Kirjoittaja Aihe: Syksyn säveliä [K11, Ron/Hermione one-shot, romance/fluffy]  (Luettu 1804 kertaa)

Aiqsu

  • bubble
  • ***
  • Viestejä: 436
Nimi: Syksyn säveliä
Kirjoittaja: Aiqsu
Tyylilaji: Romance/Fluffy
Paritukset: Ron/Hermione
Ikäsuositus: K11
Vastuuvapautus: Rowlingin hahmot, kiitos heistä
Muuta: Osallistuu Perspektiiviä parittamiseen- ja Weasleyn perhepotretti- haasteisiin.
Lukijalle: Jos sinulla on siirappiallergia, suosittelen lämpimästi pysymään kaukana tästä ficistä!

Ron istui puistonpenkillä ja katseli kahta pikkulintua, jotka lauloivat iloisesti ja lentelivät ympäriinsä ilmassa. Oli kirpeän kuulas syyspäivä, ja puisto oli täynnä leikkiviä lapsia. Ron vilkaisi kelloaan. Minuuttia vailla.

Ron katsoi vanhaa rautaporttia, jota oli vilkuillut jo kymmenen minuutin ajan. Mitä jos tyttö ei tulisikaan?

Hermostuksissaan hän nousi ylös ja lähti kävelemään ympäriinsä. Hän pysähtyi nojaamaan vanhan vaahteran runkoon, ja sulki hetkeksi silmänsä. Kyllä hän tulisi. Hänen olisi tultava.

Kun Ron avasi silmänsä, hän näki rautaportin raottuvan. Ja siinä hän oli: tummakiharainen kaunotar oranssissa takissaan. Tyttö katseli hetken ympärilleen, äkkäsi Ronin ja hänen kasvonsa sulivat hymyyn.

Hermione ryntäsi juoksuun ja päästyään Ronin luo hän hyppäsi pojan kaulaan. Ron menetti tasapainonsa ja nuoripari päätyi kierimään värikkääseen lehtikasaan.

Pitkän aikaa he vain nauroivat onnellisina sylikkäin. Kun nauru lopulta tyrehtyi, he jäivät katsomaan toisiaan syvälle silmiin.

”Hetken luulin ettet tulisi”, Ron sanoi hellästi.

”Miten minä olisin voinut olla tulematta?” Hermione hymyili ja painoi huulensa Ronin huulia vasten. Ronin kädet kiertyivät tiukasti hänen vyötärönsä ympärille kun suudelma syveni syvenemistään ja sai koko muun maailman katoamaan.

Lopulta he irrottautuivat toisistaan, mutta jäivät yhä sylikkäin lehtikasaan makaamaan.
”Olenko koskaan kertonut sinulle, kuinka kaunis sinä olet?” Ron kysyi onnellisena.

”Et ole”, Hermione naurahti ja nappasi vaahteranlehden pois Ronin hiuksista. ”Mutta sillä ei ole väliä. On tosin eräs toinen asia, jonka voisit kertoa minulle ja tehdä minusta maailman onnellisimman tytön.”

”Hmm.. Mikähän se mahtaisi olla?” Ron oli miettivinään. Siitä hyvästä Hermione alkoi kutittaa häntä kaikkialta minne ylettyi.

”Hyvä on, hyvä on!” Ron huudahti ja sai Hermionen lopettamaan kutittamisen. Sitten hän painoi kädet tytön poskille, katsoi tätä silmiin ja hymyili. ”Minä rakastan sinua.”

”Minäkin rakastan sinua”, Hermione vastasi ja veti Ronin lähelleen toiseen, vielä edellistäkin suloisempaan lehtikasasuudelmaan.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 11:40:54 kirjoittanut niiina »

fallenangel

  • Vieras
Vs: Syksyn säveliä [K11]
« Vastaus #1 : 04.09.2010 22:52:57 »
Aaww ♥ Tää oli enemmän kun ihanaa tekstiä, siis Ron ja Hermione todella on kun luodut toisilleen ja tää ficci vaan korostaa miten ihania hetkiä niillä voiskaan olla (: Ah, tää kirjotelma oli enemmän kun hieno - enkä taida osata (taaskaan) mitään rakentavaa sanoa :/

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Syksyn säveliä [K11]
« Vastaus #2 : 05.09.2010 21:56:50 »
Ron/ Hermione<3 joo sulle taitaa olla sanolattakin selvää mitä mieltä oon? :) <3 joo eli oli taas kerran ihana ja muokkaan tän komsun myöhemmi paremmaks ku toi sun ihana kirjotustyyli ja kaiikkiiiii saa mun aivot kirjaimellisesti solmuun