Kirjoittaja Aihe: Täydellisyyden Saari (Sirius/Tonks, One-Shot, Fluffy, S) (Paritus >: ()  (Luettu 1333 kertaa)

Marja Tyrni

  • Suun makeuttaja
  • ***
  • Viestejä: 19
  • Suut makias vaan koko Suomen kansalle!
Nimi: Täydellisyyden Saari
Kirjoittaja: Tyrninmarja
Beta: Ei ole
Genre: One-Shot ja Fluffy
Rating: S
Pairing: Sirius/Tonks
Summary: Niin lyhyt teksti, ettei tästä voi paljoa sanoa
A/N: Tehty lähes kello 5 yöllä, joten en lupaa mitään tekstin laadusta, tälläinen päähänpintymä nyt vain tuli. Teen tämän myös minä muodossa, jota en ole ennen tehnyt kirjoittaessani (kerran tai pari). Ja huom, kun tein tämän yöllä, Sirius ja Tonks oli ensimmäinen mikä tuli mieleeni. En itse pidä muuten parituksesta yhtään.


Täydellisyyden Saari

Kaksi vihreää undulaattia lentävät saaren ylitse, joka loistaa vaaleanpunaisesti heijastuvan auringon edessä. Otan sinut hellästi syliini ja katson kirkkaita silmiäsi.
"Tämä on ollut uskomaton ilta" sanot hymyillen, kun vaaleanpunaiset hiuksesi sädehtivät. Katson sinuun uneksuvasti ja lämmin hymy kasvoillani, kuin en olisi Azkabania nähnytkään. Otat kädestäni kiinni ja menemme makaamaan hetkeksi nuotin viereen.
"Sinun nenässäsi.." sanon naurahtaen ja hienolla pyyhkäyksellä vien sormellani kermavaahdot nenältäsi. Nuolen kermavaahdot sormeltani ja suutelen sinua varoen poskelle. Alat nauramaan hieman, kun partani kutittaa poskeasi.

"Rakas, mennäänkö veden äärelle katsomaan auringonlasku?" sanot noustessasi hieman väsyneenä takaisin seisomaan ja vetäessäsi minua ylös. Nousen ylös ja nyökkään myöntymisen merkiksi ja lähdemme käsi kädessä kohti rantaa. Lehdet suhisevat hiljaa puissa, kun tuulenvire pyyhkäisee hiuksesi pois kasvoilta. Saavumme pian veden rantaan, jossa aurinko on laskemaisillaan. Viet minut laiturille ja käännyt nyt minuun päin, molemmat kädet oikeassa kädessäni. Katsot minua nyt silmät tuikkien, huulet hieman raollaan.
"Tämä on ollut todellakin ikimuistoinen ilta", sanon hieman karhealla äänellä ja katson vuoroin sinua ja aurinkoa.
"Mitä..", olen kysymässä, mutta ensimmäisen sanan sanottuani sinä painat toisen käden sormesi minun huulilleni. Katsot minua lempeästi ja laitat nyt kätesi vyötärölleni. Suljen silmäni hetkeksi ja laitat molemmat kätesi kaulani ympärille, jonka jälkeen pian huulesi koskettavat omiani. Sen hetken tunsin ettei maailmassa ollut muita kuin sinä ja minä. Lopulta sen hetken jälkeen mikä tuntui vuosilta, irrottaudut minusta ja katsot minua yhä silmät tuikkien. Lopulta käymme istumaan laiturille ja jäämme katsomaan auringonlaskua.


Tällä kertaa, jota en yleensä tee, toivon ettette ilmoita pilkkuvirheistä. Niinkuin sanoin, olen todella väsynyt ja silloin niitä voi tulla.. Tämä olisi kaino pyyntö, mutta toki saatte jos haluatte.

Kommentteja kuitenkin, minä menen tästä sänkyyn uneksimaan hattarasta.    

« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 20:30:57 kirjoittanut Guadaloupe »

Suut makiaks koko Suomen kansa!
Uuni on kuumana aamusta asti, Team Tyrni kun ryhtyy hommiin..

Jalkapallomaat, joita kannatan: Etelä-Afrikka, Kamerun, Englanti, Hollanti ja hieman Espanja..

South-Africa & Kamerun oih

Avatar © Ambra
Banner © Lady Dynamite