Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa, S | Esme/Carlisle, angst  (Luettu 2112 kertaa)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Nimi: Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa
Kirjoittaja: Kotitonttu
Fandom: twilight
Genre: angst
Paritus: Esme /Carlisle
Ikäraja: S, viittauksia väkivaltaan.
Disclaimer:Laulun sanat Pmmp:n kappaleesta Joku raja. Henkilöt Stephenie Meyerin
Summary: Lempeät kosketuksesi ovat vaihtuneet rajuihin iskuihin, mustelmia käsivarsissa, selässä, kasvoilla. Ikuisia valheita, jotka tulevat aina pysymään samoina.
A/N: Kirjoittelinpa vaa tälläsen viime yönä, ku tuli jotenki tämmönen vaa mielee tästä kappaleesta.

Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa


Aamulla tuntuu raskaalta pää
Hiivin kun en haluu herättää
Sulla aikaa jäädä lepäämään
Vapaapäivä
Pikakahvi ei auta mitään
Kolmenkin kupin jälkeen väsyttää


Räväytän silmäni auki, huoneessa on pimeää. Peitto on kietoutunut vartaloni ylle, kylmä värisyttää minua. Korjaan asentoani varovasti, kääntyen kyljelleni. Et ole vierelläni, en tahtoisikaan. Kyyneleet ovat kuivattaneet silmieni ympärykset, ne tuntuvat aroilta kylmien sormieni kosketuksessa. Suljen silmäni odottaen unta.
Taas yksi huono yö, taas liian vähän unta. Taas vika on minussa.

Menen suihkuun
Pesen hampaat
Enkä meikkaa


Carlisle, sinä täytät minut, ajatuskin sinusta viiltää sydäntäni. Istun keittiön pöydän ääressä, kahvi on jäähtynyttä. Minulla on kiire, mutten tee mitään asian eteen. Hiljaisessa keittiössä kuuluu vain kellon tikitys ja minun raskas hengitykseni.
Lempeät kosketuksesi ovat vaihtuneet rajuihin iskuihin, mustelmia käsivarsissa, selässä, kasvoilla. Ikuisia valheita, jotka tulevat aina pysymään samoina.

Puen päälle työvaatteet
Olen reipas
Näitä päiviä on jo liikaa
Jokainen solu mussa huutaa


Olen taas myöhässä, ei kiinnosta. Iloiset ihmiset joka puolella ahdistavat minua, en tahtoisi nähdä ketään. Jos voisin vain lukittautua huoneeseen, en tulisi enää ikinä ulos sieltä. Tämä kaikki on liikaa minulle ja pienelle maailmalleni, jota sinä yrität särkeä.
En tahdo näyttää muille sitä mikä olen, esitän vahvempaa kuin olen. Kaikki tuntuu putoavan harteilleni, en jaksa enää.

Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut,
Ja isken jollain, millä sinäkin oot mua hakannut
Mä astun harhaan taivaan tieltä jonnekin pimeään
Mut viedään sinne, missä ei ees tarvitse nimeään


Olen pudonnut pimeään huoneeseen, tunnen muiden läsnäolon,  kuulen askeleet. Tunnen ihmisten katseet, ne tuijottavat minua kuin syyllistä. Minä olen syyllinen, itse olen tilanteeni aiheuttanut. Jos olisin erilainen.. jos en tekisi näin.. jos minä vain olisin toisenlainen, ehken olisi tässä juuri nyt. Minua inhottaa. Tahdon pois. En pysty tähän. Purkin korkki kiertyy auki käsieni välissä, sormet hyväilevät valkoista reunaa. Vesilasi kallistuu huulillani.

Kaikki sanoo sävyyn säälivään:
Oma vika, kun tällaiseen jään
Mut en tiedä enää itsekään
Ketä pelkään
En ole nainen, en yhtään mitään
Kidutettu eläin häkissään.


Elämä virtaa silmieni ohitse, putoan, loppuni on nyt. Kiinni painuneet silmäni eivät aukea enää koskaan, en tule ikinä näkemään sinua. Rakkaani. Rakastan kaikkea sinussa, vaikka oletkin hajottanut minut. Pimeys on langennut ylleni, en herää enää. En koskaan.

Mutta minä rakastan kaikkea hänessä
Olisin halunnut nukkua hänen viereensä unohdukseen
Hän oli kaunis


Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 17:14:18 kirjoittanut Beyond »
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa, k-7
« Vastaus #1 : 05.12.2010 15:30:49 »
Ihanasti kirjoitettu :-*.Kuvailet todella hienosti. Twilight ei ole ihan minun alueeni, vaikka pidänkin niistä. Silti luin tämän houkuttavan nimen takia ja pidin lukemastani. ;D

Kirjoitusvirheitä ei ollut :D

Kirjoita enemmän tälläisiä ;)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Penber

  • Vieras
Vs: Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa, k-7
« Vastaus #2 : 05.12.2010 20:51:41 »
Mielenkiintoinen kirjoitus, vaikken niin osaa yhdistää Carlisleen... ehkä Esmeen jotenkin. Tämä olisi ehkä toiminut paremmin ideana tarinasta, jossa kerrotaan Esmen elämästä ennen kuin hänestä tuli vampyyri. Jotenkin Carlisle on aina omassa ajatusmaailmassani aivan liian lempeä ihminen väkivaltaisuuteen :3.

Yksi erittäin iso sekä häiritsevä virhe... EI pistettä otsikkoon. Se vaan ei kuulu sinne.

Mutta iso plussa kuvailusta ja tunteesta! Todella aitoa! n__n Pistää miettimään niitä naisia, jotka elävät väkivaltaisessa parisuhteessa... Njawn. Tykkäsin lopetuksesta... se vaan antoi jonkun pienen silauksen tälle kaikelle. Niin kuin piste iin päällä tai jotai : DD.

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Ehkä tarkoituksesi ei ollut rikkoa, k-7
« Vastaus #3 : 05.12.2010 21:33:47 »
Kiitos kommentista HarryPotterFan4Ever & Penber! :)
Mä aattelin tänää alkaa kirjottaa uutta ficciii, ku kuuntelin musiikkia ja löysin taas uuden hyvän biisin josta keksin kirjoittaa (: Oon kans samaa mieltä, että ei Carlisle sovi tähän ku se on semmone lempeä.. mut en keksiny oikee muuta  nii tuota joo :P
Kiitos kommenteista (:
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää