Kirjoittaja Aihe: Se mitä tuulelle annoin, S || Percy/Audrey, Percy/?, FF100, 12+ virkettä  (Luettu 1728 kertaa)

Willy

  • disaster gay
  • ***
  • Viestejä: 165
  • deep roots are not reached by the frost
Author: Willy
Genre: Jotain draaman tapaista.
Pairing: Percy/Audrey, Percy/?
Rating: S
Summary: Minä luotan kylmään järkeen ja perinpohjaiseen harkintaan.
Disclaimer: Lainailen Row'n hahmoja, palautan se suht ehjinä.
A/N: Öäm. Tähän piti olla jokin vähän järkevämpi juoni, mutta se pääsi livahtamaan ja ficci jäi aika tunnelmointipohjaiseksi. Percyn PoV:lla mennään.
Pyörii mukana haasteissa 12+ virkettä (jossa otin hahmokseni Percyn) ja FanFic100 (Weasleyn suku), sana 086. Valinnat



Raskaan työpäivän jälkeen mies voi todella tuntea saapuneensa kotiin, kun vastassa on hymyilevä vaimo ja keittiöstä kantautuu vasta valmistetun ruuan herkullinen tuoksu. Pakkasessa kävelyn jäljiltä sormeni ovat kohmeiset ja huuleni siniset. Audrey ottaa käteni omiinsa ja laskee huulilleni suudelman joka lämmittää kuin kaikista suloisin taikaliemi. Silti samalla se tuntuu suolalta haavoihin, kun vastatessani suudelmaan muistan sinut ja yhteiset hetkemme. Minä luotan kylmään järkeen ja perinpohjaiseen harkintaan enkä olisi voinut uskoa lankeavani sinun viettelevään hymyysi. En koskaan pyytänyt sinulta mitään, mutta sinä täytit lausumattoman toiveeni ja pidit minua lähelläsi. Sinä sytytit minussa voimakkaan hehkun, mutta en uskaltanut päästää sitä kokonaan ulos häkistään. Nykyinen elämäni on jännityksen osalta vain haalea varjo niistä seikkailuista joihin sinä johdatit minut.

En voi kiistää, etten tuntisi kaipuuta sinua kohtaan. Välillä minusta tuntuu kuin olisin eksynyt vieraassa kaupungissa ilman karttaa. Kuitenkin miettiessäni yhteisiä hetkiämme järkevästi uskon, että tulin sotkeneeksi pelkän intohimon kaiken kestävään rakkauteen. Yritin tukahduttaa sydäntäni raastavan kivun uskomalla, että sinä olit se oikea suojelemaan minua ja olemaan tukenani loppuun asti. Nyt kuitenkin tiedän, että minun maailmassani ajatus kahden miehen välisestä rakkaudesta on kerrassaan absurdi.

Muistan kyllä ne sängyssäsi viettämäni yöt, vaikka niistä tuntuukin olevan ikuisuus. Käteni vaelsivat pitkin vartaloasi, tunnustellen yksitellen jokaista kylkiluuta päivettyneen ihon alla. Yksin jäädessäni olin neuvoton ja tunsin itseni revityksi. Helpotusta toivat pergamentin paloille kirjoitetut imelät runot, jotka olit huomaamattani jättänyt takkini taskuun.

Sinä sait minut tuntemaan itseni vahvaksi enkä uskonut, että kellään toisella olisi minuun samanlaista vaikutusta. Menneitä ovat kuitenkin ne päivät, joina mieleni oli synkkä kuin kaamos tuhlatessani aikaani kaivaten sinua. Olen löytänyt onnen aamuista, joina voin painautua vasten rakkaan vaimoni unenlämpöistä vartaloa. Näihin hetkiin on kätketty se kaunis satu, jonka luulin kokeneeni jo sinun kanssasi.

Olen rakentanut elämäni perinteille ja järjelle, enkä halua minkään tahrivan sitä. Siksi olisi viisainta, että annamme molemmat kaikki muistot toisistamme tuulelle pois vietäviksi.


Sanat

1. Tuoksu
2. Sininen
3. Taikaliemi
4. Suola
5. Viettelevä
6. Toive
7. Hehku
8. Haalea
9. Kaipuu
10. Kartta
11. Intohimo
12. Kipu
13. Absurdi
14. Ikuisuus
15. Kylkiluu
16. Revitty
17. Runo
18. Vahva
19. Kaamos
20. Unenlämpöinen
21. Satu
22. Tahria
23. Tuuli
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:26:02 kirjoittanut Pops »
Go well traveler on your journeys into the south. Take your memories with you and unpack them fondly remembering this place.