Kirjoittaja Aihe: Purplen Art, uutta Dracoa 11.1.2013  (Luettu 55104 kertaa)

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Purplen Art
« Vastaus #20 : 05.08.2008 21:14:55 »
Eääw, sinulla on aivan ihana tyyli piirtää! Kaikissa kuvissa olet käyttänyt hyvin erinomaisesti väritystä ja pakko nostaa hattua miten olet jaksanut tehdä upeat taustat kuviin. Kaikkien kuvien asettelut ovat täydellisiä.
Molemmat sarjakuvat oli hauskoja näin ohimennen sanoen: >

Ja pakko vielä erikseen hehkuttaa, että tuo piirtämäsi Mana on ihana! Se on niin ilmiselvä Mana kuin olla ja voi! o(^3^)o

Geena

  • Vieras
Vs: Purplen Art
« Vastaus #21 : 19.08.2008 14:24:45 »
 :o Kuinka jotkut osaavat piirtää noin? Aivan ihania kuvia, H/D:t varsinkin...
*kuolaa Dracoa*

Out Therellä oli muuten hyvä idea, Kalkaros kuva voisi olla mielenkiintoinen..
Olen sanaton.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Purplen Art
« Vastaus #22 : 24.12.2008 12:39:37 »
olis ollu kiva kattella ja kommentoija, mutta ykskään ei näy... :(

-F


I'm into Herbology now u_u

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #23 : 26.12.2008 17:35:07 »
Afael: noh, on minullakin vielä paljon opittavaa, omat virheet varmaan näyttävät usein suuremmilta omaan kuin muiden silmään :P En itsekään pidä tuosta Kartanon Puutarhassa paljonkaan, ainut kiva siinä on Draco, mutta tausta on kyllä aika karsea, näin pari vuotta sen tekemisen jälkeen on aika helppo sanoa :D

Out There: Kiitos! n_n Heh, rakastan kenkiä :D Hmm, Kalkaros, tämä on ties kuinka mones kerta, kun minulta pyydetään sitä :D Olen kyllä harkinnut, ja muutama vuosi sitten piirsin Kalkaroksen, mutta siitä tuli niin kauhea, että sitä ei kehtaa näyttää kenellekään. Nykyään varmaan osaisin paremmin, mutta eeh, nättispojat taitavat silti olla enemmän minun alaani ^^'

hulludumbbis: Kiitos :D itse näen varsinkin noissa vanhemmissa paljon virheitä, ja uusissa myös, mutta virheiden näkeminen vain tarkoittaa, että tietää mitä parantaa - ilman sitä ei voi kehittyä. Eli onnea sinullekin piirtämisen kanssa~ kyllä minullakin joskus anatomia sukkaa :DD

Chibi: Kiiitoos ^^ !

Maru: Kiitos! Jep, lisää töitä ja sarjista tulee, aika hitaasti kyllä, mutta varmasti. Ei tästä raukkaudesta piirtämiseen ja Harry Pottereihin mihinkään pääse xD

miisa: Aw, kiitos <3 Itsekin pidän tuosta Manasta edelleen, vaikka se on jo yli kolme vuotta vanha :D

Geena: Hih, kiitus n_n Vastasinkin jo Out Therelle tuosta Kalkaroksesta, eli sama sinulle :D Ehkä joskus saisin raahattua itseni piirtämään hänet, mutttaaaa...

TylerDurden ja FractaAnima: oih, muutin sivujeni tiedostojärjestystä ja nimiä, ja unohdin kokonaan, että minulla oli linkit täällä vanhoihin osoitteisiin! Anteeksiii~ Nyt niiden pitäisi kaikkien taas toimia!

------------------------

Useampi uusi teos vuodelta 2008, ne ovat tuolla ensimmäisessä viestissä!


Fanart ||  1.Fic (K18)

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Purplen Art
« Vastaus #24 : 26.04.2009 16:58:03 »
Otin niskasta kiinni ja päätin vihdoin ja viimeinkin kommentoida näitä töitä.
Mutta HolySh*t!! Näähän on niin mahtavia, että laskin melkein alleni.. ::)

Lemppareitani olivat: Ah, How I Love Myself , Draco sängyllä, akryyleillä tehty Draco&Harry, Twilight, niin ja oikeastaan kaikki muutkin  ;D
Tykkään noista yksityiskohtaisista töistäsi (varmasti menny tajuttomasti aikaa niissä), ja tuo Twilight on niin mahtipontinen, että huh huh..
Sarjikset nyt tietenkin olivat hauskoja, ja nyt tiedänkin miksi se on H/D, eikä D/H :D

Aika H/D painoitteisia nuo työt, mutta onneksi en ole mikään H/D vihaaja.. nyt janoan lisää kuvia. Lisää!  ;D

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Purplen Art
« Vastaus #25 : 02.05.2009 11:20:19 »
Oletpa muuten todella taitava :D Ihailen etenkin taitoasi piirtää todella realistisesti ihmisten vartaloita.

Ehdoton suosikkini on Twilight, siinä on kaikki kohdallaan! Tunnelma on aivan ihana, maisema uskomattoman kaunis, tyttö on kaunis ja hame ja hiukset lentävät ihanasti tuulessa...
Vau!

Mielestäni realistisesti tekemäsi työt ovat parhaita. Esim. Draco sängyllä-piirros on hyvin realistinen, lukuunottamatta ehkä silmiä (tästäkin työstä tykkään tosi paljon), mutta Kartanon Puutarhassa ei ole niin aidon näköinen. Työt, jotka olet tehnyt koneella, eivät ole mielestäni ihan yhtä hienoja kuin lyijäri/puuväri/tussityösi. (Kylläpäs osaankin ilmaista itseäni selkeästi ::))

Kummastelin vähän tuota Lyhtypylvään alla-kuvaa, sillä se oli vähän taitamattomasti tehty. Siinä on
kiva tunnelma, mutta hahmot eivät ole oikein aidon näköisiä. Mutta olitkin tehnyt sen vuonna 2004, joten se selittääpi asian. Toisaalta olet kyllä tehnyt erittäin realistisia töitä jo 2005 ja 2006. Etenkin Repe makaa-piirros on todella elävännäköinen ja upea.

Vaikka tekemiesi sarjakuvien piirrostyyli on enemmän mangaa kuin realistista, niin pidän silti niistä ja ne ovat hauskoja.
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #26 : 08.05.2009 22:32:52 »
TD: Kiitos! Lisää tulee, Dracoja tulee, kunhan saan joskus valmiiksi ;D Itse tykkään enemmän naisellisesta Dracosta, mutta makunsa kullakin :)

Nàzgul: Kiitos :D Joo, kyllähän niihin aikaa saa kulumaan, 5-15 tuntia. Mutta se aika menee täysin huomaamatta ^o^ H/D nyt on vain minun OneTruePairing ollut sen 7 vuotta, että mitä voi olettaa  ;) Lisää tulee, ihan varmasti!

Mjau: Kiitos! Paljon vielä oppimista, mutta koko ajanhan sitä oppii :D Olen myös itse vielä tyytyväinen Twilightiin, vaikka siinä onkin joitain kömmähdyksiä, ja näin puolentoista vuoden päästä ne näkee vielä selvemmin. Tunnelma on kuitenkin vielä kohdallaan :D Itsekin pidän noista realistisista töistäni, koska no, ne ovat jotenkin ajattomampia. Olenkin lopettanut koneella tekemisen, koska en vain osaa tehdä sillä (vaatisi enemmän harjoittelua) ja perinteiset tekniikat ovat lähempänä sydäntä ^^.

Lyhtypylvään alla on tosiaan hyvin vanha kuva (huh, 5 vuotta sitten!). Itse näen siinä niiiiin paljon teknisiä virheitä, ettei mitään rajaa. Olin tuolloin vielä huomattavasti parempi piirtämään eläimiä, varsinkin mallista katsoen (siis esim. valokuvasta, kuten Repe makaa on piirretty). 2005 oli minulle kyllä todella suuri kehittymisen vuosi ja olen piirtänyt silloin enemmän kuin koskaan ennen, joten sen takia esim. 2004 lopun ja 2005 lopun piirroksien tasolla on todella suuri ero. Monissa realistisissa töissä olen käyttänyt referenssiä (esim. ottanut itsestäni valokuvan jossain asennossa ja piirtänyt asennon siitä katsoen, tai mallinukkea käyttäen), joten ne ovat tasokkaampia kuin jotkut päästä piirretyt manga-tyyliset.

Kiitos paljon kaikille kommenteista!
----------------

Kaksi uutta originaalia (jotka katsoin tarpeeksi hyväksi pistää tänne ;) :

// edit 30.8.2012: Poistin toimimattomat linkit, toimivat linkit löytyvät ekasta viestistä
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 19:12:45 kirjoittanut Purple »


Fanart ||  1.Fic (K18)

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #27 : 06.10.2009 20:35:59 »
TD: Ohh, kiitos <3 Ehkä joku päivä vielä saisin jotain johonkin taidegalleriaan, kuka tietää ;D

----------
Pari uutta arttia:

Draco
A luminous Allure
(Ihmeellistä, pitkästä aikaa jotain kunnollisempaa HP-fanarttia, edellisestä on ihan hirmu pitkä aika! Vaikka tuokin
on kyllä tehty hieman pikaisesti xD)

Originaali
Yours Truly

// edit 30.8.2012: Poistin toimimattomat linkit, toimivat linkit löytyvät ekasta viestistä
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 19:13:37 kirjoittanut Purple »


Fanart ||  1.Fic (K18)

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Purplen Art
« Vastaus #28 : 06.10.2009 21:11:05 »
Heii sinulta tuli vihdoinkin uutta taidetta, jeee :)

Tuo Draco, ahh... Palvon Dracojasi :D Miten voitkin saada siitä aina niin komean... (tai kauniin? :'D) Ihanasti yksityiskohtia tuossa, joita jää tutkailemaan. Ää, en vain osaa sanoa mitään rakentavaan viittaavaakaan, kun jään tuijottamaan tuota.

Sitten tuo originaalihahmosi. *jää taas tuijottamaan työtä ja unohtaa mitä pitikään sanoa* Hienoa vesivärien/kynien käyttöä, ihanat hiukset... Mutta tuo vasen käsivarsi näyttää ehkä turhankin kapoiselta ja kyynärpää voisi olla ehkä terävämpi?

Äh, ei näitä pitäisi katsoa ollenkaan, kun ei saa silmiään irti :D Mutta kiitos siis! Innostat minuakin jälleen harkitsemaan sitä mallitonta piirtämistä ^^
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Purplen Art
« Vastaus #29 : 23.12.2009 01:57:25 »
Nää on kyl tosi hienoi. Miten oikein osaat piirtää näin hyvin? ((:

Ja noi sun Dracot. Voi vitsi sentään kun on ihanii :'DD

Tästä Ahh, How I Love Myself- Dracosta tuli niiin mieleen Titanicin se kohtaus kun se Jack piirtää sitä Rosea (muistan kun juuri tunti sitten katoin Titanicin) Meinaan melkein sama asento tolla, mutta se ei mitään koska kuva on kuitenkin todella hieno. =)

Haha tuli mieleen tosta että voisit tehä siitäkin Titanicin kohdasta kun ne on siel kannella sillein että ne ''lentää'' (?) niin H/D-kuvan ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

campuzze

  • Vieras
Vs: Purplen Art
« Vastaus #30 : 23.12.2009 08:26:11 »
Nä on tosi hienoja!!

Pidin tosi paljon A luminous Allure piirustuksestasi.
Se oli todella yksityiskohtainen.
Ja nuo kaksi sarjakuvaakin oli tosi hyviä.
Ja ahh, how i love myself oli myös tosi upea.

No oikeestaan ne kaikki oli. Miten joku osaa piirtää noin hyvin.
oon ihan kateellinen :D


Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #31 : 16.01.2010 21:12:18 »
Sha: Kiitos! ^o^ Totta, tuo vasen käsi on kyllä aika outo. En tajunnutkaan sitä ennen kuin sanoit, mutta nyt kun olen sitä aikani tuijotellut niin on alkanut ärsyttää tuo käsi aika paljon xD Lähinnä tuo käsivarren yläosa on liian pitkä ja totta, kyynärpää voisi olla terävämpi. Mallista piirtämällä oppii hyvin anatomiat, mutta sitten kun piirtää mallitta pääsee oikesti hyödyntämään oppimaansa ja oppii lisää~

kkaro: Kiitus n_n Heh, ai, en ole itse tuollaista yhtäläisyyttä huomannut, mutta nyt kun sanoit, niin totta kyllä. Tosin on vain rajallinen määrä asentoja, miten voi maata rennosti sohvalla ;D Titanic on ihana leffa kyl. Mutta se "I'm flying, Zack!" kohtaus on kyllä niin klisee, etten siitä mitään halua piirtää x D

campuzze: Hihi, kiitos! ^-^

// 11.1.13 Poistin toimimattomat linkit, toimivat löytyvät ekasta viestistä
« Viimeksi muokattu: 11.01.2013 18:57:55 kirjoittanut Purple »


Fanart ||  1.Fic (K18)

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Purplen Art
« Vastaus #32 : 19.01.2010 17:35:15 »
Noniin, tullaanpa jälleen ylistämään näitä! Innostuin kun huomasin, että olit lisännyt uusia ^^

Olisi ollut kiva nähdä nuo keskeneräiset valmiina, mutta hienoja ne ovat noinkin :) Mutta ääh (tai lääh :'D) tuo paidaton Harry! Itsekin olen harkinnut paidattomien miesten vartaloiden piirtämisen harjoittelua (huh miten vaikeasti sanottu) ja saisin ehkä mallinkin käyttöön. Tosin ei aivan noin lihaksikkaan kuin tuo Harrysi :D Niin mutta siis, vaikka en sitä heti Harryksi tunnistanut, ehkä juuri lasien puuttumisen takia, on se hienosti tehty. Äh, yritän saada sanottua jotain järkevää ja rakentavaakin, mutta jään vaan tuijottamaan tuota enkä keksikään mitä sanoisin.

Kun ensimmäisen kerran näin tuon originaalisi, minullekin tuli siitä mieleen Draco D Doujinshista :D Ja varsinkin tuosta pienemmästä kuvasta. Ai täh, se olikin tehty vesiväreillä! Miten vesiväreillä voi saada noin luonnollisen värisen ihonvärin?

Höh, en nyt tosiaan saa mitään järkevämpää sanottua vaikka olisin halunnutkin. Mutta siis tykkään töistäsi edelleen tosi paljon ja nam! Eli lisää vain tulemaan! ;D
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Vs: Purplen Art
« Vastaus #33 : 18.02.2010 22:07:10 »
Ihanii<3
Oot kyl hyvä piirtää : DD
Ite en oo läheskää noin hyvä, vaikkakin osaa kyl piirtää, heh...^^
Mä tykkäsin siit Ahhh How I Love Myself kuvast, kai se oli tollee se nimi?? ::)
No ei mul muuta, ku et tykkäsin sun piirrustuksist : D


-RonWeasleyyy

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

Layra

  • Hämykeiju
  • ***
  • Viestejä: 187
  • I'm not easily impressed. Wow, a blue car!
Vs: Purplen Art
« Vastaus #34 : 21.06.2010 21:15:54 »
Rakastan, rakastan, rakastan töitäsi! 

Miten niin päällä? on niin ihana, Dracosi ovat ihania <3

Parhaat työsi ovat mielestäni kuitenki Potterittomia. Nebulous Fantasy, Twilight ja Close your eyes ovat oikeasti henkeäsalpaavia, haluaisin jokaisen seinälleni tauluksi <3 Ne ovat niin kauniita ja henkeviä. AIVAN upeita töitä.

Anteeksi hirveä rakentavan puute. :D

  - L
ava by aiju ♥

13072011 ♥

I'd catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I'd jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya.

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Purplen Art
« Vastaus #35 : 25.06.2010 13:28:19 »
Sha: Kiitos \^o^/ miesten piirtäminen on heikko kohtani ja sitä pitäisi harjoitella lisää... Se on oma faniversioni Harrysta, joten ei mikään ihmekään, että sitä ei heti tunnista ;D Ja jep, vesiväreillä saa aikaan vaikka mitä, ne ovat yllättävän monipuolisia loppujen lopuksi. Ja tosi vaikeita. Tuntuu että olen ihan surkea vielä niiden kanssa kun on katsonut joidenkin mestareiden töitä, mutta harjoitus, harjoitus. Ja ps. aika monia vesiväritöitäni olen hieman parannellut tietokoneella niin että väreistä on tullut heleämmät :)

RonWeasleyyy: Kiitos <3 Ahh, How I love Myself on kyllä ehdottomasti suosituin fanarttini, se on omakin lempparini ^^.

Layra: Kiituuus! n_n Potterittomissa töissäni on enemmän itseäni, joten ne ovat myös ilmaisuvoimaisempia. Ihanaa kun pidit, lämmittää aina sydäntä :)
--------

// 11.1.13 Poistin toimimattomat linkit, toimivat löytyvät ekasta viestistä
« Viimeksi muokattu: 11.01.2013 18:58:26 kirjoittanut Purple »


Fanart ||  1.Fic (K18)

ccampsuk

  • Vieras
Vs: Purplen Art
« Vastaus #36 : 27.06.2010 18:08:45 »
Noi kaks uutta oli kyl toosiiii mahtavia.
Sound of  silents oli ihanan rauhoittava piirustus. Millä se tausta oli tehty?

Serenditipy sonata oli älyttömän yksityiskohtainen. Miten jollain voi riittää kärsivällisyyttä noin paljon? :D Se tyttö oli niin aidon näköinen, ja kaikki mekon laskostukset ja muutki oli tehty niin taitavasti.

Kuprum

  • Vieras
Vs: Purplen Art
« Vastaus #37 : 22.07.2010 12:08:25 »
Olet todella hyvä piirtäjä! Käytät minun mielestäni etenkin värejä taidokkaasti, varjostukset ja vastaavat ovat onnistuneita, ja lisäksi monissa töissäsi on ihania yksityiskohtia, joita on kiva tarkastella. Olisi ihanaa nähdä sinulta joskus maisemakuvia, voin niin hyvin kuvitella, miten ihastuttavalta vaikkapa joku... öm, taikametsä taikaeläimineen näyttäisi sinun taiteilemanasi. :) Kävin kurkkimassa myös Purple Passagea, koska pidän yleensä enemmän originaalitöistä kuin FanArteista ja siellä niitä oli aika paljon. Silkasta mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta kysyn, että oletko koskaan kuvittanut esimerkiksi lehtiä tai kirjoja tai julisteita tai vastaavia?

Crownless

  • ***
  • Viestejä: 284
Vs: Purplen Art
« Vastaus #38 : 21.08.2010 19:54:07 »
Voi hyvä ihme, bongasin tämän topiccisi ihan randomilla täältä ja aloin klikkailemaan noita linkkejä ja WAU mitä näinkään ! :o Aivan ihania töitä, osaat piirtää toooooodella hyvin, sulla on mielettömän kaunis ja ihailtava piirrustustyyli, tykkään kovasti.

HP - Fanartista tykkäsin eniten Miten niin päällä?, Itsensä rakastaminen on taitolaji, A Night in Library, Ahh, How I Love Myself ja Aamu-uninen Draco töistä. Itsensä rakastaminen on taitolaji:lle repesin. :D Noi kaks viimestä oli kummatkin hirmu sulosia, tuli heti sellanen kunnon aww - fiilis kun näin ne. :) Vaikka A Night in Library olikin sulla keskeneränen, niin se ei ainakaan mua haitannut, koska se oli musta silti hieno ja onnistunut. Miten niin päällä? oli Itsensä rakastaminen on taitolaji:n tavoin hauska, heheh, niinpä niin, miten niin päällä...? ;o

Sitten noista muista töistä. Tykkäilin eniten Sounds of Silence, Nebulous Fantasy, Close your eyes, A bit like them, Twilight ja Serendipity Sonata. :) Kauniita, ihania ja mahtavia kaikki. Hienoja. Hyvää jälkeä olet saanut aikaan. Myös Talo työ oli kiva, hyvin tehty sekin. Muutkin työt, joita en maininnut (myös HP - Fanarteista), oli maanmainioita, ja tuli näitten katselemisen jälkeen semmonen vielä isompi wow - olo mitä silloin kun rupesin vasta selailemaan näitä, heheh.

Mutta eipä mulla muuta kuin että piirtämisen iloa myös jatkoon, oli erittäin mukavainen katselu tuokio tämä. :) Pitää tutustua noihin sun sivuihin vielä tarkemmin, kävin jo lukaisemassa sen Draco sarjakuvan josta annoin palautteen sille kuuluvaan topicciin.

//ohhoh, vähän venähti tää mun kommentti ;D
kuu vain lainaa valoaan

Intia

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Purplen Art
« Vastaus #39 : 23.08.2010 22:57:12 »
Jumaloin väritystaitojasi! Käytät värejä upeasti ja erilaisia kyniä (vesivärejäkin?) myös. Erityisesti pidin noista kuvista, jotka ei liittyneet Pottereihin, koska niissä oli pari värimaailmaltaan (ja muutenkin) aivan upeaa teosta. Vähän harmittaa, että tyylisi on mangamainen, sitä kun näkee joka paikassa niin se ei enää juurikaan jaksa säväyttää. Ei sillä, sinä teet sen hyvin ja on ilo nähdä, että myös realismi sujuu noin hyvin. Oon sun fani. :D
"Can we move on from this and focus on me?