Kirjoittaja Aihe: Tarina yksinäisestä tytöstä, K11  (Luettu 2534 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Tarina yksinäisestä tytöstä, K11
« : 22.11.2010 15:28:21 »
Beta: Ei ole
Ikäraja: K11
Paritukset: Ei ole
Kirjoittajan kommentit: Tämä on suunnilleen tarina omasta elämästäni. Omasta entisestä elämästäni siis. Lopun olen keksinyt itse.

Pyhmy muokkasi ikärajan oikein alkutietoihin.


Tarina yksinäisestä tytöstä

Miten kaikki alkoi? Siinäpä vasta kysymys. Kysymys johon kuka tahansa haluaisi selityksen. Vastauksen.
 Minun kohdallani tarina on pitkä ja yksinäinen. Tarinani on kuin satu. Satu, joka luetaan lapselle ennen nukkumaan menoa. Satu, josta tulee pitkä, yksinäinen, surullinen ja samalla iloinen.
 Pitäisikö minun aloittaa ihan alusta? Hyvä on.
 Nimeni on Susan. Minulla on vihreät silmät ja mustat olkapäille asti ulottuvat kiharat hiukset. Olen pienikokoinen ja hoikka.
 Olen se luokan hiljainen ja yksinäinen tyttö, minkä takia tarinani nimi on ”Tarina yksinäisestä tytöstä” yhtä hyvin se voisi olla ”Tarina yksinäisestä tytöstä, jonka elämä muuttuu”, mutta se on vain tarina yksinäisestä tytöstä. Haluan kertoa teille tarinan omasta elämästäni. Minä varoitan. Elämäni on täynnä kyyneleitä, tuskaa, mutta myös hauskuutta ja iloa.
 Kaikki alkoi kauan kauan sitten. Sukellaan siis muistiini:
                Istuin tietokoneella irc-galleriassa, jonne olin juuri lisännyt kuviani. Luin kommentit kyynelien valuessa poskilleni. Kommentit olivat tälläisiä:
”Haista vittu paska! Kuka nyt tuollasta naamaa kehtaa näyttää!”
 Sun muuta. Kai te ymmärrätte?
 Ryntäsin huoneeseeni itkien. Heittäydyin sängylleni ja puristin lempinalleani sylissäni. Miksi? Miksi kaikki juuri minulle? Miksi minä?
   Seuraavana päivänä lähdin kouluun pahoilla mielin. Ne ketkä olivat kiusanneet minua olivat minun kanssa samalla luokalla.
 Laitoin pyöräni lukkoon ja riensin mahdollisimman kauas muista luokkalaisistani. Menin nurkkaan istumaan ja painoin pääni polviini itkien hiljaa. Kukaan ei nähnyt. Kello soi ja pyyhin kyyneleeni hihaani. Nousin venytellen.
 Ryntäsin luokkaan ensimmäisenä. Pulpettini oli heti oven vieressä.
 Kun kaivelin historian kirjojani repustani Sanna –yksi pahimmista kiusaajistani- tuli luokseni kysyen:
”Kestä kaikista sä kerroit?”
 Voi ei. He siis tiesivät. Olin kertonut äidilleni kaiken.
”Kaikista,” Vastasin ja historian kirjalleni tippui kyynel.

 Silloin tuntui kuin mikään ei koskaan muuttuisi. Kuin kiusatun elämä olisi aina samanlaista. Silti. Katsokaa nyt minua! Kolmen lapsen äiti ja kirjailija kaupan päälle!
 Ja ne kiusaajat. Mikäli olen kuullut, kaksi heistä on kuollut, yhdellä elämä on helvettiä ja kahdesta en tiedä. Parempi minulle.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Tässä.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2011 16:35:23 kirjoittanut Pyhimys »

Chuva

  • Mursumarsu
  • ***
  • Viestejä: 656
Vs: Tarina yksinäisestä tytöstä, S
« Vastaus #1 : 06.12.2010 16:57:11 »
Tää oli mielenkiintoinen. Tai siis.. sä kuvasit tän jotenki silleen tavallaan oudosti, että tunnelma oli jotenki utunen, mut sit kuitenki realistisesti.

Täst jäi sellai rauhallinen olo. Kun loppujen lopuks kiusatulla oli kaikki hyvin. Että sillä oli rakastavat lapset (ja ehkä mieskin :D) ja työpaikka.

Mutta tykkäsin täst tosi paljon, kun tää ei ollut sellanen ylidramaattinen.

Kiitos.

Tom^^

/Varsinki ku kuuntelen samalla jotai klarinettikonserttoja A-mollissa nii ne viel korostaa tän jutun haikeaa, mutta samalla.. voitonriemusta (tuo ei ole oikea sana tähän, mut ihan sama) tunnelmaa..
"I understand what you're saying, and your comments are valuable, but I'm gonna ignore your advice."
-Roald Dahl (Fantastic Mr. Fox)