaa seksuaalisesta ristinollasta!)

Seksuaalinen ristinolla

Arthur ei pitänyt shakista, ei tammesta tai ristikoista. Hänen erikoisuutensa oli ristinolla. Ainoa ongelma oli se, ettei siinä ollut enää mitään haastetta. Sillä vaikka kuinka helpon ruudukon hän olisi peliä varten kyhännyt, tai vaikka kuinka usein hän olisi antanut toisen aloittaa, ei kukaan pärjännyt hänelle. Arthur oli voittamaton.

Mies oli jäänyt halleille ylitöihin, hän rakasti rauhaa. Silloin saattoi istua kaikessa yksinäisyydessä piirtämässä uusia ruutuja, täyttää niitä itsekseen. Sitähän usein kysytään, voiko itsensä voittaa? Arthur piti sen ajatuksen kanssa leikkimisestä.

Hän otti mukavan asennon tuolissaan ja antoi kynän vetää viivoja paperille. Hän kokeilisi tänään yhdeksän peräkkäisen merkin rivistöjä. Se ei olisi helppoa, muttei mahdotontakaan. Kunhan viivat eivät olisi liian suoria, sillä eri linjoissa kulkevat viivat sekoittivat silmien liikettä paperilla. Arthur otti kulauksen viskilasistaan, jonka oli asetellut pöydän reunalle. Hän silmäili ruudukkoa, ja piirsi rauhallisesti kaksi viivaa äksän muotoon. Ja niin hän oli aloittanut pelin

"Arthur, niin ennalta-arvattava", kuului ääni oven suunnalta. Arthur hätkähti, sillä hänen oli pitänyt olla viimein halleilla. Mies käänsi päätään nähdäkseen Eamesin, joka nojaili hallin likaista seinää vasten.
"Aina aloittaa ristillä", toinen mies naurahti.

Arthur katsoi häneen osittain vihaisena. Hänen pelirauhaansa ja metodejaan häirittiin. Kyseenalaistettiin jopa. Eames oli aina siellä, missä Arthur olisi viimeisimpänä hänen halunnut olevan. Ja joka ikinen kerta, tuo pilkkasi häntä. Joko kyseessä oli miehen harkitusti laitetut hiukset, järkkymätön asenne unimaailman sääntöihin tai pienet asiat mitä hän teki. Joka tapauksessa Eames oli paikalla, valmiina kommentoimaan niitä kärkkäästi. Mutta eniten Arthuria ärsytti se, ettei tuo edes huomannut miksi hän teki sen mitä teki.

Hän laittoi hiuksiaan, koska halusi näyttää hyvältä toisen silmissä. Hän halusi pitää huolta, ettei unimaailmassa kävisi huonosti, niin kellekään. Pienet ja mutkattomat asiat, kuten nöyrtyminen Eamesin edessä, sen hän teki itsensä vuoksi. Ja vaikka kuinka Arthur löysikin toisesta ärsyttäviä piirteitä, niin aivan yhtä monta hyvääkin siellä oli. Ja Eames ei koskaan sitä huomaisi, koskaan. Ei huomaisi sitä, että Arthur piti hänestä liikaakin.

"Eames, mitä sinä vielä teet täällä?" Arthur kysyi kääntäen päänsä taas ruudukkoon. Ajatukset siitä kuinka peli tulisi kulkemaan, olivat tipotiessä.
"Tulin vain hakemaan takkini", hän vastasi virnistäen. Arthuria ärsytti miehen pakollinen asenne siihen, että tuo olisi muita parempi.

Arthur ei tietenkään olettanut, että Eames lähtisi noin vain. Eamesin tapoihin kun kuului ottaa tilanteesta kaikki ilo irti, oli muiden tekemisillä sitten väliä tai ei. Ja ei tuo lähtenytkään, vaikka hän löysi takkinsa metallilaatikon päältä. Sen sijaan Eames tuli aivan Arthurin viereen ja otti huikan lasista, Arthurin lasista.

"Monellako ruudulla me pelaamme?" Hän kysyi pidellen yhä lasia. Arthur katsoi häntä kysyvästi. Milloin Eames olisi tahtonut ottaa osaa ristinollaan, hänhän aina pilkkasi Arthuria siitä. Hikipingoille omistettu peli, oli kuulunut useiten hänen suustaan.

"Yhdeksällä", Arthur vastasi kohottaen kulmaansa.
"Mutta en ymmärrä, miksi sinä haluat pelata?"
"Haluan tietää oletko voittamaton, kuten kaikki sanovat", Eames sanoi naurahtaen. Tämän sanottuaan mies nappasi kynän toisen kädestä, ja kurottautui tämän yltä piirtämään nollan yläviistoon.

"Tiedän että vihaat minua, Arthur", Eames sanoi kääntäen katseensa Arthuriin. Arthur tuijotti häntä takaisin.
"Minä en ole väittänyt niin", hän vastasi samalla, kun piirsi ristin aivan nollan viereen. Eames pyöritti silmiänsä.
"Mutta et pidä minusta?" Mitä Arthurin olisi pitänyt siihen vastata, sitä hän ei tiennyt. Ei hän erityisemmin pitänyt, sehän oli totuus. Ja samalla piti.
"En vain ymmärrä sinua", Arthur vastasi Eamesin piirtäessä nollan toisen alle.
"Mitä haluaisit ymmärtää?" Eames kysyi.

Arthurin mieleen tulvahti miljoonia kysymyksiä, mutta mikään niistä ei tuntunut järkevältä. Oikeastaan oli yhdentekevää, jos Eames ei pitänyt hänen hiuksistaan. Oikeastaan oli aivan se ja sama, että hän eli riskirajoilla. Ainoa kysymys, jonka hän oikeasti halusi kysyä oli se, mitä hän ei voinut. Eikä hän koskaan voisikaan.

"Mitä sinä ajattelet minusta", se tuli melkein kuiskauksena. Niin, hän oli sanonut sen ääneen. Eames kääntyi katsomaan Arthuria kohottaen kulmiansa.
"Se on hyvä kysymys", Eames sanoi laskeutuessaan aivan Arthurin korkeudelle. Eames laski viskilasin takaisin pöydälle ja katsoi nyt Arthuria herkeämättä.
"Erinomainen kysymys, jos saan sanoa", hän tuli nyt vielä lähemmäs. Arthur saattoi kuulla miehen hengityksen korvansa vierestä.
"Haluatko oikeasti kuulla?" Eames kuiskasi Arthurin korvaan.

Varovasti Arthur nyökkäsi. Eamesin hengitys tuoksui viskiltä. Arthur alkoi tuntea koko kehossaan väristyksiä, jotka kulkivat aina päästä varpaisiin. Ja ne jäivät aina kiertämään lantion alaseudulle hetkeksi, kunnes jatkoivat matkaansa.
"Minä kunnioitan sinua", Eames sanoi. Arthur kääntyi katsomaan toista silmiin, ja huomasi. Huomasi ettei Eames valehdellut.
"Suhtaudut aina työhösi niin intohimoisesti, että olen kateellinen. Olet paras siinä mitä teet, ei epäilystäkään", hän jatkoi.
"Ilman sinua tästäkään ei tulisi mitään", Arthur vastasi. Miestä hävetti, ettei hänen äänensä kuulunut vieläkään selkeästi. Se oli kuin kuiskaamista.
"Ilman minua? Minä olen vain väärentäjä", Eames naurahti.

Arthurin alkoi huomata, kuinka mielihalu suudella Eamesia kasvoi. Toinen oli niin lähellä. Eamesin aksentti ja täyteläiset huulet viettelivät Arthuria, joka koitti ponnistella sitä halua vastaan. Mutta Eames oli lähellä, todella lähellä.
"Mitä sinä ajattelet minusta?" Kysyi Eames puolestaan Arthurilta. Ja Arthur meni lukkoon, totaalisen sellaiseen.
"Ihan kiva", heti kun Arthur oli sen sanonut, hän toivoi ettei olisi. Se kuulosti teinityttömäiseltä, tai siltä kuin he olisivat viidennellä.

