Kirjoittaja Aihe: FMA: Näön vuoksi, K-11, one-shot  (Luettu 2236 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 853
  • kiero ja sarkastinen
FMA: Näön vuoksi, K-11, one-shot
« : 18.11.2010 10:17:19 »
Fandom: Fullmetal Alchemist
Disclaimer: Hiromu Arakawa omistaa hahmot ja maailman, minä en saa hänen luomuksillaan leikkimisestä minkäänlaista korvausta.

Otsikko: Näön vuoksi
Kirjoittaja: Pics
Beta: -
Paritus: Roy/Ed
Ikäraja: K-11
Genre: Draama, romantiikka
Varokaa: isohkoa ikäeroa hahmojen välillä ja alaikäistä Ediä
Summary: ”Näytämme epäilyttäviltä, jos vain luuhaamme nurkissa tuijottamassa ihmisiä.”

A/N Shuffle II -haaste, jossa oli pointtina kuunnella randomilla kolme biisiä ja kirjoittaa jokaisen aikana tekstinpätkä. No göö, tämmöistä jälkeä sitten sattui tulemaan, eli kolme lyhyttä kohtausta jotka tavallaan muodostavat nyt sitten kokonaisuuden. Kunkin pätkän alussa on merkittynä, minkä biisin aikana ne on kirjoitettu. Olen hidas kirjoittamaan ja lisäksi jäädyn jos minun täytyisi pitää kiirettä, joten jälki on vähän mitä on sitten. Mutta tämä oli mielenkiintoinen kokeilu. Shufflen lisäksi myös OTP10-haasteeseen ja omaan aakkosprojektiin kirjaimella N, ja FF50-haasteessa sana 27. Näkö. (Amestrisin armeija)


Näön vuoksi

Strauss: Hunting

”En voi uskoa, että todella suostuin tähän”, Ed nurisi pyöriessään tanssilattialla Royn erittäin intiimissä otteessa. Hän tiesi näyttävänsä tytöltä ja inhosi sitä erittäin syvästi.

”Töissä joutuu tekemään välillä sellaisiakin asioita, joita ei tahtoisi tehdä.”

”Tiedän, mutta silti.”

”Näytämme epäilyttäviltä, jos vain luuhaamme nurkissa tuijottamassa ihmisiä.”

”Tiedän, mutta silti!”

Kaikkein eniten Ediä kuitenkin häiritsi se, kuinka hyvältä läheisyys tuntui.



Coolio: Gangsta’s Paradise

Varjoisilla kujilla kuljeskeleminen kaulus pystyssä miellytti Ediä huomattavasti enemmän kuin edellisen illan tanssiaisiin soluttautuminen. Se sopi hänelle paremmin. Mutta tässä oli yksi vakava puute – hänellä ja Roylla ei ollut minkäänlaista tekosyytä koskettaa toisiaan.

Rapistuneet laitakaupungin talot soluivat heidän ohitseen askelten tahdissa. ”Luuletko, että onnistumme näkemään mitään hyödyllistä?” hän kysyi.

Roy kohautti harteitaan ja lyhyt nahkatakki kohosi niin paljon, että paljasti vyön. Ed olisi halunnut avata sen...

”Tiedätkö, mikä näyttäisi todella epäilyttävältä, eli juuri siltä miltä meidän pitäisi näyttää ollaksemme uskottavia?”

”Näytä minulle”, Roy yllytti.



Toto: I’ll Be Over You

Kun salajuoni oli saatu paljastetuksi kaikessa rumuudessaan, Ed tunsi olonsa ontoksi. Hänen olisi pitänyt olla tyytyväinen ja tavallaan hän olikin, koska oli tehnyt työnsä hyvin, mutta nyt tehtävä oli loppunut...

Hän tunsi yllättäen käden hartiallaan ja kääntyi katsomaan. Roy näytti vakavalta mutta silti jotenkin lempeältä.

”Minun on myönnettävä, että nautin työskentelystä kanssasi.”

”Minäkin”, Ed myönsi.

”Miten olisi, jos jatkaisimme samalla tavalla, vaikka meidän ei enää tarvitsekaan kerätä todisteita?”

Että Ed voisi koskea Royhyn ihan milloin halusi eikä vain silloin, kun se tuntui välttämättömältä muiden huijaamiseksi... ”Kyllä!”

”Voimmehan me vaikka vakoilla koko maailmaa”, Roy sanoi ja kumartui suutelemaan häntä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2013 16:06:27 kirjoittanut Pics »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Koiranruusu

  • Hirnyrkki hybridi
  • ***
  • Viestejä: 1 220
  • Malja Pimeyden Lordille ♥
    • Koiranruusun rönsyilevä ficcipuutarha
Vs: Näön vuoksi, K-11
« Vastaus #1 : 18.11.2010 16:29:06 »
Edillä on ihanan likainen mielikuvitus ja parasta on se, että Roy menee siihen täysillä mukaan ;D

Tekstit heijastivat hyvin kappalaiden nimiä, tosin ensimmäisessä ehkä enemmänkin musiikki tyyliä, jossa ajatus Edistä ja Roysta valssin pyörteissä herätti todellisen aawww-reaktion.

Roy nahkatakissa kohdassa sai pyyhkiä valunutta kuolaa näppäimistöltä = kiitän mielikuvasta erityisesti, nyt voin kuolla onnellisena ;)

Lopetus oli fluffya parhaimmillaan, hampaita ei vihlonut liiallinen sokeri, vaan sitä juuri sopivasti, että teksti jätti huulille sellaisen hömelön onnellisen hymyn :)

Viihdyttävä välipala ficci. Kiitos.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 853
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Näön vuoksi, K-11
« Vastaus #2 : 06.12.2010 16:09:49 »
Kiitoksia kommentista, koiranruusu. <3 Kiva, että tämänkin pikkuisen joku eksyi lukemaan.

Oli poikkeuksellisen tuska kyllä kirjoittaa, kun piti olla niin nopea, mutta kiva jos kappaleet jotenkin sieltä löytyivät, se Straussin valssi aiheutti kyllä ensin pientä pään hakkaamista pöytään, että mitä hittoa... mutta naah, olen hulluna näihin kahteen tanssimassa, joten. Ja Roy nahkatakissa aiheutti kuolaan tukehtumisen täällä kanssa...
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Näön vuoksi, K-11
« Vastaus #3 : 29.04.2011 10:40:52 »
Miksen ole aiemmin lukenut tätä???
Tämä oli yllättävä, jätti paljon tilaa mielikuvitukselle!

Tämä sai aika leveään virneeseen:
Lainaus
Roy kohautti harteitaan ja lyhyt nahkatakki kohosi niin paljon, että paljasti vyön. Ed olisi halunnut avata sen...

”Tiedätkö, mikä näyttäisi todella epäilyttävältä, eli juuri siltä miltä meidän pitäisi näyttää ollaksemme uskottavia?”

”Näytä minulle”, Roy yllytti.
Ihan luontevaa lavastaa tämmöinen syy livahtaa epämääräisille kujille, piiloon katseilta...  ;)

Hyvin lyhyt, mutta ytimekästä tuokiokuvaa. Ja loppu hyvin, kaikki hyvin :)
Kiitos!
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 108
  • Ava by: R0land
Vs: FMA: Näön vuoksi, K-11
« Vastaus #4 : 19.04.2012 18:40:50 »
Täällä taas, tai ehkei sittenkään. Voi kuinka söpöä. Enkö mä osaa nykyään muita sanoja kuin söpöä?
Otetaan uudestaan toi oli suloista.
Hämmentynyt, mutta iloinen
Tulienkelisi
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling