Kirjoittaja Aihe: Supernatural, Bigger Than Mine (K-11) [Dean/Castiel, Huumori]  (Luettu 1969 kertaa)

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Nimi: Bigger Than Mine
Kirjoittaja: PurpleHorizon
Fandom: Supernatural
Ikäraja: K-11
Henkilöt: Dean ja Castiel + eräs sivuhenkilö
Genre: Huumori
Disclaimer: En omista vieläkään tätä sarjaa.
Summary: Tuoko muka isompi kuin minun?!?

A/N: Jos jotain kiinnostaa, tää oli mun viime yön uni.. Oli pakko saada kirjottaa se ylös, vaikka en mä usko, et mä tän ihan heti unohdan. =)) Tällasia mun unet yleensä on, mahdollisimman kaksimielisiä. Mutta asiaan...

Bigger Than Mine

"Dean, katso! Tuo on suurin kalu, jonka olen kuunaan nähnyt!"

"Tuoko muka iso? Minulla on kyllä suurempi kuin tuo pieni kitukasvuinen väline!" Dean sanoi kukkoilevasti enkelille, joka tuijotti kauempana seisovaa miestä silmät selällään. Castielin suu oli loksahtanut järkytyksestä ammolleen.

"Mutta Dean, katso nyt! Sehän on tolkuttoman kokoinen!"

"Castiel, minä voin esitellä sinulle omani, kun pääsemme takaisin Impalaanii. Mutta olen vieläkin sitä mieltä, että omani on isompi."

Castiel katsoi Deania epäuskoisena ja lähti kiskomaan häntä takaisin autolle. Hän halusi saada todisteita toisen väitteestä. Parkkipaikalla Dean kiipesi rakkaan kulkuneuvonsa takapenkille innokkaana ja Herran enkeli seurasi perässä sulkien oven vaimean kolahduksen saattelemana. Dean kumartui, ja takapenkin hiljaisuudessa kuului vetoketjun narahdus.

"Täällähän minun pikku veitikkani on! Se pitää pitää vain huolellisesti säilöttynä", Dean informoi suoristautuessaan ja näyttäessään Castielille talttavasaraansa, jonka mies oli kaivanut suuresta, mustasta laukusta. Enkeli katsoi sitä hetken ja ravisti sitten päätänsä.

"Ehkä sen työmiehen vasara oli isompi, mutta se on ymmärrettävää, sillä hänhän on työmies", metsästäjä sanoi pettyneenä.

"Älä huoli, Dean. Kyllä sinunkin vasarasi on iso, mutta ei vaan niin kookas", Cas sanoi ja halasi Deania ystävällisesti.   

« Viimeksi muokattu: 02.01.2015 03:26:41 kirjoittanut Beyond »

LISTENTOMUSIC

  • Vieras
Vs: Bigger Than Mine (K-13)
« Vastaus #1 : 13.12.2010 17:22:58 »
Hahhah. Repesin kyllä. Joo en toki ajatellut mitenkään kaksimielisesti..  ;D
Loistava kyllä joo, mutta nää sun kirjoitelmat on kauheen lyhkäsii.  :'( Jos vielä joskus väsäisit pitkän... niin oisin happy.  :D
Mutta anteeksi, en osaa kommentoida mitenkään rakentavasti, että saakoon kelvata: pidin tuosta, hih. ♥

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Vs: Bigger Than Mine (K-13)
« Vastaus #2 : 13.12.2010 18:41:45 »
Oih, kiitos LISTENTOMUSIC! =))

Älä huoli, kyllä mulla on aikomuksissa kirjottaa pidempiäkin tarinoita. Mä vaan halusin alottaa vähän lyhyemmillä. Mulla on muutamia suunnitelmia jo, mutta kirjottamaan en oo ihan vielä päässy. Pitää hoitaa ensin pari koetta alta pois. =D

Mutta kiitos kommentistasi oikein paljon!

Sacrifice

  • Vieras
Voi ei, mä kyllä menin täydellisesti ansaan ja mietiskelin että ohoh... ;D ;D Tuo oli kyllä ilkeää, ei saa tällä tavalla huijata ihmisiä jotka ajattelevat, tuota, monipuolisesti!

PurpleHorizon

  • Supernaturalisti
  • ***
  • Viestejä: 131
Oho, en ajatellut, että kukaan kaivaisi tätä jostain kätköstä. Kiitos kuitenkin kommentistasi, Sacrifice.

Ja et ole ainoa, joka ajattelee 'monipuoleisesti'. Se on taito, jota pitää vaalia :D