Eames nauroi, ja se oli aivan oikeutettua. Arthurin poskiin syttyi pieni hehku.
"Se on hyvä", mies sanoi ja kumartui taas Arthurin puoleen. Arthur nojautui selkänojaa vasten.
"Mutta tiedätkö, minä en ole niin kiva", Eames sanoi tullessaan aivan toisen kasvojen eteen.

Arthur huomasi, kuinka Eamesin silmissä kipinöi. Mies pystyi tuijottamaan vain toisen silmiä, laskien aina välillä katsettaan taas pehmeältä näyttäville huulille. Ne näyttivät niin pehmeiltä. Arthurin hengitys kävi katkonaisemmaksi. Eames oli nyt lähempänä kuin koskaan. Arthurin valtasi suuri halu kumartua vielä kaksi senttiä eteenpäin, ja kaataa mies papereiden päälle, pöydän pinnalle. Mutta hänen ei tarvinnut, Eames otti jo yhden sentin matkaa kiinni. Niin lähellä, että hengitys kaikui korvissa, niin lähellä että huimasi.

"Minä voitin sinut", Eames sanoi. Hän nousi seisomaan ja piirsi viimeisen nollan paperiin. Sitten hän veti takin yllensä.
"Otetaan joskus uusiksi, joohan?" Eames kysyi ja hänen suupieliinsä kaartui hymy.

Heti toisen lähdettyä Arthur potkaisi itseään siitä hyvästä, mutta tuon vielä läsnäollessa Arthur vastasi hymyyn.
"Se olisi mukavaa."

There he goes, my baby.
Walks so slow.
Sexual Tic-Tac-Toe.
Yeah i know we both know,
That isn't time. No.
But could you be mine?

We'll never get too far.
Just you, me and the bar.
Silly ménage á trois, sometimes.
Would you be mine?


A/N2: No okei, heitä nyt kommenttia (; Ja oh, minä haluaisin molemmat näistä miehistä... JGL ja Tom Hardy on molemmat aika unelmia. Miettikää nyt Tomin sukunimeä! 
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 01:20:30 kirjoittanut Kaapo »
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #1 : 26.12.2010 00:19:41 »
EpikFeil joo, tuo sinun huippuviestisi oli ihan tyhmä :< No ei ollut! Ihana, että sä tykkäsit (: Ja mulla heräs kans heti elokuvan uudelleen näkemisen jälkeen, että nyt on tosiaan aika kirjoittaa Inceptionia! Ja tää paritus on mun mielestäni ihana, hyvä et se sunkin mielestäsi toimii. Joo, itselläkin tuo lauseiden kirjoittelu lievästi tökki, koska en ole kauhean tottunut kirjoittamaan tän tyylistä tekstiä (oon enemmän sellaisen "tapetaan kaikki, angstataan kullannuput"- tyylisen kannalla), mutta hieno kuulla että se ei kuitenkaan häirinnyt. Opettelua, opettelua :'D Ähem, joo. Siis lyhyesti kiitos! (:

l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Sekaisin♥

  • ***
  • Viestejä: 219
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #2 : 29.12.2010 23:04:22 »
Eames on aivan mahtava tässä! Ihan oma itsensä ja intensiivisyys pelin kuluessa oli hyvin kuvailtu
ja loppu hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
onneksi ne ei kerenny suudella, toi sopi tosi hyvin<3
Eames on ilkeä! Haha tykkäsin tosi paljon kiitos kiitos kun vielä mainitsit Eamesin aksentin ja
Arthurin ärsyyntyneisyyden miestä kohtaan niin paketti oli täydellinen:))
I'm a consulting detective. The only one in the world - I invented the job.

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #3 : 30.12.2010 13:08:18 »
Sekaisin♥ Tietenkin mainitsin Eamesin aksentin, koska kyseisen herran aksentti vain on <3. Britit valtaa kaikki! :'D Kiitos tosi paljon (:
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


oromari

  • ***
  • Viestejä: 46
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #4 : 30.12.2010 15:25:40 »
Mä oon ihan sanaton... Awwwwww Eames ja Artuhr ne yhteen soppii ;DD Äh oikeesti en mä pysty sanoon yhtään mitään. Paitsi että se loppu oli ihana <33 se jännite oli ihan käsin kosketeltava, kuten EpikFeil jo sano, mutta mä oon ihan samaa mieltä Sekaisin kanssa siitä, että oli hyvä, kun ne ei suudellu, koska se olis rikkonu jännitteen. Tykkäsin ja paljon :))

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #5 : 30.12.2010 17:24:09 »
oromari Sinul on oikea asenne! (: Kiitos
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #6 : 30.12.2010 19:44:50 »
Luin tämän ekan kerran jo eilen, mutta silloin en ehtinyt heittää kommenttia, niin kommentoinpas nyt : ) Mulla on nyt meneillään ihan kauhea Inceptionbuumi, kun toissapäivänä katsoin sen tokan kerran (kerran kävin leffateatterissa katsomassa) ja koukutuin siihen fandomiin aika pahasti. Omnom, miekin leffan aikana mietin usein, että Arthur ja Eames olisivat herkullinen pari ja heistä saisi kivoja ficcejä aikaan, mullakin kesken yksi muutaman raapaleen sarja heistä.

Aluksi tuo biisi (joka on muuten aivan ihana ♥) ja otsikko vähän yllättivät minua, mutta loppujen lopuksi ne sopivat tähän ihan älyttömän hyvin ja pidin siitä tunnelmasta, joka ficissä vallitsi. Arthur ja Eames olivat mielestäni täysin omia itsejään tässä ja se jännite, joka heidän välillään tässä oli, ooh. Vau. Arthurin ristinolla-addiktio oli musta hauskasti keksitty, ja ficin idea on yksinkertaisesti mahtava, nam =P Dialogi oli myös sujuvaa ja nokkelaa.

Lainaus
"Minä voitin sinut", Eames sanoi. Hän nousi seisomaan ja piirsi viimeisen nollan paperiin.
Hahihiih :') Eames on ihana. Pitää miettiä jos jaksaisin tänään vielä illalla sen leffan kerran katsoa, kun se on niin ihana.

Ja kiitos tästä ihanasta ficistä, tätä oli kiva lukea :--)
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #7 : 30.12.2010 22:48:37 »
Sca Oi, ihanaa et pidit (: Minusta A/E on mahtava paritus, ja heistä saa vaikka mitä aikaiseksi. Kirjoita ehdottomasti se raapalesarjasi! Lukisin innolla. Tykkään muuten minibannustasi (;

Oh, Adam Lambertin (tai no, oikeastaan Lady Gagan) Fever on kyllä kiva kappale, ja jotenkin siitä tulee mieleen nämä kaksi herraa.

Kiitos kommentistasi (:
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #8 : 08.01.2011 21:56:14 »
ah, tämä oli jotenkin vain niin mahtavan... IHANA!
jeps, rakastuinpa sitten jälleen :) nää ficit on tosi petollisia. ja nyt eksyttiin aiheesta.

mä niin rakastin tuota loppua, jättää nyt toinen sinne tuolla lailla :) aws. söpö pari kyllä kyllä.
rakentavaa sulle en edes uskalla antaa, ja se muutenkin lähti pakoon joten... samapa tuo :D

kiitos illan lukukokemuksesta! :)

ps. mahtavaa tekstiä :D veti sanattomaks
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Sexual Tic-Tac-Toe | Arthur/Eames
« Vastaus #9 : 09.01.2011 00:33:48 »
Tilkkutilli Oi kiitos todella paljon (: ovat minustakin kyllä mielettömän suloinen pari, ehdottomasti! Haha, ei sitä aina tarvitse sanoja käyttää, kyllä miä ymmärrän! Ja olen edelleen kiitollinen, että luit.
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Seksuaalinen ristinolla
« Vastaus #10 : 30.08.2011 14:26:07 »
Ah, ensimmäinen ja viimeinen slash-pari joka saa minutkin muikistelemaan ;) Tää paritus on ihanin ikinä ja mun mielestä niin canon ku vaan voi olla.

Mulla ois sellainen deja vu- fiilis, että olen ainakin vilkaissut tätä topicia joskus, kiitos mielenkiintoisen otsikon ^^ mutta nyt kun selailin tätä osastoa, bongasin tämän, enkäö voinut vastustaa.

Ihanaa kipinää ja jännitettä, sellaista... mmm... mielenkiintoista, sellaista mitä poikien välillä oli elokuvassakin ihan sata varmasti. Tykkään sun tavasta kirjoittaa, sieluni silmin oikein nään Hardyn ja Levittin tässä tilanteessa ja virnuilen itsekseni.

En osaa sanoa mitään fiksua, muuta kuin että tykkään tästä!

Pus pus, sä vaan osaat tän Arthur/Eamesin <3

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Funtion

  • Vieras
Vs: Inception, Seksuaalinen ristinolla | Arthur/Eames | K13
« Vastaus #11 : 10.04.2013 19:09:02 »
Muiden tekemisten stalkkaaminen on hyödyllistä -- siten löytää kivoja tekstejä, kuten esim. tämän! Kattelin kun joku vieras luki tätä ja olin sillee "mitääh, Inceptionia Finissä!" Joo, en oo selkeestikää tutustunut Finin tarjontaan tarpeeks hyvin. Klikkasin tän auki ja ilahduin jälleen, kun sitten näin sut kirjoittajana! Ai että, eihän tätä voinut jättää välistä (pahoitteluni kun nostan ikivanhan tekstin etusivulle mutta kun). Inceptionin kävin aikoinani katsomassa leffassa pariinkin otteeseen ja se on yhä pitänyt pintansa yhtenä mun lempileffana. Arthur/Eamesia tunnustan myös shippaavani, allekirjoitan kaiken mitä sanoit alkusanoissas. :DD

Sillä vaikka kuinka helpon ruudukon hän olisi peliä varten kyhännyt, tai vaikka kuinka usein hän olisi antanut toisen aloittaa, ei kukaan pärjännyt hänelle.
.....helpon? Eikö sen kuuluisi olla vaikean? Vai häh, menikö multa nyt jotain ohi?

"Arthur, niin ennalta-arvattava", kuului ääni oven suunnalta. Arthur hätkähti, sillä hänen oli pitänyt olla viimein halleilla.
Olen aina miettinyt miksi ja mietin yhä, mutta ennalta arvattava kirjoitetaan ennalta arvattava, erikseen ilman väliviivaa. Ja eikö "ennalta arvattavaa" olisi parempi, vai viittaako se nimenomaan siihen Arthuriin? Ja seuraavassa virkkeessä pitäis varmaan olla viimeinen, ei viimein.

Ajatukset siitä kuinka peli tulisi kulkemaan, olivat tipotiessä.
Kannattaa joko kokonaan ottaa tuo pilkku pois tai sitten mennä kokonaan sääntöjen mukaan ja laittaa toinen pilkku "siitä" sanan perään.

Mies pystyi tuijottamaan vain toisen silmiä, laskien aina välillä katsettaan taas pehmeältä näyttäville huulille.
Lauseenvastike --> ei pilkkua.

Arthurin valtasi suuri halu kumartua vielä kaksi senttiä eteenpäin, ja kaataa mies papereiden päälle, pöydän pinnalle.
Lauseissa on sama tekijä --> ei pilkkua.

...oot vaihtanut tän otsikon jossain vaiheessa! :DD Kattelin aiempia viestejä ja niiden otsikkoina oli "Sexual Tic-Tac-Toe" joka kieltämättä kuulostaa paremmalta, mutta oon iloinen siitä et suomenkielisen tekstin nimi on myös suomeksi! Jee! Ja tuota, tuota tuota. Mä en oo lukenut sun nykyisiä tekstejä (buu jumitan vieläkin siitä Les Mis -kirjassa!) joten en tiedä minkälainen oot nyt, mutta toivon et oot kehittynyt tästä! : ) En sano tuota ilkeyttäni. Ehkä eniten mua ärsytti tässä se, että hahmoihin viitattiin sanalla "tuo" tosi paljon tuossa alussa, mut kai tää on makuseikka. Lisäks myös lopussa oli aavistuksen kuluneita juttuja; viskintuoksuinen hengitys, väristykset... plaah. Mä en tavoittanut sitä tunnelmaa vaikka olisin halunnut ja se on sääli!

