Kirjoittaja Aihe: Unohdin taas elää, S Raapale  (Luettu 3068 kertaa)

amorgirl

  • Vieras
Unohdin taas elää, S Raapale
« : 05.08.2010 18:48:48 »
Otsikko:Unohdin taas elää
Kirjoittaja:amorgirl
Beta:Ei ole
Ikäraja:S
Paritus:Ei ole. Harry on päähenkilö.
Vastuuvapaus:Kaikki minkä tunnistatte olevan Rowlingin, niin hänen se sitten kans on.
Tyyli:angst
Raapale.
Vapaa sana:Kerranki tuli tasan 100 sanaa. Ja kommentti on kiva kaveri.


Unohdin taas elää


Istuin sänkyni reunalla. Olin oikeastaan istunut jo aika kauan. Jos katsoisin kelloa tietäisin. Tai oikeastaan, oliko sillä niin väliä? Oliko millään enään väliä? Ei. Ei minulle. Jollekkin muulle ehkä, muttei minulle.

Muiden kiirehdittyä tunneille, olin laahustanut perässä. Lopulta jäänyt niin paljon jälkeen, etten viitsinyt mennä sinne asti. Olin kääntynyt takaisin. Palannut makuuhuoneeseen ja istahtanut sängylleni.

Katsahdettuani ympärilleni huomasin luutani nojaavan vaatekkaappiin. Mieleeni palasi aika jolloin vielä huispasin. Aika jolloin kaikki oli hyvin. Silloin en ollut vielä liian heikkokuntoinen elämään.

''Harry?'' Hermionen hiljainen ääni palautti minut maailmalle. Katshadin tyttöäa. Olin taas unohtanut elää. Elää kurjaa, rumaa elämääni.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 18:21:22 kirjoittanut zilah »

Herkkuoone

  • Vieras
Vs: Unohdin taas elää, S Raapale
« Vastaus #1 : 26.07.2013 20:00:28 »
Ouw. Surullinen ja kurjaan elämäänsä turhautunut Harry on kyllä surullista luettavaa. Erityisesti tuo pojan ”hällä väliä”-asenne on todella masentava ja se, että hän unohtaa elää ja on siihen muka liian heikko, saa kyllä kaikki empatiani puolelleen. Sääliksi käy. Kamalan surkeaa. :<

Raapaleeksi tässä oli minusta turhan paljon kirjoitusvirheitä, sillä huomio kiinnittyi aina virheeseen, kun sellaiseen törmäsi. :| Kannattaa siis olla tarkkana niiden kanssa ja lukaista tekstit aina tarkoin silmin ennen julkaisua. En tiedä onko virheiden listaamisessa mitään järkeä, kun kirjoittaja ei ole enää Finissä, mutta kuitenkin: enään -> enää, jollekkin -> jollekin, vaatekkaappiin -> vaatekaappiin, katshadin -> katsahdin & tyttöäa -> tyttöä.

Kiitokset raapaleesta. : )
~ Herkku.