Kirjoittaja Aihe: Tieto lisää tuskaa - vai lisääkö? (S, Astoria/Draco, draama)  (Luettu 2043 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Nimi: Tieto lisää tuskaa – vai lisääkö?
Kirjoittaja: Winga
Tyylilaji: Draama, hieman angst (tuplaraapale)
Paritus: Astoria/Draco
Ikäraja: Sallittu
Tiivistelmä: ”Sinähän tiedät, että minä rakastan sinua?”
Vastuuvapaus: En omista hahmoja. Rowlingin ovat.
Kirjoittajalta: Olen ihastunut tähän paritukseen ja miettinyt heidän suhdettaan monelta kantilta. Tässä yksi näkemyksistäni.
Het10


Tieto lisää tuskaa – vai lisääkö?

Draco PoV

”Sinähän tiedät, että minä rakastan sinua?”

En koskaan katsonut häntä silmiin, kun hän sanoi noin. Välttelin hänen katsettaan, häntä. Hänen oli tiedettävä, mikäli hän ei ollut huomannut, en ymmärtänyt.

”Sinä tiedät. Rakastatko sinä minua?”

Tämä taisi olla ensimmäinen kerta, kun hän kysyi minulta. Ensimmäinen kerta, kun hän epäili tai uskalsi ilmaista pelkonsa ääneen. Vastasin: ”En.”

Näin kyyneleet hänen kasvoillaan.

”Miksi sinä sitten olet minun kanssani?”

”Koska minulta odotettiin sitä. Sovittu avioliitto ja niin edelleen. Kai sinä sen verran olet käsittänyt, Astoria? Vai luulitko, että siskosikin meni rakkaudesta naimisiin?”

Olin ehkä mennyt liian pitkälle. Hänen kuitenkin piti ymmärtää.

”Vihaan sinua, Draco.”

**

Astoria PoV

Kai minä sisimmässäni tiesin, että liitto oli järjestetty. Olin kuitenkin itse rakastunut Dracoon jo Tylypahkassa ja toivonut niin kovasti, että hän huomaisi minut ja naisi minut. Ajattelin, että hän oli itse puhunut vanhemmilleen mahdollisuudesta, kun meidän vanhempamme alkoivat keskustella avioliitosta. Elin useamman vuoden liitossakin siinä uskossa ennen kuin päätin, että minun oli tiedettävä varmasti.

Vaikka hän sanoi, ettei rakastanut ja vaikka sanoin, että vihasin häntä, tiesin silti, että sydämessäni toivoisin yhä, että hän rakastaisi tai rakastuisi minuun. Ja etten koskaan todella vihaisi häntä, rakkauteni häntä kohtaan oli vain kasvanut kaiken aikaa. Varsinkin Scorpiuksen synnyttyä.

Sitä paitsi unelmani ovat elämäni suola.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:53:08 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Lils

  • ***
  • Viestejä: 2 080
    • tumblr
Vs: Tieto lisää tuskaa - vai lisääkö?
« Vastaus #1 : 09.08.2010 15:03:40 »
Hirveän kaunis raapale. Kerrontasi on sellaista rauhallista ja tyynen pinnan kaltaista, on mukava lukea ficin yrittämättä karata minnekään. Draco oli ihanan oma itsensä, viileä, vähän etäinen ja koppava, mutta silti ymmärsi, mitä teki väärin. Astoriasta en ole koskaan saanut kunnolla kiinni edes ficcien kautta, mutta tämä Astoria oli juuri sellainen jollaiseksi koko hahmon voisi kuvitella. Nätti fic, pidin. : )
"Should I wear the purple dress?"
That's all she cares about
What a silly life she has

Cherrylove

  • ***
  • Viestejä: 7
  • I've always been true
Vs: Tieto lisää tuskaa - vai lisääkö?
« Vastaus #2 : 26.09.2010 10:23:25 »
Paritus on mahtava <3 Mutta jään aina miettimään.. miksi Draco ei rakasta Astoriaa ? :o
I LOVE ;;]
Onnea seuraaviin ficceihin ! ♥
At the end of the world or the last thing I see
You are never coming home
Never coming home ♥