Mutta noin muuten ihan perushyvää tekstiä pienoisen juonenpoikasen kera. Ei paha. Hahmoista toi Eames ehkä eniten iski tässä, Arthur oli mun makuun ehkä vähän liian... ehh. Apua, tuntuu väärältä kommentoida jotain näin vanhaa tekstiä. :DD Mutta luin ja pidin ja kiitän! <3

// Oh, olin jo matkalla katsastamaan muita sun Inception-tekstejä mutta sitten huomasin ettei niitä oo. :c Kirjoita ihmeessä vielä joskus tästä fandomista! Menen nyt sit etsimään jonkun toisen Inception-kirjoittajan Finistä...
« Viimeksi muokattu: 10.04.2013 19:15:52 kirjoittanut fierté »

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Inception, Seksuaalinen ristinolla | Arthur/Eames | K13
« Vastaus #12 : 10.04.2013 22:41:43 »
Milgia ahaha : D kiitos, ja canon on täyttä totta näistä kahdesta puhuttaessa!

fierté niin... Mitenköhän tätä sitten voisi perustella muuta kuin siten, että vuonna 2010 olin 16-vuotias ja siitäkin on jo lähes kolme vuotta aikaa. Eli jos en ole tästä parantunut, niin voin vannoa että itken itseni uneen ja hyppään samoin tein suoraa syvälle kiirastuleen. Haha. Replikointiin liittyviin kysymyksiin taas en osaa vastata, koska en rehellisesti sanottuna enää muista miten olen sen joskus ajatellut. Tämähän kun nimenomaan on ollut yhden iltapäivän kirjoitusprosessi. Mutta hienoa, jos edes jotain positiivista löytyi. Vanhoja ficcejähän mulla on fini täynnä, kun en niitä viitsi poistella. Ihan vain siksikin, että on hauska huomata se jonkinlainen kehitys niin kieliopin kuin muunkin lajiinsa liittyvän saralla. Että että :DD Muistaisin tuon nimenkin aikanaan vaihtaneeni, koska herkässä mielentilassa kuulin jonkun haukkuvan sitä, miten jotkut otsikoivat englanniksi suomenkielisiä tekstejään ja pelästyin. Kritiikkiä on aina hauska saada, vaikka tässä tapauksessa pakko kyllä myöntää etten tiedä voidako ottaa opiksi vai ei, haha!
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Angelina

  • ***
  • Viestejä: 6 508
Vs: Inception, Seksuaalinen ristinolla | Arthur/Eames | K13
« Vastaus #13 : 27.12.2014 23:19:09 »
Otin mun tän illan operaatioksi Finin Arthur/Eames -tarjonnan läpikäymisen ja eksyin tänne. Onneksi!

Ficin nimi herätti jo heti mielenkiinnon, koska eihän seksuaalinen ristinolla nyt vaan voi olla muuta kuin loistavaa. Muutenkin ajatus Arthurista ristinollataiturina oli hauska ja uskottavakin. Tämän kruunasi tietysti se, että kun joku Arthurin siinä voittaa, niin sen on oltava Eames ;>

Mutta siis! Tää oli oikeesti todella hyvä, tykkäsin hirveesti. Tässä oli intensiivinen ja koukuttava tunnelma, loppuvaiheessa taisin pidättää hengitystänikin. Vähän jäin kaipaamaan kiihkeää loppusuudelmaa, mutta ehkä tää oli kuitenkin parempi näin. (Jatko-osakin tälle olis sopinut :'D) Kiitos hienosta lukukokemuksesta!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku