Kirjoittaja Aihe: scarecrow dreams ~ 10.7. Divergent, Revenge, True Blood, LOTR  (Luettu 80802 kertaa)

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Eli sama vanha avatopa kuin ennenkin, mutta vähän päivitettynä. Älkää ihmetelkö, jos jotkin avat tai bannerit katoavat, sillä poistelen alituisesti sellaista vanhempaa matskua, johon en enää ole tyytyväinen.


Read me
1. Ethän suoralinkitä, kiitos. Lataa kuvat omalle koneellesi tai omalle photobucket-tilillesi.
2. Avoissa käyttämäni kuvat eivät ole omiani, eivätkä myöskään niissä käyttämäni tekstuurit.
3. Jos otat avoja, arvostaisin kommenttia (mitä otit, mistä pidit, mistä et pitänyt jne).
4. Käytän avojen teossa Adobe Photoshop CS5 -kuvankäsittelyohjelmaa.
5. Krediittiä ei tarvitse antaa (koska alkuperäiset kuvat eivät tosiaan ole omiani), mutta tietenkin saat, jos haluat.
6. Avoja tulee epäsäännöllisen säännöllisesti inspiraation mukaan; joskus tulee uusia parin päivän välein, joskus menee se puolitoista vuotta. :D


Aiheet:
TV-sarjat
- Game of Thrones
- Grimm
- Once Upon A Time
- Pretty Little Liars
- Reign
- How I Met Your Mother
- Revenge
- Suits
- Under the Dome
- American Horror Story
- Glee
- Gossip Girl
- The Mentalist

Elokuvat
- Harry Potter
- Taru sormusten herrasta/Hobitti
- Pirates of the Caribbean
- Nälkäpeli
- Marvel (The Avengers, Thor jne)

Tunnetut henkilöt
- Anne Hathaway
- Bonnie Wright
- Emma Watson
- Jake Gyllenhaal
- Keira Knightley
- Adriana Lima
- Alex Evans
- Alice Burdeu
- Talviurheilijat
« Viimeksi muokattu: 08.04.2019 19:36:25 kirjoittanut Arte »
Ava © flawless

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: scarecrow dreams
« Vastaus #1 : 08.08.2010 23:43:32 »
TV-sarjat



Game of Thrones





Grimm





Once Upon A Time




Pretty Little Liars




Reign




How I Met Your Mother




Revenge





American Horror Story





Suits





Under the Dome






Glee

             




Gossip Girl





Mentalist

« Viimeksi muokattu: 10.07.2015 19:16:46 kirjoittanut Beatrix Bones »
Ava © flawless

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrizen availut
« Vastaus #2 : 09.08.2010 15:05:23 »
Elokuvat


Harry Potter





Taru sormusten herrasta ja Hobitti









Pirates of the Caribbean








Nälkäpeli





Marvel

« Viimeksi muokattu: 10.07.2015 19:19:18 kirjoittanut Beatrix Bones »
Ava © flawless

Ambra

  • Vieras
Vs: Beatrizen availut
« Vastaus #3 : 09.08.2010 19:37:50 »
Heii, tulin vaan tsekkailemaan huvikseni muidenkin tekemiä avatareja ja tykkäsin näistä sun tekemistä, toivottavasti ihmiset vielä ilmoittelevat näitä ottaneensa :') mulla on käytän-vain-itse-tekemiäni-avoja-periaate, mutta päätin tulla jakamaan mielipiteeni kuitenkin, jos se nyt sattumoisin ketään piristäisi!

Erityisesti Gossip Girl -avoissa oli mun mielestä tosi kivoja, vähän vaaleampia värimaailmoja, tykkäsin tosi paljon :') myös Adriana Limoista #5 ja tämä, joka itselläsikin on avana, ja muutamat muutkin olivat mielestäni aivan ihania!
En ole tuon ympyrä... höskäjutun fani ihan, joissain kuvissa se toimii, mutta en tykkää, jos se menee henkilön kasvojen päälle pahastikin. Jotenkin häiritsee - tosin esim. viimesessä Adriana Limassa se on mielestäni kiva, mutta Gossip Girl #7 taas on sellainen, missä olisin itse jättänyt sen pois.
Se onkin kyllä ainoa asia, josta mulla on mitään napistavaa :'D jatka ihmeessä avojen tekemistä, mä ainakin stalkkailen 8')

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 518
  • Hannibalin täti
Vs: Beatrizen availut
« Vastaus #4 : 10.08.2010 11:01:38 »
Ensin haluan sanoa, että ihania avoja olet tehnyt.

Toiveita kun sai esittää, niin toivoisin C.S.I. Miamin Calleig Duquesnesta eli Emily Procterista avoja sekä Natalia Bo Vistasta eli Eva LaRuesta.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 518
  • Hannibalin täti
Vs: Beatrizen availut
« Vastaus #5 : 10.08.2010 14:31:27 »
Oho olitpa nopea. Kiitoksia tuhannesti. Nappasin kaikki molemmista.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #6 : 13.08.2010 23:25:54 »
Famous people


Näyttelijät


Anne Hathaway



Bonnie Wright



Emma Watson



Jake Gyllenhaal



Keira Knightley





Mallit


Adriana Lima



Alex Evans



Alice Burdeu





Talviurheilijat


« Viimeksi muokattu: 07.01.2015 17:51:24 kirjoittanut Beatrix Bones »
Ava © flawless

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #7 : 13.08.2010 23:29:27 »
Tosi nättejä, lähti Villaa, Torresia ja Keiraa mukaan! :)
in the bleak midwinter

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #8 : 14.08.2010 00:27:09 »
Oho, miksei näitä ole kukaan ottanut?  :o

Lainaus
Tein varsin pitkään avoja omaan käyttööni, mutta nyt kun olen omasta mielestäni tullut taitavammaksi, päätin sitten jakaa uusimpia teidänkin kanssanne.
Tässä oli hyvin sanottu! Mietin jo aiemmin, että kommentoidako vai eikö ja nyt kommentoin ja toivottavasti siitä on jotain iloa. Mutta siis, propsit tästä, että itse olet huomannut kehittyväsi ja osaat arvioida, koska on aika esitellä muillekin. :D

Toivottavasti sulle kelpaa rakentava palaute, joillekin ei kelpaa, mutta päättelin että sulle saa sellasta antaa. :)
Negatiiviset ensin, koska tulee parempi mieli kun lukee positiiviset kommentit vikana. Ainakin mulle. :D
Tosi useissa on käytetty vähän liian ylirepäisevää tekstuuria, joka jo melkein sotkee koko kuvan ja tekee siitä epäselvän tai rauhattoman. Esim. avat beatrize_villa_04a.png, beatrize_torres_05b.png, beatrize_adrianalima_08.png, ym.
Teksteihin kannattaa fontteja miettiä, kaikki eivät sovi avatareihin, (tai yleisesti yhtään mihinkään...esim comic sans, jota et onneksi ole käyttänyt, mutta se on ihana fonttiesimerkki :D) sillä fonteillakin on omat tarinat ja tyylit, ja erilaiset tunnelmat, että saattaa mennä kuvan kanssa vähän ristiin sen kanssa. Mutta mitään kamaluuksia ei ole näkynyt ollenkaan, eli jonkun verran oot miettinyt fonttejakin :D Plz ♥ -avatariin tuo teksti sopii niiin älyttömän hyvin avaan, mutta fontti sais olla vähän leikkisämpi! Mutta tosi ihana idea :D

Ympyrä-tekstuurin käyttöö kanssa kannattaa varoa, se on tosi silmiinpistävä ja räväkkä, että esim. beatrize_gossip_05a.png-avaan (gg:n jenny) se ei kunnolla sovi, kun se vie muuten niin tummahkolta avalta sen huomion kokonaan ja näyttää irralliselta. Kun taas samaan kuvaan, mutta tuolla kirkkaammalla värisäädöllä, se vois tosi hyvin toimiakin, kun se räväkkyys pysyy tekstuurissa ja kuvassa, eli ei häiritse silmää. :D

beatrize_calleigh_07b.png-avassa on tuotu tosi ihanasti tuolla tekstuurilla naisen pirteyttä ja ilosuutta esille, sitä oikein korostetaan! Pomppas heti silmään, kun on niin hyvä yhdistelmä! Lisäksi tykkään kovasti beatrize_keira_07b.png-avasta (sama joka sinulla on nyt), siinä Keiralla on lämmin ilme ja valotekstuuri korostaa sitä lämpöyttä, tuo jopa lisää.

Ja huoh, onneks kopsasin tän viestin just ennenkun fini päätti sanoa c ya bishes mulle.  ::)

Mut niin, positiivista vielä sitäkin, että tykkäsin kauheesti tuosta ekasta GG-avasta. Siinä on kirkkaat, pirteät värit ja söpö tyttömäisen kevyt fiilis. Mutta yleisesti siis, kuvat on selkeitä, monissa on tuotu hyvin esille itse asia ja jota korostettu jollain muulla tavalla, kuten tekstuurein, ja sulta löytyy selvästi oma tyyli.


Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #9 : 14.08.2010 13:44:14 »
Älä poista! Avoja saattaa tulla.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 14:16:39 kirjoittanut Beatrize »
Ava © flawless

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #10 : 16.08.2010 15:09:19 »
Olen tuota Keira Knightelyta metsästänyt vaikka mistä ja nyt olen niin onnellinen, kun viimein löysin. Tulee tällaisia hassuja kausia, että hakee tiettyä naamaa ava-kuvaksi, ja nyt on Knightleyn vuoro olla sellainen. ;)

Joo, elin Keira Knightleyta tuolta muutaman tosiaan napsin, ja samalla tulin antamaan tänne kommenttia. Suurilta osin kehuja, mutta hiukan kritiikkiäkin.

Ensinnäkin tulin ihailemaan sitä, kuinka suunnilleen kaikissa avoissasi on todella miellyttävä, lämmin tunnelma ja sävy, tykkään kun niissä on valon tuomaa eloa - ylivalottumista pitää tosin kyllä varoa ihan tosissaan, sillä liika kontrasti puolestaan sotkee kuvat. Mutta suurin osa on minusta tosi hyviä. Toinen mistä haluaisin tuoda oman mielipiteeni julki, on se, että suurin osa avoista on naamakuvia, mikä on hiukan tylsää. Kehottaisin ottamaan kuviin uusia etäisyyksiä, sillä pelkät kasvokuvat tekevät kuvariveistä yksitoikkoisen näköisiä. Yksilöinä ne ovat onnistuneita, mutta eivät erotu joukosta, jos sekaan ei ole eksynyt muutamaa hiukan laaja-alaisempaa kuvaa.

Eli tässä minun "neuvoni" (itse en tosin avoja ole koskaan tehnyt, joten ehkä on parempi etten tulisi suoraan neuvomaan, vaan enemmänkin antamaan vinkkejä näin avojen käyttäjänä) ja suuret kiitokseni siitä, että olet jaksanut nähdä vaivaa näiden avojen eteen. Tulen varmasti tulevaisuudessakin nappailemaan niitä. Kiits<3 :)

-story^
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #11 : 16.08.2010 20:08:14 »
OOOO minun Davesta on avoja > : OO Heti ryöstämään! Nandoa lähti myös, kiitos sulle♥ Hienoja on, en osaa muuta sanoa kun en kuvanmuokkauksesta mitään tajua.
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #12 : 16.08.2010 20:47:24 »
Oi, kuinka ihania! Tuosta mukaan tarttui pari Gossip Girliä ja yksi Keira. kiitos!
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #13 : 16.08.2010 21:17:58 »
Kiitos kommenteista! ♥

story^, mahtavaa kun Keirat kelpasivat, hänestä etsiskelin kuvia, koska on yksi suosikkinäyttelijöistäni. Ja usko pois, kritiikki kelpaa todella hyvin, ainahan sitä haluaa kehittyä! :) Kasvokuvista pitäisi päästä nyt johonkin, eli yksi asia lisää harjoiteltavaksi.

nami-swan, ole hyvä. :)

Milky, kiitokset ja ole hyvä! :)
Ava © flawless

Peacock

  • ***
  • Viestejä: 301
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #14 : 17.08.2010 17:37:37 »
Torresia tallentelin koneen kuvakansioon hymyssä suin, kiitos. :---------)

ava © vanilla
banneri © raitis

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #15 : 19.08.2010 16:05:10 »
Ihania nämä! Mukaan lähti pari Keira Knightleytä, kiitos niistä todella paljon - Keira sattuu olemaan meikäläisen lempinäyttelijä, joten oli mahtavaa löytää näin hienoja!

Kiitos vielä tuhannesti ::)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 688
  • d a d d y
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #16 : 19.08.2010 17:04:38 »
Oo, miten olen voinut täysin skipata David Villaa ja Fernando Torresia sisältävän avatopan? :D Niitä tuli siis mukaani monin kappalein, muitakin avoja pari. Hienoja ovat, mutta joissain kyllä vähän häiritsee se, kun textureita sun muita mikä hieno termi niille nyt olikaan, on niin paljon. Ne näyttävät vähän sekavilta, ja idea itse kuvasta katoaa vähän. Mutta joka tapauksessa kauniita avoja, tykkäsin etenkin noista Gossip Girleista ja sitten edellä mainituista futareista tosi paljon :) Kiitoksia!

bannu by Ingrid

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #17 : 19.08.2010 18:20:20 »
Kiitos jälleen kerran kommenteista! ♥

Peacock, hienoa kun kelpasi. ;)

Kiera, Keiraa lähti, hyvä niin, minunkin lempinäyttelijöitäni. Ole hyvä vain! ;D

flawless, kiitokset sinulle! Tekstuurien käytössä on vielä pientä harjoittelemista, mutta tekemällä oppii. ;) Ole hyvä! :D
Ava © flawless

Domino

  • Vieras
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #18 : 19.08.2010 23:51:07 »
Otin pari Adrianaa. Nättejä avoja teet :)
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 23:54:26 kirjoittanut Domino »

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Beatrize's Picture Book
« Vastaus #19 : 20.08.2010 18:32:58 »
Domino, hyvä kun kelpasi! ♥

Nyt olisi sitten vähän lisää avakkaita, ja toiveita otan enemmän kuin mielelläni vastaan! (Twilight-pyynnöt olisivat kivoja, en katsos osaa oikein ikinä päättää itse, minkä hahmon sieltä valitsen. :D Sama koskee Pottereita. ;) )
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 14:29:48 kirjoittanut Beatrize »
Ava © flawless