Kirjoittaja Aihe: Twilight: Jasper Hale: The Bachelor, K11 | Prologi 10.9.  (Luettu 4926 kertaa)

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Title: Jasper Hale: The Bachelor
Author: Beatrize
Genre: Humor, Fluffy, Romance, Drama
Paring: Jasper/?
Rating: K11
Fandom: Twilight
Disclaimer: Kaikki hahmot kuuluvat Meyerin tädille, minä vain leikin niillä.
Warnings: Jotkin hahmot OoC
Summary: Unelmien Poikamies, mikä kertookin kaiken. Alussa on kolmetoista naista, joista joku päätyy Jasper Halen vaimoksi. Tulossa on treffejä, ruususeremonioita, lahjoja... Kaikkea mitä kuvaan kuuluu.

A/N: Tällainen kiva pikku idea, jonka tahdon ehdottomasti toteuttaa. Minä en sitä paitsi edes päätä, kenestä tulee Jasperin vaimoke, vaan kaikki valta on teillä. Aina kun pitää äänestää, halukkaat voivat lähettää minulle yksityisviestillä, kuka tiputetaan jatkosta. Me aloitamme tällaisella mukavalla prologilla, jossa on naisten 'hakemukset', jotka 'tuottaja' eli minä olen hyväksynyt. Kaikki hahmot ovat Twilight-kirjasarjassa.


Prologi


Unelmien poikamies -ohjelmaan valittujen naisten hakulomakkeet. Valitut ovat satunnaisessa järjestyksessä ja jokaisen näistä kolmestatoista naisesta on valinnut ohjelman tuottaja. Juontajalla tai Unelmien poikamiehellä Jasper Halella ei ole ollut sananvaltaa asiaan (koska heille ei ole kerrottu, miten ja millä perustein naiset valitaan ja miten he ohjelmaan hakevat). Naisille ei ole kerrottu, että Jasper Halella on 4-vuotias tytär.


1. valinta

Nimi: Victoria Yates
Ikä: 25
Kotikaupunki: Tampa, Florida
Ammatti: Lentoemäntä
Harrastan: Lenkkeilyä
Miksi haet ohjelmaan? Kuvien ja netistä saamani informaation perusteella Jasper Hale on mies, jollaisen kanssa voisin kuvitella viettäväni koko loppuelämäni palavasti rakastuneena.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen mukava, hauska ja iloinen sekä osaan ottaa toisetkin huomioon. Mietin kahdesti, mitä sanon ennen kuin sanon sen ja jos jotain sanon, niin todellakin tarkoitan sitä.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on punaiset, kiharat hiukset ja toffeenväriset silmät. Olen lisäksi noin 175-senttinen.
Muuta: Rakastan kotitekoisten pullien tuoksua.


2. valinta

Nimi: Renata Moretti
Ikä: 24
Kotikaupunki: New York, New York
Ammatti: Valentinon luomusten tuote-esittelijä
Harrastan: Kilpatanssia
Miksi haet ohjelmaan? Voisi olla hyvin mielenkiintoista hakea tähän ohjelmaan, koska minulla ei ole sitä tiettyä käsitystä, mistä aviomiehen voi hankkia. Kuvien perusteella ihastuin Jasper Haleen jo ensisilmäyksellä ja haluan tutustua häneen vieläkin paremmin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen iloinen ja hauska naishenkilö, joka ei pelkää sanoa mielipiteitään eri asioista. Lisäksi olen omasta mielestäni kaunis (en tietenkään sano, että muiden mielestä, kauneushan on katsojan silmässä).
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat tummanruskeat ja silmäni tummanharmaat. Pituudeltani olen 178 senttiä pitkä.
Muuta: Olen puoliksi italialainen ja rakastan muotia.


3. valinta

Nimi: Alice Brandon
Ikä: 24
Kotikaupunki: Philadelphia, Pennsylvania
Ammatti: Yksityisyrittäjä, omistan muotiliikkeen
Harrastan: Ostoksilla käymistä
Miksi haet ohjelmaan? Kuvien perusteella Jasper Hale on suloinen ja haluaisin tutustua tähän herrasmieheen. Uskon vakaasti, että pitkäaikainen unelmani löytää aviomies toteutuu täällä. Uskon satuihin, tiedän.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen hauska, hilpeä ja ihana keijukainen, joka pitää muiden piristämisestä ja on aina valmis pitämään hauskaa. Minussa on myös vakavampi puoli, osaan miettiä mitä sanon ennen kuin sanon mitään enkä suutu (kovinkaan paljon), jos minua arvostellaan, vaan osaan käsitellä asiat rauhallisesti.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minun hiukseni ulottuvat leukaan ja ne ovat pikimustat. Silmäni ovat tummansiniset ja pituudeltani olen 158 senttimetriä.
Muuta: Rakastan lasten kanssa leikkimistä ja muutenkin heidän kanssaan toimimista sekä muotia, ostoksilla käymistä ja kalliita autoja.


4. valinta

Nimi: Jane Hackett
Ikä: 20
Kotikaupunki: Grenada, Mississippi
Ammatti: Baarimikko
Harrastan: Kuntoboxingia
Miksi haet ohjelmaan? Kuvailun ja kuvien perusteella Jasper Hale vaikuttaa juuri minun tyypiltäni ja miesrintamallani on muutenkin ollut hyvin hiljaista. Jostain syystä he juoksevat karkuun kuullessaan minun harrastavan kuntoboxingia.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Vaikka olenkin nuori, vaikutan usein järkevämmältä kuin useimmat ikäiseni, joiden päähän ei mahdu juurikaan muuta kuin juhliminen ja itsensä kaatokänniin juominen. En ala luonteenpiirteitäni kuvailemaan, koska kaikki muut kuitenkin tekevät sen itsensä kohdalla, jolloin näitä hakemuksia olisi todella tylsä lukea, kun kaikki kehuvat itseään ja tekevät itsestään jotain ihmenaisia. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Uskon olevani Jasper Halen arvoinen.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olen blondi (mutta en tyhmä sellainen), minulla on jäänsiniset silmät ja olen noin 166-senttinen.
Muuta: Pidän eläimistä ja urheilemisesta.


5. valinta

Nimi: Heidi Preston
Ikä: 26
Kotikaupunki: Pittsburgh, Pennsylvania
Ammatti: Pittsburgh Penguinsin manageri
Harrastan: Jääkiekkoa
Miksi haet ohjelmaan? Minun onkeeni ei oikein ole ottanut, ja toivon asian muuttuvan. Jasper Hale vaikuttaa mukavalta mieheltä, johon haluaisin mielelläni tutustua lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen mukava ja hauska – äh, mitä suotta. Antakoon olemukseni puhua puolestaan, jos ja kun minut valitaan mukaan ohjelmaan. Kaikki varmasti kehuvat itseään ja antavat itsestään siloitellun kuvan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat mahonginruskeat ja silmäni taivaansiniset, pituudeltani olen 172 senttimetriä pitkä.
Muuta: Rakastan jääkiekkoa ja pidän shoppailemisesta.


6. valinta

Nimi: Tanya Reed
Ikä: 22
Ammatti: Tarjoilija
Kotikaupunki: Sacramento, Kalifornia
Harrastan: Pilatesta
Miksi haet ohjelmaan? Haluan löytää unelmieni miehen ja olen aivan varma, että Jasper Hale on se, kenet haluan. Niin komeakin!
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen ihana, mukava, kerrassaan hullunkurinen ja aivan mahtava tyyppi. Olen juuri sellainen, kuin Jasper haluaakin.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Vaaleanpunervat puoleen selkään ulottuvat hiukset, hopeanharmaat silmät ja pituutta löytyy 173 senttimetrin verran.
Muuta: Rakastan hedelmien syömistä ja hiusten laittamista.


7. valinta

Nimi: Lauren Mallory
Ikä: 23
Ammatti: Tarjoilija
Kotikaupunki: Fort Collins, Colorado
Harrastan: Hiusten laittamista ja meikkaamista
Miksi haet ohjelmaan? Tulin naimaan Jasper Halen näiden kaikkien muiden naisten edestä. He eivät ole hänen arvoisiaan. Minä olen.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Koska olen jumalattoman kaunis ja minua pitää palvoa. Olen Jasper Halen palvonnan arvoinen. Todellakin olen.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olen blondi (ja aivan fantastisen kaunis), ja minulla on vihreät silmät. Pituudeltani olen 170-senttinen.
Muuta: Rakastan itseäni, mutta sydämessäni on tilaa myös Jasperille, tuolle oikealle komistukselle.


8. valinta

Nimi: Maggie Callaghan
Ikä: 21
Ammatti: Opiskelija, DJ
Kotikaupunki: New Haven, Connecticut
Harrastan: Lukemista ja uimista
Miksi haet ohjelmaan? Haluan tulla kokeilemaan onneani, koska uskon siihen, että tosirakkauden voi löytää tällaisen ohjelman kauttakin. Haluan todistaa heidän väitteensä vääriksi, jotka sanovat tosirakkauden löytyvän vain 'oikeasta elämästä', eikä mistään TV-sarjasta. Lisäksi Jasper Hale on hurjan söpö.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Koska olen aito enkä esitä sellaista mitä en ole. Jos jotain sanon, niin sitä myös tarkoitan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat viininpunaiset ja silmäni metsänvihreät.
Muuta: Olen itse asiassa Waterfordista, Irlannista, mutta muutin Yhdysvaltoihin päästyäni opiskelemaan Yaleen. Pidän tällä hetkellä välivuotta. Lisäksi rakastan lapsia ja heidän kanssaan leikkimistä.


9. valinta

Nimi: Angela Weber
Ikä: 23
Ammatti: Freelance-toimittaja
Kotikaupunki: Seattle, Washington
Harrastan: Lenkkeily, kokkaaminen
Miksi hait ohjelmaan? Miesten osalta olen surkea, koska olen niin ujo heidän läheisyydessään. Toivon tämän ohjelman auttavan minua eteenpäin ja tietenkin hain myös Jasper Halen takia, koska tämä on uskomattoman hurmaava ja vaikuttaa kaverilta, johon haluaisin tutustua lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen vaatimaton, enkä ala ihannoida itseäni, koska puolet asioista olisivat kuitenkin valetta. Tiedän, että suurin piirtein kaikki muut kehuvat itsensä maasta taivaaseen ja minä tyydyn sanomaan vain, että sittenpä näette, jos minut valitsette.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on mustat suorat hiukset, ruskeat silmät ja silmälasit. Pituudeltani olen 160-senttinen.
Muuta: Rakastan ruuanlaittamista, koska se on niin hauskaa ja varsinkin reseptien soveltaminen on kaikista parhainta, mitä tiedän!


10. valinta

Nimi: Irina Thorpe
Ikä: 28
Ammatti: Puolustusasianajaja
Kotikaupunki: Miami, Florida
Harrastan: En ehdi töiltäni.
Miksi hait ohjelmaan? Minulla ei ole ollut aikaa seuraelämälle vaativan työni takia, enkä jaksa alkaa metsästää sopivasta sulhasehdokasta pitkin Miamia, joten päätin hakea tänne. Jasper Hale on niin komea ja vaikuttaa tutustumisen arvoiselta mieheltä.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Minua ei ainakaan tarvitsisi elättää, koska minulla itselläni on jo erittäin hyvätuloinen työ. Lisäksi olen iloinen ja mukava, enkä anna helposti periksi, jos jotain päätän ja haluan.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Hiukseni ovat platinanvaaleat, silmäni ovat vihreät ja pituuteni on 177 senttimetriä.
Muuta: Rakastan hummeria.


11. valinta

Nimi: Jessica Stanley
Ikä: 22
Ammatti: Kampaaja
Kotikaupunki: Charlotte, Pohjois-Carolina
Harrastan: Vaatteiden ompelemista
Miksi hait ohjelmaan? Ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että Jasper Hale on liian komea kuolemaan yksin. Hän vaikuttaa ihanalta ja haluan ehdottomasti tutustua häneen lähemmin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Olen iloinen ja hauska, en ole mikään tiukkapipoinen pilkunviilaaja vaan osaan ottaa myös rennosti. Olisin juuri oikea hänelle.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on ruskeat loivasti laineikkaat hiukset sekä siniset silmät. Pituutta minulla on 161 senttimetriä.
Muuta: Rakastan hiusten laittamista ja kampausten tekemistä sekä eläimiä.


12. valinta

Nimi: Leah Clearwater
Ikä: 27
Ammatti: Personal trainer
Kotikaupunki: Nashville, Tennessee
Harrastan: Nyrkkeilyä ja kuntosalilla käymistä
Miksi hait ohjelmaan? Nähtyäni sattumalta Jasper Halen kuvan ja tämän haun päätin osallistua, koska rakastuin mieheen ensisilmäyksellä.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Minua ei tarvitsisi puolustaa joka ikinen sekunti, vaan voisin tehdä sen vallan mainiosti itsekin. Lisäksi olen omasta mielestäni mukava enkä tosiaankaan liian vaativa.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Olkapäille ulottuvat mustat hiukset, tummanruskeat silmät ja pituuttakin löytyy 179 senttimetriä.
Muuta: Pidän nauramisesta ja hyvästä seurasta.


13. valinta

Nimi: Kate Wright
Ikä: 26
Ammatti: Ravintoloitsija
Kotikaupunki: Atlanta, Georgia
Harrastan: Nauramista ja maalaamista
Miksi hait ohjelmaan? Minä haluan löytää itselleni Sen Oikean, ja etsimisen voisi aloittaa vaikka täältä, eikö vain? Jasper Hale on ainakin komea, haluan tutustua häneen lähemminkin.
Miksi juuri Sinä olisit Unelmien poikamiehen valinta? Osaisin ainakin tehdä ruokaa ja lisäksi olen mukava, seurallinen ja hauska.
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Pituutta löytyy 170 senttimetrin verran.
Muuta: Pidän lapsista ja eläimistä sekä taiteesta.


A/N2: 1. luvussa kukaan ei vielä putoa, mutta 2. lukua varten käynnistän jo äänestyksen: Äänestä niitä kahta henkilöä, joiden haluat lähtevän kotiin (= eivät jatka ohjelmassa) ja lähetä valintasi minulle yksityisviestillä. Jos jollekulle on epäselvää, missä roolissa kukin neitokainen on kirjasarjassa, kysyköön. Minä en pure.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 22:25:39 kirjoittanut Beyond »
Ava © flawless

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Jasper Hale: The Bachelor [K13]
« Vastaus #1 : 10.09.2010 20:35:43 »
Ulkonäkö (hiukset, silmät, pituus): Minulla on mustat suorat hiukset, ruskeat silmät ja silmälasit. Pituudeltani olen 160-senttinen.
Eikös Angela ollut juuri todella pitkä? Ainakin minä olen saannut sellaisen käsityksen jostain...
Ja asiaan:
Ficin idea on loistava! Varsinkin kun saamme itse äänestää.
Kaikki ehdokkaat vaikuttavat lupaavilta (paitsi päri ämmää on eksynyt sekaan...). Täytyy miettiä tarkkaan kenet haluan ulos. Mitä enemmän draamaa, sitä parempi, joten ämmät jäävät!
(Rakentava häipyi otsikon kuultuaan ja palaa, kun olen selvittänyt pääni. Mitäs keksit tällaisen idean!  >:( )

~Classick
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

aurore

  • Vieras
Vs: Jasper Hale: The Bachelor [K13]
« Vastaus #2 : 10.09.2010 21:36:54 »
Beatrize, you did it again ! meneeköhän se noin...
Jasper unelmien poikamiehenä on niin ihana idea ja plussaa vielä mielenkiintoisista osallistujista (;
Jasper/Alice on mukava paritus, mutta haluaisin kuitenkin jotain... yllättävämpää. Jasper/Jane olisi aika mielenkiintoinen (; Jasper/Angelakin olisi ihan kiva.
Kirjoitustavassasi on jokin ärsyttävä juttu, sillä niihin koukuttuu todella helposti. Damn. Sweet, sweet revenge ja Julia Schmid ovat ihania ficcejä, joten aavistan, että tästäkin tulee loistava. Jos päähenkilönä on kaikenlisäksi Twilightissä ja ficeissä aivan liian vähän esiintyvä Jasper, odotan tältä ficiltä paljon (:
Toivon, että prologi/ensimmäinen luku ilmestyisi pian,
♥: aurore

Lill-y

  • Vieras
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #3 : 11.09.2010 19:18:30 »
Oi, mikä idea! Tämähän todellakin on loistava, erottuu joukosta.

Ihanaa, että juuri Jasper on pääosassa, etkä esimerkiksi Edwardia tähän tunkenut. Nuo osallistujat voivat tehdä tästä aika mielenkiintoista... Keksimäsi ammatit ja hakemukset yleisestikin olivat kyllä osuvia, sain hyvät naurut kun kuvittelin Janen baarimikkona. Ja totta kai se, että lukijat saavat äänestää on hieno ajatus, pitääkin tässä alkaa pohtia keitä äänestän. (;

Olen muuten aivan samaa mieltä auroren kanssa siitä, että tyyliisi koukuttuu helposti! Melkein liiankin helposti, ja näiden juonten ollessa tämänkaltaisia on itseni kohdalla vain pakko seurata. (:

Mielenkiinnolla odotan, mitä tästä tuleekaan.

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #4 : 11.09.2010 21:41:38 »
Oivoi, herätit mielenkiintoni!
Todella lupaavalta vaikuttava ficci, mistä sä oikein repäiset näitä?  ;D Ideoita sulla ainakin riittää. Odotan innolla tämän ficin starttausta, on meinaan sen verran odotuksia! Mahtava kirjoittaja, erikoinen juoni, JASPER HALE... Huh, mitä enää voisi toivoa?

ODOTAN JATKOA :)
« Viimeksi muokattu: 11.09.2010 22:50:27 kirjoittanut Jakepoo »
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #5 : 11.09.2010 22:13:50 »
Classick, minulla taas on aina ollut sellainen käsitys, että Angela ei ole kovinkaan pitkä. ;D Kiitokset, ja äänestys on ihan vain sitä varten, koska jos minä saisin päättää, niin lopputulos olisi ... juu, 50/50 kahden naisen välillä. Jokainen tällainen 'kisafic' tarvitsee pari kunnon lehmää, eihän siinä muuten olisi mitään mielenkiintoista. Kiitokset piristävästä kommentista!

aurore, kyllä se noin menee. ;) Kiitokset sinulle idean kehumisesta, mietin nimittäin hetken kannattaako tätä julkaista vai meneekö jo liian ufoksi. Jasper/Alice on tosiaankin mukava (ja lempiparitukseni), mutta äänestyshän on juuri sitä varten, ettei minulla olisi mitään sananvaltaa voittajaan. Uuh, veit jalat suustani, Jasper/Jane olisi tosiaankin melko mielenkiintoinen paritus, mutta kun minulla ei edelleenkään sitä sananvaltaa ole, niin... Voi apua, nyt asetit minulle ihan liikaa paineita tämän ficin onnistumisessa! Pitää katsella, mitä tästä tulee (niin, ja nuo hakemukset olivat se 'prologi'). Tuhannet kiitokset ihanasta kommentista!

Lill-y, kiitokset sinullekin idean kehumisesta. Jasper on pääosassa juuri siksi, koska kovinkaan monissa ficeissä ei ole (lukuunottamatta Dephin ihanuuksia). Osallistujien ammatit on revitty hihasta ja sukanvarresta ja pidän itsekin Janen baarimikkoilu-ideasta. Äänestäminenhän se periaate on, joten pohtia ja äänestää voi jo. ;) Miljoonat kiitokset näin ihanasta kommentista!

Jakepoo, sinunkin mielenkiintosi? Ficcejä minä revin... no, päästäni. Niitä hyviä ideoita kun tupsahtelee mieleen suihkussa, yöllä, televisiota katsoessa ja vähän kaikkialla muuallakin ja ne mitkä muistan, kirjoitan aina kotona muistiin. Herranjestas, en minä nyt noin hyvä kirjoittaja ole *punastuu*. Kiitokset todella piristävästä ja mahtavasta kommentista!  :-*
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 15:22:57 kirjoittanut Beatrix Bones »
Ava © flawless

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #6 : 12.09.2010 19:42:57 »

aivan ihana idea! : >>
ja tuo äänestys osa kuulostaa lupaavalta. ihanaa päästä itse karsimaan ämmiä pois joukosta (;
nyt vaan ykkös luku kehiin.. (:
kiitoksia ♥

vampirecobra

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #7 : 12.09.2010 22:57:03 »
OU YEAH!
oikeesti! jasper poikamiehenä, jolla on pieni tytär... jotenkin siis niin suloinen idea että...

(okei mä katoin eilen holiday-elokuvan, jossa jude lawn oli yksinhuoltaja, ja mä oon vieläkin ihan fiiliksissä...)

Jatkoa pyytäisin...

Raven

  • Black
  • ***
  • Viestejä: 40
  • Ravenclaw
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #8 : 23.09.2010 21:30:05 »
Mahtava idea! :D Repeilin, kun luin noita hakijoiden ilmoituksia! :D Aikas mahtavia! ;D Mistä sie näitä juttuja oikein revit?!

Heräs kysymys, että millane enkeli se Jasperin tytär oikein on? Ja onkos tämän tytön äiti vaikka Maria? ;) Se nyt tuli ekana mieleen, ku puuttu tosta listasta..  :)

Toivottavasti kirjotat pian jatkoa, mä nimittäin rakastuin jo tähän prologiin! :D

~Raven~
Mä löysin paikan kultaisen
Sinne tietä ei oo
Voin viedä sinne vain sellaisen
Jonka puolesta oon valmis kuolemaan
 
Sulje silmät rakkaani
Sä oot jo nähnyt kaiken tään
Sulje silmät, sulje vaan
Lennetään taivaankannelle

Deep

  • Vieras
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #9 : 03.10.2010 14:11:01 »
Classick, minulla taas on aina ollut sellainen käsitys, että Angela ei ole kovinkaan pitkä. ;D

Mulla ei tästä oikeestaa oo mitään sen varmempaa tietoo, mut oon aina kuvitellu Angelan pitkäks.
Houkutuksessahan mainittiin sillon kun tytöt oli tanssiaispukuja ostamassa että "Angela oli innoissaan, kun kavaljeeri oli niin pitkä, että hänkin saattoi käyttää korkokenkiä" tms. (:
Kertoo muuten siitä et oon lukenu Houkutuksen ihan liian monta kertaa :--D

An_n

  • Vieras
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #10 : 04.10.2010 15:25:05 »
...............HAH......HAH... sori mut repesin kun luin ton ja haluan että alotat tätä kirjottaa koska tästä tulee olemaa kivaaa muahahaha




       - An_n

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #11 : 16.11.2010 16:33:39 »
Oi aivan ihanan kuulonen aihe, jatka ihmeessä! Ilmoittaudun lukijaksi ja luen tän todellakin alusta loppuun, tapahtui mitä tahansa, toivottavasti pian tulisi niitä ''jaksoja''!

Btw, mä tajusin kohdan houkutuksesta, että se saattoi käyttää korkokenkiä, koska kavaljeeri oli niin pitkä,  että nämä olivat suurinpiirtein samanpituisia. Eli Angela ois niin pitkä, ja muut lyhyitä.. Mä oon saanu siitä sellasen 'ystävävällinen,normi-nätti, hiljainen ja mallipituinen' -kuvan.. Mutjuu, en tiiä, noin mä sen tajusin  ;)

Toivottavasti ehdin äänestää vielä?


-Aleshee

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #12 : 23.11.2010 20:03:34 »
hahahahahah, tästä tulee viel kivaa! ;D
no mut jatkoa vaa pyytelen ;)

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #13 : 29.12.2010 19:47:30 »
Tämähän näyttää kiinnostavalta!  Prologiksi sopi hyvin naisten hakemukset :)  Onko jatkoa tulossa?

 ~ Tuhisija

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #14 : 29.12.2010 21:41:03 »
Kiitokset kaikille tähän asti kommentoineille!  :-*

Jatkoa on tulossa, ja olen itse asiassa kirjoittanutkin ensimmäisestä osasta melkein puolet (vau, mikä saavutus), ja yritän sen saada tänään, huomenna tai ylihuomenna postatuksi ennen FandomNanon alkamista. :)
Ava © flawless

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #15 : 29.12.2010 21:53:44 »
Vaikuttaa lupaavalta enkä malta odottaa jatkoa. Jasper oli juuri oikea valinta unelmien poikamieheksi.
JATKOO PIAN! :)

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Jasper Hale: The Bachelor, K13 | Prologi 10.9.
« Vastaus #16 : 30.12.2010 13:49:20 »
Oon lukenut tämän jo aikoja sitten mutten oo kommentoinu mitään, paha minää...

Mutta joo, idea on loistava! Ja iloinen yllätys ettei unelmien poikamiehenä ollutkaan Edward vaan Jasper! (:  En osaa tästä oikein enempää sanoa, joten jatkoa! :--D

nnora
suurin aarre on ymmärrys rajaton