Kirjoittaja Aihe: Poliisikoira Rex, Yksin (S) | Richard/Christian  (Luettu 2021 kertaa)

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Author: bartynne hoii
Rating: S
Fandom: Poliisikoira Rex
Genre: Angst, raapale
Pairing: Richard/Christian
Disclaimer: En tiedä, en omista, en näyttänyt Tobias Moretille tissejäni.
Summary: Christian angstaa : D
A/N: Viidessä minuutissa kirjoitettu raapale, kun teki mieli kirjoittaa jotain lyhyttä. Paljon sanojen ja lauseiden turhia toisteluja tekosyynä se että yritän olla wnb-taiteellinen. Kommentti sallittua mutta älkää tappako minua koska tämä on vain pieni raapale. Osallistuu Fandom10-haasteeseen.


Richard, mikset voinut viettää viimeisiä hetkiäsi kanssani? Miksi sinun piti lähteä sen typerän psykologin kanssa treffeille? Sanoit vain:
”Emmehän me voi kenellekään kertoa suhteestamme, tämä on vain kulissia, muutenhan ihmiset epäilisivät jotain”, suutelit suulle ja lähdit. Minä jäin seisomaan ovelle myrtyneenä. En tiennyt, että se olisi viimeinen hetki yhdessä. Minä jäin katsomaan sinun lähtöäsi, satoi vettä. Minä jäin ovelle, surullisena.

Ei kulunut montaakaan päivää, ennen kuin Höllererille soitettiin sairaalasta, ennen kuin kuulin siltä sairaanhoitajalta, ettet selvinnyt. Ei kulunut aikaakaan, ennen kuin seisoin kuolinvuoteesi vierellä myrtyneenä, surullisena ja jätettynä. Elin enää puoliksi, pala minusta oli viety, enkä sitä enää takaisin saa.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 17:01:26 kirjoittanut Beyond »
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Yksin (K-7)
« Vastaus #1 : 10.08.2010 22:22:27 »
Thanks, Mustalupiini (: Joo, myönnän itekki et tökki. Koska, tosiaan 5 minuutin tuotos, ehh. Ja raapaleeseen on tuhottoman vaikee joskus keksiä tasan sataa sanaa. :'D Ja lupaan kyllä seuraavalla kerralla kirjoittaa fluffya Moser/Böck -parituksella ; ) ...kunhan riittää aikaa.

Ja sitäpaitsi, jee rakentavaa<3
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다