Kirjoittaja Aihe: Yksinäiset K-11 Hrm/D (lievä angst, romance)  (Luettu 2753 kertaa)

Justinee

  • Vieras
Title: Yksinäiset
Author: Justinee
Beta: ei ole
Genre: lievä angst, romance
Rating: K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Parning: Hermione/Draco
Summary: Hermione huomaa ajattelevansa Dracoa ja toisinpäin
Aika: joku ehkä kuudennen vuoden talvi
Diclaimer: Rowling omistaa hahmot.
Warnings: Eka fic joten aika huono. Älkää tappako.


-------

1. Huolipuu ja särkynyt sydän



Oli normaali sunnuntai iltapäivä Rohkelikon oleskeluhuoneessa. Ron ja Harry yrittivät epätoivoisesti saada kuuden jalan esseensä liemien tunnille valmiiksi, kun taas Hermione oli tehnyt omansa loppuun jo lauantaina.

Hermione istui suuressa nojatuolissa ja tuijotti ikkunasta ulos. Hänen mietteensä tosin eivät olleet suuntautuneet kauniiseen maisemaan joka avautui hänen silmiensä edessä. Ei, vaalea hiuspehko oli vallannut hänen aatteensa. ”Voi kunpa hän huomaisi minutkin…” Hermione huokaisi. ”Mitä sanoit Hermy?” Ron kohotti katseensa esseestään.
”Ööh… Ei mitään. Taidan mennä kävelylle.” Hermione vastasi ja toivoi mielessään ettei kumpikaan pojista haluaisi tulla mukaan. ”Aa. Okei. Meillä menee tämän homman kanssa varmaan koko päivä koska JOKU ei suostunut antamaan meidän kopioida tekstejään” Ron mutisi syyttävästi. ”Ron, ette te voi kopioida kaikkea minulta! Minä menen nyt. Heippa.” Hermione huikkasi hiukan ärtyneesti. Miksi Ronin piti aina olla niin ärsyttävä?

~~~

Ulkona oli kylmä mutta Hermionen oli pakko päästä ulos. Hänen täytyi saada selvittää päänsä.

Mikä minua vaivaa? En saa häntä päästäni!

Hermione saapui lempi puunsa luokse. Täällä hän oli istunut monet kerrat ensimmäisenä vuonna Tylypahkassa, kun hänellä ei vielä ollut Ronia ja Harrya.
Täällä hän voisi olla rauhassa.

RÄTS!

Metsästä kuului rätinää ja supatusta. Kikatusta?  Nyt Hermione oli täysin jännittynyt. Kuka tänne oikein tuli? Eihän täällä koskaan ketään muuta ollut näkynyt. Hermionen oli pakko saada tietää mitä metsässä tapahtui.
Kikatus loppui. Kuului…Huohotusta? Nyt puhetta. Ei, ei, ei!  Hermionen päähän sattui. Hänhän tunnisti tuon äänen. Ääni kuului samalle Luihuis pojalle joka pyöri Hermionen päässä joka ikinen päivä.

”Draco Malfoy.” Hermione totesi kylmästi ja tunsi kuinka kyyneleet polttelivat jo silmissä.
”Kuraveri Granger” Sanoi poika ivallinen hymy huulillaan. Draco oli painanut tytön, jonka Hermione tunnisti Pansy Parkinsoniksi, vasten puuta ja molempien kiihkeän punaisista kasvoista pystyi helposti päättelemään etteivät he olleet tulleet tänne vain juttelemaan.
”Niin Granger? Mitä sinä siinä vielä seisot? Etkö näe että sinua ei kaivata?” Draco ilkkui.
Hermione mutisi jotain, kääntyi kannoillaan, ja lähti juoksemaan linnaa kohti. Kyyneleet tulvivat hänen silmistään hänen juostessaan poispäin ilkeästi kikattavasta Pansystä ja Dracosta.

~~~

”Hermione! Mitä sinulle on tapahtunut?” Ginny huudahti nähdessään Hermionen saapuvan oleskeluhuoneeseen. Hermionen silmät olivat punaiset itkemisestä, hänen vaatteensa olivat repeilleet hänen juostessaan ryteikön läpi linnaan, ja hänen hiuksensa olivat vielä takkuisemmat kuin yleensä ja niihin oli tarttunut oksan palasia.
Kun Hermione ei vastannut, Ginny otti ohjat omiin käsiinsä ja talutti ryvettyneen tytön kiireesti tyttöjen makuusaliin pois toisten Rohkelikkojen katseiden alta. Ginny vei Hermionen kylpyhuoneeseen, lukitsi oven, ja laski ammeeseen lämmintä vettä. Sitten punatukkainen tyttö irrotti risut ja lehdet Hermionen hiuksista. Kun amme oli täynnä ja Hermionen hiukset melkein siistit, Ginny poistui kylpyhuoneesta käskien Hermionen menemään kylpyyn ”Usko pois, sinusta tuntuu varmasti paremmalta kylvyn jälkeen, oli murheesi sitten mikä tahansa. Puhutaan sitten kun olet kylpenyt.”.
Hermione alkoi riisuuntua hitaasti ja katsoi peiliin varovasti, melkein kuin häveten.
Miten hän nyt noin oli hermostunut? Olihan hän ennenkin nähnyt Dracon Pansyn kanssa. Lisäksi koko Tylypahka tiesi että nämä olivat yhdessä. Siitä Pansy oli pitänyt huolen.
Hermione meni kylpyyn ja upottautui veden alle antaen lämmön sulkea hänet sisäänsä.
Sillä aikaa Ginny oli valinnut Hermionelle puhtaat vaatteet. Kun Ginny oli lisännyt vielä hius pannan sängylle, kerman vaaleiden suorien housujen, ja punaruskean villapaidan seuraan, tyttö lähti oleskeluhuoneeseen.


”Ginny! Mitä on tapahtunut! Kuulimme juuri Seamusilta että Hermione palasi kävelyltään aika järkyttyneen näköisenä.” Ron ja Harry hyökkäsivät Ginnyn kimppuun huomatessaan tämän punaisen hius pehkon saapuvan tyttöjen makuusaleista.
”Ööh… En oikeastaan tiedä vielä mitä on tapahtunut. Passitin Hermionen kylpyyn. Toivottavasti se auttaa häntä selvittämään ajatuksensa. Puhun hänen kanssaan illalla. Älkää kyselkö häneltä mitään! Tiedätte kuinka lukkoon hän menee kun kaikki näyttävät avoimesti huolensa hänen kunnostaan.” Ginny selitti pojille ja häipyi sitten muotokuva aukosta linnan keittiöön. Hermionella oli varmasti nälkä. Olihan häneltä jäänyt päivällinen väliin.

~~~

Hermione nousi kylvystä, nappasi naulakosta suuren pyyhkeen ja kietoi sen ympärilleen.
Makuusalissa oli kylmä. Hermione huomasi sängyllään puhtaat vaatteet. ”Heh. Niin Ginnyä.” Hermione hymähti ja alkoi vaihtaa vaatteita. Ginny oli valinnut Hermionen lempi paidan. Punaruskea villapaita myötäili Hermionen heiveröistä vartaloa kauniisti ja paidan väri toi tytön suuret, ruskeat silmät hyvin esiin. Vaaleat housut olivat hieman isot mutta näyttivät silti hyvältä Hermionen päällä. Tyttö kuivasi hiuksensa ja sujautti pannan päähänsä. Hän huokaisi syvään ja lähti laskeutumaan oleskeluhuoneeseen.



----------

Noniin siinä eka osa :P Tää on sit mun eka fic ikinä niin teksti ei ole kovin hääviä.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015 21:25:08 kirjoittanut Scarlett »

Justinee

  • Vieras
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #1 : 01.09.2007 16:41:17 »
2. Luihuiset eivät ihastu Rohkelikkoihin.

Draco oli hieman järkyttynyt kun näki Grangerin siinä heidän vieressään. Pansy alkoi kikattaa eikä Dracolla ollut muita vaihtoehtoja kuin ivata Hermionea. Eihän hän voinut nolostua Pansyn nähden.

Luihuiset eivät ihastu Rohkelikkoihin. Eivät ihastu.

Draco hakkasi päätään seinään ja kirosi raskaasti. Kuinka hän saattoi sanoa sille murtuneen näköiselle tytölle niin? Ei. Hänenhän KUULUI sanoa niin! Hän oli Luihuinen. Ei mikään tunteellinen hömppä niin kuin joku Puuskupuh tai Korpinkynsi.
Hän ei ihastunut. Malfoyt eivät ihastuneet. Niin ei vain käynyt!

Olet Malfoy! Olet tunteeton paskiainen joka on yhteyksissä Pimeyden Lordin kanssa!! Muista se.

Draco nojasi kiviseinään ja lysähti lattialle. Miksi juuri hän oli syntynyt luultavasti velhomaailman vihatuimpaan perheeseen? Miksi hän ei voinut olla normaalista perheestä?

”Draco Malfoy.”

Draco muisteli Hermionen ilmettä. Sitä kylmää mutta silti niin surullista ilmettä.

”Niin Granger? Mitä sinä siinä vielä seisot? Etkö näe ettei sinua kaivata?”

Miten Draco kykeni sanomaan niin? Nyt hän oli menettänyt mahdollisuutensa Hermionen kanssa ikuisesti.

~~~

”Hermione! Ei, älä tule alas! Minä tulen sinne. Toin sinulle syötävää. Mahdat olla nälkäinen.” Ginny huudahti kun palasi Rohkelikkojen tiloihin ja näki Hermionen tulossa makuusaleilta päin. Hermione jäi paikoilleen odottamaan että Ginny ehtisi hänen kohdalleen ja sitten he nousivat takaisin ylös.

He hyppäsivät Hermionen sängylle istumaan ja Ginny ojensi Hermionelle voileivän. Ruskeatukkainen tyttö alkoi ahmia leipää nälkäisesti.
”Niin… Mistä siinä jutussa aikaisemmin oli oikein kyse? Mitä sinulle tapahtui ulkona?” Ginny kysyi varovaisesti.
”Pöh, ei se mitään ollut… Minä vain… Kaaduin ulkona.” Hermione yritti selittää. Ei hän voinut uskoutua edes parhaalle ystävälleen. Tämä oli liian outoa.
”Hermione. Älä yritä. Näen heti että valehtelet. Nyt kyllä kerrot mitä oikeasti on tapahtunut. Minä en suutu vaikka se olisi MITÄ TAHANSA! Olet paras ja rakkain ystäväni. Ole kiltti ja kerro totuus minulle.” Ginny huokaisi.
”Äh, pidät minua ihan hulluna jos kerron.” Hermione vältteli Ginnyn läpitunkevaa katsetta.
”Hermione. Älä viitsi vältellä.” Ginny väitti.
”Oletko ihan varma että haluat kuulla. Tämä on todella outoa enkä itsekään tiedä mistä on kyse.” Hermione sanoi ja mietti uskaltaisiko kertoa.
”Hermione! Minä kestän sen!” Ginny sanoi, jo hieman turhautuneena siitä ettei Hermione luottanut häneen.
”Öh, hyvä on.” Hermione suostui. ”Luulen että olen ihastunut.”
”Mitä pahaa siinä on?” Ginny kummasteli.
”No, ihastukseni kohde ei oikeastaan vastaa tunteisiini yhtään. Luulen… Luulen että hän… Vihaa minua.” Hermione puhkesi kyyneliin.
Ginny kietoi käsivartensa Hermionen ympäri ja yritti lohduttaa nyyhkyttävää tyttöä. ”Tuskin tämä henkilö, kuka sitten onkaan, ihan VIHAA sinua. Kuka sinua muka inhoaisi… Paitsi…” Ginny mietti. ”Draco Malfoy?” Hän heitti melkein vitsillä.
Hermionen nyyhkytykset voimistuivat. ”Häh? Malfoy? Oikeasti?” Ginny ihmetteli ja päästi irti Hermionesta.
”Tiesin ettet ymmärtäisi! En minä tätä halunnut!” Hermione hermostui.
”Ei, ei! En minä sitä niin tarkoittanut! Olen vain… Yllättynyt, ymmärräthän?” Ginny kiiruhti selittämään.
Mutta oli jo liian myöhäistä. Hermione oli jo noussut sängyltä ja rynnännyt alas makuusalista.

Hermione juoksi läpi oleskeluhuoneen ja ulos käytävälle. Hän kuuli Harryn huudon perässään ”Hermione? Mihin sinä menet?” muttei välittänyt.
Kukaan ei ymmärtänyt, kukaan ei välittänyt.
Hermione lähti laahustamaan ympäri linnaa päämäärättömästi.



------

okei toka osa :P apua apua apuaa :D
« Viimeksi muokattu: 09.09.2007 17:22:49 kirjoittanut Justinee »

Justinee

  • Vieras
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #2 : 01.09.2007 16:43:41 »
3. ”Luulin aina että vihaat minua”

Draco nousi ja lähti kävelemään hitaasti tyrmiä kohti.
Yhtäkkiä hän vaihtoikin kurssia kun huomasi vatsansa kurnivan. Hän ei ollut syönyt koko päivänä. Draco suuntasi kulkunsa linnan keittiöön.

~~~

Hermione ei tiennyt minne mennä. Hänen kurkkuaan kuivasi ja mahaan sattui. Voileipä ei ollut paljon täyttänyt. Tyttö lähti talsimaan keittiötä kohti.
Hän kääntyi kulman ympäri ja törmäsi äkisti johonkin. Hermione lensi takapuolelleen linnan kovalle kivilattialle. Hän huomasi että joku ojensi kättään. Hermione tarttui käteen epäröiden ja nousi ylös. Hän kohtasi toisen ihmisen silmät.
”Sinä!” Hermione huudahti nähdessään kolean harmaat silmät.
Hermione oli jo ryntäämässä pois kun Draco tarttui häntä kädestä.
”Ei, älä mene.”
Hermione katsoi poikaa arvioivasti. Dracon silmissä oli jotain erilaista. Ihan kuin… Lämpöä? Huolta? Epätoivoa?
”Mitä haluat Malfoy? Pilkkaamaanko tulit?” Hermione tiuskaisi ja riuhtaisi kätensä pois toisen otteesta.
”Ei kun… Minä vain…” Draco mutisi.
”Mitä? Etkö osaa edes puhua?” Hermione ilkkui. Tyttö tunsi omatunnon pistoksen sisimmässään muttei voinut lopettaa.
”Mitä sinä haluat minusta Malfoy? Ensin pilaat päiväni ja sitten palaat vielä ilkkumaan! Sano yksikin hyvä syy miksen menisi!”
Draco katsoi suoraan Hermionen silmiin säikähtäneesti. ”En minä halua satuttaa sinua.”
Hermionen silmät levisivät ja hän kääntyi nopeasti poispäin Dracosta. Hän lähti kävelemään tyynesti takaisin Rohkelikko torniin. Miksi poika sekoitti aina hänen päänsä?
”Ei! Hermione älä mene! Minä… Minä… Minä rakastan sinua!” Draco huusi ennen kuin pystyi estämään itseään.
Hermionen kulku pysähtyi kuin seinään.

Tarkoittaako hän tuota? Vai onko tämä jokin sairas pila?

Tyttö kääntyi noloon poikaan päin ja katsoi tätä. He seisoivat siinä monta minuuttia. Kumpikaan ei sanonut mitään. Kunnes molempien yllätykseksi, Hermione juoksi takaisin Dracon luokse ja suuteli tätä. Draco vastasi suudelmaan hieman yllättyneenä. Kyyneleet valuivat pitkin Hermionen poskia ja Draco irrottautui tytöstä. ”Mikä hätänä?” Hän kysyi pelokkaana. Ei kai tämä ollut tässä?
”Ei mitään. Minä vain aina luulin että vihasit minua.” Hermione virnisti ja halasi poikaa.
He seisoivat siinä toisiinsa painautuneina. Yhtäkkiä kuului kaksi kovaa murahdusta.
”Ohops!” Tyttö ja poika repesivät nauruun. ”No joo. Minulla on ainakin hirveä nälkä ja ilmeisesti sinulla myös, joten eiköhän mennä syömään?” Draco ehdotti. ”Sopii minulle” Hermione vastasi ja he lähtivät kävelemään käsi kädessä kohti keittiötä.


----

äh. ei tästäkään oikein mitään tullut :P en tiedä jatkaako vai ei. jos tulee palautetta niin ehkä sitten :D

SAA TÄTÄ KOMMATAKKIN IHMISET  :D  :D  :D

TokioHotelLuv4Ever

  • *
  • Viestejä: 1
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #3 : 11.09.2007 13:16:22 »
uuu :D ihan ok fic ensimmäiseksi siis.. tuo viimeinen luku jäi vähän häiritsemään kun kaikki asiat tapahtui niin nopeasti ja jutut meni ihan ohi :P mut ihan hyvä ekaksi. toivotan sulle onnea tähän ficcejen luonti hommeliin  :D

~TL4E~
Im tired of being sorry for all of your mistakes.

Justinee

  • Vieras
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #4 : 11.09.2007 13:19:38 »
Voi kiitos TokioHotelLuv4Ever!!
Olit eka joka tätä edes kommas :P Pelkäsin jo et jään ihan ilman palautetta  :o  
Njoo tää viimenen osa oli munki mielestä aika huono kun se meni tollai wiuh wiuh :D mutta yritän parantaa jatkossa :)
Kiitos AINOASTA kommentista  ;D

muumipeikko

  • ***
  • Viestejä: 9
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #5 : 11.09.2007 16:12:57 »
Tykkään aina todella paljon Hrm/D ficceistä :) tämä oli muuten hyvä, ja Dracon ajattelu tossa alussa siitä miten se oli niin kylmä Hermyy kohtaan oli sulosta :> Loppu meni aivan liian nopeasti, en uskoisi että Draco heti myöntäisi että "minä rakastan sinua" ensin tulisi ehkä jotain ivaa sitten vähän oltaisi hämillään, tykästyttäisi toisiin ja taas huudettais ja lopuksi rakastuttais :p

 ;)

Justinee

  • Vieras
Re: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #6 : 11.09.2007 19:12:53 »
Kiitos sullekkin palautteesta muumipeikko    :)
D/Hrm ficit on munkin lemppareita :>> Joo toi loppu oli aika huono kun ei ollu kauheesti inspiraatiota :P njoo pitää ens kerralla yrittää enemmän  :)

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Yksinäiset K-13 Hrm/D (lievä angst, romance)
« Vastaus #7 : 23.02.2009 21:10:55 »
Muuten todella ihana fic, mutta siinä lopussa kun kuului kaksi murahdusta, niin en oikein tajunnut, että mistä ne tulevat...
En kyllä olisi arvannut, että tämä oli ensimmäinen fic, mitä olet kirjoittanut, ellet olisi sitä sanonut.:)
Teksti oli hyvää ja tarinakin söpö. :)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!