Kirjoittaja Aihe: Sherlock Holmes, Potkuja nurmikolla ~ S MPREG!  (Luettu 3848 kertaa)

Penber

  • Vieras
Title: Potkuja nurmikolla
Author: Penber
Raiting: S
Genre: MPREG! söpöily
Fandom: Sherlock Holmes
Pairing: Holmes/Watson
Disclaimer: Conan Doyle omistaa hahmot, minä vain vähän leikin... :3

Summary: Kaksi miestä makasi hiljalleen pitkässä vihreässä nurmikossa, suuren tammen alla.

A/N: Pitkästä aikaa! Ja no tämä nyt on tällainen pieni, tynkä. Jokainen saa itse kuvitella mitä on tapahtunut tätä ennen ja mitä tulee tapahtumaan ja plaah. Anteeksi en ole ihan vedossa vielä. Kunhan yritän päästä takaisin... no tähän juttuun. Osallistuu sellaisiin haasteisiin kuten; Genrehaaste II (mpreg) ja Fanfic 50 (031.Kesä.) NII! Ja vattu tohon vuodenaika-haasteeseen kanssa kesällä!

~ * ~

Kesän kuumin helleaalto oli viimein taantumassa. Tämä tuntui miellyttävän erityisemmin Sherlock Holmesia, joka suorastaan vihasi liian kuumaa taikka liian kylmää ilmastoa. Ja vain harvoin oli sää suotuisa… Hänelle. John Watson puolestaan imi itseensä niin paljon aurinkoa kuin vain suinkin pystyi. Talvesta tulisi kuitenkin taas kylmä, sateinen ja masentava.

Kaksi miestä makasi hiljalleen pitkässä vihreässä nurmikossa, suuren tammen alla. Watson silmäili taivaalla kelluvia suuria pilvihattaroita raskaasti huokaillen. Hänen vieressään oleva mies pyörähti ympäri.

“Jokin hätänä?”

“Ei, rakas Holmes, ei kerrassaan mikään.”

Holmes hymähti. Hän hipaisi vierustoverinsa tuulen pöyhöttämää tukkaa, nenää ja lopuksi pienesti pyöristynyttä vatsaa. Watson sulki silmänsä. Luonnon eri äänet, linnut, tuuli sekä kaikki muu niihin sekoittunut sointu sai tohtorin kyhertämään paikoillaan. Holmes painautui häneen tiiviimmin kun kesäinen tuuli pyyhälsi heidän ylitseen saaden etsivän värisemään.

“Oij.”

Holmes säpsähti ja irrottautui nopeasti Watsonista, katsoen tätä tarkkaavaisena kuin rikospaikalta löytämäänsä johtolankaa. Tohtori huomasi vierustoverinsa hämmentyneen katseen.

“Laita kätesi vatsalleni”, Watson kuiskasi. “Hän potkaisi juuri.”

Leveä hymy kaartui Holmesin arpeutuneille kasvoille. Hän käpertyi takasin Watsonin viereen. Kesä ei voisi olla enää kauniimpi.


« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 22:19:18 kirjoittanut Yukimura »

Fell

  • Vieras
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #1 : 10.10.2010 20:00:27 »
Oijoi kun söpö! n___n Mpreg ei kuulu lempigenreihini ja on tosi hassua ajatella Watsonia raskaana (tosin mieluummin se, kuin Holmes maha pystyssä :--D), joten ylitti odotukseni, vaikka olikin näin lyhyt pätkäle ja niin eespäin :3 Ehkä olikin paras, että oli näin lyhyt, eikä mikään yksityiskohtainen kuvaus niistä odottamisen ikävämmistä puolista n___n

Lainaus
Anteeksi en ole ihan vedossa vielä. Kunhan yritän päästä takaisin... no tähän juttuun.
Jau! :3 Olisi ihan älyttömän kivaa jos taas ajattelit aloittaa kirjoitella lisää, koska mulla on ollut oikeasti ikävä uusia ficcejä sulta! ♥ Oon sitten lukenut vanhojasi, käyhän sekin, mutta on se pikkiriikkisen tylsempää kun juonet muistaa jo :--D Taattua laatua tääkin oli, vaikkei sikäli ehtinytkään tempaista mukaansa, kun oli vain raapale - eiväthän ne koskaan että sikäli :3 Tykkäsin kovasti taastaastaas kerran! ♥

Sormet ihan kankeina, pahoittelen krijotiusvihreitä joita tähän kökköiseen viestiin varmana jäi ;>

Penber

  • Vieras
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #2 : 10.10.2010 20:52:53 »
Hihi. Kiitos Fell-beibe kommaamisesta! n__n Yritän tällee pikku hiljaa päästä taas takas tähä ficcaamisen maailmaan, ku noi koulujutut on vaa vieny nii paljon aikaa. Mut kuiteski... Kiva että tykkäsit ja voin sanoa, etten itsekää perusta mpregistä paljoakaa... Että siks tää oliki näin tynkä.

zilah

  • Vieras
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #3 : 11.10.2010 21:49:19 »
Tsiisus! Okei, minä kyllä luen ja kirjoitan ihan sujuvasti Mpregia pääfandomissani Lotrissa, mutta en olisi kuunaan uskonut, että Holmes/Watson Mpreg -ficci voi olla näin toimiva. Ihana pieni tunnelmapala, joka toi hymyn huulille.

Kiitosta tästä,


zilah

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #4 : 11.10.2010 22:59:58 »
Minä olen itse asiassa tanssinut mielessäni niin Holmes/Watson mpregin ympärillä mutta en ole saanut sitä vielä omassa mielessäni toiminaan. Ja nyt sinä ehdit taas yhdessä ideassa meikäläistä ennen nöyy xD No ei vais. Tämä on siis aivan ihana. Herttainen kuin mikä. Ja Watson on jotenkin niin selkeästi se äiti <3 Ei auta minun kuin tehdä mpreggini BBC:n versiosta jos aion oman lusikkani soppaan pistää, kun tästä on paha mennä paremmaksi.


Kiitos, t: jjb
« Viimeksi muokattu: 11.10.2010 23:47:15 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #5 : 11.10.2010 23:20:54 »
Hm, tässä ainakin päivän kommenttipottua kypsyttelin tässä.

Eeen oikein tiedä pidänkö mpregistä, mut päätin olla pohtimatta asiaa liikaa, ja kommentoida ficciä näin yleisellä tasolla, kun Pena-ukko-neitimme teki paluun Holmes maailman valloitukseemme. Tervehdys! Olet kaivattu! Me jossun kaa ei tuoteta tarpeeksi ficcejä, kun sie ja Zilah ootte poissa olleet!

Suloinen tunnelmointi, söpöilyä. Ei välttämättä parhaimstoasi, mutta uskon ettei mikään paras ficci 4ever ollutkaan tarkoitus, vaan käynnistyminen taas ficcailuun! Hienoa!

~Nukkis kiittää
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #6 : 13.10.2010 17:03:16 »
“Laita kätesi vatsalleni”, Watson kuiskasi. “Hän potkaisi juuri.”
Tämä lohkaisu sai minut hekotuksen valtaan. Aivan ihastuttava kommentti, haha. Kokonaisuudessaan oikein mukavaa luettavaa, vaikka loppui niin kovin surullisen äkkiä. No, sitäkin mukavempi lukea aina uudelleen, uudelleen ja sitä rataa. :>
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Penber

  • Vieras
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #7 : 15.10.2010 22:07:25 »
Aw, kiitoksia teille muillekin kivoista kommenteista! n__n

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #8 : 21.10.2010 10:28:22 »
Oiii tää oli tosi söpö pieni tarina. En oo kauhee Holmes fani, mut oli pakko lukasta ku oli mpreg kyseessä. Ainut mitä haluaisin olisi jatkoa :D mutta tämä taitaa olla tälläinen raapale. ;D

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Penber

  • Vieras
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #9 : 22.10.2010 18:26:07 »
Hihi. Kiitos kommentistasi, Luihuinen_89. Näillä näkymin tämä ainakin jää tällaiseksi raapaleeksi :3. Mutta eihän sitä koskaan tiedä! ;--D 

Merci

  • Leffafriikki
  • ***
  • Viestejä: 164
Vs: Potkuja nurmikolla
« Vastaus #10 : 12.06.2011 21:52:07 »
Voi herttinen. :3
En ookkaan lukenu aikasemmin Watson/Holmes ficcejä. Aloin kuitenkin seuraan nyt sitä ykköseltä, joten pakkohan jonkin muotonen ficci niistäkin oli lukea. :'D (Heeh Jude Lawilla ja RObert Downey Jr.illa taitaa olla jonkinlainen vaikutus tähän myös...)
Mie tykkäsin tosi paljon! Hirveän suloista jaja aww. :3

En osaa antaa mitään rakentavaa, joten tää oli nyt tällänen... Epämääränen.

Mutta, kiitos tästä~
« Viimeksi muokattu: 14.01.2012 23:36:20 kirjoittanut Merci »
More profound bond