Kirjoittaja Aihe: I wanna be a rockstar, K11  (Luettu 2303 kertaa)

ainohih

  • ***
  • Viestejä: 8
I wanna be a rockstar, K11
« : 12.09.2010 13:25:28 »
// Alaotsikko: K-11/ Kiroilua /

Nimi: I wanna be a rockstar
Kirjoittaja: Valitettavasti, mutta totta, se olen minä =(
Ikäraja suomeksi: K-11
Paritus/Henkilöt: Ei paritusta
Tyylilaji (tekstin teemat/aiheet): ?
Yhteenveto (tiivistelmä tekstistä): Kertoo tytöstä joka haluaa tähdeksi, kun hän vihdoin pääsee tähdeksi, elämä ei olekkaa ruusuista. Hän tekee virheitä, kuten yhden yön juttuja, joka ei tee hyvää julkisuudelle.
Varoitukset - Kiroilua
A/N eli Author's Note - Tuli kauhee halu kirjottaa jotai (: Jote väsäsimpä tällässeen.


Katselin the voicelta kuinka Britney Spears keikutti vartaloaan videollaan. Hyräilin Oops, i did it again biisiä mielessäni. Aloin tanssia pöydällä niinkuin Britneykin videossaan. Tai yritin ainakin. Aina kun olin yksin, kuvittelin olevani suuren luokan megatähti, ja toivoinkin sitä myös. Olin kertonut unelmistani kavereilleni ja äidilleni. He sanoivat että unelmani on täysin mahdoton, ja että sinun pitää haaveilla vaikka opettajan urasta. Mutta en aikoinut enkä aio muuttaa unelmiani. Kumpa joskus ympärilläni parveilisi suuri joukko faneja, jotka haluaisivat kuvia ja nimikirjoituksia. Saisinpa joskus keikutella itseäni lavalla ja laulaa kiljuville faneille. Mutta kai se sitten on vain unelmaa, joka ei koskaan toteudu. Mutta silti en aio luopua unelmistani mistään hinnasta. Näen usein unta että laulan ihanien kiljuvien fanien edessä, ja kaikki rakastavat minua. Aina kun herään luulen että se on totta, tai ainakin toivon, mutta koskaan se ei ole totta.
        Katsoin kelloa, se oli jo varttia vaille yhdeksän ! Olin unelmoinut taas liian kauan tähteydestä. Olin jo myöhässä, jo toinen kerta tällä viikolla, ja nyt on vasta keskiviikko. Äiti ei ilahdu taaskaan. Vaihdoin nopeasti yövaatteista kouluvaatteisiin, ja juoksin ovesta ulos. Kaaduin portaissa, ja kaikki tavarani levisivät rappuun. Toivottavasti ketään ei tule nyt vastaan. Keräsin tavarani nopeasti, ja juoksin pyörälleni. Olin tietenkin unohtanut pyörän avaimen sisälle, ja myös oven avaimen. En päässyt enää sisälle, ja se taas tarkoitti sitä että jouduin juoksemaan kouluun, jonne on mukavat kolme kilometriä. Myöhästyin ensimmäisen tunnin, joka oli sattumoisin erittäin kireän ja ärsyttävän uskonnonopettajan tunti. Sain huudot häneltä, ja kotona varmasti vielä äidiltä. Koulu meni siinä missä yleensäkin, eli normaalisti.
       Kun palasin kotiin, äiti ei ollut tietenkään tullut kotiin ja jouduin odottamaan rappukäytävässä ainakin tunnin, ei ollut kelloa. Kun äiti vihdoin saapui, alkoi huuto. Arvasin tämän. Pamautin oveni kiinni, ja laitoin radion soimaan täysille, en halunnut kuunnella. Otin vaatekaapistani kaikkeista kimaltavimmat vaatteet, puin ne päälleni. Pistin soimaan Britney Spearsia. Tanssin ja kuvittelin tekeväni musiikkia videota, kun yhtäkkiä äiti paukkasi sisään ovesta, hän ei edes koputtanut. Äiti alkoi nauraa ivallisesti ja sanoi että lopeta tua haaveilu. Äiti oli aina ollut samanlainen, ainakin sen jälkeen kun isä muutti pois, sillä hän ei jaksanut äitiä. Kahden vuoden päästä kun olen kahdeksantoista muutan heti pois, sanoi äiti mitä tahansa.
       Vedin peiton korviini, ja aloin yrittää nukkumista. Näin taas unta siitä että olin kauhean kuuluisa ja kaikki rakastivat minua.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 14:52:48 kirjoittanut Pyhimys »

Kukkamaaria

  • ***
  • Viestejä: 350
  • Keisarinna
Vs: I wanna be a rockstar
« Vastaus #1 : 13.09.2010 13:15:55 »
Okei, idea on kiva ja saat kehitettyä tätä varmaankin vieläkin pidemmälle :)

Kirjoitusvirheitä oli jonkun verran ja listaan ne nyt tähän, mitkä silmiini osuivat jotta voit korjata ne :)

Ainakun
Aina kun

aikoinut enkä aijo
Aikonut enkä aio

aijo luopuoa
aio luopua

yleensäkkin
yleensäkin

Tanssein
Tanssin

tua
tuo

Eli, nuo olivat kohdat jotka bongasin. Kiinnitä jatkossa enemmän huomiota tekstiin ja lue se ainakin pari kertaa ennenkuin julkaiset sen, vaikka eihän kaikille lyöntivirheille voi mitään. Muuten tämä on hyvän oloinen teksti ja lukisin mielelläni lisää :)
But hey, isn´t it fun at the end of the day,
When everyone looks like me?
-Sonata Arctica -Cloud Factory

♥5.6.2011, 19.9.2012, 3.11.2014, 17.7.2018 & 18.6.2020♥

Tales By Kukkamaaria

Ava by Dolls

ainohih

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: I wanna be a rockstar
« Vastaus #2 : 13.09.2010 15:55:28 »
Kiitos kommentista (: Yritin parhaani mukaan korjata kaikki kirjoitusvirheet, ja jatkossa yritän välttää niitä.