Kirjoittaja Aihe: Joulujen rakkaus (S, draama, R/D)  (Luettu 1676 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Joulujen rakkaus (S, draama, R/D)
« : 25.12.2010 17:37:49 »
Kirjoittaja:Winga
Oikolukija: Sansku (<3)
Ikäraja: S
Tyylilaji: Draama, romanssi
Paritus: Ron/Draco
Vastuuvapaus: Eivät oo mun hahmojani! Rowlingin on
Tiivistelmä: Jouluisin sanotaan kaikkein tärkeimmät sanat
Kirjoittajalta: Hieman myöhästynyt joululahja Ruskapojalle, toivottavasti tykkäät! Ja hyvii joului vieläkii muillekii (:


Joulujen rakkaus

Punaista. Vihreää.

Toisiinsa kietoutuneina ikuisesti ja kuitenkaan ei.

”Minä rakastan sinua.”

Jouluisin sanotaan kaikkein tärkeimmät sanat ja sitten tulee uusivuosi ja kaikki unohtuu ja seuraavana vuonna palataan taas alkuun.

Revityt koristeet ja värit ja kortit.

Koulu loppui vuosia sitten, rutiinit toistuvat yhä eikä kumpikaan kyllästy.

”Minä olen sinun.”

Kunnes joulu on taas ohi ja riitaahuutoaparkua, vaimojakin siinä sivussa.

”Hei.”

Kadulla kahden kesken suuressa väkijoukossa ja kukaan ei huomaa.

”Jouluna taas?”

Lapset tietävät jotain enemmän kuin vaimot, kun isät katoavat aina samaan aikaan. (Enkö minä sanonut, ettet ystävysty sen pojan kanssa? isän ääni päässä ja tyttö tietää jo miksi ja melkein kertoo äidille – vain melkein.)

Ja kun joulu on ohi, isä rakastaa taas äitiä ja lapset ovat hiljaa, kaikki kolme, mutta katsovat, seuraavat ja odottavat.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:50:30 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Joulujen rakkaus
« Vastaus #1 : 29.12.2010 22:14:58 »
Aaaaws, mie en tienny (/muistanu?), että sie kirjotat miulle joululahjaficin ja nyt harmittaa, kun miulla ei oo siulle mitään ficciä joululahjaks D: Ilme hieman venähti, kun huomasin, että yksäriboksiin oli tullu semmosella otsikolla viestiä. Hymyilin jo sille kun idiootti ja sitten kun olin lukenu tän nii hymyilin vielä enemmän, kun idiootti. Jotain näin suloista omistettuna miulle. Oon ymmyrkäisen onnellisena täällä. <3

Ron/Draco on potterdomista yks kauneimpia parituksia min mielestä. Vaikka sillä on melkein yhtä vähän pohjaa elää, kun hoodellä, niin se on ehdottomasti eläväisempi, kun niiden kahden suhde olis. *piiloutuu hoodee faneilta varmuuden vuoksi* Tässä sie olit miusta saanu hienosti karuilla ja koruttomilla lauseilla kuvattua sen piilotetun todellisuuden, minkä lasten silmä pystyy vaan näkemään. Tai ehkä ne vaimot vaan ei halunneet nähdä sitä, mikä niiden nenän edessä oli aina joulun alla.

Siellä on noin lyhyeeseen tekstiin nähdne monta kohtaa, jotka haluisin lainata ja hehkuttaa maasta taivaaseen, mutta päätyisin kuitenkin vaan lainaamaan koko ficin, joten minä kiitän ja kumarran ja toivotan myöhäiset joulut sinne ♥ :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?