Kirjoittaja Aihe: When there's nothing to say, S, raapaleita  (Luettu 4315 kertaa)

Daniel

  • Vieras
When there's nothing to say, S, raapaleita
« : 29.08.2007 18:00:08 »
Author: Daniel
Beta: -
Rating: S
Genre: angst, raapaleita, tylsyyttä.
Disclaimer: Minun kaikki.

A/N: päätin viimein, että on aika vähän siirrellä paperilla hautuvia raapaleita ihan koneelle asti. Laittelen näitä kaikkia saman aiheen alle kunhan jaksan.
--

Aikamatka

Jokaisella on jotain, minkä luokse haluaa palata. Jokaisella jotain, mitä kaivata.
Jokainen ehkä haluaisi ajassa taakse matkustaa, ehkä palata, ehkä ei.
Jokainen haluaa vanhoja muistella ja rakastaa muistojaan, ei katua.

Kuka tahtoo nähdä tulevaisuuden? Minä haluan, kaikki sanoo, mutta ei kukaan oikeasti.
Kuka tahtoo tietää löytyykö rakkautta? Minä haluan, kaikki sanoo, mutta ei kukaan halua kuulla totuutta.
Kuka tahtoo kuulla, milloin viattomuus riistetään ja tilalle tulee likaisuus? Minä haluan, kaikki sanoo taas,
mutta jos vastaus on ruma, ne sanovat että se on väärä, teeskentelevät etteivät usko, vaikka uskovat ne.

Kuka haluaa tietää, milloin loppu tulee?
Minä haluan, mutten minäkään oikeasti.

-*-*-

Varkaita

Sinä olet varastanut minun hymyni, minun nauruni, minun itkuni.
Sinä olet varastanut minun rahani, minun asuntoni, minun vaatteeni.
Sinä olet varastanut minun sieluni, minun mielipiteeni, minun luonteeni.
Sinä olet varas, kopio minusta, olet apina, halpa klooni ja minä olen alkuperäinen.
Minä olen oman itseni omistaja, tekijänoikeuksien hallitsija ja ennen kaikkea olen ylpeä siitä.
Minä olen minä, minä tiedän, minä teen, minä ajattelen.
Sinä et olisi mitään ilman minua, koska sinä olet minä, sinusta on tullut minä.
Sinä naurat minulle, naurat samalla itsellesi, ja kun minä nauran sinulle, nauran vain omalle peilikuvalleni.

Naurattaa. Pelataan. Minä voitan.

Minä olen varastanut sinun sydämesi.

-*-*-

Rakkauden tanssi

Tanssinne on kaunista, sulavaa, lehtien leikittelyä ja kissojen kehräämistä.
Kun kappale vaihtuu, tanssitte mukana, annatte rytmin viedä ja kuuntelette.
Kukaan ei keskeytä teitä, koska teillä on teidän tanssinne, teidän kaunis tanssinne, jonka kauneutta kukaan ei näe.
Tanssi on raaka, se on verinen ja se on ylämäkiä ja alamäkiä ja pelkkää tasaista maantietä.
Mutta tanssi jatkuu, koska kappaletta ei saa lopettaa kesken.

Molemmat teistä, te molemmat, te, haluatte painaa nappulaa "pause", mutta tässä tanssissa ei tunneta taukoja,
tanssitte niin kauan kuin jaksatte, vihaatte, rakastatte. Ja tanssitte.

Minä en halua tanssia, vain katson.
Rakkauden tanssi on niin sekava, enkä minä osaa askelkuvioita.

-*-*-
A/N: fiidpäk on toivottua.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:10:43 kirjoittanut Scarlett »

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Aww. Fluffia Danskulta jee xDD

Viimeisestä tykkäsin eniten. Se oli jotenki syvällisin... ja söpöin x9 rakkauksellisin. Vika lause oli aww..

Lainaus
Rakkauden tanssi on niin sekava, enkä minä osaa askelkuvioita.
Aww. Mitä tässä muuta voi sanoo. Aww. Epävarmaa, aww. aww. xD mainitsinko jo awwin?

Lainaus
Minä haluan, mutten minäkään oikeasti.
Tää oli jotenkin epäselvä. Taisiis ymmärsin toki ajatuksen, mutta.. o.O Jotenkin tää ei sopinut siihen loppuun. Minä sanon haluavani olis ehkä parempi. Koska eihän se halua mutta sanoo haluavansa. Olenko mä taas epäselvä? xD

Hmm. Hyvin totta ja syvällisiä mietteitä nää kaikki. Mä tykkään eniten sellasist joissa on jonkinmoinen rakkaustarina tai sit tyyppi kuolee tai angstangstaa x9 Ehkä sen takia pidin eniten tosta vikasta kun siin oli lovelovea.

Toi Varkaita oli kanssa kiva. Omalla tavallaan. Toisiks kivoin xD Miinusta tuli lopusta, ois ollu kivempi jos tyyppi ois niiku hävinny ja olllut tyhjä ja varastettu. Mut sit se meni voittaan... Mutta eihän Danielin minä-päähenkilö VOI hävitä xDD Alku oli siis paras, suloinen. Mut sit selvis et joku on vaan matkinut sitä tai jtn. o.O Olihan se idea? kai..... -.-

Lainaus
Minä haluan, kaikki sanoo taas, mutta jos vastaus on ruma, ne sanovat että se on väärä, teeskentelevät etteivät usko vaikka uskovat ne.
Oi. Jotenkin söpösti muotoiltu lause. Naminamia. Varsinkin toi ruma-sana ja toi loppu oli kivoja. Alku oli sitä toistoa -.- Tuli jos selväksi hei xD

Kiitoksia. Vihdoinkin mä saan lukee jotan originnaaaaaleja sulta. Hmmums. Pidin ja myös epäselvyydestä ja sekavuudesta tykkäsin^^
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 706
Ooih. Ihania nämä kaikki... Paras oli tuo ensimmäinen, Aikamatka. Ihania lauseita, nams. Tuo toinen sitten, Varkaita, siinä viimeinen lause oli ihan paras. Aww... Suloista.  Rakkauden tanssi oli tosi mukavaa tekstiä.
Joo, mulla ei oo oikein mitään sanottavaa, paitsi että nää kaikki on hyviä ja sä oot hyvä kirjottamaan. :>
I've got blisters on my fingers!

Amayasora

  • ***
  • Viestejä: 8
Ookei, Minä tyksin kovasti raapaleista, joissa on ideaa - ja nämä on myös suloisia:)

Aikamatkan syvällisyyden voisi minusta löytää sellaisesta ajatuksesta, että ihmiset ottaa monet asiat liian itsestään selvinä; he eivät mieti loppuun asti, ja vaikka miettisivätkin, niin, kuten viimeisestä lauseesta näkee, jumittuvat yleensä siihen ajattelutapaan, jota pitävät normaalina, johon ovat tottuneet.  
Toistoa tuossa on aika paljon, mutta kertaushan on opintojen äiti:P

Varkaita -raapaleessa on parasta tuo otsikko. Se sopii loistavasti ja kertoo vielä ylimmääräistä. Minulta olisi ilman sitä varmaankin jäänyt huomaamatta se, että tässä on kaksi niitä varkaita. Että kumpi sitten on parempi ihminen, tuntuu tämä raapale sanovan.  

Rakkauden tanssista pidin kovasti, sillä tuolta minusta joskus tuntuu. Siis tuolta, miltä minäkertojalla kahdessa viimeisessä lauseessa.
En minäkään halua tanssia, en luultavasti osaisi.

Mutta pienen rakentavan palautteen voisin taas antaa, kun kommentoidakin olen jaksanut: sieltä puuttuu hirmuisesti pilkkuja.
Esimerkiksi heti ensimmäisessä lauseessa ennen minkä-sanaa pitäisi olla pilkku, koska minkä aloittaa sivulauseen. Samoin kaikkien muidenkin (relatiivi)sivulauseiden eteen kaipailisin pilkkuja.
Mutta saattaa tietysti olla, että käyttelet tässä taiteilijan vapautta ja teet sen tarkoituksella.

Siis piristäviä pieniä oivalluksia ja suloisia sanailua näistä löytyy. Pidän.^^
Sattuman tanssissa viimeisessä
ei rinnallasi ole enää minua.
-Narri

"Tapa ensin, nuole haavat myöhemmin. Ja murise kovempaa kuin toinen." -Yönsilmä