Kirjoittaja Aihe: Axis Powers Hetalia, Ficlettejä Itämereltä ja Skandinaviasta, max k -11  (Luettu 4568 kertaa)

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
// Alaotsikko: Axis Powers Hetalia, ilmestynyt kaksi (Frustration before & after sex, DK/EST)
Ikäraja: K-11 // Beyond lisäsi korkeimman mahdollisen alkutietoihin

Tähän ficlet/raapale-ketjuun tulee Hetalia-ficcejä, aiheina Itämeren valtiot ja Pohjoismaat.

Title: Itämeren Titanic, I
Writer: Minä, Sekoleptikko
Fandom: Axis Powers Hetalia
Disclaimer: Hetalia kuuluu Hidekazille, ei minulle.
Genre: Draama
Rating: S
Summary: ”Voi, Viro. Miksi sinä et vastannut? Tiedän, että nukut, mutta miksi, voi, Viro…”
Word count: 284
A/N: Ugh, en osaa enää kirjoittaa. Ficlettiin sanalla "syksy". Hmm, halusin kirjoittaa MS Estoniasta jotain ja kyllä tälle kai kehkeytyy jatkoakin, koska jäi vähän kesken. Siltä ainakin tuntuu. Joo, enjoy <3

Puhelin soi unen läpi. Ei jaksa millään vastata, ei millään jaksa avata silmiä. Vielä viisi minuuttia, anna olla, Latvia, minä nukun. Viro käänsi kylkeä ja jatkoi uniaan.

~*~*~*~

Vastaa nyt, Viro, vastaa. Pakkohan sinun on vastata, herää nyt. Suomi huomasi kiertävänsä kuulokkeen johtoa ranteensa ympäri ja ravisti äkkiä kätensä irti siitä. Hän rutisti silmänsä kiinni ja rukoili, että Viro heräisi ja vastaisi.

~*~*~*~

Puhelin soi jo viidettä kertaa, Viro totesi puoliunessa. Nyt olisi pakko vastata, se on jotain tärkeää, ei kukaan soittaisi näin sinnikkäästi pilaillakseen.

”Von Bock, Eduard.”

”Voi, Viro. Miksi sinä et vastannut? Tiedän, että nukut, mutta miksi, voi, Viro…” Viro hätkähti hereille nopeasti kuullessaan Suomen takeltelevan, sekavan ja epätoivoisen äänen. Mitä on tapahtunut?

”Soome, mitä on tapahtunut? Mikä sinun on, onko Rootsi tai Venemaa tehnyt sinulle jotain. Jos on, minä –”

”Ei, Viro, ei, minä olen kunnossa!”

~*~*~*~

”Luojan kiitos, älä säikyttele minua noin! Minä luulin, että sinä makaat jossain katuojassa kuolemassa tai vastaavaa!”

Voi, miksi Viro ei käsitä. Miksi minä en voi sanoa nyt vain sitä ääneen, pakko sanoa, Suomi toisteli päässään. Nuorennäköinen upseeri naputteli sormiaan hermostuneena ja hoputtavana Suomen työpöytään ja Suomi käsitti, ettei ollut aikaa tällaiseen.

”Viro, Estonia on uponnut. Uppoaa juuri nyt. Täältä on lähtenyt koptereita ja veneitä, samoin Ruotsista. Heiltä on otettu jo teihin yhteyttä, joten sinun pitäisi nousta ja mennä johtamaan.”

Suomi kuunteli luurin järkyttynyttä hiljaisuutta. Viro haukkoi henkeään ja toisteli ”ei, ei, ei”.

~*~*~*~

Miten, miten, miten se voi upota? Ei, ei, ei, sillä on keskivertona yli tuhat matkustajaa, ei.

”Viro? Meidän molempien pitää mennä nyt.” Suomi epäröi. ”Anteeksi, että herätin.”

Viro kuunteli vielä muutaman tuuttauksen luurista, nousi pukeutumaan ja lähti kävelemään kohti toimistoa. Tallinna ei ollut moneen vuoteen tuntunut niin kylmältä syksyllä kuin nyt.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2015 00:18:54 kirjoittanut Beyond »
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Ficlettejä Itämereltä ja Skandinaviasta, max k -13
« Vastaus #1 : 23.09.2010 20:53:37 »
No oi kun hienosti kirjoitettu, hirveän ihanaa ja hyvänkuuloista luettavaa. Olin ihan että mitä ihmettä kun löytyi tällainen namupala, ihan tuosta vain. Minä pidän tästäkin.
Tosi hieno idea ja toimiva toteutus, mitäpä siitä muuta sanomaan. Paitsi että Viro nukkumassa, Aw<3

Lainaus
”Voi, Viro. Miksi sinä et vastannut? Tiedän, että nukut, mutta miksi, voi, Viro…” Viro hätkähti hereille nopeasti kuullessaan Suomen takeltelevan, sekavan ja epätoivoisen äänen. Mitä on tapahtunut?
”Soome, mitä on tapahtunut? Mikä sinun on, onko Rootsi tai Venemaa tehnyt sinulle jotain. Jos on, minä –”
”Ei, Viro, ei, minä olen kunnossa!”
Tuolle kohdalle repesin, vaikka siinä ei ole edes mitään hauskaa, se vain nyt on niin söpöä kun Eduar kantaa huolta muista. Pakko lainata vielä toinen pätkä:
Lainaus
Tallinna ei ollut moneen vuoteen tuntunut niin kylmältä syksyllä kuin nyt.

Aw, aivan mahtava lause.. Jotkut sitten osaa kirjoittaa:D Taidanpa jäädä kyttäilemään.

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Pour

  • sidekick
  • ***
  • Viestejä: 203
  • En rupea arvailemaan
Vs: Ficlettejä Itämereltä ja Skandinaviasta, max k -13
« Vastaus #2 : 24.09.2010 15:38:38 »
Oiiih mikä aihe.
Rakenne oli kiinnostava ja erilainen. Heti alusta lähtien oli tietyllä tapaa huolestunut fiilis ja lyhyet lauseet toimiva hyvin. Ihan mielellään lukisin jatkoakin, Viro on ihana ^^ Sori jää kommentti vähn lyhyeksi :/

-purr
Muutatko kanssani smialiin?
Toujours purrrrr
Combining History and Hetalia can actually be good.

Doubleblade Miriko

  • Fanfiction Collector
  • ***
  • Viestejä: 62
Vs: Ficlettejä Itämereltä ja Skandinaviasta, max k -13
« Vastaus #3 : 25.09.2010 21:01:55 »
Tästä tuli kyyneleet silmiin. Ihanasti kirjoitettu, astin Viron ja Suomen hätäännyksen tekstistä. Ihanaa lukea taas tälläsitä APH-kamaa, loistavaa. Kyllä, rakentava kommentointi on ottanut lomaa  :) Kiitoksia, toivon hartaasti lisää!

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Ficlettejä Itämereltä ja Skandinaviasta, max k -13
« Vastaus #4 : 22.11.2010 23:25:17 »
Myrsis, purr ja Doubleblade Miriko: Kiitos kommenteistanne ja kiva että piditte : D tuota pitäis tosiaan tulla lisää jos mua inspaisi vain : D

Title: Frustration before and after sex
Writer: Minä, Sekoleptikko
Fandom: Axis Powers Hetalia
Disclaimer: Hetalia kuuluu Hidekazille, ei minulle.
Genre: Draama, angsti, söpöily
Rating: K -11
Summary: Eilen oli mennyt myöhään juoden ja höpisten järjettömiä rakkaudentunnustuksia toisilleen ja muille Tanskan kanssa.
Word count: 65 + 117 + 87
A/N: Shuffle-haasteeseen ja OTP kymppiin (Tanska/Viro).  Tää oli mukava kirjoittaa, vaikka viimeinen kappale onkin tuollainen kamala hirvitys, hyi hyi : D No, kaikeka sitä löytää tuolta iPodin kätköistä.

Frustration before and after sex

Apulanta – Käännä se pois

”Hei, Estland, mitä kuuluu?”

Viro nosti päänsä työpöydästään. Hän oli vain romahtanut tuoliinsa ja antanut pään paukahtaa pöytäänsä kun Venäjä oli poistunut virnistellen hänen työhuoneestaan. Hän oli mitä kamalimmalla tuulella eikä jaksaisi yhtään Tanskan pilailua tai vitsailua yhtään mistään. Häntä vain turhautti oma voimattomuutensa niin täydellisesti, että hän ei voinut ajatella miehestä olevan hyötyä kuin yhdellä tavalla. Turhautumisen poistajana.

Taani, lukitse ovi.” Hän tokaisi vihaisena ja alkoi höllätä kravattiaan. Tanskan kulmakarvat hyppäsivät iloisesti ja tämä toteutti toisen toiveen. Hän oli osannut ajoittaa tulonsa aivan oikein.

Elli Vallinoja – Viidestoista yö

Onneksi täällä on parveke, Viro nojaten aitaan. Eilen oli mennyt myöhään juoden ja höpisten järjettömiä rakkaudentunnustuksia toisilleen ja muille Tanskan kanssa. Hänen huuliensa välissä oli tupakka, mikä oli kohtuullisen epätavallista yleensä nuhteettomalle valtiolle, mutta Tanska poltti, koska Hollanti poltti, ja nyt vain teki niin paljon mieli. Se tuntui sopivan tähän tilanteeseen.

Kööpenhamina on kaunis keväisin, hän huomasi ajattelevansa ja tihrustavansa satamaan. Meri näkyi ja se kimmelsi ja välkkyi. Virosta tuntui, kuin hän voisi kaukaisuudessa erottaa Pienen Merenneidon-patsaan, mutta hän tiesi sen olevan kuvitelmaa. Tämä parveke sijaitsee väärällä puolen taloa siihen nähden.

Estland. Huomenta.” Tanska oli harhaillut tupakanhajun perässä parvekkeelle ja kietoi kätensä Viron ympärille. Silloin tällöin tupakointi toisen ylisuuressa paidassa vieraalla, kylmällä parvekkeella oli sen keuhkorasituksen arvoista.

Aqua – Happy boys & girls

”Be happy!” Stereoista raikasi iloista ja aurinkoista ja liian kimeää purkkapoppia englanniksi. Viro tuijotti eteensä miettien, olisiko asiallista työntää sormet korviin ja alkaa hakata päätä matkustajanpuoleiseen ikkunaan. Tai vaihtoehtoisesti raastaa CD-levy pois soittimesta, napsauttaa se poikki ja heittää ulos ikkunasta jonnekin Itämereen. Ehkä ei kuitenkaan, Soome ei pitäisi roskaamisesta.

”Sinä et taida pitää kovin paljon tästä, vai?” Tanskan ääni hätkähdytti hänet itsetuhoisista mietteistään.

”En.”

Tanska kohautti harteitaan ja sammutti musiikinsoittimen. ”Ei sitten. Oikeastaan tämä onkin aika kamalaa selvin päin”, hän totesi hymyillen ja puristaen vaivihkaa Viron reittä.
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
No otisikko herätti huomioni ja tulin sitten kurkistamaan että mitäs täältä löytyy.

Miellyttävää löytää virosta ficcejä ja vielä saada luettua ne, en kovin usein ole törmännyt hänen näkökulmastaan kirjoitettuihin ficceihin mutta osasit kirjoittaa kyllä hyvin. Parituksista sen verran että Viro ja Suomi on helppo ajatella käymässä läpi yhteistä tarinaa, mutta taas Viro ja Tanska olin hetken vähän mietiskelevä jatkanko lukemista mutta jatkoin ja se kannatti. Tykkäsin tästä harvoin näkemästäni parituksesta, sillä jotenkin en ole ennen osannut ajatella noita kahta ydessä mutta sait sen toimimaan tosi hyvin. Myös tämä ettei Viro ollutkaan niin kunnollinen oli mielenkiintoista luottevaa.


Kuolotar
 
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 971
No niin, jatkoinpas vanhojen tekstien kaivelua, ja tämän löysin muistaakseni sivulta 42, eli olemassaolevien sivujen puolivälistä.

Huuuu, tuo Estonia-pätkä oli aika kylmäävä, tykkäsin siitä tosi paljon.
Suomen ajatukset ja puhe oli ihan sellaisia, mitä shokissa ihmisellä voisi erittäin hyvin olla.

Lisää olis lukenut mieluusti siitä, miten Viro purki turhautumistaan Tanskaan xD Kinky, joskaan ei erityisen terveellä tavalla.
Tanska oli näissä hurmaava vastapaino Viron aika murjottavalle olemukselle. Ei koskaan tullut pahemmin tutustuttua Viro/Tanskaan sillon kun Hetaliahommia vielä lueskeli enemmän, vaikka Taani on kyllä jäänyt mieleen ja siitä aina pidin nimenä.

Tykkäsin pääkaupunkimaininnoista, ne kuvastivat hyvin valtioiden itsensä fiiliksiä mainituilla hetkillä^^

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.