Kirjoittaja Aihe: Tyttö toisesta maailmasta (Rolf/Luna, S, romance, oneshot)  (Luettu 1747 kertaa)

Yötuuli

  • haihattelija
  • ***
  • Viestejä: 41
Nimi: Tyttö toisesta maailmasta
Kirjoittaja: Yötuuli
Ikäraja: sallittu
Paritus: Rolf/Luna
Genre: romance
Disclaimer: Kaikki minkä tunnistatte Rowlingille kuuluvaksi on hänen kunnioitettua työtään, enkä tienaa tästä mitään.
Summary: ”Sitten hän tuli ja aukaisi minun silmäni toiselle maailmalle.”
Beta: Sinikeiju
A/N: Tuli vaan inspis, mikä on nyt ollu vähän päällä. :O Luna on ihana ja halusin kirjoittaa jonkun näkökulmasta, joka on rakastunut häneen. Kommentteja arvostan! :)



Minä luulin että olin nähnyt kaiken näkemisen arvoisen tästä maailmasta. Olin kiertänyt ympäri taikamaailmaa lapsesta lähtien isoisäni kanssa vanhempieni kuoleman jälkeen. Kouluun mennessä olin ehtinyt nähdä suurimman osan niistä ihmeotuksista, joita käsittelimme, jo itse. Silti tiedonjanoni oli valtava, ja hautauduin asioihin yhä syvällisemmin. Valmistuttuani päässäni oli useita listoja asioista, joita minun piti vielä nähdä, kuulla, haistaa, maistaa, tuntea ja kokea.

Mutta vuosien myötä minä väsyin. Väsyin matkustamiseen ja kodittomuuteen, joka ennen oli ollut ainoa luontoni. Minusta tuntui, ettei mikään ollut enää uutta tai kiinnostavaa. Olin nähnyt jo kaiken. Elämä muuttui tarkoituksettomaksi, kun ei ollut enää mitään etsittävää.

Sitten hän tuli ja aukaisi minun silmäni toiselle maailmalle.

Hänessä oli tiettyä hehkua, jonka näin heti ensimmäisellä silmäyksellä. Olin hämmästynyt, sillä se hehku oli ensimmäinen ennennäkemätön asia, jonka olin nähnyt aikoihin. Tuijotin häntä sanomatta sanaakaan. Hän tuli luokseni ja sanoi:
”Onko aivosi hämmentänyt rikkokiri?”

Nainen hymyili myötätuntoisesti ja ystävällisesti. Katsoin hänen silmiinsä, silmiin, jotka näkivät asioita, joita kukaan muu ei nähnyt. Ne näkivät myös ne asiat, jotka kaikki näkivät, hieman eri lailla. Se johtui siitä, ettei hän ollut täysin tästä maailmasta, hän ei ollut niin kuin me muut.

Siitä päivästä lähtien olen ollut hänen kanssaan. Olen yrittänyt oppia näkemään sen toisen maailman, hänen maailmasta. On aikoja, jolloin en vain pysty näkemään, mitä hän näkee, enkä ymmärtämään otuksia, joita hän pelkää tai ihailee.
On öitä, jolloin hän peloissaan lukitsee ovia ja ikkunoita, ollen varma vaarallisten olioiden läsnäolosta. Niinä öinä otan hänet tiukasti syliini peiton alla ja silittelen hänen hiuksiaan niin pitkään, että hän nukahtaa uneen. On päiviä, jolloin hän istuu keittiönpöydässä kasvoillaan haltioitunut ilme. Hän yrittää osoittaa minulle, mitä hän katselee, mutta hänen on vain hyväksyttävä se, että hänen maailmansa on aina osittain minulta salattu.

Mutta minä yritän nähdä hänen maailmansa, selvittää sen pohjia myöten, vaikka se onkin mahdotonta. Sillä se maailma, mikä hänen päänsä sisällä on, on niin kiehtova, että kaikki näkemäni tämän maailman ihmeet kalpenevat sen rinnalla. Se on toinen maailma, laaja ja tutkimaton, ihanampi kuin kukaan tästä maailmasta pystyy edes kuvittelemaan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2011 23:04:35 kirjoittanut Yötuuli »
It's so dreamy, oh fantasy free me,
so you can't see me, no, not at all.


Kylän kasvatti ♥

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 724
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Tyttö toisesta maailmasta
« Vastaus #1 : 15.12.2010 01:25:23 »
Miten ilahduttava löytö tämäkin suloinen pikku ficci. Olen ajatellut tätä paria viime aikoina ja miettinyt eikö siitä tosiaan ole kirjoitettu vai enkö vain itse ole osannut etsiä, no, mitä ilmeisimmin en ole ehtinyt etsimään, mutta nyt tuli tällainen suloinen tarina vastaan ihan itsestään!

Luna on tosiaan ihana, ja on sitäkin ihanampi juttu että joku tahtoo aidosti päästä mukaan siihen Lunan päänsisäiseen maailmaan ja rakastaa häntä todella. Sellaisia ihania miehiä saisi mahtua tähän meidänkin maailmaamme vähän useampia. :)

Suloinen ja koskettavakin tämä sinun ficcisesi. Kunpa vain siinä olisi ollut vielä lisää pituutta! Minusta on ihanaa kun Finissä on paljon ihania pikkuficcejä, mutta tuntuu että pitkiin tarinoihin törmää yhä harvemmin. Lunasta ja Rolfista lukisi mielellään useamman sivullisen verran... Toivottelen siis lisää inspiraatiota! :)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Yötuuli

  • haihattelija
  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Tyttö toisesta maailmasta
« Vastaus #2 : 18.12.2010 14:45:26 »
Kiitos kommentistasi Fiorella! :) Tästä parituksesta ei ole tosiaan kerrottu paljon, ja pitää katsoa, saisiko tästä kehiteltyä pitempääkin tarinaa. Ja Rolfin kaltaisia miehiä saisi tosiaan olla tässä maailmassa enemmän. :D
It's so dreamy, oh fantasy free me,
so you can't see me, no, not at all.


Kylän kasvatti ♥

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Tyttö toisesta maailmasta
« Vastaus #3 : 19.12.2010 12:28:35 »
En ole ikinä lukenut tältä paritukselta yhtään mitään ennen tätä. Mulla on jo kauan ollut aikomuksena lukea nyt sitten toteutin sen idean, ja luin tämän, me likes! (:

Rolf luuli että on nähnyt kaiken katsomisen arvoisen tästä maailmasta; seikkailut pienestä pitäen isoisänsä kanssa, tyydyttänyt tiedonjanoaan tiedolla. Kuitenkin hän väsyi siihen ettei ns. asettunut mihinkään - harhaili pitkin maailmaa kodittomana, ja lopulta tajusin että on nähnyt kaiken, ja elämä muuttui siten merkitsemättömäksi.

Kuitenkin mies löysi ns. uuden auringon, Lunan. Tätä hän ei ollut ennen nähnyt. Kaikista neitosen outouksista huolimatta Rolf rakastaa häntä. Kaikki mikä tuon naisen pään sisällä onkaan kiehtoo miestä, kaikki ennen näkemätöntä, joka ei vedä vertoja sille mitä Rolf on jo nähnyt!

Kiitos tästä hyvästä lukukokemuksesta!
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä