Kirjoittaja Aihe: Pirates of the Caribbean, Horisontti | S, raapale, Jack/Will  (Luettu 2309 kertaa)

Iero-Way

  • Vieras
Paritus: Jack Sparrow/William Turner
Ikäraja: sallittu
Fandom: Pirates of the Caribbean
Genre: romance, fluff
Disclaimer: Disney omistaa hahmot ja omaksi iloksi kirjoitan
A/N: genrehaasteeseen genrellä romance

*

Raikas merituuli sekoitti hiuksemme. Lokit taivaalla, jossain yläpuolellamme, kilpailivat pilvien kanssa siitä, kuka ensimmäisenä ylittäisi taivaankannen, lentäisi horisontin taa. Horisontti. Se oli niin kaukana, silti niin lähellä.

Saavuttamattomissa.

Jackin pitkät, takkuiset hiukset, miehen vaatteet, kaikki tuoksui merelle. Vapaudelle.

Suolainen merivesi heitteli pisaroitaan kasvoilleni. Meri ja minä yhdistyimme.

Jackin kädet ympärilläni, tunsin sen. Tunsin oloni turvalliseksi. Laivan kansi narahteli jalkojemme alla. Hyvä, kaunis, uljas laivamme vei meitä kohti horisonttia.

Horisonttia, jonka takana aurinko lämmitti meitä oranssilla hehkullaan. Meri kohisi kuin veri suonissani.

”Kapteeni Sparrow, Jack, minä…” sanoin hiljaa.

”Shh, minä tiedän”, hän vastasi tyynesti.

Linnut lauloivat. Ne lauloivat meille.

”Minäkin sinua”.
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 14:16:24 kirjoittanut Yukimura »

sananna

  • ***
  • Viestejä: 79
Vs: Horisontti
« Vastaus #1 : 18.09.2010 18:09:26 »
tää on hyvin kirjoitettu! innolla odotan jatkoa..

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Horisontti
« Vastaus #2 : 18.09.2010 18:15:03 »
Kiitos kovasti! :) Jatkoa ei kyllä ole varmaan tulossa, ihan vaan hetken inspiraatiosta tämmöisen pienen pätkän kirjoitin... :D

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Horisontti
« Vastaus #3 : 18.09.2010 20:05:05 »
Oi, kiitos kovasti kommentista, alkoi hymyilyttää kauheasti! :D Ei tuo epärakentava ollut, vaan päinvastoin. Sainpahan rohkeutta taas vähän enemmän kirjoittaa selvästi rauhallisemmin eteneviä pieniä tekstejä, kun yleensä iskee aina ihan suunnaton suuruudenhulluus ja teksti venyy ja venyy niin että se on lopulta vaan kamalaa kuraa.